lijk wel gek eigenlijk om juist jou nog even alles haarfijn uit te gaan leggen. fijne avond Souryquote:Op zondag 27 maart 2011 19:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan klopt de "Ik wist het eerder dan fok" opmerking totaal niet !! Doe maar minder interessant dan.
Je moet aan de bak !! Tellenquote:Op zondag 27 maart 2011 19:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
lijk wel gek eigenlijk om juist jou nog even alles haarfijn uit te gaan leggen. fijne avond Soury![]()
Ik MOET niksquote:Op zondag 27 maart 2011 21:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Je moet aan de bak !! Tellen
Jouw Lijstje van je Favoriete bewoners!!!!!
Sluit dat topic danquote:
quote:
Jij opent dat topic ik niet.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Je maakt je echt druk erom he, ach Soury hahahaha veeg me op, misschien kun je het weer vragen in de SST feedback aan Pietje, o nee had je al van de week gedaan, ach nog een keertje vragen kan geen kwaad. . Of nog beter, stuur Danny een p.m. dat Toverheks maar niet wil gaan tellen, dat Toverheks er met haar bezemsteel naar gooit.
Misschien helpt het, of nog beter, Tel jij ze even, het Moet niet het mag wel
Ik eis een tussenstandquote:
ik eisquote:
Teun, ben jij het?quote:Op zondag 27 maart 2011 22:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik eisje gaat nu toch iets te ver hoor Soury, ik eis, ik eis, moet niet gekker worden, hup hup je kooitje weer in en sluit nu eens goed het deurtje achter je kont dicht.
Ja Pietje geef me er maar een note voor zag er stond er weer eentje maar ga er niet voor betalen om te lezen wat jullie van me vinden. maar ik zal niet meer antwoorden op die Muis, is leuk geweest, er komt ook aan een leuk onderonsje wel eens een eind.
Hoe staat het met de tellingquote:Op zondag 27 maart 2011 22:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik eisje gaat nu toch iets te ver hoor Soury, ik eis, ik eis, moet niet gekker worden, hup hup je kooitje weer in en sluit nu eens goed het deurtje achter je kont dicht.
Ja Pietje geef me er maar een note voor zag er stond er weer eentje maar ga er niet voor betalen om te lezen wat jullie van me vinden. maar ik zal niet meer antwoorden op die Muis, is leuk geweest, er komt ook aan een leuk onderonsje wel eens een eind.
Tsjeez wat een treurigheid.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |