Twente is verdomme veul te goed bezig dit seizoen.. anders had die eindhoven tenminste bovenaan gestaanquote:
Waarom is het verplicht?quote:Op zondag 1 november 2009 13:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Het is maar wat je ontspannend noemtVerplicht BZV kijken
Kevin Blomquote:Op zondag 1 november 2009 14:29 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Tuurlijk! Al sloeg deuiteraard ook op mezelf.
Hier is het net weer droogquote:Op zondag 1 november 2009 14:22 schreef Guard het volgende:
ik geloof dat de voorspelde regen eraankomt, het begint iig harder te waaien..
Je kan toch ook iets anders gaan doen danquote:
Die boeren rollen we ibnnenkort ook nog wel op, met dat matige voetbal kunnen ze het nooit lang volhouden. Twente is volgende week het haasje.quote:Op zondag 1 november 2009 14:30 schreef theKiD het volgende:
[..]
Twente is verdomme veul te goed bezig dit seizoen.. anders had die eindhoven tenminste bovenaan gestaan![]()
![]()
Netjes gedaan van ajax
Nee, is ook zo saai... zij kijkt ook voetbal met mijquote:Op zondag 1 november 2009 14:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je kan toch ook iets anders gaan doen dan
Hahaha, leuke uitleg!quote:Op zondag 1 november 2009 14:40 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, is ook zo saai... zij kijkt ook voetbal met mijZij het met veel tegenzin en zo'n gezicht:
![]()
![]()
![]()
En dan kijk ik ondertussen zo:![]()
![]()
Maar dan geef ik haar snel een knuffel en dan kijkt ze zo:![]()
En dan moet ik BZV kijken... en dan kijk ik in het begin zo![]()
![]()
![]()
![]()
Maar dan ben ik even aan het kijken en vind ik het stiekem wel leuk en dan kijk ik zo:![]()
En zij kijkt ondertussen onafgebroken zo:![]()
![]()
En na een tijdje zit ik weer zo te kijken:![]()
![]()
En dan geeft ze mij een kus/knuffel, en dan kijk ik zo:![]()
![]()
![]()
En dat is de avond TV kijken
Ik zeur ook niet hoorquote:Op zondag 1 november 2009 14:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hahaha, leuke uitleg!
Maaarré... Dan moet je ook niet zeuren meneer! En anders vind ik dat jij niet meer mee hoeft te kijken met BZV en zij niet meer met voetbal
Wel jammer dat zij na een knuffel niet alskijkt...
quote:Op zondag 1 november 2009 14:34 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Die boeren rollen we ibnnenkort ook nog wel op, met dat matige voetbal kunnen ze het nooit lang volhouden. Twente is volgende week het haasje.
Marlon Wayansquote:Op zondag 1 november 2009 16:03 schreef Guard het volgende:
GI Joe is niet bepaald goed...
CGI is te overdreven, ronduit slechte verhaallijn, en die vervelende Marlon Wayans erin.
Enige pluspunt eigenlijk: Sienna Miller en Rachel Nichols
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |