quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:54 schreef clovertje het volgende:Voel me even totaal ongepast hier, ik wil Tierr heeel veeel sterkte wensen! Wat ongelovelijk kut zeg! Vooral eerst nog een goede echo en dan nu niet meer
![]()
![]()
Maar wil me ook aansluiten in de streepjesregen![]()
De postitieve ovulatietest werd dus ook een postieve zwangerschapstest
sorry dat ik dit dus in 1 bericht zet maar twee berichten voelt ook zo stom
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:57 schreef flugeltje het volgende:
clovertje!!!!
Wat goed meid!
Van harte beep
ik snap het dubbele gevoel, maar dat hou je hier in OUD altijd wel![]()
sterretje hoofdletter O sterretje...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:14 schreef charmed_angel het volgende:
Clovertje gefeliciteerd
Ik zit op mijn iPhone en weet even de smiley niet die met pompoenen staat te zwaaien
dus het beste om 12 uur testen dus? Thx dan weet ik dat alvast voor morgen en zondagquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:31 schreef prinseszondererwt het volgende:
Dat kan Mardis. Je lh piek ligt rond 12:00 namelijk.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:57 schreef Tierrr het volgende:
Lief dat iedereen vraagt hoe het gegaan is vandaag!![]()
Het was moeilijk natuurlijk, maar gelukkig had ik een aardige gyn die alles heel rustig en duidelijk uitlegde..
In verband met het risico op beschadiging van de baarmoeder bij curretage heb ik ervoor gekozen om een miskraam op te laten wekken met behulp van pillen... is natuurlijk wel een stuk pijnlijker en niet zeker of alles dan ook echt helemaal schoon wordt, maar het is het proberen waard, vonden wij...
Ik mag maandag beginnen met de pillen, dus ben benieuwd... heb iig sterke pijnstillers meegekregen, dus hoop dat dat wat helpt...
Verder is het vooral emotioneel zwaar, zeker omdat de zwangerschapshormonen nog door mijn lijf gieren... vanochtend ook weer kotsend boven de plee gehangen... wrang...
Maarja, het is niet anders...![]()
Ik ben iig blij voor iedereen die twee streepjes piest hier.. of het nu op zwtesten of op ovutesten is!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |