quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:54 schreef clovertje het volgende:Voel me even totaal ongepast hier, ik wil Tierr heeel veeel sterkte wensen! Wat ongelovelijk kut zeg! Vooral eerst nog een goede echo en dan nu niet meer
![]()
![]()
Maar wil me ook aansluiten in de streepjesregen![]()
De postitieve ovulatietest werd dus ook een postieve zwangerschapstest
sorry dat ik dit dus in 1 bericht zet maar twee berichten voelt ook zo stom
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:57 schreef flugeltje het volgende:
clovertje!!!!
Wat goed meid!
Van harte beep
ik snap het dubbele gevoel, maar dat hou je hier in OUD altijd wel![]()
sterretje hoofdletter O sterretje...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:14 schreef charmed_angel het volgende:
Clovertje gefeliciteerd
Ik zit op mijn iPhone en weet even de smiley niet die met pompoenen staat te zwaaien
dus het beste om 12 uur testen dus? Thx dan weet ik dat alvast voor morgen en zondagquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:31 schreef prinseszondererwt het volgende:
Dat kan Mardis. Je lh piek ligt rond 12:00 namelijk.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:57 schreef Tierrr het volgende:
Lief dat iedereen vraagt hoe het gegaan is vandaag!![]()
Het was moeilijk natuurlijk, maar gelukkig had ik een aardige gyn die alles heel rustig en duidelijk uitlegde..
In verband met het risico op beschadiging van de baarmoeder bij curretage heb ik ervoor gekozen om een miskraam op te laten wekken met behulp van pillen... is natuurlijk wel een stuk pijnlijker en niet zeker of alles dan ook echt helemaal schoon wordt, maar het is het proberen waard, vonden wij...
Ik mag maandag beginnen met de pillen, dus ben benieuwd... heb iig sterke pijnstillers meegekregen, dus hoop dat dat wat helpt...
Verder is het vooral emotioneel zwaar, zeker omdat de zwangerschapshormonen nog door mijn lijf gieren... vanochtend ook weer kotsend boven de plee gehangen... wrang...
Maarja, het is niet anders...![]()
Ik ben iig blij voor iedereen die twee streepjes piest hier.. of het nu op zwtesten of op ovutesten is!!
gehad? Kan dat ook? 16 nov is mijn NOD.quote:Op zondag 1 november 2009 17:36 schreef mijsje het volgende:
ms komt het nog Charmed angel. gewoon rustig aan doen, het komt vanzelf. ms even tempen de komende dagen? dat je weet waar je in je cyclus staat? misschien heb je de eisprong ook al gehad?
Waarom ik dat doequote:Op zondag 1 november 2009 17:51 schreef mijsje het volgende:komt wel goed schatje
tempen kan gewoon in je kontje, maar moet wel op een bepaalde tijd in de ochtend. als je voor 7 uur in de ochtend kiest, moet dat iedere keer om 7 uur zijn, en niet eerst je bedje uit om te plassen... maar dan kun je zien welke temperatuur je hebt. het is namelijk zo dat je tussen ongesteld en eisprong een wat lagere temperatuur hebt, en tussen eisprong en ongesteld een wat hogere temp. (de link die Soneal gaf van FF is ms wel handig om even te kijken hoe het zit...) maar als je weet wat je eigen normale temperaturen zijn, kun je daarmee even checken in de ochtend of je je eisprong al gehad hebt.
maar (en nu wil ik je niet afremmen of tegenspreken ofzo hoor) waarom ben je nu al zo druk bezig met ovu-testjes enzo? Je bent pas net bezig met proberen, dan ben je toch hardstikke gestresst? (ik bedoel dus niet dat het niet goed is ofzo hoor, ik vroeg het me gewoon echt af...)
quote:
quote:Op zondag 1 november 2009 17:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waarom ik dat doeIk wil gewoon voor mezelf weten wanneer me eisprong is, meer omdat ik het ook intressant vind. Het maakt me niet uit of ik deze maand zwanger wordt of over 7 maanden. Maar vind het gewoon leuk om te zien en testen. En of ik daadwerkelijk een eisprong heb
7 Uur is wel goed, als ik de wekker heb gezet, kan ik makkelijk weer in slaap komen daarnaDus zal daar morgen eens mee beginnen
Mijn wekker gaat ma t/m do om 7 uur, dus dat is een mooi tijdstip
quote:
Is mijn tweede cyclus nuquote:Op maandag 2 november 2009 16:22 schreef flugeltje het volgende:
Hey hebben we weer zo'n jonkie in de gelederen?
C_A, het kan best zijn dat je je sprong al gehad hebt of dat je nog moet gaan springen. In de eerste cycli na de pil is alles zo'n beetje mogelijk. Je cycluslengte kan nu ook nog flink variëren.
Het kan wel drie, vier of meer cycli duren voor je de echte cycluslengte te pakken hebt. Ik begon met een hele lange cyclus, vervolgens een aantal korte om uiteindelijk tussen de 24 en 27 dagen uit te komen. Zoals ik al zei, de eerste cycli wisselen gewoon heel erg....quote:
De eerste was 32 dagn. Ben benieuwd naar de tweedequote:Op maandag 2 november 2009 17:21 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het kan wel drie, vier of meer cycli duren voor je de echte cycluslengte te pakken hebt. Ik begon met een hele lange cyclus, vervolgens een aantal korte om uiteindelijk tussen de 24 en 27 dagen uit te komen. Zoals ik al zei, de eerste cycli wisselen gewoon heel erg....
Die is al dagen mega licht.quote:Op maandag 2 november 2009 19:41 schreef mijsje het volgende:
het kan zijn dat dat je eisprong was, maar dat hoeft natuurlijk niet... ik ben benieuwd wat je ovutest zegt...
Nee is niet veranderd donderdag mee begonnen. Dit is de eerste keer dat ik met die ovutesten bezig ben.quote:Op maandag 2 november 2009 21:09 schreef mijsje het volgende:
dus de ovutest is niet meer veranderd in de afgelopen dagen?
heb je in je vorige cyclus wel gewerkt met ovutesten? Het kan ook zijn dat het gewoon niet donkerder wordt dan dit...
Dat dus.... het gaat er bij ovutesten toch om dat de teststreep net zo donker of donkerder is dan de controlestreep?quote:Op maandag 2 november 2009 21:09 schreef mijsje het volgende:
dus de ovutest is niet meer veranderd in de afgelopen dagen?
heb je in je vorige cyclus wel gewerkt met ovutesten? Het kan ook zijn dat het gewoon niet donkerder wordt dan dit...
Bij mij waren de ovu-dipsticks roze. De zwangerschapsdipsticks waren groen bij mij.quote:Op maandag 2 november 2009 19:52 schreef Mardis het volgende:
Dit lijkt mij een positieve ovutest?![]()
[ afbeelding ]
Bij mij is de teststreep nog nooit zo donker geweest als de controlestreep. Die bleven altijd lichter...quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:51 schreef Soneal het volgende:
[..]
Dat dus.... het gaat er bij ovutesten toch om dat de teststreep net zo donker of donkerder is dan de controlestreep?
Het kan zijn dat ze allebei vrij licht zijn, als de teststreep maar minimaal net zo donker is.
Ik dacht hetzelfdequote:Op dinsdag 3 november 2009 10:01 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Bij mij waren de ovu-dipsticks roze. De zwangerschapsdipsticks waren groen bij mij.
Dus ik dacht eerst even: das zeker een positieve test!
Je moet ook niet van die dure tests halen, maar die cheap-ass dipsticks die je online kunt krijgen. En altijd eerst starten met ovulatietests, als die donkerder worden kun je er een zwangerschapstest aan wagen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:55 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
geen geduld hebben is wel een dure grap trouwens.
Ik heb nu zaterdag voor het laatst getest.
Met LH-tests kun je ook HCG metenquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:02 schreef Soneal het volgende:
Oeh.... dat is wel een goeie.... vorige week zo'n sensitestpakket binnengekregen met 24 ovutesten en 3 zwangerschapstesten, en daar heb ik er natuurlijk al 1 van gebruikt door die ovutesten die dagen achter elkaar knalpositief waren
Maarreh, dat werkt dus eigenlijk altijd?? Goeie tip
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |