Hebben wij ook.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:02 schreef pontiac70 het volgende:
pffff.wie heeft dat verzonnen dat er geen roll ins melk meer in de winkel staan,nu moeten we alles overzetten in de schappen.
Dat willen wij ook worden zijn steeds eerste regionaalquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:53 schreef Appelschiller het volgende:
Yeeey, wij gaan zwaar de next top shop winnenStaan nu 1e in de winkelgroep & landelijk!
Er zat vandaag personeelskorting bij.quote:Op maandag 9 november 2009 22:52 schreef UncleSam het volgende:
Zat er vandaag personeelskorting bij? Ik had echt niet normaal veel.
Iemand?quote:Op zaterdag 7 november 2009 10:41 schreef Tellorian het volgende:
Weet iemand hoe ik een mooie AH stropdas kan regelen... Bij to go hebben we ze niet, maar wil er graag ééntje hebben.
wrom niet?quote:Op woensdag 11 november 2009 21:31 schreef Together-Alone het volgende:
Telt werken bij de AH to go ook mee?
Oh. Mijntes is niet van Servexquote:Op donderdag 12 november 2009 21:31 schreef Together-Alone het volgende:
Omdat AH to go gefranchised wordt door Servex?Hoe dan ook, ik zit hier goed.
Zit niet bij het station.quote:Op donderdag 12 november 2009 21:56 schreef Together-Alone het volgende:
Ik dacht dat dat zo was bij alle AH-togo's op stations. Sowieso veel van de eettentjes op station..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |