abonnement Unibet Coolblue
pi_74466126
Gelukkig, dan kun je met een gerust hart zorgen dat je cyclus regelmatiger wordt, en als het dan toch niet komt hoef je je iig geen zorgen te maken.

Komt allemaal wel goed
pi_74479039
Vannacht wakker geworden met hevige buikpjin en heel veel bloed.
Is nu weer helemaal over maar het is deze maand dus weer niet gelukt.
Ben benieuwd of ik nu maandag wel gewoon ongesteld ga worden.
pi_74479386
Och Koloon, dat sucks.
pi_74481674
Kolonia, dat is heel naar... maandag maar even afwachten dan...
pi_74482894
He bah Kolonia... das niet leuk...
Dit kon niet al je ongesteldheid zijn??
pi_74488965
Kolonia
pi_74489305
Bah Kolonia, wat ontzettend balen.. Ook lastig omdat je niet weet waar het bloed en de buikpijn van komt, aangezien het nu weer voorbij is.

Overigens nog bedankt voor de opbeurende berichtjes van gister. Jullie zijn zo lief allemaal
  zaterdag 7 november 2009 @ 21:06:19 #158
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_74491854
Kom iedereen hier even suc6 en sterkte wensen Ik heb nog 2 doosje Etos zwanger worden staan,als ik er iemand blij mee kan maken mag je me PM-en.
Ik ben trouwens een half jaar bezig geweest voordat ik een normale cyclus had,echt frustrerend maar het heeft vaak echt tijd nodig als je de pil een tijd gebruikt hebt
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_74493516
he allemaal niet zulke goede berichten hier
kop op dames
dikke knuffel
pi_74500199
Even een klein berichtje van mij,
mijn vader is afgelopen dinsdag geheel onverwacht op 56jarige leeftijd overleden, gister hebben we dan definitief afscheid moeten nemen...

De komende tijd zal ik dus minder actief zijn op het forum, misschien lees ik wel mee, maar reageren is even moeilijk.
(En ik hoop heel erg dat ik volgende week zwanger blijk te zijn dan heeft hij mij tenminste nog wel zwanger meegemaakt, al wist hij het niet...)
pi_74500291
Nienna wat een droevig bericht. Innige deelneming
pi_74500348
lieve Nienna,
wat ontzettend verdrietig. van harte gecondoleerd en heel veel sterkte voor jou en je familie.
Ik hoop dat jullie door het verdriet heen ook de mooie en dankbare momenten zien en vasthouden.
wat vreselijk oneerlijk, 56 en dan zo uit het leven gerukt worden...
Lieve Nienna, afstand nemen kan heel prettig zijn. Sterkte
pi_74500496
Jeetje Nienna, wat erg... zo ontzettend jong nog...
Gecondoleerd en heel erg veel sterkte voor jou en je familie!
pi_74500772
Nienna... ik kom streepjes kijken, en zie ik je berichtje.
Heel veel sterkte toegewenst voor jou en je familie. Zo jong nog
pi_74500888
Nienna, gecondoleerd, en heel veel sterkte toegewenst.

Minnie
pi_74501264
Nienna gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst
pi_74501317
Nienna gecondoleerd meis
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74501329
Nienna wat erg zeg! Gecondoleerd, jeetje 56 wat jong nog
pi_74501459
Nienna, wat vreselijk.
Zo jong en onverwacht, sterkte meis.
Gecondoleerd.
  zondag 8 november 2009 @ 11:18:07 #170
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74501604
Jeutje Nienna wat heftig allemaal! 56 is ook veel te jong....

Heel veel sterkte toegewenst
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_74501667
Jeetje Nienna, wat een vreselijk bericht. Heel veel sterkte in de komende periode!
pi_74501867
Nienna, wat heftig. Gecondoleerd.
pi_74501901
Nienna gecondoleerd heel veel sterkte voor jou en je familie

en mochten we iets voor je betekenen laat je het dan weten
  zondag 8 november 2009 @ 11:43:15 #174
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_74502085
Oh nienna wat een erg nieuws.. en 56 dat is geen leeftijd.. Ik wens jou en je familie heel veel sterkte in deze moeilijke periode
Be happy with the little things in life
pi_74503339
Nienna wat verdrietig! Wat is het leven toch soms oneerllijk! Heel veel sterke de komende tijd. Neem goed de tijd voor jezelf.
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_74503493
Kolonia wat jammer.... wel hoop blijven houden he? Vol goede moed op naar de volgende ronde.

Koningin Juliana wat een naar nieuws. Miracles do happen dus blijf hoop houden!

Ik zit in de dagen voor de eisprong, en heb een schimmelinfectie. Denk dat dit hem dus ook niet wordt deze maand, sexen is dan beetje pijnlijk..

Ben op dit moment niet veel op het forum, heb water over mijn laptop gemorst, die doet het dus niet meer. Zit nu even op die van mijn vriendje. Ik hou jullie allemaal wel in de gaten hoor!

Een dikke dikke kus voor alle dames die het nu even moeilijk hebben. En een extra dikke voor Niienna!
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
  zondag 8 november 2009 @ 14:16:18 #177
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74505956
Nienna, gecondoleerd! Heel veel sterkte met het verwerken van dit zware verlies
pi_74507236
Nienna gecondoleerd, wat vreselijk om je vader zo jong te moeten verliezen, heel veel sterkte
pi_74507394
Nienna gecondoleerd
Kj wat een nieuws, hopenlijk gewoon zwanger!

Ik krijg normaal paar dagen/week voor ongesteldheid pijnlijke borsten, alleen dit nu al paar dagen.. Dus of cyclus weer aan t veranderen en wordt ik dinsdag ongesteld, of is een teken van iets anders (en wordt ik pas de dinsdag de 16de, week later ongesteld/of juist niet)

hoop gewoon dat ik niet aankomende dinsdag ongesteld wordt, want dan cyclus in de war, en had juist net paar maanden 35 dagen
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_74513470
Cisco, ik hoop gewoon, heel erg, dat jij zwanger bent! Je wacht nou al zo lang, jij bent echt een keer aan de beurt hoor! Ik ga even flink duimen dat je zere borsten goed nieuws betekenen!
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_74516947
quote:
Op zondag 8 november 2009 18:05 schreef IslaBonita het volgende:
Cisco, ik hoop gewoon, heel erg, dat jij zwanger bent! Je wacht nou al zo lang, jij bent echt een keer aan de beurt hoor! Ik ga even flink duimen dat je zere borsten goed nieuws betekenen!
Zou wel trend doorzetten... op moment dat je naar dokter moet, dat het dan raak is haha
We zien het wel
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
  zondag 8 november 2009 @ 21:03:38 #182
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_74521065
Nienna wat vreselijk,gecondoleerd,heel erg veel sterkte
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_74526282
nienna gecondoleerd!!


Hier nog steeds niks. cyclus is nu helemaal van slag. Ging zo goed, maar sinds zomervakantie helemaal van slag af. Ben vorige cyclus week overtijd geweest. Helaas niks. Sindsdien heb ik er zo ontzettend de balen van. Deze maand dus precies hetzelfde... word maar niet ongesteld....
pi_74531696
Ik ben gestopt met tempen hoor Dat is dus helemaal niks voor mij!
Vooral als ik vrij ben, dan lukt het niet om 7 uur te ttempen
pi_74532566
Nienna, gecondoleerd. Wat vreselijk zeg. Sterkte.
pi_74532728
Ik ben inmiddels sinds gister normaal ongesteld.
Wil een van de lieve modjes mijn nieuwe NOD op 6 december zetten?
pi_74532806
Balen Kolonia. Maar ook wel voor jou lekker dat je ongesteld ben geworden. Ivm met je buikpijn en bloedverlies vrijdagnacht
pi_74532863
Bummer Kolonia
  maandag 9 november 2009 @ 10:02:05 #189
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_74532956
@ nienna: gecondoleerd met het verlies van je vader, wat een verdrietig nieuws.

@ kolonia: balen zeg, op naar de volgende ronde!

Zou een Modje mij uit de Op willen halen, mijn cyclus is gewoon helemaal van slag dus kan geen nod datum geven. Of anders naar het rijdje eronder waar de mensen geen nieuwe nod datum opgeven.
pi_74533018
Hier een beetje goed nieuws, vind ik
Vorige ronde mijn ei in beeld (persona) en een positieve test op dag 13.
Nu op dag 14, nu dus, vandaag

Weer zo kort (vorige luteale fase was maar 11 dagen).

Toch ben ik blij dat mijn lijf het nu nog wel erg goed volgens 'het boekje' doet!
En dat na 10 jaar pil slikken....
pi_74533316
VT wat frustrerend als je lichaam zo loopt te rommelen

ChilllayD, misschien dat je LF wat langer wordt naar mate je langer van de pil afbent, iig fijn dat er zo snel een eisprong is
pi_74533365
Dat hoop ik wel echt heel hard ja! Al is het goed mogelijk met 11 dagen toch....
Ben er de eerste keer wel een beetje van geschrokken.
pi_74533483
quote:
Op maandag 9 november 2009 10:20 schreef ChilllayD het volgende:
Dat hoop ik wel echt heel hard ja! Al is het goed mogelijk met 11 dagen toch....
Ben er de eerste keer wel een beetje van geschrokken.
Ik heb geen flauw idee eigenlijk, ik begin me de laatste weken pas een beetje in te lezen in het lange-korte LF verhaal, maar goed, ik ben dan ook nog van de tijd dat we niet eens wisten dat een LF bestond, danwel bij voorkeur een minimale duur van X dagen moest hebben

Echt, ik hoor het mijn moeder 18 jaar geleden nog zeggen, toen mijn zusje en ik zwanger waren: "jullie hebben zoveel informatie, dat hadden wij niet"
Ik voel me nu zoooooooooooo van een andere generatie
pi_74533515
ChilllayD, zie je wel? Weer gewoon een mooie cyclus! Niet druk maken en klussen meid!!

Wat vervelend dat de cyclus van een aantal anderen zo raar doet... niks aan...

Ik ben heel erg benieuwd wat mijn cyclus gaat doen na de miskraam... ik hoop heel erg op een mooie cyclus, maarja... als ie hetzelfde doet als voor de zwangerschap dan wordt dat hem dus niet...

Ik wil trouwens ook wel weer in het onderste rijtje... bezig sinds 10 -2008

[ Bericht 0% gewijzigd door Tierrr op 09-11-2009 10:52:34 ]
pi_74533801
Tierrr, wat super dat je dat alweer aandurft, succes meis
pi_74533978
Ja de sites met informatie verschillen een beetje. De 1 schrijft dat het onder de 11 dagen niet goed is (te kort) een ander bleek weer zwanger na een LF van maar 8 dagen.... ja ti's maar net wanneer de innesteling plaats gaat vinden. Ik ga ook lekker afwachten

Ik ben alleen zo'n grote kneus die denkt dat er geen zaadjes klaar liggen
Ik heb ze er allemaal uitgepiest en de meeste zwemmen na de daad op het gastendoekje, hahahaha
pi_74534154
quote:
Op maandag 9 november 2009 10:40 schreef Soneal het volgende:
Tierrr, wat super dat je dat alweer aandurft, succes meis
Sja, ik wil zo graag een kindje... en aangezien ze zeggen dat je na een miskraam wel eens extra vruchtbaar zou kunnen zijn... moeten we die kans maar direct grijpen..

Enne, ChilllayD... kussen onder je kont, kussen onder je kont!!
pi_74534488
quote:
Op maandag 9 november 2009 10:55 schreef Tierrr het volgende:
[..]
Sja, ik wil zo graag een kindje... en aangezien ze zeggen dat je na een miskraam wel eens extra vruchtbaar zou kunnen zijn... moeten we die kans maar direct grijpen..
"Na een misse, een wisse"

Nou maar hopen dat die oud-Hollandsche bakerbabbeltjes ook werkelijk waar zijn
pi_74534576
quote:
Op maandag 9 november 2009 10:48 schreef ChilllayD het volgende:
Ja de sites met informatie verschillen een beetje. De 1 schrijft dat het onder de 11 dagen niet goed is (te kort) een ander bleek weer zwanger na een LF van maar 8 dagen.... ja ti's maar net wanneer de innesteling plaats gaat vinden. Ik ga ook lekker afwachten

Ik ben alleen zo'n grote kneus die denkt dat er geen zaadjes klaar liggen
Ik heb ze er allemaal uitgepiest en de meeste zwemmen na de daad op het gastendoekje, hahahaha
LOL, gebruik jij daar ook gastendoekjes voor?!

Maarre..... Doggystyle zou de meest kansrijke positie zijn, en ergens is dat ook wel logisch, als die zaadjes zich ook maar iets van de zwaartekracht aantrekken dan vallen ze in die positie bijna de baarmoedermond in.
Volgens mij is het zaadverlies (afgaande op de hoeveelheid op het gastendoekje) dan ook minder.
pi_74534625
Ik blijf altijd 10 minuten met me knieen naar me kin liggen... en me man ligt in een deuk. Zo stom gezicht.
Dan komt er ook niks uit.

Alleen paar uur later wel. Kan ik er dan zeker van zijn dat er dan wel zaadjes zijn achter gebleven
pi_74534754
Lol ik heb een tijdje terug 2 gastendoekjes bij de action gekocht, speciaal daarvoor. HAHAHAHA
Ze liggen heel braaf op een kastje naast het bed, hihihi.

Ik werd een beetje gek van dat pinguinnenloopje richting toilet of erger, ander materiaal tussen de bien'n

Ja dat ben ik inderdaad met je eens, het is de ene keer ook ehhh 'minder' dan de andere keer.
maar ik denk achteraf ook altijd ik pies alles elke keer eruit als ik naar het toilet ga, haha.
Ja best suf maar ik riep gister zelfs hardop tegen het vriendje 'hoe kan een mens nou zwanger raken'
Ook meer als grapje natuurlijk, er blijft vast genoeg achter maar als deze ronde mis is gaan we alles uit de kast trekken om het erin te houden, zolang als mogelijk! Proest.

En gosh, wat ben ik toch een blij mens sinds ik geen pil meer slik, haleloeja!!!!!!!!!
Ik heb echt al zo lang geen hoofdpijn/migraine meer gehad,voel me zo lekker.
pi_74534808
quote:
Op maandag 9 november 2009 11:16 schreef ChilllayD het volgende:

En gosh, wat ben ik toch een blij mens sinds ik geen pik meer slik, haleloeja!!!!!!!!!



edit: hahahah Te laat met editten ChillayD...betrapt! Maar toegegeven..das wel de beste manier om zwanger te worden, vooral niet meer slikken

En even een dikke voor alle wachtende dames hier!!

[ Bericht 17% gewijzigd door Poppedein op 09-11-2009 11:23:43 ]
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_74534904
OMG.... wat een ninja-edit
Maar dan net niet
pi_74535116
Hahahahaahhaah ik wou het nog laten staan, LOL ik vond het een geweldige fout maar toch maar ff edit. Ik proestte het hier echt uit van het lachen toen ik het terug las, hahaahhaa!!!!!
Meest mooie typfout op de maandag, bwaha!

Uberhaupt een pik slikken, proest! dan gaat het deze maand vast niet lukken hier.
pi_74546111
quote:
Op maandag 9 november 2009 11:16 schreef ChilllayD het volgende:

En gosh, wat ben ik toch een blij mens sinds ik geen pil meer slik, haleloeja!!!!!!!!!
Ik heb echt al zo lang geen hoofdpijn/migraine meer gehad,voel me zo lekker.
Dat heb ik dus ook... nog maar 1x migraine gehad.. daarvoor iedere maand ofzo..
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_74550333
Ik dacht dat ik de enige was die na afloop nog een kwartier met haar benen omhoog ligt...
* prinseszondererwt gastendoekjes op verlanglijstje zet
pi_74552000
quote:
Op maandag 9 november 2009 19:30 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ik dacht dat ik de enige was die na afloop nog een kwartier met haar benen omhoog ligt...
* prinseszondererwt gastendoekjes op verlanglijstje zet
Nee hoor, denk dat meerdere dames in rare posities liggen na de seks
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_74552466
Niet dat het helpt trouwens...
pi_74552484
quote:
Op maandag 9 november 2009 11:17 schreef Poppedein het volgende:

[..]



edit: hahahah Te laat met editten ChillayD...betrapt! Maar toegegeven..das wel de beste manier om zwanger te worden, vooral niet meer slikken

En even een dikke voor alle wachtende dames hier!!
ow ben ik blij dat jij hem nog gequote had
hihi lig helemaal dubbel
pi_74552486
Nee
pi_74552565
quote:
Op maandag 9 november 2009 20:24 schreef prinseszondererwt het volgende:
Niet dat het helpt trouwens...
jawel! het gaat een keer lukken
pi_74553214
quote:
Op maandag 9 november 2009 20:24 schreef prinseszondererwt het volgende:
Niet dat het helpt trouwens...
Na 11 maanden nog geen effect nee... maar komt goed
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_74553554
Cisco komt idd goed, daar gaan we vanuit! Ik zwerf trouwens een beetje tussen beide topics in nu. Ik had afgelopen maand een eigen eisprong, dus lurk ik hier ook weer wat vaker. Hopelijk kan ik hier blijven, of naar Z&G.
pi_74555194
quote:
Op maandag 9 november 2009 11:16 schreef ChilllayD het volgende:

En gosh, wat ben ik toch een blij mens sinds ik geen pik meer slik, haleloeja!!!!!!!!!
hahahaha briljant!!!
(en weet je? als ik iemand hoor zeggen: ik lurk hier wel eens, dan moet ik daar ook altijd aan denken stiekem... dan denk ik: getsie... ow nee, lurken is hier meelezen zonder te reageren... my mistake... )
  maandag 9 november 2009 @ 22:55:08 #215
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_74558075
Dames met een korte luteale fase ik dacht ook dat die van mij te kort was (9/10dgn) toen ik dit met de gynecoloog besprak vertelde me ze dat het nooit bewezen is dat er een te korte luteale fase bestaad.Ik ben er dus ook gewoon zwanger mee geraakt ook al duurde het wel een hele tijd.Ik heb ook vaak met de knieen omhoog gelegen of met een kussen onder min kont.Het heeft uiteindelijk bijna 14mnd geduurd voordat ik zwanger was maar ik weet wel dat ik die maand nergens naar gekeken heb,we hebben het in de vruchtbare week maar 2x gedaan zonder kussen onder de kont of wat dan ook. Hopelijk is het snel raak bij jullie,ik weet wat het is om te wachten
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_74572954
Meiden ik heb zo au. Ik heb nog nooit zo erge steken gehad in mijn rechterkant. Ik heb het echt een half uur gehad en nu wordt het wat minder gelukkig

Als mijn cyclus 32 dagen is, dan is mijn NOD 16-11
Als mijn cyclus 28 dagen is, dan is mijn NOD 12-11

Iemand enig idee wat dit kan zijn? Ik zelf kan het niet plaatsen.

Nog een ander vraagje
Wanneer kan je testen eigenlijk? Meestal een dag van te voren toch al?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 10-11-2009 14:44:25 ]
  dinsdag 10 november 2009 @ 16:55:28 #217
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74578051
Zoals je het beschrijft zou ik haast willen zeggen dat het een eisprong was charmed_angel, weet je zeker dat je die al gehad hebt?

Testen kan over het algemeen wel wat eerder, maar de kans dat ie positief uitslaat is dan natuurlijk kleiner. Bovendien kan er natuurlijk nog van alles misgaan voor je NOD. Test alleen eerder als je denkt dat aan te kunnen, je zou niet de eerste zijn met een positieve test die daarna alsnog ongesteld wordt.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_74578766
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 16:55 schreef flugeltje het volgende:
Zoals je het beschrijft zou ik haast willen zeggen dat het een eisprong was charmed_angel, weet je zeker dat je die al gehad hebt?

Testen kan over het algemeen wel wat eerder, maar de kans dat ie positief uitslaat is dan natuurlijk kleiner. Bovendien kan er natuurlijk nog van alles misgaan voor je NOD. Test alleen eerder als je denkt dat aan te kunnen, je zou niet de eerste zijn met een positieve test die daarna alsnog ongesteld wordt.
wat je kan doen is een ovulatietest... Want ik dacht in eerste instantie ook aan een eisprong...
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_74594946
Waar in je rechterkant voelde je de steken CA??

Als het in je lies is, dan is het immers een ander verhaal dan bijv. ter hoogte van je bekkenbot.... in het laatste geval zou ik uitgaan van een eisprong.

In het eerste geval zou ik eens richting drogist, en het zwangschapstestenrek

En als het nog hoger zit dan je bekkenbot... kunnen het dan je darmen zijn??
pi_74597782
Thx voor jullie reacties.

Dokter gebeld. Zijn mijn darmen, zit wat in de weg ofzo Ik heb een vage dokter, mag een laxeerpilletje nemen

Ook heb ik een stijve nek, en schouders, wat naar mijn hoofd trekt, en gevolg ; migraine aanvallen.
Moet om half 2 de dokter terugbellen, en dan mag ik waarschijnlijk morgen bloedprikken.
pi_74610764
Darmen kan prima, ik had van t weekend ook verschrikkelijke (stekende) pijn.... was gewoon een verstopping.
Alleen apart dat je huisarts een laxerend middel geen probleem vindt voor iemand die zwanger probeert te worden.
pi_74611188
misschien weet de huisarts niet van de poging om zwanger te worden? toen ik met begon met proberen, hadden we dat ook niet aan de huisarts verteld iedere keer als we daar waren... pas na 7 maanden proberen, omdat ik toen al naar de huisarts wilde. (maar toen weer naar huis gestuurd, want pas na een jaar proberen wordt er actie ondernomen... zucht, was ik toen maar wel onderzocht, dan zaten we nu een stuk verder in het hele proces... (ik weet dat dat op zich onzin is hoor, een jaar is standaard...) )
pi_74612364
quote:
Op woensdag 11 november 2009 18:00 schreef Soneal het volgende:
Darmen kan prima, ik had van t weekend ook verschrikkelijke (stekende) pijn.... was gewoon een verstopping.
Alleen apart dat je huisarts een laxerend middel geen probleem vindt voor iemand die zwanger probeert te worden.
ik heb hem ook nog niet genomen.
pi_74613257
quote:
Op woensdag 11 november 2009 18:17 schreef mijsje het volgende:
misschien weet de huisarts niet van de poging om zwanger te worden? toen ik met begon met proberen, hadden we dat ook niet aan de huisarts verteld iedere keer als we daar waren... pas na 7 maanden proberen, omdat ik toen al naar de huisarts wilde. (maar toen weer naar huis gestuurd, want pas na een jaar proberen wordt er actie ondernomen... zucht, was ik toen maar wel onderzocht, dan zaten we nu een stuk verder in het hele proces... (ik weet dat dat op zich onzin is hoor, een jaar is standaard...) )
My bad, daar had ik niet over nagedacht, bij mij moest er een spiraaltje verwijderd worden en dan kom je er niet onderuit dat de HA het weet
pi_74625930
Vanmorgen ongesteld geworden, 4 dagen te vroeg.
Daar gaat mijn mooie stabiele cyclus van de afgelopen maanden van 35 dagen. Hij is nu dus weer 30 dagen, mag mijn nod op 13 dec.. Zit mooi tussen de 30 en 35 dagen
Hup naar poging 12, laatste keer zonder dokter. In december na de 13de naar de dokter
Wel toevallig; 12/13 dec vorig jaar begonnen, aankomende 12/13 dec mijn Nod
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_74625970
dat zou dan wel een toevallig mooie datum zijn om een tweede streepje te plassen cisco!
  donderdag 12 november 2009 @ 09:40:48 #227
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74626043
Gatver cisco, balen....

Ga je deze maand tempen/ovutesten om iets bij te hebben bij de gyn als het nog nodig is of laat je het gewoon effe gaan?
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_74626254
Cisco dat is naar...

(het is wel handig om nu al met een maandje tempen te beginnen... je hebt dan alvast een cylclus liggen (artsen willen vaak van 2 of 3 cyclussen kunnen zien) en je weet dan precies wanneer je eisprong is volgens de temperatuur...)
pi_74626320
He bah Cisco, wat jammer.
Ik ga zó hard voor je duimen dat je laatste poging op eigen kracht gaat werken.
pi_74626496
He balen Cisco..

Mijn ongesteldheid komt er ook aan, geloof ik. Ik voel me zoals ik me normaal voel, zo vlak voor m'n menstruatie. Vanmorgen naar de anesthesist geweest. Stiekem hoop ik nog steeds dat ik die operatie af kan bellen na dit weekend, maar ik ga er niet vanuit, sterker nog, ik weet zo goed als zeker dat dat niet gaat gebeuren.
En ach, laat ook maar komen, die operatie. Dan is het ook duidelijk en misschien is het te fixen en heb ik volgende maand al een mooi tweede streepje..
pi_74626525
Cisco
pi_74626591
Dames, ik durf het bijna niet te zeggen.... ik gooi alle (40+) statistieken overboord en begin de streepjesregen van vrijdag de 13de gewoon op donderdag de 12de

  donderdag 12 november 2009 @ 10:05:16 #233
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74626635
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_74626671
Dat is zeker een mooie valse start
pi_74626698
Soneal! wat goed! Gefeliciteerd!
pi_74626762
Jaaaaa Soneal, wat een retedikke streep zeg!! Gefeliciteerd!!

Cisco, jeetje, balen zeg... ik hoop mee dat je de volgende NOD echt twee mooie streepjes hebt... precies een jaar na het stoppen zou dat wel een mooie datum zijn, al had je ze natuurlijk veel lieverd eerder gehad, maarja... en hee, het is wel hip om 2 streepjes te plassen vlak voor je naar de dokter gaat he?
(Ik zou idd wel ff tempen deze cyclus...)
pi_74626765
Soneal wat fantastisch en wat een duidelijke test Proficiat!
  donderdag 12 november 2009 @ 10:10:13 #238
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_74626768
Soneal!!! Yes! Van harte met jullie zwangerschap
I'm so glamourous I piss glitter!
  donderdag 12 november 2009 @ 10:15:21 #239
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_74626881
Soneal, van harte!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  donderdag 12 november 2009 @ 10:18:11 #240
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_74626929
Soneal, van harte!!
  donderdag 12 november 2009 @ 10:23:53 #241
35189 Troel
scherp en bot
pi_74627050
Wauw!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_74627096
Thnx all

Ik word er helemaal van...
pi_74627171
Gefeliciteerd Soneal!

ik kruip ook even onder m'n steen vandaan om even wat te vragen, ms kunnen jullie me er wel bij helpen...
ik heb een negatieve zwangerschapstest gedaan, maar heb van dezelfde urine ook een LH-test gedaan... daar verschijnt wat dunner dan de controlestreep wel een streepje. weet iemand wat dit wil/kan zeggen?

edit: lekker kromme zin... ik heb dus een zw.test gedaan en die was negatief...
pi_74627259
en weg...

[ Bericht 90% gewijzigd door wolletjebol op 12-11-2009 10:38:20 ]
pi_74627330
quote:
Op donderdag 12 november 2009 10:29 schreef wolletjebol het volgende:
Gefeliciteerd Soneal!

ik kruip ook even onder m'n steen vandaan om even wat te vragen, ms kunnen jullie me er wel bij helpen...
ik heb een negatieve zwangerschapstest gedaan, maar heb van dezelfde urine ook een LH-test gedaan... daar verschijnt wat dunner dan de controlestreep wel een streepje. weet iemand wat dit wil/kan zeggen?
Ik heb de dagen voorafgaand aan de zwangerschapstest ook ovutesten gedaan.... dit was het resultaat:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor de duidelijkheid; ik had een erg vroege eisprong en vandaag is DPO19, dus een mooie dikke teststreep vergt wel wat tijd
pi_74627360
Soneal!
Wat een prachtige strepen!

Screw the stats, je bent gewoon in notime zwanger!
Gefeli meis!

Ik was zo enthousiast aan het juichen dat ik niet door had dat ik niet als kloon was ingelogd.
pi_74627383
Gefeliciteerd Soneal. Wat fijn dat het nog vrij snel is gegaan. Ik kan me voorstellen dat je je best zorgen hebt gemaakt over je leeftijd en er rekening mee hebt gehouden dat dat het misschien niet zou lukken. Ik maak me daar al zorgen om en ik ben ruim 5 jaar jonger. Super dat het gelukt is. Geniet er van!
pi_74627384
Gefeliciteerd Soneal !!!!

Hier nog steeds niet ongesteld, dag 39 vandaag.
Ik heb vast een ovulatietest (1 zal vast niet genoeg zijn, zijn maar 7 stokjes in) gekocht voor na mijn ongesteldheid want dit is niks zo.
pi_74627484
quote:
Op donderdag 12 november 2009 10:34 schreef Soneal het volgende:

[..]

Ik heb de dagen voorafgaand aan de zwangerschapstest ook ovutesten gedaan.... dit was het resultaat:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor de duidelijkheid; ik had een erg vroege eisprong en vandaag is DPO19, dus een mooie dikke teststreep vergt wel wat tijd
oke, een goed teken dus... kan ik nog even hoop houden, dat is wel fijn...
pi_74627612
Soneal! YESSSSS! Gefeliciteerd Streepjes

en een voor Cisco... balen zeg
pi_74627635
sjow, die knalt het scherm af!!

Gefeliciteerd Soneal!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 12 november 2009 @ 10:51:09 #252
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_74627812
Soneal gefeliciteerd met je tweede streepje en dat je maar een fijne zwangerschap mag hebben.
pi_74627996
quote:
Op donderdag 12 november 2009 10:34 schreef Soneal het volgende:

[..]

Ik heb de dagen voorafgaand aan de zwangerschapstest ook ovutesten gedaan.... dit was het resultaat:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor de duidelijkheid; ik had een erg vroege eisprong en vandaag is DPO19, dus een mooie dikke teststreep vergt wel wat tijd
Waarschijnlijk ben ik een erg blonde lurker maar DPO?
  donderdag 12 november 2009 @ 11:04:09 #254
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_74628243
days past ovulation
pi_74628255
De dagen na je eisprong, als je het mij vraagt!

Zo, ik heb afgelopen maandag weer een eisprong gehad. Lekker vroeg weer, op dag 14!
Nu gezellig wachten en wachten en...........trala.
pi_74628303
Ah, thnx.
Soneal gefeliciteerd trouwens
*weer onder steen kruipt
pi_74628508
woehoeeee! Soneal gefeliciteerd!
die knalt van het scherm af zeg wauw!
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 12 november 2009 @ 11:20:06 #258
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_74628751
soneal, wat een goed nieuws! van harte!
in de haak.
  donderdag 12 november 2009 @ 11:26:35 #259
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74628980
quote:
Op donderdag 12 november 2009 10:03 schreef Soneal het volgende:
Dames, ik durf het bijna niet te zeggen.... ik gooi alle (40+) statistieken overboord en begin de streepjesregen van vrijdag de 13de gewoon op donderdag de 12de

[ afbeelding ]
Whaaaaaaa! Wat gaaf!
***
  Jubileum moderator donderdag 12 november 2009 @ 11:27:48 #260
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_74629023
Holladiejee Soneal geweldig dit
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 12 november 2009 @ 11:39:37 #261
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74629393
zeg Soneal, was jij nou een kloon?

* nieuwsgierig is
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_74630108
quote:
Op donderdag 12 november 2009 11:39 schreef flugeltje het volgende:
zeg Soneal, was jij nou een kloon?

* nieuwsgierig is

Ja, en dat blijf ik voorlopig ook nog even
Tot de grootste gevaren geweken zijn enzo, en wellicht zelfs tot na de VWP
pi_74630146
Dames, nogmaals dank voor alle gelukwensen, mede namens


En alle dames die in de wachtweken/dagen zitten: Heel veel succes
pi_74630156
ehm, VWP?
pi_74630291
VruchtWaterPunctie
Ben immers een oud wijf he
pi_74630557
Soneal, gefeliciteerd!
En wolletjebol, als je kijkt naar de testen van Soneal, zou je misschien gewoon te vroeg getest kunnen hebben? Of misschien maak je gewoon niet zo snel hcg aan? Heb je een gewone zw test gepakt of een extra gevoelige? Scheelt natuurlijk ook nog. Ik duim nog effe voor je hoor (en voor alle andere vrijdag de 13de testers).
Het lijkt nog helemaal niet zo lang geleden dat ik hier dagelijks kwam, maar het is al bijna een jaar! Raar idee en ik kan dit topic gewoon niet helemaal los laten, dus ik lurk veel en denk aan jullie.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_74630837
hmmm, te vroeg testen, dat zou kunnen. ik maak volgens mij inderdaad niet zo snel HCG aan, dus dat zou inderdaad een verklaring kunnen zijn... de test die ik had, was een vrij onbekende, ik had hem gekregen van iemand, dus of die ultragevoelig is, dat weet ik niet... ik moet maar gewoon een paar dagen wachten... ben ook zo ongeduldig...
bedankt Soneal en Mefke, voor het meedenken...
pi_74630949
Gefeliciteerd soneal
*poef* nu is het weg
pi_74631743
quote:
Op donderdag 12 november 2009 12:29 schreef wolletjebol het volgende:
hmmm, te vroeg testen, dat zou kunnen. ik maak volgens mij inderdaad niet zo snel HCG aan, dus dat zou inderdaad een verklaring kunnen zijn... de test die ik had, was een vrij onbekende, ik had hem gekregen van iemand, dus of die ultragevoelig is, dat weet ik niet... ik moet maar gewoon een paar dagen wachten... ben ook zo ongeduldig...
bedankt Soneal en Mefke, voor het meedenken...
Wat betreft niet zo snel HCG aanmaken, ben ik ook een voorbeeldje Zelfs mijn bloedtest in het ziekenhuis was negatief Veel succes met het wachten!
pi_74632436
Soneal Gefeliciteed meis, dat zijn 2 mooie streepjes!!
pi_74633049
Ik heb een afspraak gemaakt bij de huisarts voor volgende week dinsdag. Ik ben bang dat het hier niet helemaal goed zit. Heb (stom, stom, stom) gegoogled op mijn klachten en daar word je nooit blij van.
pi_74633152
Wat leuk Soneal! Wil je echt niet vertellen wie je bent?

Als we nu morgen weer iemand doen met twee streepjes en overmorgen ook? Dat is leuk!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_74634319
Is er ergens zo;n lijstje met die afkortingen allemaal?
Aangezien ik ook helemaal nieuw ben in deze wereld, is dat op zich wel handig.
  donderdag 12 november 2009 @ 14:24:14 #274
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_74634375
Jaaaaa! Twee streepjes voor Soneal! Gefeliciteerd en geniet er van!
A grand adventure has begun.
  donderdag 12 november 2009 @ 14:26:26 #275
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_74634458
quote:
Op donderdag 12 november 2009 14:22 schreef Boepie het volgende:
Is er ergens zo;n lijstje met die afkortingen allemaal?
Aangezien ik ook helemaal nieuw ben in deze wereld, is dat op zich wel handig.
Welke afkortingen bedoel je?

en welkom
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_74634583
quote:
Op donderdag 12 november 2009 14:26 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Welke afkortingen bedoel je?

en welkom
dat nod bv. die andere zie ik hier boven staan.
Maar wellicht zijn er meer van dat soort afkortingen?

Thanks
  donderdag 12 november 2009 @ 14:30:56 #277
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_74634652
NOD is Niet Ongesteldheids Dag, Dus de eerste dag van je nieuwe cyclus, of juist niet
I'm so glamourous I piss glitter!
  donderdag 12 november 2009 @ 14:31:30 #278
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_74634673
Oh wauw, Soneal, wat geweldig, wat gaaf, wat mooi!! Ontzettend gefeliciteerd, en alvast welkom in Z&G!!
3!
  donderdag 12 november 2009 @ 14:32:06 #279
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74634690
NOD = Niet Ongesteldheidsdag (de dag dat je ongesteld zou moeten worden, maar het niet wilt)
DOP = Days Past Ovulation (het aantal dagen dat verstreken is sinds je ovulatie)

en dan heb je nog mensen die 'klussen' zeggen als ze neuken bedoelen, maar daar doe ik niet aan mee
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  donderdag 12 november 2009 @ 14:33:41 #280
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_74634755
Oh en PUPO
PUPO is pregnant until proven otherwise
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_74634801
hey Thanks! kijk daar kan ik ook aanstonds (hopelijk) wel wat mee.
pi_74634831
quote:
Op donderdag 12 november 2009 14:33 schreef RockabeIIa het volgende:
Oh en PUPO
PUPO is pregnant until proven otherwise
Die klinkt erg leuk ook.
Zo wordt ik al een stuk wijzer dacht ik zo.
(moet ergens mee beginnen niet waar? )
pi_74635018
Jaaaa..... leuk lijstje voor in de OP

NOD = Niet Ongesteldheidsdag (de dag dat je ongesteld zou moeten worden, maar het niet wilt)
DPO = Days Past Ovulation (het aantal dagen dat verstreken is sinds je ovulatie)
LF = Luteale fase (het aantal dagen tussen je eisprong en je menstruatie, tussen 9-14 dagen is normaal)
PUPO = pregnant until proven otherwise
KvK = klussen voor kindje (functioneel klussen dus, of te wel neuken in je vruchtbare periode)
FFF = Fuck for Fun (gewoon lekker neuken omdat je daar gewoon zin in hebt)
FF = Fertility Friend (site waar je je cyclus kunt bijhouden mbv temperaturen)

zoiets heeft er toch ook ooit gestaan?
  donderdag 12 november 2009 @ 14:41:07 #284
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74635034
quote:
Op donderdag 12 november 2009 14:35 schreef Boepie het volgende:

[..]

Die klinkt erg leuk ook.
Zo wordt ik al een stuk wijzer dacht ik zo.
(moet ergens mee beginnen niet waar? )
Ik zou beginnen met sex hebben
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_74635397
quote:
Op donderdag 12 november 2009 14:41 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Ik zou beginnen met sex hebben
ja dat doe ik al zoooooooooooooo lang dat zit wel goed haha

Vind het trouwens wel reuze spannend.. zou het gaan lukken.. snel, niet snel etc.
(zal even een post erbij halen uit ander topic)
"heb hiervoor al eens een tijd lang geprobeerd (jaren geleden alweer)maar mijn lichaam was te ziek/pijnlijk en daardoor lukte het waarschijnlijk niet.Inmiddels ben ik een stuk sterker en zit ik veel lekkerder in mijn vel.
Ben toen wel in zo;n voortraject geweest en er is nooit iets naars uit gekomen zover.
Afijn.. een hoop jaren verder met de nodige gebeurtenissen, leuk en minder leuke, maar nu eindelijk echt zo iets van we gaan er voor! en dat is wel enorm fijn.
pi_74635428
quote:
Op donderdag 12 november 2009 14:41 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Ik zou beginnen met sex hebben


En foliumzuur slikken
pi_74635444
quote:
Op donderdag 12 november 2009 14:40 schreef happyme28 het volgende:
Jaaaa..... leuk lijstje voor in de OP

NOD = Niet Ongesteldheidsdag (de dag dat je ongesteld zou moeten worden, maar het niet wilt)
DPO = Days Past Ovulation (het aantal dagen dat verstreken is sinds je ovulatie)
LF = Luteale fase (het aantal dagen tussen je eisprong en je menstruatie, tussen 9-14 dagen is normaal)
PUPO = pregnant until proven otherwise
KvK = klussen voor kindje (functioneel klussen dus, of te wel neuken in je vruchtbare periode)
FFF = Fuck for Fun (gewoon lekker neuken omdat je daar gewoon zin in hebt)
FF = Fertility Friend (site waar je je cyclus kunt bijhouden mbv temperaturen)

zoiets heeft er toch ook ooit gestaan?
geweldig lijstje! en die mag hopelijk ook erbij?
pi_74635474
quote:
Op donderdag 12 november 2009 14:52 schreef charmed_angel het volgende:

[..]



En foliumzuur slikken
Dat slik ik al jaren ivm meds, wel de zware variant die ik 1maal per week neem/;
Heb al gesproken met mijn arts hierover en dat was gewoon prima.
pi_74636210
Cisco, wat jammer!

En Soneal, wat goed, gefeliciteerd!

En iedereen heel erg bedankt voor de lieve woorden...(was ik even vergeten te zeggen)

[ Bericht 42% gewijzigd door -Nienna- op 12-11-2009 16:19:03 ]
pi_74636707
quote:
Op donderdag 12 november 2009 12:08 schreef Soneal het volgende:
VruchtWaterPunctie
Ben immers een oud wijf he
oh ja, dat is ook zo... (je klinkt ook zo jeugdig... )

Oh VT... wat doe je nou? Nooit googlen op je eigen klachten meid...
wat had je gevonden? goed dat je ermee naar je arts gaat, want je kan maar beter zeker weten of er wat zit, dan continu bang zijn voor wat er kan zitten... Was je wel al ongesteld geworden? of had ik dat gemist? Meid, ik denk aan je hoor!
pi_74636956
soneal wat goehoed gefeliciteerd
pi_74636997
en wolletjebol (?) en boepie welkom hier!
succes natuurlijk
  donderdag 12 november 2009 @ 16:12:15 #293
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74638181
Soneal, gaaf! Gefeliciteerd!!
pi_74639093
Ben net ongesteld geworden. Een behoorlijke dip hier. Ook al wist ik het al lang, ik ben er toch even knap chagerijnig van (ben ik overigens altijd als ik ongesteld ben, gaat wel weer over)..

Edit; Mag mijn NOD naar 10 december aub?
pi_74639213
koninginjuliana... het al weten is één ding, het ook nog worden is iets anders...
pi_74639230
Koningin J.
  donderdag 12 november 2009 @ 16:43:35 #297
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74639245
Ach KoninginJuliana, klote zeg! Vooral in alle feestvreugde hier is dat dan ineens een domper voor je.

Tip: warm bad, chocola, rode wijn....

En dan vol goede moed door naar volgende maand
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_74639314
als ik ongesteld moet worden, heb ik altijd zin in chocola...
hier hebben we nog van die 11-november-SintMaarten-meuk staan met heel veel chocola...
3 keer raden waar ik de hele dag van gesnaaid heb?
ik ga ze verstoppen, ze zijn voorbode van niet goed nieuws ben ik bang...
  donderdag 12 november 2009 @ 17:02:37 #299
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_74639902
quote:
Op donderdag 12 november 2009 10:03 schreef Soneal het volgende:
Dames, ik durf het bijna niet te zeggen.... ik gooi alle (40+) statistieken overboord en begin de streepjesregen van vrijdag de 13de gewoon op donderdag de 12de

[ afbeelding ]


voor soneal ik wens je een fijne zwangerschap toe
Be happy with the little things in life
pi_74640453
Soneal gefeliciteerd!

Damn wat een rot ongesteldheid is dit! Nog nooit zoveel buikpijn gehad... last van me rug, steken etc
pfff
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')