Dan meet ik voor dat ik naar de wc ga. Dat half uurtje maakt minder uit dan je bed uitgaan hoor. Het is gewoon belangrijk om het in elk geval de eerste maand(en) dat je temperatuurt een beetje nauwkeurig te doen. Na een tijdje ken je je cyclus en dan kun je kleine onregelmatigheden heel goed uitleggen voor jezelf.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:10 schreef Soneal het volgende:
Over het algemeen lig ik wel rond dezelfde tijd in bed hoor, maar het wil wel een keer wat later (of wat eerder) worden
Ik heb fertilityfriend nav een eerdere post in dit topic gevonden gelijk m'n cycli van het hele jaar ingevuld, en de temperatuur vanaf deze maand.... ook geen ovulatie gevonden overigens (wel met de ovutest) maar ik denk dat een griepje net rond dat moment, en de daarbij ingenomen ibu de boel ook wat vertekend heeft![]()
In principe meet ik vrijwel altijd rond 07.00 uur, maar dat is meer omdat ik rond die tijd wakker word.
Maar als je altijd om 07.00 uur meet, je wordt een keer om 06.30 wakker en moet naar de wc.... wanneer meet je dan? Om 07.00 terwijl je er al uit en in beweging bent geweest, of om 06.30 voor je naar de wc gaat?
Ik heb ook 12 stuks besteld. Gewoon even kijken hoe het werkt, ik had de laatste keer een cyclus van 32 dagen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:36 schreef MinnieMin het volgende:
Robin_Scherbatsky:
Wat betreft ovulatietesten maakt het volgens mij niet zo heel veel uit welk merk je gebruikt. Ik gebruik de testen van Sensitest.nl. Gewoon de dipsticks. Lekker goedkoop. Wanneer je ze gebruikt is een beetje afhankelijk van de lengte en (on)regelmatigheid van je cyclus. Volgens mij begin je bij een gewone regelmatige 28 dagen durende cyclus op dag 11. Voor een cyclus die langer duurt tel je per dag een dag erbij. (Dus duurt hij 29, dan op dag 12, 30 dagen op dag 13 etc.) De mijne is zo onregelmatig dat ik altijd op dag 11 begin en dan doortest tot aan ovulatie.
precies, dat deed ik ookquote:Op maandag 19 oktober 2009 10:21 schreef prinseszondererwt het volgende:
[..]
Dan meet ik voor dat ik naar de wc ga. Dat half uurtje maakt minder uit dan je bed uitgaan hoor. Het is gewoon belangrijk om het in elk geval de eerste maand(en) dat je temperatuurt een beetje nauwkeurig te doen. Na een tijdje ken je je cyclus en dan kun je kleine onregelmatigheden heel goed uitleggen voor jezelf.
Op een van deze tweede streepjesquote:
Ik snap wel dat het voor jou heel anders is, het is hier nog een beetje hopen dat het raak is, met tempen als hulpmiddel, en dan heeft het een andere prioriteit dan wanneer je in de MMM zitquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:06 schreef mijsje het volgende:
[..]
precies, dat deed ik ook
ik snap je wel hoor soneal, maar als je echt iets wil aflezen van je cyclus, moet het inderdaad zo strikt. als je een keer wat eerder opstaat of er zijn andere omstandigheden die nacht (erg laat naar bed of 's nachts eruit om naar de wc te gaan) moet je dat ook even vermelden bij die dag...
kies je ervoor om dat niet te doen, dat is prima, maar dan is je cyclus ook niet heel erg duidelijk af te lezen, dus kort door de bocht: dan weet je nog weinig... maar je moet het gewoon doen zoals jij vindt dat je het moet doen hoor! dat voelt altijd voor jezelf nog het best!
dat wordt lastig op mijn werkquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:38 schreef mijsje het volgende:
ovutesten kun je beter niet in de ochtend doen, beter in de middag...
Werkt ook prima hoor, zo lang je maar niet heel veel drinkt de uurtjes vlak van te voren.quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat wordt lastig op mijn werkIk ben pas om 18:00 uur thuis
quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:07 schreef MinnieMin het volgende:
[..]
Werkt ook prima hoor, zo lang je maar niet heel veel drinkt de uurtjes vlak van te voren.
Shit... ik drink altijd 2 liter water/thee op mijn werk.quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:07 schreef MinnieMin het volgende:
[..]
Werkt ook prima hoor, zo lang je maar niet heel veel drinkt de uurtjes vlak van te voren.
wat leuk dat jullie voor een kleintje gaanquote:Op maandag 19 oktober 2009 18:59 schreef kaatjejannie het volgende:
hier doen we het gewoon nog even zonder testen en dergelijke ( alleen de zwangerschapstest bij overtijd natuurlijk wel)
Wat apart dat jij zo je eisprong voelt ChilllayD. Ik voel het nooit. Ik weet dat ik hem ongeveer een dezer dagen moet hebben. Ik merk nu wel dat ik bewuster ben van mijn lijf. Probeer het wel te voelen.
Donequote:Op maandag 19 oktober 2009 18:39 schreef Mardis het volgende:
Ik zie dat mijn NOD verkeerd in de OP staat, het moet 18 november zijn, niet 14 november. Kan iemand dat even veranderen? Tnx!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |