Nee, duhquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Inderdaad. Huub is degene die niet mee doet aan al die vuilspuiterij.
"Die gast" is levende legende Hans van der Togt, verdomme.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:31 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Pas nog gehoord dat die gast van de vroegere Rad Van Fortuin, altijd bezopen was.
Je kunt die twee niet met elkaar vergelijken, maar het feit dat je toch nog overal doorheen kan wandelen, is dus wel waar.
Een secretaresse die de brieven uittypt en de deur uit doet, die ineens hier opduikt om de eer van Huub te beschermen. Het zaakje stinkt.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:31 schreef omaduck het volgende:
Als juridisch secretaresse mag ik inderdaad ook de enveloppen dichten. Maar dat gaat tegenwoordig gelukkig met een plakstrip...
Oja, die was het.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
"Die gast" is levende legende Hans van der Togt, verdomme.
Beetje respect graag.
Ja, je komt nog eens ergens ..... als pizza-koerierquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:27 schreef Leandra het volgende:
Ach jezus, na de Party en stage bij de belastingdienst is het nu ineens een advocatenkantoor.....![]()
Anyway.... alsof je geen aangifte zou kunnen doen als iets nog niet verjaard is![]()
Misschien moet je je baas even wat voorlichting vragen.... het is al enige tijd zo dat ouders na een echtscheiding in principe gedeelde voogdij hebben, als dat niet zo is dan is dat een afwijking van het gangbare.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:29 schreef omaduck het volgende:
Ik denk trouwens dat Huub helemaal niet de voogdij zal vragen, waarom zou hij? Het is nog steeds heel gebruikelijk dat de kinderen bij (een geschikte) moeder blijven en er gewoon een omgangsregeling met de vader komt. Een man die een drukke baan heeft en soms lange dagen maakt zou waarschijnlijk niet weten wat hij met zo'n kleintje zou moeten. En Claire zou dat vast ook niet willen, en er is geen enkele reden om haar de voogdij niet te laten. Misschien is co-parenting iets voor ze...
Ah, juridisch secretaresse, poeh, poeh, maar dan zie je toch nooit wat er op het buro van de baas ligtquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:31 schreef omaduck het volgende:
Als juridisch secretaresse mag ik inderdaad ook de enveloppen dichten. Maar dat gaat tegenwoordig gelukkig met een plakstrip...
Ook bij de kooi werkten mensen achter de schermen die nogal wat problemen met alcohol hadden. Brian heeft daar op stream nog wel eens een opmerking over geplaatst.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:31 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Pas nog gehoord dat die gast van de vroegere Rad Van Fortuin, altijd bezopen was.
Je kunt die twee niet met elkaar vergelijken, maar het feit dat je toch nog overal doorheen kan wandelen, is dus wel waar.
Ja maar, ja maar.....quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:34 schreef Ian_Nick het volgende:
Of je nou een punt hebt of niet, gaan zitten gillen dat je bij een advocatenkantoor werkt als je eigenlijk gewoon tieptrut bent is NIET handig
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ook, maar om heel andere redenen.![]()
Zit Huub naast je?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:35 schreef omaduck het volgende:
@Scrutinizer: je doet je naam waarlijk geen eer aan, je onderzoekt nl. geen feiten maar kletst voornamelijk uit je nek en probeert mensen te schofferen die jouw summiere mening niet delen. Ik vind Scrotumizer dan ook veel beter bij je passen en zo zal ik je dan vanaf nu ook liefkozend noemen. En als je lief bent krijg je ook nog een lolly en een aai over je bolletje als ik straks weer terugkom!
Zie je? We krijgen nog snoepjes ook. Niets mis met deze userquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:35 schreef omaduck het volgende:
@Scrutinizer: je doet je naam waarlijk geen eer aan, je onderzoekt nl. geen feiten maar kletst voornamelijk uit je nek en probeert mensen te schofferen die jouw summiere mening niet delen. Ik vind Scrotumizer dan ook veel beter bij je passen en zo zal ik je dan vanaf nu ook liefkozend noemen. En als je lief bent krijg je ook nog een lolly en een aai over je bolletje als ik straks weer terugkom!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeg maar tegen 'm dat ik 'm nog niet vergeten benquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Hij woont vlak bij mij, ik zie 'm de hond wel eens uitlaten.
ach is toch ook een trieste man, maar hij woond inderdaad wel mooi aan een grachtjequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zeg maar tegen 'm dat ik 'm nog niet vergeten ben
Haha, nee hoor: ik ben helemaal niks van Huub en ook niet van Claire. Voor zover ik onthouden heb werkte zijn moeder toch in de horeca? Dat zei ze tenminste toen ze op bezoek kwam in de kooi volgens mij. Ik heb gelukkig niks met instanties te maken en al helemaal niet met mishandelde vrouwen (behalve enige praktijkervaring op dat gebied, maar dat dateert gelukkig van heel wat jaartjes geleden in een vorig leven).quote:Ben jij de moeder van Huub, die heeft immers gewerkt bij een instantie die zich bemoeide met mishandelde vrouwen, of heb ik het verkeerd onthouden?
Oja, dat heb ik niet opgevangen, maar het verbaast me geenszins. Wat ik wel weet is dat als ze naar achter gingen, ze als een balletje terugkwamen, vooral Huub, die dan zgn. drankverbod had.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ook bij de kooi werkten mensen achter de schermen die nogal wat problemen met alcohol hadden. Brian heeft daar op stream nog wel eens een opmerking over geplaatst.
* Leandra ziet het al voor zich:quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zeg maar tegen 'm dat ik 'm nog niet vergeten ben
Jaren lang je geld verdienen door bezopen naast mooie wijven te staan die op jouw commando lettertjes omdraaien?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach is toch ook een trieste man, maar hij woond inderdaad wel mooi aan een grachtje
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zie je? We krijgen nog snoepjes ook. Niets mis met deze userIk ben altijd lief!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tegen iedereen!![]()
![]()
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
Hij woont tegenwoordig op een woonboot op de Amstel, Weesperzijde. Dat is idd een heel mooi stukje Amsterdam.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach is toch ook een trieste man, maar hij woond inderdaad wel mooi aan een grachtje
Nou dat lijkt me een inkoppert van episch formaat.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:40 schreef Toverheks het volgende:
de moeder van huub werkte/werkt bij slachtofferhulp
Dat dus, maar goed, ik snap de verwarring met Horeca wel.... zeker aan het eind van de vrijdagmiddag.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:40 schreef Toverheks het volgende:
de moeder van huub werkte/werkt bij slachtofferhulp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |