abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 28 november 2009 @ 14:08:14 #201
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_75083293
quote:
Op donderdag 26 november 2009 23:24 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Die Kolobnev blijft een 'rare' renner voor mij. Voor mijn gevoel piekt hij elk jaar op het WK.
in de klassiekers is hij ook vaak goed.

Saxobank verliest toch best wat goede renners of ligt dat aan mij?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zaterdag 28 november 2009 @ 14:15:41 #202
49615 Bismarck
Left on the sands of history
pi_75083503
Een hoop klasbakken gaan weg inderdaad.

Out
ARVESEN Kurt Asle > Team Sky
BAK Lars Ytting > Team Columbia - HTC
BOCHMAN LARSEN Lasse > Glud & Marstrand - LRØ - Horsens
GOSS Matthew > Team Columbia - HTC
KOLOBNEV Alexandr > Team Katusha
KROON Karsten > BMC Racing Team
LJUNGQVIST Marcus > Retires
MCCARTNEY Jason > Team RadioShack
VAN GOOLEN Jurgen > OmegaPharma - Lotto

In
COOKE Baden < Vacansoleil Pro Cycling Team
DIDIER Laurent < Team Designa Køkken
HAEDO Lucas Sebastian < Colavita - Sutter Home presented by Cooking light
JÖRGENSEN Jonas Aaen < Team Capinordic
MARYCZ Jaroslaw < Elite-2
PORTE Richie < Elite-2
That's...Montgomery Clift, honey!
pi_75086808
Ik weet niet of ze misschien nog een verrassing hebben. Misschien dat ze Anker Sörensen wat meer in de klassiekers kunnen uitspelen. Best een renner met potentie, net als Fuglsang. Alleen verliezen ze wel wat subtop klassiekerrijders die ook niet vies zijn van wat knechtwerk.
pi_75115213
Michael Morkov en Alex Rasmussen wonnen de Gentse zesdaagse.

Keisse en Kluge werden tweede, de derde plaats was voor de afscheid nemende Bruno Risi en Fraco Marvulli.
  zondag 29 november 2009 @ 18:29:07 #205
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_75116057
Opvallend hoeveel moeite de Denen toch nog deden om Keisse te kloppen ... Eerder deze week hoorde ik op de radio ook wel dat hoewel het publiek Keisse dan wel terug in de armen heeft gesloten na zijn "vrijgesproken dopingzaak" dat bij zijn collega's allerminst het geval zou zijn ... (wat ook de reden zou zijn waarom hij met een vrij onbekende ploegmaat moet rijden)
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  zondag 29 november 2009 @ 18:38:00 #206
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_75116359
Die zesdaagsen zijn sowieso erg vaak meer show dan wat anders (zoals kriteriums) en ongebruikelijk dat ze de thuisrijder niet laten winnen, dus er moet zeker ergens een probleem zijn.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_75119404
quote:
Op zondag 29 november 2009 18:29 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Opvallend hoeveel moeite de Denen toch nog deden om Keisse te kloppen ... Eerder deze week hoorde ik op de radio ook wel dat hoewel het publiek Keisse dan wel terug in de armen heeft gesloten na zijn "vrijgesproken dopingzaak" dat bij zijn collega's allerminst het geval zou zijn ... (wat ook de reden zou zijn waarom hij met een vrij onbekende ploegmaat moet rijden)
Leigh Howard was volgens mij wel blij dat Keisse weer terug is, dus blijkbaar geldt het niet voor alle pistiers. Kluge onbekend, trouwens? Die won toch zilver op de Spelen?
pi_75119421
quote:
Op zondag 29 november 2009 18:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
Die zesdaagsen zijn sowieso erg vaak meer show dan wat anders (zoals kriteriums) en ongebruikelijk dat ze de thuisrijder niet laten winnen, dus er moet zeker ergens een probleem zijn.
Dat was ook mijn gedachte, ja.
pi_75120426
Is het trouwens niet iets om een apart topic voor baanwielrennen te openen?
pi_75123031
quote:
Op zondag 29 november 2009 20:23 schreef Leatherface het volgende:
Is het trouwens niet iets om een apart topic voor baanwielrennen te openen?
Die was er toch al?
pi_75123106
Tada: [Centraal] Baanwielrennen
Wel een beetje oud topic
Edit: en er zit een slotje op

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 29-11-2009 21:11:03 ]
pi_75123906
Is nog gewoon open hoor.
pi_75124401
Bij mij is het reageerknopje eruit gesloopt.
En Quickreply zit er ook niet in.
  zondag 29 november 2009 @ 21:34:02 #214
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_75124514
quote:
Op zondag 29 november 2009 19:58 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Leigh Howard was volgens mij wel blij dat Keisse weer terug is, dus blijkbaar geldt het niet voor alle pistiers. Kluge onbekend, trouwens? Die won toch zilver op de Spelen?
Met 'onbekend' bedoel ik vrij onbekend in de zesdaagsenwereld ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_75124989
Mwoah, okee. Volgens mij kom je als je enigszins een goede puntenkoers of ploegkoers in de benen hebt al snel mee in de zesdaagsen.

Persoonlijk sla ik de Spelen en een WK op de piste toch wat hoger aan.
  zondag 29 november 2009 @ 23:00:49 #216
67640 SaintOfKillers
pi_75129089
quote:
Op zondag 29 november 2009 21:31 schreef Wombcat het volgende:
Bij mij is het reageerknopje eruit gesloopt.
En Quickreply zit er ook niet in.
Topics waarin X aantal dagen niet meer is gereageerd (ik weet niet wat X is juist, meer dan 1000), gaan automatisch dicht voor users. Als een mod kickt, kan iedereen weer gewoon reageren.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_75131511
Hij is hier ook dicht. Maar misschien is een nieuw topic beter ook omdat er maar heel weinig posts in dat topic zijn gemaakt.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_75133606
Akkoord.
pi_75139311
Vanavond de verkiezing voor wielrenner van het jaar 2009. Wie gaat het worden? Gesink, Boom of toch seizoensrevalatie Hoogerland?

Verder kun je deze week nog stemmen op de 'net niet' renner van het jaar
  maandag 30 november 2009 @ 13:02:27 #220
67640 SaintOfKillers
pi_75140035
quote:
Alejandro Valverde zal zich in 2010 volledig richten op de Tour de France. Het is nog maar de vraag of de winnaar van de Vuelta a Espaņa volgend jaar in Spanje zijn titel zal verdedigen. "De Tour staat overal boven, dus daar ga ik alles op zetten. Over de Vuelta wil ik nog niet nadenken, het zal van veel factoren afhangen of ik daar deelneem", verklaarde hij in Spaanse media.

Valverde nam vier keer eerder deel aan de Tour. In 2005 en 2006 moest hij vroegtijdig opgeven, de twee jaren erna haalde hij de top-10. In 2007 werd hij zesde, vorig jaar eindigde hij als negende. Of Valverde daadwerkelijk deel mag nemen hangt af van de beslissing van het internationaal sporttribunaal in Lausaunne of het zijn schorsing voor Italiaanse wedstrijden wereldwijd overneemt. Valverde wordt nog steeds verdacht van betrokkenheid bij de Spaanse dopingzaak Operacion Puerto.
Tja, wie gaat er eigenlijk Valverde kunnen kloppen in de Tour?

Als Contador, Armstrong, F. Schleck, A. Schleck, Kloden, Leipheimer, Van de Velde, Wiggins, Nibali, Kreuziger, Menchov, Gesink, Sastre, Evans, Sanchez, Kirchen, Basso en Zubeldia allemaal tegelijk vallen, dan geef ik Valverde toch wel 50% kans op een podiumplek!
pi_75142473
quote:
Op maandag 30 november 2009 13:02 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Tja, wie gaat er eigenlijk Valverde kunnen kloppen in de Tour?

Als Contador, Armstrong, F. Schleck, A. Schleck, Kloden, Leipheimer, Van de Velde, Wiggins, Nibali, Kreuziger, Menchov, Gesink, Sastre, Evans, Sanchez, Kirchen, Basso en Zubeldia allemaal tegelijk vallen, dan geef ik Valverde toch wel 50% kans op een podiumplek!
Dat is toch wat gechargeerd, neem ik aan. Ik sla Valverde toch ietsje hoger aan als ronderenner dan Zubeldia, Van de Velde en Kirchen. Kreuziger moet zich nog doorontwikkelen.

De vraag is natuurlijk of Valverde uberhaupt toegelaten wordt.
  maandag 30 november 2009 @ 15:09:45 #222
67640 SaintOfKillers
pi_75144344
quote:
Op maandag 30 november 2009 14:16 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Dat is toch wat gechargeerd, neem ik aan. Ik sla Valverde toch ietsje hoger aan als ronderenner dan Zubeldia, Van de Velde en Kirchen. Kreuziger moet zich nog doorontwikkelen.
In de Tour hebben Zubeldia en VdV al top 5 gereden en dat in jaren dat Valverde ook mee reed. Kirchen is eens vlak voor en vlak na Valverde geëindigd, dus min of meer gelijkwaardig. Het verleden heeft bewezen dat de enige referentie voor de Tour de Tour is, dus dat Valverde stukken beter is in de Dauphiné en de Vuelta is dan minder relevant.

Maar ik bedoel vooral dat er een groepje van een renner of 15 is bij wie het niet eens vergezocht of onwaarschijnlijk is dat ze voor hem eindigen en dat ik verwacht dat zelfs in het beste geval (voor Piti dan) de helft dat ook effectief gaat doen. Als er daarvan dan nog 2 pech hebben, zit hij nog steeds niet eens in de top 5.

Ik vermoed dat iemand met de naam en status van Valverde, wanneer hij zegt alles op de Tour te zetten, alleen met het podium tevreden gaat zijn. Dat lijkt mij geen realistisch doel.
  maandag 30 november 2009 @ 22:12:42 #223
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_75163195
quote:
Robert Gesink is vanavond voor de tweede keer op rij uitgeroepen tot wielrenner van het jaar. Camiel Eurlings, de minister van Verkeer, reikte de Gerrit Schulte Trofee aan de renner van Rabobank uit. Marianne Vos won bij de vrouwen en kreeg de Keetie van Oosten-Hage Trofee.

Ook Johnny Hoogerland en Lars Boom waren genomineerd, maar vielen dus niet in de prijzen. "Ik vond het toch minder vanzelfsprekend in vergelijking met vorig jaar, omdat Johnny en Lars ook een heel mooi seizoen hadden. Maar ik ben uiteraard vereerd dat de kenners mij deze prijs hebben toegekend," liet Gesink in een korte reactie weten.

De lezers van het blad Wieler Magazine en de oud-profs, die verenigd zijn in de Club 48, gaven Gesink de meeste stemmen. De renner van Rabobank kwam in de Tour de France van dit jaar hard ten val, maar wist in de Vuelta a Espaņa sterk terug te keren. Lange tijd lag hij zelfs op podiumkoers, maar dit haalde hij uiteindelijk niet.
bron: fok.nl
Net efkes anges
pi_75185352
Schijnt dat de zelfmoord van Dimitri de Fauw in een ander daglicht in komen te staan. Echt zonde want dit had allemaal niet nodig hoeven zijn blijkbaar. http://wielrennen.blog.nl(...)en-dimitri-misbruikt
  woensdag 2 december 2009 @ 23:48:35 #225
49615 Bismarck
pi_75233037
Zeven protour teams hebben bevestigd for the Tour Down Under (19 - 24 januari 2010)

Ag2R La Mondiale
Martin Elmiger (Switzerland)
Cyril Dessel (France)
Blel Kadri (France)
Yuriy Krivtsov (Ukraine)
Ren Mandri (Estonia)
Anthony Ravard (France)
Ludovic Turpin (France)

Columbia-HTC

Andre Greipel (Germany)
Michael Rogers (Australia)
Bert Grabsch (Germany)
Mark Renshaw (Australia)
Marcel Sieberg (Germany)
Mathew Goss (Australia)
Hayden Roulston (New Zealand)

Katusha
Robbie McEwen (Australia)
Alexander Pliuschin (Republic of Moldova)
Pavel Brutt (South Africa)
Juan Ripoll Horrach (Spain)
Denis Galimzyanov (South Africa)
Stijn Vandenbergh (Belgium)
Sergey Klimov (South Africa)

Milram
Robert Forster (Germany)
Markus Fothen (Germany)
Artur Gajek (Germany)
Thomas Rohregger (Germany)
Wim Stroetinga (Netherlands)
Luke Roberts (Australia)
Bjorn Schrder (Germany)

Franįaise des Jeux
Timothy Gudsell (New Zealand)
Thibaut Pinot (France)
Yauheni Hutarovich (Belarus)
Anthony Roux (France)
Wesley Sulzberger (Australia)
Jeremy Roy (France)
Arthur Vichot (France)

Rabobank
Graeme Brown (Australia)
Stef Clement (Netherlands)
Rick Flens (Netherlands)
Tom Leezer (Netherlands)
Koos Moerenhout (Netherlands)
Jos Van Emden (Netherlands)
Pieter Weening (Netherlands)

RadioShack
Lance Armstrong (United States of America)
Jason McCartney (United States of America)
Thomas Vaitkus (Lithuania)
Yaroslav Popovych (Ukraine)
Daryl Impey (South Africa)
Sébastien Rosseler (Belgium)
Gert Steegmans (Belgium)
  donderdag 3 december 2009 @ 00:05:28 #226
67640 SaintOfKillers
pi_75233667
quote:
Omega-Pharma Lotto: 'Geen akkoord met Kreuziger'

Omega-Pharma Lotto is op zoek naar een vervanger voor de naar BMC vertrokken wereldkampioen Cadel Evans. Het team praatte logischerwijs ook met Roman Kreuziger, maar van een akoord is nog geen sprake. De manager van Kreuzger zegt dat de Zwitser zijn contract tot 2010 bij Liquigas respecteert.

Kreuziger, negende in de jongste Tour, heeft kwaliteiten als tijdrijder en klimmer. Afgelopen seizoen resulteerde dat in de eindzege in de Ronde van Romandië en een tweede plaats in de Classica San Sebastian.

Logisch dat ploegen als Omega-Pharma Lotto naar de 23-jarige beloften lonken. Maar berichten als zou er een mondeling akkoord zijn, zijn voorbarig. Ploegleider Marc Sergeant weerlegt ook dat Omega-Pharma Lotto met plezier de enkele miljoenen compensatie zou betalen. 'We kijken naar rondetalent voor 2011. Ik doe mijn werk en ga de top 20 af, dus is het logisch dat ik ook bij Kreuziger uitkom. Ik heb ook gelezen dat we met plezier enkele miljoenen voor hem zouden betalen, maar heb daar eens goed mee gelachen. Er is helemaal geen sprake van een akkoord. We hebben enige tijd geleden wel één keer gepraat. Meer is er niet.'

De manager van Kreuziger zegt dat zijn renner zijn contract tot 2010 bij Liquigas eerbiedigt.
Boeiend nieuws, morgen komt waarschijnlijk ook uit dat Cancellara niet naar Garmin gaat en Pellizotti niet naar Euskaltel.
pi_75239925
Overigens zou het misschien geen kwaad kunnen voor Kreuziger om in 2010 bij Lotto te rijden. Liquigas heeft namelijk 4 renners die top 10 gereden hebben in de grote rondes afgelopen jaar. Basso gaat in de tour uitgespeeld wroden, Pelizotti is in de Giro altijd goed, en dan hebben ze ook Nibali nog (die blijft toch??)
pi_75245602
quote:
* Volgend jaar is er geen Eikenmolen in
de Ronde van Vlaanderen, schrijft GvA.
De helling in Lierde werd 2 jaar terug
opgevist wegens werkzaamheden elders op
het parcours. De Parikeberg is de ver-
vanger van de Eikenmolen. De Eikenmolen
was de helling waar Stijn Devolder de
voorbije twee jaar de basis legde voor
zijn overwinningen in de Ronde.
  donderdag 3 december 2009 @ 18:37:58 #229
67640 SaintOfKillers
pi_75255262
quote:
Skil-Shimano wil naar Vuelta in 2010
Skil-Shimano heeft veel ambitie voor volgend seizoen. Na het debuut in de Tour de France van 2009 wil de ploeg in 2010 deelnemen aan de Vuelta a Espaņa. De drieweekse wedstrijd is opgenomen in de voorlopige agenda van de Pro-Continentale formatie.

"Ook in ons wedstrijdprogramma willen we blijven groeien, die lat blijft hoger gelegd worden bij ons. Maar wel steeds een klein stukje," aldus ploegleider Rudi Kemna tegen Wieler Magazine.

Kemna denkt tegelijk ook dat zich voor de rest nog genoeg grote wedstrijden aanbieden voor zijn ploeg, ondanks dat er een aantal nieuwe en grote ploegen bij zijn gekomen. "Er is veel respect bij organisatoren voor onze werkwijze en onze manier van koersen."
Ik vermoed dat ze eerder Vacansoleil gewoon opnieuw uitnodigen, geen reden om dat niet te doen.
  donderdag 3 december 2009 @ 18:57:58 #230
197060 SuikerVuist
Arm & Hammer Grammar
pi_75255958
quote:
Op donderdag 3 december 2009 10:55 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Overigens zou het misschien geen kwaad kunnen voor Kreuziger om in 2010 bij Lotto te rijden. Liquigas heeft namelijk 4 renners die top 10 gereden hebben in de grote rondes afgelopen jaar. Basso gaat in de tour uitgespeeld wroden, Pelizotti is in de Giro altijd goed, en dan hebben ze ook Nibali nog (die blijft toch??)
Iedereen blijft. En Basso is slechts één van de kopmannen.

Kopmannen in de Giro: Pellizotti en Basso

Kopmannen in de Tour: Nibali, Kreuziger, Basso. (Pellizzotti rijdt voor zover bekend ook, maar niet voor algemeen klassement. Zelfde als dit jaar eigenlijk.)
pi_75312031
Pereiro: \"Bij geen ploeg stop ik\"

Oscar Pereiro Sio denkt alweer aan stoppen. De winnaar van de Tour van 2006 leek eerst een akkoord te hebben met Astana, maar de Kazachstaanse ploeg wil de komst nog altijd niet bevestigen.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  zaterdag 5 december 2009 @ 13:42:53 #232
49615 Bismarck
pi_75312596
De Basken van Euskaltel-Euskadi zullen - gelijk aan dit jaar - ook volgend jaar niet van start gaan in de Ronde van Italie. De voornaamste doelen zijn de Spaanse etappekoersen en de Tour de France.
Euskaltel-Euskadi zal het seizoen beginnen in de Tour Down Under waar Romain Sicard (wereldkampioen u23) de kopman zal zijn.

Androni Giocattoli en Rock Racing hebben hun aanvraag voor een pro-continentaalstatus voor 2010 nog niet door de UCI gehonoreerd gekregen, omdat de papierwinkel nog niet in orde zou zijn. Beide ploegen hebben er het volste vertrouwen in dat de toewijzing spoedig zal volgen nadat de laatste oneffenheden zijn uitgevlakt.
pi_75312902
Die Sicard won wel met overmacht dat u23 WK. Groeidiamantje is dat.
pi_75317251
Pereiro, mijn held

Hopelijk vindt hij een mooie ploeg!
  zondag 6 december 2009 @ 11:36:13 #235
49615 Bismarck
pi_75332983
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 16:47 schreef Tommeke het volgende:
Pereiro, mijn held

Hopelijk vindt hij een mooie ploeg!
Hij zou toch naar Xacobeo-Galicia gaan?
pi_75333563
Vanmiddag op Sporza (16.35) nog een keer het wielerjaaroverzicht.
sig verwijderd door FA
pi_75340108
quote:
Op zondag 6 december 2009 12:10 schreef Ambrosius het volgende:
Het is iets eerder dan gepland, maar het begint.
sig verwijderd door FA
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 6 december 2009 @ 16:27:35 #238
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_75340112
quote:
Op zondag 6 december 2009 12:10 schreef Ambrosius het volgende:
dank voor de tip
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_75340152
Ik ga kijken. Ik heb het klassieke voorjaar grotendeels gemist dit jaar, en het vorige jaaroverzicht voor de helft gemist.
pi_75340320
had het nieuwsblad nog geeneens gezien, knap wat rabo toen deed in eerste instantie
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  zondag 6 december 2009 @ 23:30:48 #241
127004 maril
Smeetsfan
pi_75355384
Ik heb het nog niet gezien of gelezen, maar er is een interview geweest met Smeet en Lance Armstrong. heeft iemand van jullie het misschien gezien.?

Had a great sit down interview w/ Mart Smeets from Holland's NOS today. He brought a piece he did on me in 1994. Hilarious.
1:45 AM Nov 24th from UberTwitter twitter van Armstrong de 24e november

[ Bericht 0% gewijzigd door maril op 07-12-2009 01:25:26 ]
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 6 december 2009 @ 23:51:07 #242
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_75356090
Zal wel ergens rond de kerst voorbij komen in of rond de jaarterugblikken. Of weer een special ofzo. Volgens mij is het nog niet geweest want zoiets zou groots worden aangekondigd
DeLuna vindt me dik ;(
pi_75369614
quote:
http://www.telegraaf.nl/t(...)ver__Contador__.html

Bruyneel kritisch over houding Contador
BRUSSEL - Ploegleider Johan Bruyneel heeft zich in een interview kritisch uitgelaten over de houding van tourwinnaar Alberto Contador. Volgens Bruyneel, afgelopen seizoen ploegleider van de Spaanse wielrenner, wordt het tijd dat Contador weer met beide voeten op de grond gaat staan.
Kan Bruyneel nog verzuurder en ongeloofwaardiger?
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_75369726
quote:
Op zondag 6 december 2009 23:30 schreef maril het volgende:
Ik heb het nog niet gezien of gelezen, maar er is een interview geweest met Smeet en Lance Armstrong. heeft iemand van jullie het misschien gezien.?

Had a great sit down interview w/ Mart Smeets from Holland's NOS today. He brought a piece he did on me in 1994. Hilarious.
1:45 AM Nov 24th from UberTwitter twitter van Armstrong de 24e november
Leuk, een Mart die aan Sucking Up doet.. dat hebben we nog niet eerder gezien, kritisch is nooit nodig geweest , denk dat ie het mooi gaat verpakken maar dat het uiteindelijk nergens over zal gaan.
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
  maandag 7 december 2009 @ 13:59:02 #245
67640 SaintOfKillers
pi_75370234
quote:
Op maandag 7 december 2009 13:45 schreef kawotski het volgende:

[..]

Kan Bruyneel nog verzuurder en ongeloofwaardiger?
Wacht nog een maand of 7, dat begint het olijke duo weer aan de volgende media-campagne.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 7 december 2009 @ 14:54:10 #246
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_75372442
quote:
Gesink (Rabobank) wil sterker worden met huis in Girona Tell-a-Friend print nieuwsartikel

Robert Gesink (foto) is op zoek naar een woning in Girona. De coureur van Rabobank wil een tweede huis aanhouden in de stad aan de voet van de Pyreneeën, dat hij kan gebruiken als uitvalsbasis om te trainen. ‘Ik wil een plek voor mijzelf waar ik naartoe kan gaan en waar ik kan trainen,’ vertelde Gesink maandag tegenover De Telegraaf.

‘Iets wat mijn eigen stekje is, zodat ik niet in een hotel hoef te zitten, zodat ik lekker voor mijzelf kan koken of dat mijn vriendin dit kan doen,’ vervolgde hij. ‘Als ik een eigen stek in Spanje heb, hoop ik te merken dat ik beter bergop ga rijden. Ik hoop er een stuk sterker te worden.’

Girona is een populaire plek onder wielrenners. Lance Armstrong woonde er de laatste jaren voordat hij in 2005 definitief leek te stoppen. Bovendien hebben Levi Leipheimer en George Hincapie er een woning en gebruikt ook de Garminploeg de stad als uitvalsbasis.
DeLuna vindt me dik ;(
  maandag 7 december 2009 @ 15:55:42 #247
40566 Ericr
Livewrong
pi_75375046
Als Gesink maar geen Dekkertje doet dan.
pi_75394017
quote:
Op maandag 7 december 2009 13:47 schreef kawotski het volgende:

[..]

Leuk, een Mart die aan Sucking Up doet.. dat hebben we nog niet eerder gezien, kritisch is nooit nodig geweest , denk dat ie het mooi gaat verpakken maar dat het uiteindelijk nergens over zal gaan.
Ach, het is altijd wel vermakelijk. Het verbaasde me al dat hij alleen voor dat schaatsen naar de VS/Canada was gegaan, ook even bij LA langs dus.
sig verwijderd door FA
  dinsdag 8 december 2009 @ 09:07:45 #249
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_75399333
zo zullen de shacks te herkennen zijn volgend jaar:

Let op de gele zoom aan de linkermouw
  dinsdag 8 december 2009 @ 09:59:35 #250
127004 maril
Smeetsfan
pi_75400276
quote:
Op maandag 7 december 2009 23:12 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Ach, het is altijd wel vermakelijk. Het verbaasde me al dat hij alleen voor dat schaatsen naar de VS/Canada was gegaan, ook even bij LA langs dus.
Mart is een workaholic hij is nl op vakantie, en doet tussendoor wat filmpjes ook van Elson dat filmpje werd in Texas gemaakt en toen gingen wat belletjes bij mij rinkelen en dacht ff twitteren bij Lance Armstrong en ja hoor, Meneer kon het weer niet laten om in zijn vakantie te werken , BTW volgende week hetzelfde Ria en Dione in Hilversum en Mart en Bart(voel een winterspelen item komen met de namen) in SLC
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')