abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74273474
Ohja da's waar ook, die mooie grote foto was van jou
Een innestelingsbloeding kan het dus ook zijn? Ik hoop het!! En misschien heb je idd iets geraakt daarbinnen... dus nog niet de hoop opgeven hoor!
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_74283000
Hmmmzzz donderdag, vrijdag en zaterdag een ovutest gedaan. En nu net ook weer. Nog steeds een licht streepje Of doe ik het te vroeg?

16 oktober ongesteld geworden en mijn laatste cyclus was 32 dagen. Begin er gewoon een beetje onzeker van te worden
pi_74283173
ms komt het nog Charmed angel. gewoon rustig aan doen, het komt vanzelf. ms even tempen de komende dagen? dat je weet waar je in je cyclus staat? misschien heb je de eisprong ook al gehad?
pi_74283366
quote:
Op zondag 1 november 2009 17:36 schreef mijsje het volgende:
ms komt het nog Charmed angel. gewoon rustig aan doen, het komt vanzelf. ms even tempen de komende dagen? dat je weet waar je in je cyclus staat? misschien heb je de eisprong ook al gehad?
gehad? Kan dat ook? 16 nov is mijn NOD.
Ik ben al helemaal bang dat ik geen eisprong heb Pfff sorry hoor, ben moe, mannetje is niet thuis, en het liefste vreet ik me nu helemaal vol. Heb gewoon een dipje. En dan ook nog een licht streepje

Tempen? Hoe doen jullie dat? Gewoon in het kontje? Of onder de arm? Mond?

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 01-11-2009 17:43:12 ]
pi_74283640
komt wel goed schatje
tempen kan gewoon in je kontje, maar moet wel op een bepaalde tijd in de ochtend. als je voor 7 uur in de ochtend kiest, moet dat iedere keer om 7 uur zijn, en niet eerst je bedje uit om te plassen... maar dan kun je zien welke temperatuur je hebt. het is namelijk zo dat je tussen ongesteld en eisprong een wat lagere temperatuur hebt, en tussen eisprong en ongesteld een wat hogere temp. (de link die Soneal gaf van FF is ms wel handig om even te kijken hoe het zit...) maar als je weet wat je eigen normale temperaturen zijn, kun je daarmee even checken in de ochtend of je je eisprong al gehad hebt.
maar (en nu wil ik je niet afremmen of tegenspreken ofzo hoor) waarom ben je nu al zo druk bezig met ovu-testjes enzo? Je bent pas net bezig met proberen, dan ben je toch hardstikke gestresst? (ik bedoel dus niet dat het niet goed is ofzo hoor, ik vroeg het me gewoon echt af... )
pi_74283665
"Het tweede streepje"?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_74283761
ja, zoiets:

(niet van mij hoor, voordat iedereen helemaal enthousiast wordt...)
pi_74283796
quote:
Op zondag 1 november 2009 17:51 schreef mijsje het volgende:
komt wel goed schatje
tempen kan gewoon in je kontje, maar moet wel op een bepaalde tijd in de ochtend. als je voor 7 uur in de ochtend kiest, moet dat iedere keer om 7 uur zijn, en niet eerst je bedje uit om te plassen... maar dan kun je zien welke temperatuur je hebt. het is namelijk zo dat je tussen ongesteld en eisprong een wat lagere temperatuur hebt, en tussen eisprong en ongesteld een wat hogere temp. (de link die Soneal gaf van FF is ms wel handig om even te kijken hoe het zit...) maar als je weet wat je eigen normale temperaturen zijn, kun je daarmee even checken in de ochtend of je je eisprong al gehad hebt.
maar (en nu wil ik je niet afremmen of tegenspreken ofzo hoor) waarom ben je nu al zo druk bezig met ovu-testjes enzo? Je bent pas net bezig met proberen, dan ben je toch hardstikke gestresst? (ik bedoel dus niet dat het niet goed is ofzo hoor, ik vroeg het me gewoon echt af... )
Waarom ik dat doe Ik wil gewoon voor mezelf weten wanneer me eisprong is, meer omdat ik het ook intressant vind. Het maakt me niet uit of ik deze maand zwanger wordt of over 7 maanden. Maar vind het gewoon leuk om te zien en testen. En of ik daadwerkelijk een eisprong heb

7 Uur is wel goed, als ik de wekker heb gezet, kan ik makkelijk weer in slaap komen daarna Dus zal daar morgen eens mee beginnen Mijn wekker gaat ma t/m do om 7 uur, dus dat is een mooi tijdstip

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 01-11-2009 17:57:57 ]
pi_74283804
quote:
Op zondag 1 november 2009 17:55 schreef mijsje het volgende:
ja, zoiets:
[ afbeelding ]
Doh! Natuurlijk.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_74283934
quote:
Op zondag 1 november 2009 17:56 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Waarom ik dat doe Ik wil gewoon voor mezelf weten wanneer me eisprong is, meer omdat ik het ook intressant vind. Het maakt me niet uit of ik deze maand zwanger wordt of over 7 maanden. Maar vind het gewoon leuk om te zien en testen. En of ik daadwerkelijk een eisprong heb

7 Uur is wel goed, als ik de wekker heb gezet, kan ik makkelijk weer in slaap komen daarna Dus zal daar morgen eens mee beginnen Mijn wekker gaat ma t/m do om 7 uur, dus dat is een mooi tijdstip
dan is dat toch prima, als je dat zelf interessant vind
op het moment dat je naar de huisarts gaat (pas als het langer duurt dan 1 jaar) moet je vaak 1 of 2 cyclussen even tempen zodat ze kunnen zien hoe je cyclus in elkaar zit. ik moest dat doen van de huisarts, en kon het grafiekje ook zo laten zien aan de gyn die het ook wilde laten doen. dat scheelde me weer een paar maanden... (oftewel wat je tempt en vastlegt, bewaren.. )
ik hoop wel dat ik je wat gerust kon stellen, je hoeft je nog niet druk te maken dat je je eisprong nog niet gezien hebt. je kan de LH-piek ook gemist hebben met de ovu-testjes... wat dat betreft is tempen wat zekerder... in ieder geval bij mij, want bij mij wordt de ovutest nooit helemaal positief. (het streepje blijft wat lichter of even licht als het andere streepje... )
pi_74284040
Ok thx mijsje

Heb alleen even op die site gekeken, maar het is in het engels! Mijn engels is zo slecht, denk dat ik in excel even een grafiekje ga maken
pi_74297637
succes C_A, dat komt vast goed. (even googlen kan ook helpen, er is vast heel veel over te vinden...)
pi_74308946
Shit wilde vandaag beginnen, werd alleen om kwart over 6 wakker om te plassen. Ik met me suffe kop geplast.

7 uur gaat me wekker, en ik tempen. Maar dan klopt het toch niet helemaal meer? 36,8 had ik vanochtend
pi_74309152
Toevallig werd ik vanmorgen ook vroeger wakker dan normaal en moest ik plassen, maar temperaturen zit er zo in dat het een automatisme is, en de temperatuur was 36.6

Voor de gein (en vooral om te zien wat voor invloed het nou helemaal heeft) ook nog even gemeten toen ik weer terug in bed lag: 35.7
Dat was nogal een verschil dus

Nou temperatuur ik oraal, maar ik had niet verwacht dat het verschil voor en na zo groot zou zijn
pi_74309292
Overigens CA, over je angst helemaal geen eisprong te hebben.... maak je daar maar niet zo druk over, je bent in je 2de cyclus na het stoppen met de pil, het kan even duren voor je lichaam weer doet wat het moet doen.

Dat je nu geen duidelijke eisprong hebt gevonden wil niet zeggen dat je helemaal geen eisprong hebt
pi_74312490
Ja dat snap ik ook wel

Ik zeg ook... ik heb geen haast Maar omdat ik 31 ben, dan haal ik allemaal spookverhalen in mijn hoofd
Gekke ik... moet ik ook niet doen
pi_74315075
31? Broekie
pi_74316842
pi_74319101
quote:
Op maandag 2 november 2009 14:13 schreef KoninginJuliana het volgende:
31? Broekie
Dat dacht ik ook!
Feit is wel dat hier de wat jongere dames over het algemeen sneller doorgaan naar Z&G.

Disclaimer: dat kan natuurlijk goed mijn idee zijn want ik focus er nogal op gezien mijn 36 lentes.
  maandag 2 november 2009 @ 16:22:24 #70
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74319295
Hey hebben we weer zo'n jonkie in de gelederen?

C_A, het kan best zijn dat je je sprong al gehad hebt of dat je nog moet gaan springen. In de eerste cycli na de pil is alles zo'n beetje mogelijk. Je cycluslengte kan nu ook nog flink variėren.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_74320981
quote:
Op maandag 2 november 2009 16:22 schreef flugeltje het volgende:
Hey hebben we weer zo'n jonkie in de gelederen?

C_A, het kan best zijn dat je je sprong al gehad hebt of dat je nog moet gaan springen. In de eerste cycli na de pil is alles zo'n beetje mogelijk. Je cycluslengte kan nu ook nog flink variėren.
Is mijn tweede cyclus nu
  maandag 2 november 2009 @ 17:21:53 #72
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_74321102
quote:
Op maandag 2 november 2009 17:17 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Is mijn tweede cyclus nu
Het kan wel drie, vier of meer cycli duren voor je de echte cycluslengte te pakken hebt. Ik begon met een hele lange cyclus, vervolgens een aantal korte om uiteindelijk tussen de 24 en 27 dagen uit te komen. Zoals ik al zei, de eerste cycli wisselen gewoon heel erg....
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_74322399
quote:
Op maandag 2 november 2009 17:21 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Het kan wel drie, vier of meer cycli duren voor je de echte cycluslengte te pakken hebt. Ik begon met een hele lange cyclus, vervolgens een aantal korte om uiteindelijk tussen de 24 en 27 dagen uit te komen. Zoals ik al zei, de eerste cycli wisselen gewoon heel erg....
De eerste was 32 dagn. Ben benieuwd naar de tweede

Vraagje? Kan je je eisprong echt heel goed voelen. En hoelang duurt dat?
Ik had net onder weg naar huis een megagrote steek aan mijn linker kant.

ga nu even een ovu testje doen
pi_74325351
het kan zijn dat dat je eisprong was, maar dat hoeft natuurlijk niet... ik ben benieuwd wat je ovutest zegt...
pi_74325877
Dit lijkt mij een positieve ovutest?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')