De laatste 3 waren Josje, Noa en Madelonquote:Op zondag 1 november 2009 16:15 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Anne (die bij de laatste 3 zat) zat bij mij in de klas.
Haha nee, maar ik heb toevallig de finale gezienquote:Op zondag 1 november 2009 17:21 schreef _Ophelia_ het volgende:
Volgt het hele Tilburgtopic dat K2\3 gebeuren?
Neequote:Op zondag 1 november 2009 17:21 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik moet de eerste kerel nog tegen komen die mij zoiets gaat verplichtenquote:
Zoals gewoonlijk is dat wéér niet doorgegaanquote:Op zondag 1 november 2009 14:49 schreef theKiD het volgende:
[..]
Hoe was je etentje bij Excistenz eigenlijk? Of is het weer niet doorgegaan?
In Requiem For A Dream acteert ie goed vind ik. Sowieso goede film trouwens.quote:Op zondag 1 november 2009 16:07 schreef Guard het volgende:
[..]
Altijd als ik hem in een film zie, zie ik alleen maar die stoner uit de scary movie reeks, en dat is funest voor de karakters die hij speelt....
quote:Op zondag 1 november 2009 16:15 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Anne (die bij de laatste 3 zat) zat bij mij in de klas.
Stuurloos, vuige leugenaar.quote:Op zondag 1 november 2009 17:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
De laatste 3 waren Josje, Noa en Madelon
Nee alsjeblieft niet zegquote:Op zondag 1 november 2009 17:21 schreef _Ophelia_ het volgende:
Oelalala! Nu je het zegt ja...quote:Op zondag 1 november 2009 17:36 schreef Guard het volgende:
[..]
Hmm zo wordt het nog druk aan de paal
Vooruit, bij de laatste 4 danquote:Op zondag 1 november 2009 17:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
De laatste 3 waren Josje, Noa en Madelon
Dat kan, dat heb ik niet gezienquote:
Nee, volgens mij ook niet, hahaquote:Op zondag 1 november 2009 17:43 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Geeft niks, je hebt niks gemist denk ik..
En "Bij de politie",quote:Op zondag 1 november 2009 18:13 schreef Crazy-M het volgende:
k2/3 niet gevolgd
moet wel zeggen dat mamma se blijft in je kop hangen
die eb ik nog niet gehoord, ff zoekenquote:
Je bedoelt wat ik net gegeten heb?quote:Op zondag 1 november 2009 18:14 schreef Stuurloos het volgende:
En wat staat er vandaag op het menu auto?
Staat in dit topicquote:Op zondag 1 november 2009 18:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
die eb ik nog niet gehoord, ff zoeken
kloptquote:
welke dan ?quote:Op zondag 1 november 2009 18:21 schreef automatic_ het volgende:
Ik vind vooral één van de eerste zinnetjes leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |