Oke, dat is wel waar ja... maar slappe humorquote:Op zondag 1 november 2009 16:07 schreef Guard het volgende:
[..]
Altijd als ik hem in een film zie, zie ik alleen maar die stoner uit de scary movie reeks, en dat is funest voor de karakters die hij speelt....
Weinig humor in gi joe, dus wat mij betreft een miscast....quote:Op zondag 1 november 2009 16:10 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oke, dat is wel waar ja... maar slappe humor
Anne (die bij de laatste 3 zat) zat bij mij in de klas.quote:Op zondag 1 november 2009 10:41 schreef krioro het volgende:
Madelon van dat K2 zoekt K3 woonde vroeger trouwens 3 huizen van mij vandaan. Stoer hè.
Klopt, ik bedoelde ook die andere slechte humor, zoals van de Wayans Bros.quote:Op zondag 1 november 2009 16:12 schreef Guard het volgende:
[..]
Weinig humor in gi joe, dus wat mij betreft een miscast....
Ja, kom 'm morgen halen, ben nu nog ff bij mn ouders, straks treinenquote:Op zondag 1 november 2009 16:11 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Heb je die dude al gebeld voor die fiets?
De laatste 3 waren Josje, Noa en Madelonquote:Op zondag 1 november 2009 16:15 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Anne (die bij de laatste 3 zat) zat bij mij in de klas.
Haha nee, maar ik heb toevallig de finale gezienquote:Op zondag 1 november 2009 17:21 schreef _Ophelia_ het volgende:
Volgt het hele Tilburgtopic dat K2\3 gebeuren?
Neequote:Op zondag 1 november 2009 17:21 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik moet de eerste kerel nog tegen komen die mij zoiets gaat verplichtenquote:
Zoals gewoonlijk is dat wéér niet doorgegaanquote:Op zondag 1 november 2009 14:49 schreef theKiD het volgende:
[..]
Hoe was je etentje bij Excistenz eigenlijk? Of is het weer niet doorgegaan?
In Requiem For A Dream acteert ie goed vind ik. Sowieso goede film trouwens.quote:Op zondag 1 november 2009 16:07 schreef Guard het volgende:
[..]
Altijd als ik hem in een film zie, zie ik alleen maar die stoner uit de scary movie reeks, en dat is funest voor de karakters die hij speelt....
quote:Op zondag 1 november 2009 16:15 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Anne (die bij de laatste 3 zat) zat bij mij in de klas.
Stuurloos, vuige leugenaar.quote:Op zondag 1 november 2009 17:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
De laatste 3 waren Josje, Noa en Madelon
Nee alsjeblieft niet zegquote:Op zondag 1 november 2009 17:21 schreef _Ophelia_ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |