abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74534754
Lol ik heb een tijdje terug 2 gastendoekjes bij de action gekocht, speciaal daarvoor. HAHAHAHA
Ze liggen heel braaf op een kastje naast het bed, hihihi.

Ik werd een beetje gek van dat pinguinnenloopje richting toilet of erger, ander materiaal tussen de bien'n

Ja dat ben ik inderdaad met je eens, het is de ene keer ook ehhh 'minder' dan de andere keer.
maar ik denk achteraf ook altijd ik pies alles elke keer eruit als ik naar het toilet ga, haha.
Ja best suf maar ik riep gister zelfs hardop tegen het vriendje 'hoe kan een mens nou zwanger raken'
Ook meer als grapje natuurlijk, er blijft vast genoeg achter maar als deze ronde mis is gaan we alles uit de kast trekken om het erin te houden, zolang als mogelijk! Proest.

En gosh, wat ben ik toch een blij mens sinds ik geen pil meer slik, haleloeja!!!!!!!!!
Ik heb echt al zo lang geen hoofdpijn/migraine meer gehad,voel me zo lekker.
pi_74534808
quote:
Op maandag 9 november 2009 11:16 schreef ChilllayD het volgende:

En gosh, wat ben ik toch een blij mens sinds ik geen pik meer slik, haleloeja!!!!!!!!!

edit: hahahah Te laat met editten ChillayD...betrapt! Maar toegegeven..das wel de beste manier om zwanger te worden, vooral niet meer slikken

En even een dikke voor alle wachtende dames hier!!

[ Bericht 17% gewijzigd door Poppedein op 09-11-2009 11:23:43 ]
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_74534904
OMG.... wat een ninja-edit
Maar dan net niet
pi_74535116
Hahahahaahhaah ik wou het nog laten staan, LOL ik vond het een geweldige fout maar toch maar ff edit. Ik proestte het hier echt uit van het lachen toen ik het terug las, hahaahhaa!!!!!
Meest mooie typfout op de maandag, bwaha!

Uberhaupt een pik slikken, proest! dan gaat het deze maand vast niet lukken hier.
pi_74546111
quote:

En gosh, wat ben ik toch een blij mens sinds ik geen pil meer slik, haleloeja!!!!!!!!!
Ik heb echt al zo lang geen hoofdpijn/migraine meer gehad,voel me zo lekker.
Dat heb ik dus ook... nog maar 1x migraine gehad.. daarvoor iedere maand ofzo..
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_74550333
Ik dacht dat ik de enige was die na afloop nog een kwartier met haar benen omhoog ligt...
* prinseszondererwt gastendoekjes op verlanglijstje zet
pi_74552000
quote:
Op maandag 9 november 2009 19:30 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ik dacht dat ik de enige was die na afloop nog een kwartier met haar benen omhoog ligt...
* prinseszondererwt gastendoekjes op verlanglijstje zet
Nee hoor, denk dat meerdere dames in rare posities liggen na de seks
pi_74552466
Niet dat het helpt trouwens...
pi_74552484
quote:
Op maandag 9 november 2009 11:17 schreef Poppedein het volgende:

[..]

edit: hahahah Te laat met editten ChillayD...betrapt! Maar toegegeven..das wel de beste manier om zwanger te worden, vooral niet meer slikken

En even een dikke voor alle wachtende dames hier!!
ow ben ik blij dat jij hem nog gequote had
hihi lig helemaal dubbel
pi_74552486
Nee
pi_74552565
quote:
Op maandag 9 november 2009 20:24 schreef prinseszondererwt het volgende:
jawel! het gaat een keer lukken
pi_74553214
quote:
Op maandag 9 november 2009 20:24 schreef prinseszondererwt het volgende:
Na 11 maanden nog geen effect nee... maar komt goed
pi_74553554
Cisco komt idd goed, daar gaan we vanuit! Ik zwerf trouwens een beetje tussen beide topics in nu. Ik had afgelopen maand een eigen eisprong, dus lurk ik hier ook weer wat vaker. Hopelijk kan ik hier blijven, of naar Z&G.
pi_74555194
quote:

En gosh, wat ben ik toch een blij mens sinds ik geen pik meer slik, haleloeja!!!!!!!!!
hahahaha briljant!!!
(en weet je? als ik iemand hoor zeggen: ik lurk hier wel eens, dan moet ik daar ook altijd aan denken stiekem... dan denk ik: getsie... ow nee, lurken is hier meelezen zonder te reageren... my mistake... )
  maandag 9 november 2009 @ 22:55:08 #215
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_74558075
Dames met een korte luteale fase ik dacht ook dat die van mij te kort was (9/10dgn) toen ik dit met de gynecoloog besprak vertelde me ze dat het nooit bewezen is dat er een te korte luteale fase bestaad.Ik ben er dus ook gewoon zwanger mee geraakt ook al duurde het wel een hele tijd.Ik heb ook vaak met de knieen omhoog gelegen of met een kussen onder min kont.Het heeft uiteindelijk bijna 14mnd geduurd voordat ik zwanger was maar ik weet wel dat ik die maand nergens naar gekeken heb,we hebben het in de vruchtbare week maar 2x gedaan zonder kussen onder de kont of wat dan ook. Hopelijk is het snel raak bij jullie,ik weet wat het is om te wachten
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_74572954
Meiden ik heb zo au. Ik heb nog nooit zo erge steken gehad in mijn rechterkant. Ik heb het echt een half uur gehad en nu wordt het wat minder gelukkig

Als mijn cyclus 32 dagen is, dan is mijn NOD 16-11
Als mijn cyclus 28 dagen is, dan is mijn NOD 12-11

Iemand enig idee wat dit kan zijn? Ik zelf kan het niet plaatsen.

Nog een ander vraagje
Wanneer kan je testen eigenlijk? Meestal een dag van te voren toch al?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 10-11-2009 14:44:25 ]
  dinsdag 10 november 2009 @ 16:55:28 #217
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74578051
Zoals je het beschrijft zou ik haast willen zeggen dat het een eisprong was charmed_angel, weet je zeker dat je die al gehad hebt?

Testen kan over het algemeen wel wat eerder, maar de kans dat ie positief uitslaat is dan natuurlijk kleiner. Bovendien kan er natuurlijk nog van alles misgaan voor je NOD. Test alleen eerder als je denkt dat aan te kunnen, je zou niet de eerste zijn met een positieve test die daarna alsnog ongesteld wordt.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_74578766
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 16:55 schreef flugeltje het volgende:
Zoals je het beschrijft zou ik haast willen zeggen dat het een eisprong was charmed_angel, weet je zeker dat je die al gehad hebt?

Testen kan over het algemeen wel wat eerder, maar de kans dat ie positief uitslaat is dan natuurlijk kleiner. Bovendien kan er natuurlijk nog van alles misgaan voor je NOD. Test alleen eerder als je denkt dat aan te kunnen, je zou niet de eerste zijn met een positieve test die daarna alsnog ongesteld wordt.
wat je kan doen is een ovulatietest... Want ik dacht in eerste instantie ook aan een eisprong...
pi_74594946
Waar in je rechterkant voelde je de steken CA??

Als het in je lies is, dan is het immers een ander verhaal dan bijv. ter hoogte van je bekkenbot.... in het laatste geval zou ik uitgaan van een eisprong.

In het eerste geval zou ik eens richting drogist, en het zwangschapstestenrek

En als het nog hoger zit dan je bekkenbot... kunnen het dan je darmen zijn??
pi_74597782
Thx voor jullie reacties.

Dokter gebeld. Zijn mijn darmen, zit wat in de weg ofzo Ik heb een vage dokter, mag een laxeerpilletje nemen

Ook heb ik een stijve nek, en schouders, wat naar mijn hoofd trekt, en gevolg ; migraine aanvallen.
Moet om half 2 de dokter terugbellen, en dan mag ik waarschijnlijk morgen bloedprikken.
pi_74610764
Darmen kan prima, ik had van t weekend ook verschrikkelijke (stekende) pijn.... was gewoon een verstopping.
Alleen apart dat je huisarts een laxerend middel geen probleem vindt voor iemand die zwanger probeert te worden.
pi_74611188
misschien weet de huisarts niet van de poging om zwanger te worden? toen ik met begon met proberen, hadden we dat ook niet aan de huisarts verteld iedere keer als we daar waren... pas na 7 maanden proberen, omdat ik toen al naar de huisarts wilde. (maar toen weer naar huis gestuurd, want pas na een jaar proberen wordt er actie ondernomen... zucht, was ik toen maar wel onderzocht, dan zaten we nu een stuk verder in het hele proces... (ik weet dat dat op zich onzin is hoor, een jaar is standaard...) )
pi_74612364
quote:
Op woensdag 11 november 2009 18:00 schreef Soneal het volgende:
Darmen kan prima, ik had van t weekend ook verschrikkelijke (stekende) pijn.... was gewoon een verstopping.
Alleen apart dat je huisarts een laxerend middel geen probleem vindt voor iemand die zwanger probeert te worden.
ik heb hem ook nog niet genomen.
pi_74613257
quote:
Op woensdag 11 november 2009 18:17 schreef mijsje het volgende:
misschien weet de huisarts niet van de poging om zwanger te worden? toen ik met begon met proberen, hadden we dat ook niet aan de huisarts verteld iedere keer als we daar waren... pas na 7 maanden proberen, omdat ik toen al naar de huisarts wilde. (maar toen weer naar huis gestuurd, want pas na een jaar proberen wordt er actie ondernomen... zucht, was ik toen maar wel onderzocht, dan zaten we nu een stuk verder in het hele proces... (ik weet dat dat op zich onzin is hoor, een jaar is standaard...) )
My bad, daar had ik niet over nagedacht, bij mij moest er een spiraaltje verwijderd worden en dan kom je er niet onderuit dat de HA het weet
pi_74625930
Vanmorgen ongesteld geworden, 4 dagen te vroeg.
Daar gaat mijn mooie stabiele cyclus van de afgelopen maanden van 35 dagen. Hij is nu dus weer 30 dagen, mag mijn nod op 13 dec.. Zit mooi tussen de 30 en 35 dagen
Hup naar poging 12, laatste keer zonder dokter. In december na de 13de naar de dokter
Wel toevallig; 12/13 dec vorig jaar begonnen, aankomende 12/13 dec mijn Nod
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')