dat nod bv. die andere zie ik hier boven staan.quote:Op donderdag 12 november 2009 14:26 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Welke afkortingen bedoel je?
en welkom
Die klinkt erg leuk ook.quote:Op donderdag 12 november 2009 14:33 schreef RockabeIIa het volgende:
Oh en PUPO
PUPO is pregnant until proven otherwise
Ik zou beginnen met sex hebbenquote:Op donderdag 12 november 2009 14:35 schreef Boepie het volgende:
[..]
Die klinkt erg leuk ook.
Zo wordt ik al een stuk wijzer dacht ik zo.
(moet ergens mee beginnen niet waar? )
ja dat doe ik al zoooooooooooooo lang dat zit wel goed hahaquote:Op donderdag 12 november 2009 14:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik zou beginnen met sex hebben
quote:Op donderdag 12 november 2009 14:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik zou beginnen met sex hebben
geweldig lijstje! en die mag hopelijk ook erbij?quote:Op donderdag 12 november 2009 14:40 schreef happyme28 het volgende:
Jaaaa..... leuk lijstje voor in de OP
NOD = Niet Ongesteldheidsdag (de dag dat je ongesteld zou moeten worden, maar het niet wilt)
DPO = Days Past Ovulation (het aantal dagen dat verstreken is sinds je ovulatie)
LF = Luteale fase (het aantal dagen tussen je eisprong en je menstruatie, tussen 9-14 dagen is normaal)
PUPO = pregnant until proven otherwise
KvK = klussen voor kindje (functioneel klussen dus, of te wel neuken in je vruchtbare periode)
FFF = Fuck for Fun (gewoon lekker neuken omdat je daar gewoon zin in hebt)
FF = Fertility Friend (site waar je je cyclus kunt bijhouden mbv temperaturen)
zoiets heeft er toch ook ooit gestaan?
Dat slik ik al jaren ivm meds, wel de zware variant die ik 1maal per week neem/;quote:
quote:Op donderdag 12 november 2009 12:08 schreef Soneal het volgende:
VruchtWaterPunctie
Ben immers een oud wijf he
quote:Op donderdag 12 november 2009 10:03 schreef Soneal het volgende:
Dames, ik durf het bijna niet te zeggen.... ik gooi alle (40+) statistieken overboord en begin de streepjesregen van vrijdag de 13de gewoon op donderdag de 12de![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |