Ja maar, ja maar.....quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:34 schreef Ian_Nick het volgende:
Of je nou een punt hebt of niet, gaan zitten gillen dat je bij een advocatenkantoor werkt als je eigenlijk gewoon tieptrut bent is NIET handig
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ook, maar om heel andere redenen.![]()
Zit Huub naast je?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:35 schreef omaduck het volgende:
@Scrutinizer: je doet je naam waarlijk geen eer aan, je onderzoekt nl. geen feiten maar kletst voornamelijk uit je nek en probeert mensen te schofferen die jouw summiere mening niet delen. Ik vind Scrotumizer dan ook veel beter bij je passen en zo zal ik je dan vanaf nu ook liefkozend noemen. En als je lief bent krijg je ook nog een lolly en een aai over je bolletje als ik straks weer terugkom!
Zie je? We krijgen nog snoepjes ook. Niets mis met deze userquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:35 schreef omaduck het volgende:
@Scrutinizer: je doet je naam waarlijk geen eer aan, je onderzoekt nl. geen feiten maar kletst voornamelijk uit je nek en probeert mensen te schofferen die jouw summiere mening niet delen. Ik vind Scrotumizer dan ook veel beter bij je passen en zo zal ik je dan vanaf nu ook liefkozend noemen. En als je lief bent krijg je ook nog een lolly en een aai over je bolletje als ik straks weer terugkom!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeg maar tegen 'm dat ik 'm nog niet vergeten benquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Hij woont vlak bij mij, ik zie 'm de hond wel eens uitlaten.
ach is toch ook een trieste man, maar hij woond inderdaad wel mooi aan een grachtjequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zeg maar tegen 'm dat ik 'm nog niet vergeten ben
Haha, nee hoor: ik ben helemaal niks van Huub en ook niet van Claire. Voor zover ik onthouden heb werkte zijn moeder toch in de horeca? Dat zei ze tenminste toen ze op bezoek kwam in de kooi volgens mij. Ik heb gelukkig niks met instanties te maken en al helemaal niet met mishandelde vrouwen (behalve enige praktijkervaring op dat gebied, maar dat dateert gelukkig van heel wat jaartjes geleden in een vorig leven).quote:Ben jij de moeder van Huub, die heeft immers gewerkt bij een instantie die zich bemoeide met mishandelde vrouwen, of heb ik het verkeerd onthouden?
Oja, dat heb ik niet opgevangen, maar het verbaast me geenszins. Wat ik wel weet is dat als ze naar achter gingen, ze als een balletje terugkwamen, vooral Huub, die dan zgn. drankverbod had.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ook bij de kooi werkten mensen achter de schermen die nogal wat problemen met alcohol hadden. Brian heeft daar op stream nog wel eens een opmerking over geplaatst.
* Leandra ziet het al voor zich:quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zeg maar tegen 'm dat ik 'm nog niet vergeten ben
Jaren lang je geld verdienen door bezopen naast mooie wijven te staan die op jouw commando lettertjes omdraaien?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach is toch ook een trieste man, maar hij woond inderdaad wel mooi aan een grachtje
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zie je? We krijgen nog snoepjes ook. Niets mis met deze userIk ben altijd lief!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tegen iedereen!![]()
![]()
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
Hij woont tegenwoordig op een woonboot op de Amstel, Weesperzijde. Dat is idd een heel mooi stukje Amsterdam.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach is toch ook een trieste man, maar hij woond inderdaad wel mooi aan een grachtje
Nou dat lijkt me een inkoppert van episch formaat.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:40 schreef Toverheks het volgende:
de moeder van huub werkte/werkt bij slachtofferhulp
Dat dus, maar goed, ik snap de verwarring met Horeca wel.... zeker aan het eind van de vrijdagmiddag.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:40 schreef Toverheks het volgende:
Ik geloof alleen jou en Hans van der Togt.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:40 schreef yvonne het volgende:
Sjezus, lopen we niet te hard van stapel?Kinderbescherming en al
WAAROM wordt Claire's verhaal, uit de bladen die we nooit geloven, nu opeens wel geloofd?
Zomaar, klakkeloos.
Af en toe is het gewoon een verademing om een post van jou te zienquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:40 schreef yvonne het volgende:
WAAROM wordt Claire's verhaal, uit de bladen die we nooit geloven, nu opeens wel geloofd?
Zomaar, klakkeloos.
oke ja hij woonde vroeger dacht de keizer of prinsengracht. dus hij is lekker verhuist en inderdaad de amstel is mooi stukje, maar zeg eerlijk amsterdam is helemaal mooiquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij woont tegenwoordig op een woonboot op de Amstel, Weesperzijde. Dat is idd een heel mooi stukje Amsterdam.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:36 schreef Ian_Nick het volgende:Nou lijkt het net of ik snel Yvonne er bij heb geroepen, maar ze kwam gewoon uit zichzelf hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
Hou het offtopic een beetje binnen de perken, dank u.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou lijkt het net of ik snel Yvonne er bij heb geroepen, maar ze kwam gewoon uit zichzelf hoor!
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou lijkt het net of ik snel Yvonne er bij heb geroepen, maar ze kwam gewoon uit zichzelf hoor!
Het verschil zit m denk ik in de veronderstelling dat Claire daadwerkelijk een interview heeft gehad met de Privé (net als met Boulevard) terwijl de bladen in een hoop gevallen maar wat verzinnen (al dan niet omdat de BN'er in kwestie niet wil meewerken aan een item).quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:40 schreef yvonne het volgende:
Zomaar, klakkeloos.
Ze had natuurlijk al jaren ervaring, zij het aan de andere kant van de bar.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:46 schreef sunny16947 het volgende:
. Zij kwam pas in de kooi toen zij daar niet meer werkte en een baan in de horeca kreeg.
had ik het toch goed, zie eerdere post van mijquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:46 schreef sunny16947 het volgende:
Zolang Huub's moeder niet in de kooi kwam, werkte ze bij slachtofferhulp. Al dan niet als vrijwilligster. Zij kwam pas in de kooi toen zij daar niet meer werkte en een baan in de horeca kreeg.
Ons kent ons een beetje, dat maakt het een beetje anders... en... bartje moet gewoon hangen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:40 schreef yvonne het volgende:
Zomaar, klakkeloos.
Stom ik was het helemaal vergeten ik kan er nog eentje ja .quote:
En wij waren deelgenoot van heel veel geluk van familie Ballegooy of is het Iphonegooyquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het verschil zit m denk ik in de veronderstelling dat Claire daadwerkelijk een interview heeft gehad met de Privé (net als met Boulevard) terwijl de bladen in een hoop gevallen maar wat verzinnen (al dan niet omdat de BN'er in kwestie niet wil meewerken aan een item).
Zo'n sms-bundel komt nog hard aan, hoorquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
En wij waren deelgenoot van heel veel geluk van familie Ballegooy of is het Iphonegooy![]()
![]()
Aangezien familie van Huub zich er buiten houdt, zullen wij diit soort opmerkingen er dan ook buiten houden?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze had natuurlijk al jaren ervaring, zij het aan de andere kant van de bar.
Oja, dat was het.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:40 schreef Toverheks het volgende:
dacht het wel hoor als ik ff diep graaf in dit heksenkoppie
Dat maken we zelf wel uit.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:51 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Aangezien familie van Huub zich er buiten houdt, zullen wij diit soort opmerkingen er dan ook buiten houden?
Wat kan je nog eentje??quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:49 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Stom ik was het helemaal vergeten ik kan er nog eentje ja .
Tnx dat je mij even op weg helpt.![]()
Jij en ik zijn geen wij.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:51 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Aangezien familie van Huub zich er buiten houdt, zullen wij diit soort opmerkingen er dan ook buiten houden?
Tijdens daluren was het makkelijker gooien.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zo'n sms-bundel komt nog hard aan, hoor
Ja, laten we dat doen, net zoals de familie van Claire er door anderen in dit topic telkens bijgehaald wordt, ongeacht of het op enige feiten gebaseerd is.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:51 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Jij vindt het wel wat he, verkeerspolitie spelen...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:53 schreef Ian_Nick het volgende:
Dames, lief spelen anders moet ik notes uit gaan delen.
Ik behoed jullie voor de echte gestappoquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Jij vindt het wel wat he, verkeerspolitie spelen...
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, laten we dat doen, net zoals de familie van Claire er door anderen in dit topic telkens bijgehaald wordt, ongeacht of het op enige feiten gebaseerd is.
En voor het geval je het baseert op de invloed die papa Claire in DGK al op zijn dochter leek te hebben, en wij daar dus getuige van waren, dan geldt hetzelfde voor het drankgebruik van Huub z'n moeder.... daar waren we ook regelmatig getuige van als Huub haar aan de telefoon had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |