Alleen als je SBS kijkt denk ik.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:45 schreef fratsman het volgende:
Dus vanaf zondag worden we weer 2 weken lang gestalkt met kreten als " DE UITZENDING DIE NEDERLAND DOET SCHOKKEN OP ZIJN GRONDVESTEN!!!!" "OOK U BLIJFT THUIS VOOR DEZE SENSATIONELE ONTHULLING!"
Voor de blokken hoef je niet bang te zijn hoor. Met een goede onthulling zitten de reclameblokken binnen no-time stampvol. Bij de PrdV-uitzending over Joran hebben ze op die manier ook even goed weten te cashen. Logisch overigens, want die uitzending heeft nogal wat kijkcijferrecords om zeep geholpen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:05 schreef Bommenlegger het volgende:
Als het zo belangrijk is, waarom dan wachten tot 15 november?
Of zijn alle reklameblokken nog niet opgevuld, en verwachten ze op deze manier meer adverteerders?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:05 schreef Billy_Talent het volgende:
"Jarenlang worden onze kinderen leugens verteld. Jarenlang halen zij enthousiasme uit hun hoop. Jarenlang worden zij blind gehouden. Maar vanaf vanavond niet meer!
Goedenavond, mijn naam is Alberto Stegeman en dit is Underkuffer in Nederland.
Het verspreiden van deze leugens gebeurt al decenia lang. Het is tijd dat de waarheid aan het licht komt. Vanavond onthul ik het geheim van.... Sinterklaas."
goed plan, maar kan dat niet andersom, met een flinke aanloopquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:48 schreef Flappekz het volgende:
Misschien gaat ie weer een vliegtuig aanraken. Of een boot ofzo
Doe dan maar een treinquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:50 schreef Klonk het volgende:
[..]
goed plan, maar kan dat niet andersom, met een flinke aanloop
Hijg Hijg, fapfapfap hijg hijg.....quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:05 schreef Billy_Talent het volgende:
"Jarenlang worden onze kinderen leugens verteld. Jarenlang halen zij enthousiasme uit hun hoop. Jarenlang worden zij blind gehouden. Maar vanaf vanavond niet meer!
Goedenavond, mijn naam is Alberto Stegeman en dit is Underkuffer in Nederland.
Het verspreiden van deze leugens gebeurt al decenia lang. Het is tijd dat de waarheid aan het licht komt. Vanavond onthul ik het geheim van.... Sinterklaas."
Dat dit kan in Nederlandquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:58 schreef Billy_Talent het volgende:
Zomaar Peter R. de Vries van de buis knikkeren! Ongelooflijk!
Idd SBSquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |