Dat dus!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:18 schreef Biels het volgende:
Klappen in de bios. Nog nooit meegemaakt.
Ik ben niet anders meer gewendquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:18 schreef Biels het volgende:
Hier begon het al een faal-topic te wordenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:18 schreef Goofisch het volgende:
Potverdikke! Ik in de bioscoop bij This is it.
neequote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:19 schreef cptmarco het volgende:
je klapt zeker ook in het vliegtuig...
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:20 schreef Goofisch het volgende:
[..]
nee
vind het zo'n saaie bedoening dan aan het einde
Er staat toch ''in een volle zal" kneusquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:21 schreef Mr.Noodle het volgende:
Waarom zat je in je eentje in de bioscoop?
Misschien durven ze hier hun gevoelens niet te tonen..quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:24 schreef Goofisch het volgende:
Wat is dat nou, in leiden hoor ik ze fluiten en juichen
Ik ben niet anders gewend dan dat het altijd stil is... ik blijf altijd nog even zitten voor de aftiteling, en ga daarna, mits het een goede film was natuurlijk, met een heerlijk gevoel naar huis.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:24 schreef Goofisch het volgende:
Moet je dan lachenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:25 schreef cptmarco het volgende:
[..]
heb ik altijd met aftrekken in de bios...
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:24 schreef Goofisch het volgende:
Mensen die de hele aftiteling bekijken snap ik werkelijk nietquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:25 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik ben niet anders gewend dan dat het altijd stil is... ik blijf altijd nog even zitten voor de aftiteling, en ga daarna, mits het een goede film was natuurlijk, met een heerlijk gevoel naar huis.
Gewoon bij elke film gebeurd dat dwaas.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:25 schreef Hetiszover het volgende:
waarom ga je drie keer naar dezelfde film
Het gaat me ook niet zozeer om de aftiteling, maar om de soundtrack... het is deel van de film, dus dat wil ik ook nog even horen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:28 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Mensen die de hele aftiteling bekijken snap ik werkelijk niet
Dat bedoel ik nietquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er staat toch ''in een volle zal" kneus
Props voor dat meisje dan. Ik was opgestaan en weggelopen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:28 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Gewoon bij elke film gebeurd dat dwaas.
Ik vind het vet gezellig en wel wat hebben dat klappen en juichen.
Daarom miste ik het vanavond en bleef ik gewoon in mijn uppie samen met meisje doorklappen
Nou dat dus denk ik dan maarquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:32 schreef MissJ het volgende:
Zoetermeer, de meest deprimerende uitstralingsloze sfeerloze boutstad van Nederland, dus TS logisch dat mensen daar niet klappen
Lolzz.. dat is de eerste keer dat Den Helder niet wordt genoemdquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:32 schreef MissJ het volgende:
Zoetermeer, de meest deprimerende uitstralingsloze sfeerloze boutstad van Nederland, dus TS logisch dat mensen daar niet klappen
2 keer gehad, bij inglorious basterds en killbill2quote:
Gewoon een docu, geeft wel een goed beeld van MJ hoe gedreven die nog was, dat die nogsteeds kon dansen en goed kon zingen.quote:
Ik vind m ook hilarischquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:37 schreef Pietverdriet het volgende:
Had zoiets met Mars Attacks, ik lag helemaal dubbel van het lachen en kwam er achter dat ik de enige was in de zaal die het leuk vond.
Het blijft een geweldig leuke film
Je hebt er toch voor betaald.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:28 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het een film wasquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:37 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Gewoon een docu, geeft wel een goed beeld van MJ hoe gedreven die nog was, dat die nogsteeds kon dansen en goed kon zingen.
Ook zag je dingen die in de show zouden komen, special effect enzo.
Op zich wel leuk om te zien als je MJ waardeerde.
Wij hebben hier de rest van de verzameling:quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:33 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Nou dat dus denk ik dan maar
DIT staat er bij de station centrum west. begin van de stad:
[ afbeelding ]
WAT afschuwelijk zeg. mijn hemel.
af en toe heb je wel eens van die filmen waarbij nog een scene getoond wordt na creditsquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:28 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Hoe verzinnen ze hetquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wij hebben hier de rest van de verzameling:
[ afbeelding ]
Ik applaudisseer altijd voor ze, dat zal ze leren!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:50 schreef Chain_Reaction het volgende:
Voor wie klap je dan? Voor die josti die de film op heeft gezet?
Een ieder die klapt in de bioscoop verdient klappen.
Kan je in leiden een hele zaal vol klappen uitdelenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:50 schreef Chain_Reaction het volgende:
Voor wie klap je dan? Voor die josti die de film op heeft gezet?
Een ieder die klapt in de bioscoop verdient klappen.
De fuck inderdaadquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:18 schreef Biels het volgende:
Bij deze scene stond de zaal terecht op zijn kopquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
De fuck inderdaad. Net zoiets als klappen na de landing
.
Indy was aan de schijterij.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:00 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Bij deze scene stond de zaal terecht op zijn kop
klopt, necessity is the mother of inventionquote:
ooh, mooiequote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:05 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
klopt, necessity is the mother of invention
Maar voor wie klap jij dan op dat moment? Zit jij ook klappend voor de buis als Peter R. de Vries zondag met een interessante aflevering aan komt zetten?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:55 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Kan je in leiden een hele zaal vol klappen uitdelen
Klappend voor Wegmisbruikers.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:07 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Maar voor wie klap jij dan op dat moment? Zit jij ook klappend voor de buis als Peter R. de Vries zondag met een interessante aflevering aan komt zetten?
Ik zit hier nog 2 jaar (als alles volgens het plan loopt)quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:18 schreef Goofisch het volgende:
in leiden en Amsterdam begint iedereen na de film uitbundig te klappen als de film afgelopen is.
Doen ze hier in Zoetermeer niet![]()
Resultaat, ik zat in mijn 1tje te klappen in een volle zaal
Klacht: bioscoopbezoekers in Zoetermeer.
Antiklacht: ben blij dat ik er niet meer woon.
Nou nou, diep respect voor deze verslaafde pedofiel.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:16 schreef MervinMinky het volgende:
Bij ons in Eindhoven klapten we ook en dat is meer voor de waardering en respect aan Michael, dat we nog zoiets moois konden zien van zijn laatste maanden
Ik zal maar niet happen anders krijgen we hier discussies en die zul je toch wel verliezen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:36 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Nou nou, diep respect voor deze verslaafde pedofiel.
Maar hij kon idd wel redelijk zingen en een act opvoeren. Dat dan wel.
Er valt niets te bediscussiëren over deze oninteressante ex-zanger.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:48 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
Ik zal maar niet happen anders krijgen we hier discussies en die zul je toch wel verliezen.
Hij bedoelt toch waarom ie met niemand was kneus.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er staat toch ''in een volle zal" kneus
Er was iig. een meisje dat ook klapte.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:02 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hij bedoelt toch waarom ie met niemand was kneus.
Uit restec-p voor de 6000 direct en vaag betrokkenen (de vlo van de hond van de zus van de assistent van de digital art director) natuurlijk.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:28 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wij hebben hier de rest van de verzameling:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:18 schreef Biels het volgende:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:19 schreef 9611Niels het volgende:
de TS is een klapjosti!
[ afbeelding ]
Dit gebeurd mij altijd, of net als ik wat zeg dat iedereen stil is en iedereen mij vervolgens uit lacht.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:18 schreef Goofisch het volgende:
Resultaat, ik zat in mijn 1tje te klappen in een volle zaal
Ja ik heb geen idee, gewoon aangeven dat je hem goed vindt ofzo, het gebeurd gewoon en ik weet niet beterquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:07 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Maar voor wie klap jij dan op dat moment? Zit jij ook klappend voor de buis als Peter R. de Vries zondag met een interessante aflevering aan komt zetten?
In zoetermeer?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:12 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik zit hier nog 2 jaar (als alles volgens het plan loopt)
Triest.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:18 schreef Biels het volgende:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:19 schreef wise het volgende:
Klappen in een bios is net zo kansloos als tijden het landen van een vliegtuig. De gast doet gewoon zijn werk.
Je zou eigenlijk moeten klappen voor een taxi of buschauffeur. Aangezien je met een auto eerder een ongeluk krijgt dan een vliegtuig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |