het was geen rosbief..quote:Op zondag 1 november 2009 13:29 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik vind dit een beetje een vage omschrijving... je weet toch wel wat je eet?
paardenrookvlees op broodquote:Op zondag 1 november 2009 14:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
het was geen rosbief..
denk paardenvlees haha
Je denk het?quote:Op zondag 1 november 2009 14:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
het was geen rosbief..
denk paardenvlees haha
Sommige zijn geen student, en wonen nog thuis he?quote:Op zondag 1 november 2009 14:05 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Je denk het?Koop jij niet je eigen eten?
nee heb gewoon de koelkast opengetrokkenquote:Op zondag 1 november 2009 14:05 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Je denk het?Koop jij niet je eigen eten?
Excuus, ik was in de veronderstelling dat Crazy eigen huis etc hadquote:Op zondag 1 november 2009 14:09 schreef theKiD het volgende:
[..]
Sommige zijn geen student, en wonen nog thuis he?Dat kan ook nog in Nederland... niet teveel schrikken van die opmerkiing he..
maakt niet uitquote:Op zondag 1 november 2009 14:10 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Excuus, ik was in de veronderstelling dat Crazy eigen huis etc hadDon't ask why
Sorry Crazy!
Kijk, jij hebt nog een echte bijbaan gehadquote:Op zondag 1 november 2009 14:12 schreef Guard het volgende:Paardenvlees
Vroeger in de vleesverwerkende industrie gewerkt (als bijbaan op de middelbare school). Daar deden we ook soms paardenvlees... dat stikt als je het kookt, niet te zuinig....
Een dag later rook ik het nog, ook al ging je drie keer achter elkaar onder de douche na je werk...
Maar je werkt wel fulltime... dan kan je een flinke spaarrekening opbouwenquote:Op zondag 1 november 2009 14:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maakt niet uit
kan gebeuren
moet me nog steeds inschrijven maar vergeet het elke keer hahahahaha![]()
Maar t smaakt iig wel goed op broodquote:Op zondag 1 november 2009 14:12 schreef Guard het volgende:Paardenvlees
Vroeger in de vleesverwerkende industrie gewerkt (als bijbaan op de middelbare school). Daar deden we ook soms paardenvlees... dat stikt als je het kookt, niet te zuinig....
Een dag later rook ik het nog, ook al ging je drie keer achter elkaar onder de douche na je werk...
Ik zou het niet weten, voordat ik daar ging werken had ik het gewoonweg nog nooit op, en na de eerste keer in die stank te hebben gestaan, heb ik ook nooit de behoefte gehad om het te proeven...quote:
betaal mn ouders gewoon bedrag per maandquote:Op zondag 1 november 2009 14:13 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Maar je werkt wel fulltime... dan kan je een flinke spaarrekening opbouwenOf betaal je kost&inwoning? Just curious
Chillquote:Op zondag 1 november 2009 14:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
betaal mn ouders gewoon bedrag per maand
staat natuurlijk lang niet tegenover bedrag wat je moet betalen als je alleen woont maar jah.
Tuurlijk! Al sloeg dequote:
Ik heb meegeluisterd met de radio... heerlijkquote:Op zondag 1 november 2009 14:29 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Tuurlijk! Al sloeg deuiteraard ook op mezelf.
Twente is verdomme veul te goed bezig dit seizoen.. anders had die eindhoven tenminste bovenaan gestaanquote:
Waarom is het verplicht?quote:Op zondag 1 november 2009 13:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Het is maar wat je ontspannend noemtVerplicht BZV kijken
Kevin Blomquote:Op zondag 1 november 2009 14:29 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Tuurlijk! Al sloeg deuiteraard ook op mezelf.
Hier is het net weer droogquote:Op zondag 1 november 2009 14:22 schreef Guard het volgende:
ik geloof dat de voorspelde regen eraankomt, het begint iig harder te waaien..
Je kan toch ook iets anders gaan doen danquote:
Die boeren rollen we ibnnenkort ook nog wel op, met dat matige voetbal kunnen ze het nooit lang volhouden. Twente is volgende week het haasje.quote:Op zondag 1 november 2009 14:30 schreef theKiD het volgende:
[..]
Twente is verdomme veul te goed bezig dit seizoen.. anders had die eindhoven tenminste bovenaan gestaan![]()
![]()
Netjes gedaan van ajax
Nee, is ook zo saai... zij kijkt ook voetbal met mijquote:Op zondag 1 november 2009 14:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je kan toch ook iets anders gaan doen dan
Hahaha, leuke uitleg!quote:Op zondag 1 november 2009 14:40 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, is ook zo saai... zij kijkt ook voetbal met mijZij het met veel tegenzin en zo'n gezicht:
![]()
![]()
![]()
En dan kijk ik ondertussen zo:![]()
![]()
Maar dan geef ik haar snel een knuffel en dan kijkt ze zo:![]()
En dan moet ik BZV kijken... en dan kijk ik in het begin zo![]()
![]()
![]()
![]()
Maar dan ben ik even aan het kijken en vind ik het stiekem wel leuk en dan kijk ik zo:![]()
En zij kijkt ondertussen onafgebroken zo:![]()
![]()
En na een tijdje zit ik weer zo te kijken:![]()
![]()
En dan geeft ze mij een kus/knuffel, en dan kijk ik zo:![]()
![]()
![]()
En dat is de avond TV kijken
Ik zeur ook niet hoorquote:Op zondag 1 november 2009 14:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hahaha, leuke uitleg!
Maaarré... Dan moet je ook niet zeuren meneer! En anders vind ik dat jij niet meer mee hoeft te kijken met BZV en zij niet meer met voetbal
Wel jammer dat zij na een knuffel niet alskijkt...
quote:Op zondag 1 november 2009 14:34 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Die boeren rollen we ibnnenkort ook nog wel op, met dat matige voetbal kunnen ze het nooit lang volhouden. Twente is volgende week het haasje.
Marlon Wayansquote:Op zondag 1 november 2009 16:03 schreef Guard het volgende:
GI Joe is niet bepaald goed...
CGI is te overdreven, ronduit slechte verhaallijn, en die vervelende Marlon Wayans erin.
Enige pluspunt eigenlijk: Sienna Miller en Rachel Nichols
Altijd als ik hem in een film zie, zie ik alleen maar die stoner uit de scary movie reeks, en dat is funest voor de karakters die hij speelt....quote:
Oke, dat is wel waar ja... maar slappe humorquote:Op zondag 1 november 2009 16:07 schreef Guard het volgende:
[..]
Altijd als ik hem in een film zie, zie ik alleen maar die stoner uit de scary movie reeks, en dat is funest voor de karakters die hij speelt....
Weinig humor in gi joe, dus wat mij betreft een miscast....quote:Op zondag 1 november 2009 16:10 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oke, dat is wel waar ja... maar slappe humor
Anne (die bij de laatste 3 zat) zat bij mij in de klas.quote:Op zondag 1 november 2009 10:41 schreef krioro het volgende:
Madelon van dat K2 zoekt K3 woonde vroeger trouwens 3 huizen van mij vandaan. Stoer hè.
Klopt, ik bedoelde ook die andere slechte humor, zoals van de Wayans Bros.quote:Op zondag 1 november 2009 16:12 schreef Guard het volgende:
[..]
Weinig humor in gi joe, dus wat mij betreft een miscast....
Ja, kom 'm morgen halen, ben nu nog ff bij mn ouders, straks treinenquote:Op zondag 1 november 2009 16:11 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Heb je die dude al gebeld voor die fiets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |