abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 28 november 2009 @ 14:08:14 #201
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_75083293
quote:
Op donderdag 26 november 2009 23:24 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Die Kolobnev blijft een 'rare' renner voor mij. Voor mijn gevoel piekt hij elk jaar op het WK.
in de klassiekers is hij ook vaak goed.

Saxobank verliest toch best wat goede renners of ligt dat aan mij?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zaterdag 28 november 2009 @ 14:15:41 #202
49615 Bismarck
Left on the sands of history
pi_75083503
Een hoop klasbakken gaan weg inderdaad.

Out
ARVESEN Kurt Asle > Team Sky
BAK Lars Ytting > Team Columbia - HTC
BOCHMAN LARSEN Lasse > Glud & Marstrand - LRØ - Horsens
GOSS Matthew > Team Columbia - HTC
KOLOBNEV Alexandr > Team Katusha
KROON Karsten > BMC Racing Team
LJUNGQVIST Marcus > Retires
MCCARTNEY Jason > Team RadioShack
VAN GOOLEN Jurgen > OmegaPharma - Lotto

In
COOKE Baden < Vacansoleil Pro Cycling Team
DIDIER Laurent < Team Designa Køkken
HAEDO Lucas Sebastian < Colavita - Sutter Home presented by Cooking light
JÖRGENSEN Jonas Aaen < Team Capinordic
MARYCZ Jaroslaw < Elite-2
PORTE Richie < Elite-2
That's...Montgomery Clift, honey!
pi_75086808
Ik weet niet of ze misschien nog een verrassing hebben. Misschien dat ze Anker Sörensen wat meer in de klassiekers kunnen uitspelen. Best een renner met potentie, net als Fuglsang. Alleen verliezen ze wel wat subtop klassiekerrijders die ook niet vies zijn van wat knechtwerk.
pi_75115213
Michael Morkov en Alex Rasmussen wonnen de Gentse zesdaagse.

Keisse en Kluge werden tweede, de derde plaats was voor de afscheid nemende Bruno Risi en Fraco Marvulli.
  zondag 29 november 2009 @ 18:29:07 #205
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_75116057
Opvallend hoeveel moeite de Denen toch nog deden om Keisse te kloppen ... Eerder deze week hoorde ik op de radio ook wel dat hoewel het publiek Keisse dan wel terug in de armen heeft gesloten na zijn "vrijgesproken dopingzaak" dat bij zijn collega's allerminst het geval zou zijn ... (wat ook de reden zou zijn waarom hij met een vrij onbekende ploegmaat moet rijden)
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  zondag 29 november 2009 @ 18:38:00 #206
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_75116359
Die zesdaagsen zijn sowieso erg vaak meer show dan wat anders (zoals kriteriums) en ongebruikelijk dat ze de thuisrijder niet laten winnen, dus er moet zeker ergens een probleem zijn.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_75119404
quote:
Op zondag 29 november 2009 18:29 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Opvallend hoeveel moeite de Denen toch nog deden om Keisse te kloppen ... Eerder deze week hoorde ik op de radio ook wel dat hoewel het publiek Keisse dan wel terug in de armen heeft gesloten na zijn "vrijgesproken dopingzaak" dat bij zijn collega's allerminst het geval zou zijn ... (wat ook de reden zou zijn waarom hij met een vrij onbekende ploegmaat moet rijden)
Leigh Howard was volgens mij wel blij dat Keisse weer terug is, dus blijkbaar geldt het niet voor alle pistiers. Kluge onbekend, trouwens? Die won toch zilver op de Spelen?
pi_75119421
quote:
Op zondag 29 november 2009 18:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
Die zesdaagsen zijn sowieso erg vaak meer show dan wat anders (zoals kriteriums) en ongebruikelijk dat ze de thuisrijder niet laten winnen, dus er moet zeker ergens een probleem zijn.
Dat was ook mijn gedachte, ja.
pi_75120426
Is het trouwens niet iets om een apart topic voor baanwielrennen te openen?
pi_75123031
quote:
Op zondag 29 november 2009 20:23 schreef Leatherface het volgende:
Is het trouwens niet iets om een apart topic voor baanwielrennen te openen?
Die was er toch al?
pi_75123106
Tada: [Centraal] Baanwielrennen
Wel een beetje oud topic
Edit: en er zit een slotje op

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 29-11-2009 21:11:03 ]
pi_75123906
Is nog gewoon open hoor.
pi_75124401
Bij mij is het reageerknopje eruit gesloopt.
En Quickreply zit er ook niet in.
  zondag 29 november 2009 @ 21:34:02 #214
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_75124514
quote:
Op zondag 29 november 2009 19:58 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Leigh Howard was volgens mij wel blij dat Keisse weer terug is, dus blijkbaar geldt het niet voor alle pistiers. Kluge onbekend, trouwens? Die won toch zilver op de Spelen?
Met 'onbekend' bedoel ik vrij onbekend in de zesdaagsenwereld ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_75124989
Mwoah, okee. Volgens mij kom je als je enigszins een goede puntenkoers of ploegkoers in de benen hebt al snel mee in de zesdaagsen.

Persoonlijk sla ik de Spelen en een WK op de piste toch wat hoger aan.
  zondag 29 november 2009 @ 23:00:49 #216
67640 SaintOfKillers
pi_75129089
quote:
Op zondag 29 november 2009 21:31 schreef Wombcat het volgende:
Bij mij is het reageerknopje eruit gesloopt.
En Quickreply zit er ook niet in.
Topics waarin X aantal dagen niet meer is gereageerd (ik weet niet wat X is juist, meer dan 1000), gaan automatisch dicht voor users. Als een mod kickt, kan iedereen weer gewoon reageren.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_75131511
Hij is hier ook dicht. Maar misschien is een nieuw topic beter ook omdat er maar heel weinig posts in dat topic zijn gemaakt.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_75133606
Akkoord.
pi_75139311
Vanavond de verkiezing voor wielrenner van het jaar 2009. Wie gaat het worden? Gesink, Boom of toch seizoensrevalatie Hoogerland?

Verder kun je deze week nog stemmen op de 'net niet' renner van het jaar
  maandag 30 november 2009 @ 13:02:27 #220
67640 SaintOfKillers
pi_75140035
quote:
Alejandro Valverde zal zich in 2010 volledig richten op de Tour de France. Het is nog maar de vraag of de winnaar van de Vuelta a España volgend jaar in Spanje zijn titel zal verdedigen. "De Tour staat overal boven, dus daar ga ik alles op zetten. Over de Vuelta wil ik nog niet nadenken, het zal van veel factoren afhangen of ik daar deelneem", verklaarde hij in Spaanse media.

Valverde nam vier keer eerder deel aan de Tour. In 2005 en 2006 moest hij vroegtijdig opgeven, de twee jaren erna haalde hij de top-10. In 2007 werd hij zesde, vorig jaar eindigde hij als negende. Of Valverde daadwerkelijk deel mag nemen hangt af van de beslissing van het internationaal sporttribunaal in Lausaunne of het zijn schorsing voor Italiaanse wedstrijden wereldwijd overneemt. Valverde wordt nog steeds verdacht van betrokkenheid bij de Spaanse dopingzaak Operacion Puerto.
Tja, wie gaat er eigenlijk Valverde kunnen kloppen in de Tour?

Als Contador, Armstrong, F. Schleck, A. Schleck, Kloden, Leipheimer, Van de Velde, Wiggins, Nibali, Kreuziger, Menchov, Gesink, Sastre, Evans, Sanchez, Kirchen, Basso en Zubeldia allemaal tegelijk vallen, dan geef ik Valverde toch wel 50% kans op een podiumplek!
pi_75142473
quote:
Op maandag 30 november 2009 13:02 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Tja, wie gaat er eigenlijk Valverde kunnen kloppen in de Tour?

Als Contador, Armstrong, F. Schleck, A. Schleck, Kloden, Leipheimer, Van de Velde, Wiggins, Nibali, Kreuziger, Menchov, Gesink, Sastre, Evans, Sanchez, Kirchen, Basso en Zubeldia allemaal tegelijk vallen, dan geef ik Valverde toch wel 50% kans op een podiumplek!
Dat is toch wat gechargeerd, neem ik aan. Ik sla Valverde toch ietsje hoger aan als ronderenner dan Zubeldia, Van de Velde en Kirchen. Kreuziger moet zich nog doorontwikkelen.

De vraag is natuurlijk of Valverde uberhaupt toegelaten wordt.
  maandag 30 november 2009 @ 15:09:45 #222
67640 SaintOfKillers
pi_75144344
quote:
Op maandag 30 november 2009 14:16 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Dat is toch wat gechargeerd, neem ik aan. Ik sla Valverde toch ietsje hoger aan als ronderenner dan Zubeldia, Van de Velde en Kirchen. Kreuziger moet zich nog doorontwikkelen.
In de Tour hebben Zubeldia en VdV al top 5 gereden en dat in jaren dat Valverde ook mee reed. Kirchen is eens vlak voor en vlak na Valverde geëindigd, dus min of meer gelijkwaardig. Het verleden heeft bewezen dat de enige referentie voor de Tour de Tour is, dus dat Valverde stukken beter is in de Dauphiné en de Vuelta is dan minder relevant.

Maar ik bedoel vooral dat er een groepje van een renner of 15 is bij wie het niet eens vergezocht of onwaarschijnlijk is dat ze voor hem eindigen en dat ik verwacht dat zelfs in het beste geval (voor Piti dan) de helft dat ook effectief gaat doen. Als er daarvan dan nog 2 pech hebben, zit hij nog steeds niet eens in de top 5.

Ik vermoed dat iemand met de naam en status van Valverde, wanneer hij zegt alles op de Tour te zetten, alleen met het podium tevreden gaat zijn. Dat lijkt mij geen realistisch doel.
  maandag 30 november 2009 @ 22:12:42 #223
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_75163195
quote:
Robert Gesink is vanavond voor de tweede keer op rij uitgeroepen tot wielrenner van het jaar. Camiel Eurlings, de minister van Verkeer, reikte de Gerrit Schulte Trofee aan de renner van Rabobank uit. Marianne Vos won bij de vrouwen en kreeg de Keetie van Oosten-Hage Trofee.

Ook Johnny Hoogerland en Lars Boom waren genomineerd, maar vielen dus niet in de prijzen. "Ik vond het toch minder vanzelfsprekend in vergelijking met vorig jaar, omdat Johnny en Lars ook een heel mooi seizoen hadden. Maar ik ben uiteraard vereerd dat de kenners mij deze prijs hebben toegekend," liet Gesink in een korte reactie weten.

De lezers van het blad Wieler Magazine en de oud-profs, die verenigd zijn in de Club 48, gaven Gesink de meeste stemmen. De renner van Rabobank kwam in de Tour de France van dit jaar hard ten val, maar wist in de Vuelta a España sterk terug te keren. Lange tijd lag hij zelfs op podiumkoers, maar dit haalde hij uiteindelijk niet.
bron: fok.nl
Net efkes anges
pi_75185352
Schijnt dat de zelfmoord van Dimitri de Fauw in een ander daglicht in komen te staan. Echt zonde want dit had allemaal niet nodig hoeven zijn blijkbaar. http://wielrennen.blog.nl(...)en-dimitri-misbruikt
  woensdag 2 december 2009 @ 23:48:35 #225
49615 Bismarck
Left on the sands of history
pi_75233037
Zeven protour teams hebben bevestigd for the Tour Down Under (19 - 24 januari 2010)

Ag2R La Mondiale
Martin Elmiger (Switzerland)
Cyril Dessel (France)
Blel Kadri (France)
Yuriy Krivtsov (Ukraine)
Ren Mandri (Estonia)
Anthony Ravard (France)
Ludovic Turpin (France)

Columbia-HTC

Andre Greipel (Germany)
Michael Rogers (Australia)
Bert Grabsch (Germany)
Mark Renshaw (Australia)
Marcel Sieberg (Germany)
Mathew Goss (Australia)
Hayden Roulston (New Zealand)

Katusha
Robbie McEwen (Australia)
Alexander Pliuschin (Republic of Moldova)
Pavel Brutt (South Africa)
Juan Ripoll Horrach (Spain)
Denis Galimzyanov (South Africa)
Stijn Vandenbergh (Belgium)
Sergey Klimov (South Africa)

Milram
Robert Forster (Germany)
Markus Fothen (Germany)
Artur Gajek (Germany)
Thomas Rohregger (Germany)
Wim Stroetinga (Netherlands)
Luke Roberts (Australia)
Bjorn Schrder (Germany)

Française des Jeux
Timothy Gudsell (New Zealand)
Thibaut Pinot (France)
Yauheni Hutarovich (Belarus)
Anthony Roux (France)
Wesley Sulzberger (Australia)
Jeremy Roy (France)
Arthur Vichot (France)

Rabobank
Graeme Brown (Australia)
Stef Clement (Netherlands)
Rick Flens (Netherlands)
Tom Leezer (Netherlands)
Koos Moerenhout (Netherlands)
Jos Van Emden (Netherlands)
Pieter Weening (Netherlands)

RadioShack
Lance Armstrong (United States of America)
Jason McCartney (United States of America)
Thomas Vaitkus (Lithuania)
Yaroslav Popovych (Ukraine)
Daryl Impey (South Africa)
Sébastien Rosseler (Belgium)
Gert Steegmans (Belgium)
That's...Montgomery Clift, honey!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')