Ohh, met die laatste aanvulling snap ik het.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:12 schreef r_one het volgende:
Omdat software testen ook [W]erk is misschien
Net als de centrale AH- en TNT-medewerkerstopics enzo
Het zakt vanzelf wel wegquote:Op woensdag 11 november 2009 10:50 schreef skittelman het volgende:
Andere woonplaats opgeven voor studentenwoning
Het topic heeft zijn nut bewezen, van mij mag ie dicht.
Dankquote:Op maandag 23 november 2009 16:18 schreef JumpingJacky het volgende:
Spam? Geld lenen, hoe bereken je hoeveel je moet terugbetalen?
en buiten jullie territorium maar toch: [0900 nummers] Alternatieven
Uhu... wat een amateursite trouwensquote:Op dinsdag 24 november 2009 20:45 schreef JumpingJacky het volgende:
Gokje op spam: [gsm] beltegoed cashen, actuele stand, welk 0900 het beste?
Vers geregistreerd, pakt een topic van 3,5 week oud op en zet er een link in. Zie maar.
Wantquote:Op zondag 29 november 2009 15:51 schreef Zeroku het volgende:
Mogelijk opgelicht Marktplaats
Kan die Kardinaal hier even weg.
Misschien omdat hij reacties uit loopt te lokken.quote:
Enquote:Op zondag 29 november 2009 16:06 schreef Zeroku het volgende:
Misschien omdat hij reacties uit loopt te lokken.
Niet op die manier nee.quote:Op zondag 29 november 2009 16:12 schreef r_one het volgende:
[..]
En![]()
Is dat niet het bestaansrecht van een forum?
Wat is er dan mis met zijn manierquote:Op zondag 29 november 2009 16:21 schreef Zeroku het volgende:
Niet op die manier nee.
Nou, in zijn eerste reactie geeft hij een inhoudelijk goede reactie:quote:
Vervolgens geeft hij aan dat het bedrag niet echt de moeite waard is:quote:Op zondag 29 november 2009 15:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
Melden bij marktplaats en aangifte doen!
En dan geeft hij aan wat MP zegt over dit soort gevallen:quote:
Lijkt mij duidelijk dat dit een user is die serieus antwoord geeft en dus verwijderd moet wordenquote:Op zondag 29 november 2009 15:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
Vraag
Waar kan ik terecht als ik een verkoper niet vertrouw?
Antwoord
Marktplaats.nl heeft een speciale Afdeling Gebruikersbescherming in het leven geroepen die onder meer de volgende taken heeft:
* Adviseren van gebruikers bij concrete vragen en opmerkingen met betrekking tot veilig handelen.
* Samenwerken met onder meer Politie, Justitie en andere opsporingsinstanties.
* Nemen van maatregelen naar aanleiding van meldingen van gebruikers, zoals het verwijderen van advertenties, het schorsen van accounts en het pro-actief melden bij Politie of andere opsporingsinstanties.
U kunt contact opnemen met onze Afdeling Gebruikersbescherming via het contactformulier.
http://marktplaats.custhe(...)/enduser/sa_ask.php?
quote:Op zondag 29 november 2009 16:35 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Nou, in zijn eerste reactie geeft hij een inhoudelijk goede reactie:
[..]
Vervolgens geeft hij aan dat het bedrag niet echt de moeite waard is:
[..]
En dan geeft hij aan wat MP zegt over dit soort gevallen:
[..]
Lijkt mij duidelijk dat dit een user is die serieus antwoord geeft en dus verwijderd moet worden
Oh, is dat hetquote:Op zondag 29 november 2009 16:35 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Nou, in zijn eerste reactie geeft hij een inhoudelijk goede reactie:
[..]
Vervolgens geeft hij aan dat het bedrag niet echt de moeite waard is:
[..]
En dan geeft hij aan wat MP zegt over dit soort gevallen:
[..]
Lijkt mij duidelijk dat dit een user is die serieus antwoord geeft en dus verwijderd moet worden
Dus je stoort je feitelijk aan een enkele 'quote:Op zondag 29 november 2009 16:40 schreef Zeroku het volgende:
. Mijn bericht was voor zijn laatste bericht, en
lijkt me niet echt nodig, wel?
Ik denk dat je hier goed terecht kan: Banken met "hoge" rente #27quote:Op donderdag 3 december 2009 17:51 schreef Anne het volgende:
Hoi hoi, ik heb maar een hele korte vraag over spaarrente van de ING.
Kan ik die ergens kwijt in een centraal topic?
De opmerking van r3gi3boy past imho beter in klaagbaak of onzin.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:35 schreef Five_Horizons het volgende:
Waarom moet dat opgeschoond worden
Ah, die post had ik niet eens gezien. Die is verwijderd.quote:Op donderdag 3 december 2009 21:10 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
De opmerking van r3gi3boy past imho beter in klaagbaak of onzin.
Bedanktquote:Op donderdag 3 december 2009 21:35 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ah, die post had ik niet eens gezien. Die is verwijderd.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:47 schreef noplayer het volgende:
dit is geen spam.. ben een student.. afstudeerproject, geen financieel gewin.. gewoon voor wie het leuk vind om te volgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |