Je ziet het verschil niet?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:21 schreef Lavenderr het volgende:
En voorlezen in bed doen toch alle ouders?
Je bent toe aan vakantiequote:
De programmering schijnt nog niet helemaal vast te staan.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:50 schreef evaxsis het volgende:
OMG kan ik straks ook nog kijken op mijn iPhone![]()
Leuk filmpje dat nodigt uit om zondag thuis te blijven![]()
Btw hoe laat begint Studio Vlemmix?
Het ziet er idd wel leuk uit, ben benieuwd.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:57 schreef Noek het volgende:
Dat filmpje ziet er wel grappig uit. Leuk gemonteerd iig.
Right, wie heeft er al een e-mail gestuurd naar johanvlemmix@hotmail.com?
Ik kan je zeker niet overhalen om onder die douche te gaan zingenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:57 schreef Noek het volgende:
Dat filmpje ziet er wel grappig uit. Leuk gemonteerd iig.
Right, wie heeft er al een e-mail gestuurd naar johanvlemmix@hotmail.com?
Nouhou Pietje!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik kan je zeker niet overhalen om onder die douche te gaan zingen?
Fannquote:Op zondag 27 maart 2011 17:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Er is al 513 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren.
Jahaaaaaaaaaaa ik vond het wel zinvol !![]()
Dat jullie niet zo snel overal in trappen de volgende keer enzo
Ik zat alleen maar te wachten op het moment dat het uit zou komenquote:Op zondag 27 maart 2011 17:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Fann![]()
Dacht dat Johan echt weer begonnen was
quote:Op zondag 27 maart 2011 18:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik zat alleen maar te wachten op het moment dat het uit zou komen![]()
![]()
is toch geinig
johan wil het toch verkopen? of is dat van de baan nu dat spookhuis is gesloopt?quote:Op zondag 27 maart 2011 17:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Fann![]()
Dacht dat Johan echt weer begonnen was
Ik heb geen idee, het laatste wat ik hoorde is dat hij nóg ergens een huis ging kopen.quote:Op zondag 27 maart 2011 18:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
johan wil het toch verkopen? of is dat van de baan nu dat spookhuis is gesloopt?
na dat spookhuis dat toch is gesloopt een paar dagen geleden?quote:Op zondag 27 maart 2011 18:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, het laatste wat ik hoorde is dat hij nóg ergens een huis ging kopen.
Oh ik wist niet dat dat gesloopt is. Zonde wel. Nou ja, renoveren was waarschijnlijk te kostbaar.quote:Op zondag 27 maart 2011 18:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
na dat spookhuis dat toch is gesloopt een paar dagen geleden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |