quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:55 schreef Peter6000 het volgende:
Handig, zo`n multifunctioneel bed.
Warme douche voor mij dusquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:05 schreef Peter6000 het volgende:
"Zing en Douche", mensen moeten zingen onder de douche, en als vals zingen gaat de koude kraan aan.
Maar ik verheug me nog het meest op de erotiek `s nachts.
Dan kan niet anders dan heel erg lachen worden.![]()
Jij bent ambitieus genoeg om je op te geven?quote:
Als ze maar niet het verkeerde filmpje instarten, oh dit is het voorleesuurtje.... oh nee toch niet.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:10 schreef Maanvis het volgende:
Ik ben wel aangenaam verrast door dat filmpje. Ziet er toch redelijk uit moet ik zeggen.
Ook dat OVERAL camera's hangen is supervet natuurlijk.
Vind het idee van 'sochtends kinderen voorlezen op het bed en er 'savonds op sexen wel een beetje raar, maar ik wacht met smacht af.
Dat heb ik ook. Niet zo kies als dat op hetzelfde bed plaatsvindt. Alhoewel je er weer wel de pers mee kunt halenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:10 schreef Maanvis het volgende:
Vind het idee van 'sochtends kinderen voorlezen op het bed en er 'savonds op sexen wel een beetje raar, maar ik wacht met smacht af.
neequote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij bent ambitieus genoeg om je op te geven?
Dat is tenminste een échte eervolle vermelding.quote:
Kamervragen FTW!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Niet zo kies als dat op hetzelfde bed plaatsvindt. Alhoewel je er weer wel de pers mee kunt halen.
Daar had ik ook mijn twijfels bij.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Niet zo kies als dat op hetzelfde bed plaatsvindt. Alhoewel je er weer wel de pers mee kunt halen.
Met Johan Vlemmix?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:24 schreef Gert het volgende:
Ja bah, kinderen voorlezen op een bed waar ook gesext wordt.![]()
(doe ik elke dag 's avonds hier)
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:24 schreef Gert het volgende:
Ja bah, kinderen voorlezen op een bed waar ook gesext wordt.![]()
(doe ik elke dag 's avonds hier)
Ja ook aan de homoseksuele medemensch wordt gedacht!quote:
O dat wou ik nog zeggen: Die muziek (Shiver van Coldplay) past er eigenlijk helemaal niet bij.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:29 schreef Gert het volgende:
Het filmpje zit beslist professioneel in elkaar. Mooi gesneden, kijkt vlot weg, lekker muziekje eronder. Ook Johan doet het best leuk vind ik, de rondleiding.
Of dat ook wat zegt over de kwaliteit van de uitwerking van de ideëen die erin gepresenteerd worden, is een tweede natuurlijk.
Lijkt me wel hè, overal hangen immers camera'squote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:52 schreef Stefan het volgende:
Ik zag het filmpje net pas en wat me opvalt is dat sochtends in het bed kinderen zitten waaraan verhaaltjes worden voorgelezen en er savonds erotiek wordt gemaakt. Maar dat was jullie ook al opgevallen.
Overigens over Johans oproep voor vrouwen om met m t bed in te duiken, gaan we dat ook zien? Een neukende Johan
Dat kinderen voorlezen misschien maar skippen dan..quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:10 schreef Maanvis het volgende:
Ik ben wel aangenaam verrast door dat filmpje. Ziet er toch redelijk uit moet ik zeggen.
Ook dat OVERAL camera's hangen is supervet natuurlijk.
Gister hadden we 't niet voor mogelijk gehouden dat we nu 'iets' concreets zouden hebben. Optimisme ftwquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 08:48 schreef Copycat het volgende:
Het enige 'concrete' dat er nu is uit te halen is, is Shower & Sing en In Bed met Johan, al dan niet de adult versie.
Oh, en een zoete inval, dus Maanvis zien we binnenkort ook verschijnen.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 08:56 schreef Copycat het volgende:
Eergisteren waren we nog in de waan dat er een talkshow met Jaap zou komen.
Realism for the winner.
Je ziet het verschil niet?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:21 schreef Lavenderr het volgende:
En voorlezen in bed doen toch alle ouders?
Je bent toe aan vakantiequote:
De programmering schijnt nog niet helemaal vast te staan.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:50 schreef evaxsis het volgende:
OMG kan ik straks ook nog kijken op mijn iPhone![]()
Leuk filmpje dat nodigt uit om zondag thuis te blijven![]()
Btw hoe laat begint Studio Vlemmix?
Het ziet er idd wel leuk uit, ben benieuwd.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:57 schreef Noek het volgende:
Dat filmpje ziet er wel grappig uit. Leuk gemonteerd iig.
Right, wie heeft er al een e-mail gestuurd naar johanvlemmix@hotmail.com?
Ik kan je zeker niet overhalen om onder die douche te gaan zingenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:57 schreef Noek het volgende:
Dat filmpje ziet er wel grappig uit. Leuk gemonteerd iig.
Right, wie heeft er al een e-mail gestuurd naar johanvlemmix@hotmail.com?
Nouhou Pietje!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik kan je zeker niet overhalen om onder die douche te gaan zingen?
Fannquote:Op zondag 27 maart 2011 17:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Er is al 513 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren.
Jahaaaaaaaaaaa ik vond het wel zinvol !![]()
Dat jullie niet zo snel overal in trappen de volgende keer enzo
Ik zat alleen maar te wachten op het moment dat het uit zou komenquote:Op zondag 27 maart 2011 17:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Fann![]()
Dacht dat Johan echt weer begonnen was
quote:Op zondag 27 maart 2011 18:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik zat alleen maar te wachten op het moment dat het uit zou komen![]()
![]()
is toch geinig
johan wil het toch verkopen? of is dat van de baan nu dat spookhuis is gesloopt?quote:Op zondag 27 maart 2011 17:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Fann![]()
Dacht dat Johan echt weer begonnen was
Ik heb geen idee, het laatste wat ik hoorde is dat hij nóg ergens een huis ging kopen.quote:Op zondag 27 maart 2011 18:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
johan wil het toch verkopen? of is dat van de baan nu dat spookhuis is gesloopt?
na dat spookhuis dat toch is gesloopt een paar dagen geleden?quote:Op zondag 27 maart 2011 18:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, het laatste wat ik hoorde is dat hij nóg ergens een huis ging kopen.
Oh ik wist niet dat dat gesloopt is. Zonde wel. Nou ja, renoveren was waarschijnlijk te kostbaar.quote:Op zondag 27 maart 2011 18:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
na dat spookhuis dat toch is gesloopt een paar dagen geleden?
quote:Op zondag 27 maart 2011 18:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja toch Heksie !![]()
![]()
![]()
1 april
kikker in je bil
die er noooooooooooit meer uit wil !!!
Ik heb dat ín je bil nooit zo goed begrepen, tussen je billen zou toch wat makkelijker zijn.quote:Op zondag 27 maart 2011 18:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja toch Heksie !![]()
![]()
![]()
1 april
kikker in je bil
die er noooooooooooit meer uit wil !!!
kan ik me ook best voorstellen, misschien ook omdat je zo graag wilt dat er weer eenquote:Op zondag 27 maart 2011 18:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
moet eerlijk bekennen dat ik het ook geloofde, niet bij stilgestaan dat het dan 1 april was, en had het leuk gevonden als er weer sv kwam.
en ik wist het eerder dan FOK dat het een 1 april grap was, hoe doet er ff niet toe maar degene heeft me ook heel hard uitgelachen aan de telefoon:'(
Nu snap ik waarom je je bericht in dat topic hebt gewist.quote:Op zondag 27 maart 2011 18:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
moet eerlijk bekennen dat ik het ook geloofde, niet bij stilgestaan dat het dan 1 april was, en had het leuk gevonden als er weer sv kwam.
en ik wist het eerder dan FOK dat het een 1 april grap was, hoe doet er ff niet toe maar degene heeft me ook heel hard uitgelachen aan de telefoon:'(
jah.. jongelui, On topic graag !!!!quote:Op zondag 27 maart 2011 18:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb dat ín je bil nooit zo goed begrepen, tussen je billen zou toch wat makkelijker zijn.
Oh, on topic maar weer![]()
Johan en zijn onroerende goederen
Dan was Heksie misschien uitgelachen of was er weer iets anders geweest omquote:Op zondag 27 maart 2011 18:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom je je bericht in dat topic hebt gewist.
Nou ook jij bedankt dan dat je het me hebt verteld zodat ik niet zo voor joker stond met mijn topic.
nee nou begrijp je het verkeerd Disana en trekt de verkeerde conclusie, ik ben er in getrapt en heb toen degene gebeld die heeft weer verder gevraagd.quote:Op zondag 27 maart 2011 18:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom je je bericht in dat topic hebt gewist.
Nou ook jij bedankt dan dat je het me hebt verteld zodat ik niet zo voor joker stond met mijn topic.
Ah, dat is duidelijk en een ander verhaal. Ik dacht dat jij me ook al voor de gek had gehouden. Dat zou ik heel lullig vinden.quote:Op zondag 27 maart 2011 18:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee nou begrijp je het verkeerd Disana en trekt de verkeerde conclusie, ik ben er in getrapt en heb toen degene gebeld die heeft weer verder gevraagd.
toen las ik het gisteren hier maar zelfde tijd belde hij en toen werd ik uitgelachen door hem.
nee lieverd jou zou ik echt niet voor de gek houden dat weet je wel zie je dm.quote:Op zondag 27 maart 2011 19:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah, dat is duidelijk en een ander verhaal. Ik dacht dat jij me ook al voor de gek had gehouden. Dat zou ik heel lullig vinden.
Mwah erg duidelijk niet, wanneer is er dan gebeld. Het eerder weten dan fok enzo.quote:Op zondag 27 maart 2011 19:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah, dat is duidelijk en een ander verhaal. Ik dacht dat jij me ook al voor de gek had gehouden. Dat zou ik heel lullig vinden.
laat ik het zo zeggen, ik las het nieuws hier en heb iemand gebeld die Johan kent ( en nee niet iemand van de chat geen dj provox of peterN) gewoon iemand en die heeft me zo hard uitgelachen dus dat meer zat er niet achter, en ik ben gisteren niet meer op FOK geweest.quote:Op zondag 27 maart 2011 19:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Mwah erg duidelijk niet, wanneer is er dan gebeld. Het eerder weten dan fok enzo.
Dus lieg je of je bent voorgelogen. Duidelijk is het me iig nietquote:Op zondag 27 maart 2011 19:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
laat ik het zo zeggen, ik las het nieuws hier en heb iemand gebeld die Johan kent ( en nee niet iemand van de chat geen dj provox of peterN) gewoon iemand en die heeft me zo hard uitgelachen dus dat meer zat er niet achter, en ik ben gisteren niet meer op FOK geweest.
nou hoop het netjes te hebben uit gelegen zo niet jammer, en nogmaals ik was er ook ingetrapt.
Al vond ik het wel een leuke 1 aprilgrap, dat dan weer wel.
liegen jij bent gek, liegen doe ik niet en vooral niet over zoiets fluterigs,en voorgelogen ben ik ook niet, maar zal even mijn prive hier te grabbel gooien van wie of wat ik het weet, niet dus geloof me nu maar ik wist het ook pas gisteren. dus misschien dat ik het nu duidelijker zeg.quote:Op zondag 27 maart 2011 19:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Dus lieg je of je bent voorgelogen. Duidelijk is het me iig niet
Dan klopt de "Ik wist het eerder dan fok" opmerking totaal niet !! Doe maar minder interessant dan.quote:Op zondag 27 maart 2011 19:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
liegen jij bent gek, liegen doe ik niet en vooral niet over zoiets fluterigs,en voorgelogen ben ik ook niet, maar zal even mijn prive hier te grabbel gooien van wie of wat ik het weet, niet dus geloof me nu maar ik wist het ook pas gisteren. dus misschien dat ik het nu duidelijker zeg.
lijk wel gek eigenlijk om juist jou nog even alles haarfijn uit te gaan leggen. fijne avond Souryquote:Op zondag 27 maart 2011 19:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan klopt de "Ik wist het eerder dan fok" opmerking totaal niet !! Doe maar minder interessant dan.
Je moet aan de bak !! Tellenquote:Op zondag 27 maart 2011 19:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
lijk wel gek eigenlijk om juist jou nog even alles haarfijn uit te gaan leggen. fijne avond Soury![]()
Ik MOET niksquote:Op zondag 27 maart 2011 21:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Je moet aan de bak !! Tellen
Jouw Lijstje van je Favoriete bewoners!!!!!
Sluit dat topic danquote:
quote:
Jij opent dat topic ik niet.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Je maakt je echt druk erom he, ach Soury hahahaha veeg me op, misschien kun je het weer vragen in de SST feedback aan Pietje, o nee had je al van de week gedaan, ach nog een keertje vragen kan geen kwaad. . Of nog beter, stuur Danny een p.m. dat Toverheks maar niet wil gaan tellen, dat Toverheks er met haar bezemsteel naar gooit.
Misschien helpt het, of nog beter, Tel jij ze even, het Moet niet het mag wel
Ik eis een tussenstandquote:
ik eisquote:
Teun, ben jij het?quote:Op zondag 27 maart 2011 22:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik eisje gaat nu toch iets te ver hoor Soury, ik eis, ik eis, moet niet gekker worden, hup hup je kooitje weer in en sluit nu eens goed het deurtje achter je kont dicht.
Ja Pietje geef me er maar een note voor zag er stond er weer eentje maar ga er niet voor betalen om te lezen wat jullie van me vinden. maar ik zal niet meer antwoorden op die Muis, is leuk geweest, er komt ook aan een leuk onderonsje wel eens een eind.
Hoe staat het met de tellingquote:Op zondag 27 maart 2011 22:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik eisje gaat nu toch iets te ver hoor Soury, ik eis, ik eis, moet niet gekker worden, hup hup je kooitje weer in en sluit nu eens goed het deurtje achter je kont dicht.
Ja Pietje geef me er maar een note voor zag er stond er weer eentje maar ga er niet voor betalen om te lezen wat jullie van me vinden. maar ik zal niet meer antwoorden op die Muis, is leuk geweest, er komt ook aan een leuk onderonsje wel eens een eind.
Tsjeez wat een treurigheid.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |