gehad? Kan dat ook? 16 nov is mijn NOD.quote:Op zondag 1 november 2009 17:36 schreef mijsje het volgende:
ms komt het nog Charmed angel. gewoon rustig aan doen, het komt vanzelf. ms even tempen de komende dagen? dat je weet waar je in je cyclus staat? misschien heb je de eisprong ook al gehad?
Waarom ik dat doequote:Op zondag 1 november 2009 17:51 schreef mijsje het volgende:komt wel goed schatje
tempen kan gewoon in je kontje, maar moet wel op een bepaalde tijd in de ochtend. als je voor 7 uur in de ochtend kiest, moet dat iedere keer om 7 uur zijn, en niet eerst je bedje uit om te plassen... maar dan kun je zien welke temperatuur je hebt. het is namelijk zo dat je tussen ongesteld en eisprong een wat lagere temperatuur hebt, en tussen eisprong en ongesteld een wat hogere temp. (de link die Soneal gaf van FF is ms wel handig om even te kijken hoe het zit...) maar als je weet wat je eigen normale temperaturen zijn, kun je daarmee even checken in de ochtend of je je eisprong al gehad hebt.
maar (en nu wil ik je niet afremmen of tegenspreken ofzo hoor) waarom ben je nu al zo druk bezig met ovu-testjes enzo? Je bent pas net bezig met proberen, dan ben je toch hardstikke gestresst? (ik bedoel dus niet dat het niet goed is ofzo hoor, ik vroeg het me gewoon echt af...)
quote:
quote:Op zondag 1 november 2009 17:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waarom ik dat doeIk wil gewoon voor mezelf weten wanneer me eisprong is, meer omdat ik het ook intressant vind. Het maakt me niet uit of ik deze maand zwanger wordt of over 7 maanden. Maar vind het gewoon leuk om te zien en testen. En of ik daadwerkelijk een eisprong heb
7 Uur is wel goed, als ik de wekker heb gezet, kan ik makkelijk weer in slaap komen daarnaDus zal daar morgen eens mee beginnen
Mijn wekker gaat ma t/m do om 7 uur, dus dat is een mooi tijdstip
quote:
Is mijn tweede cyclus nuquote:Op maandag 2 november 2009 16:22 schreef flugeltje het volgende:
Hey hebben we weer zo'n jonkie in de gelederen?
C_A, het kan best zijn dat je je sprong al gehad hebt of dat je nog moet gaan springen. In de eerste cycli na de pil is alles zo'n beetje mogelijk. Je cycluslengte kan nu ook nog flink variėren.
Het kan wel drie, vier of meer cycli duren voor je de echte cycluslengte te pakken hebt. Ik begon met een hele lange cyclus, vervolgens een aantal korte om uiteindelijk tussen de 24 en 27 dagen uit te komen. Zoals ik al zei, de eerste cycli wisselen gewoon heel erg....quote:
De eerste was 32 dagn. Ben benieuwd naar de tweedequote:Op maandag 2 november 2009 17:21 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het kan wel drie, vier of meer cycli duren voor je de echte cycluslengte te pakken hebt. Ik begon met een hele lange cyclus, vervolgens een aantal korte om uiteindelijk tussen de 24 en 27 dagen uit te komen. Zoals ik al zei, de eerste cycli wisselen gewoon heel erg....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |