Ik durf bijna!quote:Op zondag 1 november 2009 12:16 schreef PierreTT het volgende:
Aan het einde wel een mooi pleistertje![]()
[ afbeelding ]
ik geef die barvrouw de schuldquote:
Leg het maar buiten jezelf, haha.quote:
quote:Op zondag 1 november 2009 10:32 schreef automatic_ het volgende:
Grmbl. Ik zit met een stom liedje in mijn hoofd
jah maar ..quote:
quote:Op zondag 1 november 2009 12:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Leg het maar buiten jezelf, haha.
SPELFOUT!quote:
Dat zeg ik ook altijd van VoreG, en dan probeer ik hem weer de schuld te geven. Uiteindelijk werkt dat nietquote:Op zondag 1 november 2009 12:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah maar ..
ze was zo mooi en zo leuk
lachte zo leuk
daarom moest ik wel blijven bestellen om haar lach te zien
Weer? Nog steeds!quote:Op zondag 1 november 2009 12:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
SPELFOUT!
Je moet wéér in de paal!
Hehe, hij moet er nu al twee keer inquote:
carnavalsfeest bij de financien.quote:Op zondag 1 november 2009 12:27 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijd van VoreG, en dan probeer ik hem weer de schuld te geven. Uiteindelijk werkt dat nietWelke kroeg was je geweest?
jah ik bedoel zijquote:Op zondag 1 november 2009 12:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
SPELFOUT!
Je moet wéér in de paal!
Waar?quote:Op zondag 1 november 2009 12:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
carnavalsfeest bij de financien.
daar is het echt altijd super feest
Nee nee, dit ligt écht aan jezelf!quote:Op zondag 1 november 2009 12:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah ik bedoel zij
godver zo eerst eten en wakker worden denk
Financien, weg richting loon op zand, dat cafe daarquote:
quote:Op zondag 1 november 2009 12:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee nee, dit ligt écht aan jezelf!
Oh, dat cafe heet zoquote:Op zondag 1 november 2009 12:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Financien, weg richting loon op zand, dat cafe daar
jah inderdaadquote:Op zondag 1 november 2009 12:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oh, dat cafe heet zoNooit van gehoord
Het is ook midgetgolf zie ik?
Ik ben nog wakker, inmiddels ook al de was gedaan en gestofzuigdquote:Op zondag 1 november 2009 10:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Doe het niet. Trek die dag gewoon door joh, dan heb je veel meer aan je zondag. Om 12.30 Ajax-Feyenoord bijvoorbeeld!
Als je eenmaal kinderen hebt ben je wat dat betreft even zoet ja.quote:
quote:
Ik moet wachten tot 3 uur, ik heb geen eten op mijn werkquote:Op zondag 1 november 2009 12:36 schreef automatic_ het volgende:
Jongens! Ik ga even een soepje drinken/eten, daarna een broodje & dan schaatsen kijken
Oequote:Op zondag 1 november 2009 12:42 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik moet wachten tot 3 uur, ik heb geen eten op mijn werkNiks etenb van 7.30 tot 15.00
Oh... Ehm... Dan weet ik het ook nietquote:Op zondag 1 november 2009 12:38 schreef krioro het volgende:
. Schaatsen gaat hem ook al niet worden vandaag!
Wat heb je dan?quote:Op zondag 1 november 2009 13:14 schreef Crazy-M het volgende:
zit eindelijk aan eten met extra vee lzout
Ik heb geen eten meegenomenquote:
Dat is niet zo slim he...!quote:Op zondag 1 november 2009 13:17 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik heb geen eten meegenomenZodoende moet ik overleven op koekjes van de koffie
Wat voor film ga je kijken?quote:Op zondag 1 november 2009 13:20 schreef Guard het volgende:
Goede...uhm morgen... net uit bed gekropen..
gisteren rustig aan gedaan in de stad, maar toch lekker lang geslapen...
Nou maar eens even een filmpje in de dvd spelert duwen...
Nee, maar hoeft ook niet hoorquote:Op zondag 1 november 2009 13:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is niet zo slim he...!
Hebben ze daar geen mogelijkheid om iets te kopen?
Oeee, lekker!quote:Op zondag 1 november 2009 13:22 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, maar hoeft ook niet hoorIk verheug me nu al op het immense stokbrood filet americain wat ik straks ga bestellen
![]()
Uiteraard metquote:Op zondag 1 november 2009 13:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oeee, lekker!![]()
Met of zonder uitjes?
En dan kan jouw relax dagje beginnen of niet?quote:Op zondag 1 november 2009 13:23 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Uiteraard metEn daarna snel door naar de AH To Go, brood halen etc
Ik denk GI Joe rise of the cobra, uitstekende film voor de zondagmiddagquote:
Niets voor mij denk ikquote:Op zondag 1 november 2009 13:25 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik denk GI Joe rise of the cobra, uitstekende film voor de zondagmiddag
Nee, eigenlijk niet... daarna moet ik nog mijn kamer opruimen en stofzuigen, de badkamer schoonmaken... en dan ga ik op de bank zitten en Forza 3 spelen tot het 6 uur isquote:Op zondag 1 november 2009 13:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
En dan kan jouw relax dagje beginnen of niet?
1 of ander soort vlees en maar ff flink veel zout opgegooid hahaquote:
Ach hersenloos vermaak... veel geschiet en special effects... de ingewikkelde thrillers staan voor vandaag even niet op het programma, die kan ik vandaag toch niet volgenquote:
Haha, een beetje ontspannend dusquote:Op zondag 1 november 2009 13:27 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet... daarna moet ik nog mijn kamer opruimen en stofzuigen, de badkamer schoonmaken... en dan ga ik op de bank zitten en Forza 3 spelen tot het 6 uur isEn dan pizza bestellen met degenen die op dat moment thuis zijn, en dan om 7 uur voetbal kijken
En dan om half 9 (verplicht) Boer Zoekt Vrouw kijken. EN dan weet ik het nog niet
Haha okequote:Op zondag 1 november 2009 13:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
1 of ander soort vlees en maar ff flink veel zout opgegooid haha
Je bent nog een beetje licht in je hoofd?quote:Op zondag 1 november 2009 13:28 schreef Guard het volgende:
[..]
Ach hersenloos vermaak... veel geschiet en special effects... de ingewikkelde thrillers staan voor vandaag even niet op het programma, die kan ik vandaag toch niet volgen
Ik vind dit een beetje een vage omschrijving... je weet toch wel wat je eet?quote:Op zondag 1 november 2009 13:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
1 of ander soort vlees en maar ff flink veel zout opgegooid haha
Het is maar wat je ontspannend noemtquote:Op zondag 1 november 2009 13:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, een beetje ontspannend dus
Och gisteren was het erger, meer een algeheel lam zondaggevoelquote:Op zondag 1 november 2009 13:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je bent nog een beetje licht in je hoofd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |