abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 maart 2011 @ 19:52:57 #91
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_94683948
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 19:44 schreef Soury het volgende:

[..]

Dan klopt de "Ik wist het eerder dan fok" opmerking totaal niet !! Doe maar minder interessant dan.
lijk wel gek eigenlijk om juist jou nog even alles haarfijn uit te gaan leggen. fijne avond Soury :W :W
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_94687907
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 19:52 schreef Toverheks het volgende:

[..]

lijk wel gek eigenlijk om juist jou nog even alles haarfijn uit te gaan leggen. fijne avond Soury :W :W
Je moet aan de bak !! Tellen
Jouw Lijstje van je Favoriete bewoners!!!!!
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zondag 27 maart 2011 @ 22:08:01 #93
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_94691159
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 21:19 schreef Soury het volgende:

[..]

Je moet aan de bak !! Tellen
Jouw Lijstje van je Favoriete bewoners!!!!!
Ik MOET niks :P
pi_94691533
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 22:08 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Ik MOET niks :P
Sluit dat topic dan
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_94692282
Laat elkaar eens met rust.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  zondag 27 maart 2011 @ 22:24:04 #96
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_94692286
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 22:13 schreef Soury het volgende:

[..]

Sluit dat topic dan
_O- Je maakt je echt druk erom he, ach Soury hahahaha veeg me op, misschien kun je het weer vragen in de SST feedback aan Pietje, o nee had je al van de week gedaan, ach nog een keertje vragen kan geen kwaad. . Of nog beter, stuur Danny een p.m. dat Toverheks maar niet wil gaan tellen, dat Toverheks er met haar bezemsteel naar gooit.
Misschien helpt het, of nog beter, Tel jij ze even, het Moet niet het mag wel :P
pi_94692690
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 22:24 schreef Toverheks het volgende:

[..]

_O- Je maakt je echt druk erom he, ach Soury hahahaha veeg me op, misschien kun je het weer vragen in de SST feedback aan Pietje, o nee had je al van de week gedaan, ach nog een keertje vragen kan geen kwaad. . Of nog beter, stuur Danny een p.m. dat Toverheks maar niet wil gaan tellen, dat Toverheks er met haar bezemsteel naar gooit.
Misschien helpt het, of nog beter, Tel jij ze even, het Moet niet het mag wel :P
Jij opent dat topic ik niet. :D
pi_94692764
quote:
2s.gif Op zondag 27 maart 2011 22:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Laat elkaar eens met rust.
Ik eis een tussenstand -O-
  zondag 27 maart 2011 @ 22:46:41 #99
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_94693612
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 22:30 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik eis een tussenstand -O-
ik eis :o je gaat nu toch iets te ver hoor Soury, ik eis, ik eis, moet niet gekker worden, hup hup je kooitje weer in en sluit nu eens goed het deurtje achter je kont dicht.

Ja Pietje geef me er maar een note voor zag er stond er weer eentje maar ga er niet voor betalen om te lezen wat jullie van me vinden. maar ik zal niet meer antwoorden op die Muis, is leuk geweest, er komt ook aan een leuk onderonsje wel eens een eind.
  Moderator zondag 27 maart 2011 @ 22:49:23 #100
184769 crew  Deisyy
pi_94693752
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 22:46 schreef Toverheks het volgende:

[..]

ik eis :o je gaat nu toch iets te ver hoor Soury, ik eis, ik eis, moet niet gekker worden, hup hup je kooitje weer in en sluit nu eens goed het deurtje achter je kont dicht.

Ja Pietje geef me er maar een note voor zag er stond er weer eentje maar ga er niet voor betalen om te lezen wat jullie van me vinden. maar ik zal niet meer antwoorden op die Muis, is leuk geweest, er komt ook aan een leuk onderonsje wel eens een eind.
Teun, ben jij het? :o
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_94693907
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 22:46 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Hoe staat het met de telling :D
pi_94694325
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 22:52 schreef Soury het volgende:
Hoe staat het met de telling :D
Tsjeez wat een treurigheid.

Dan zal ik de treurigheid wel naar een hoogtepunt brengen met een slotje. Als we dan toch met z'n allen RLS naar de ondergang willen brengen.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')