Nou, ik heb een B-cup en ik vind het veel lekkerder zonder bh. En het is heus niet zo dat ik alleen bh's heb van slechte kwaliteit of zo, het is alleen niet lekker om áltijd maar die #$#!@$-bandjes te voelenquote:Op woensdag 11 november 2009 01:48 schreef Plums het volgende:
[..]
Ik vind t echt niet prettig zonder bh met mijn a-cup heur. Dus nee, ik snap ook niet vrouwen zonder bh rondlopen.
Helaas, meerdere sites laten foto's zien waarop ze een beetje te wit gepoederd is op sommige plekken. Het is ook geen 1 foto, het zijn er meerquote:Op donderdag 17 december 2009 10:51 schreef ivetje het volgende:
Die laatste moet wel een fotosoep zijnIs zo te zien een close-up van een rode loper-moment en kan me niet voorstellen dat Nicole daar zo terecht komt
Jemig....ze ziet er normaal toch altijd onberispelijk uitquote:Op donderdag 17 december 2009 11:06 schreef kvd het volgende:
[..]
Helaas, meerdere sites laten foto's zien waarop ze een beetje te wit gepoederd is op sommige plekken. Het is ook geen 1 foto, het zijn er meer
"Ja! Laat ik eens kwistig zijn met coke! onder mijn ogen, op het puntje van mijn neus!"quote:Op donderdag 17 december 2009 11:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
Make-up of een andere poeder?
Als ze er ver en diep genoeg boven hangt zou het kunnen.quote:Op donderdag 17 december 2009 11:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
"Ja! Laat ik eens kwistig zijn met coke! onder mijn ogen, op het puntje van mijn neus!"
Ja. Als ze samen met Tony Montana in een cokebad heeft gezeten!quote:Op donderdag 17 december 2009 11:14 schreef Ratelslangetje het volgende:
Als ze er ver en diep genoeg boven hangt zou het kunnen.
quote:Op donderdag 17 december 2009 11:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Als ze samen met Tony Montana in een cokebad heeft gezeten!
Ja, yuk en zie die knieën dan. Oh en tik even achter [img=600], dus =600 tussen de haakjes, dan verkleint die het plaatje perfect en dat is schitterend!quote:
Nooit te oud om te leren!quote:Op donderdag 17 december 2009 11:18 schreef Noek het volgende:
Ja, yuk en zie die knieën dan. Oh en tik even achter [img=600], dus =600 tussen de haakjes, dan verkleint die het plaatje perfect en dat is schitterend!
Is dat 'shhh' een nieuw imageding ofzo van d'r?quote:Op donderdag 17 december 2009 11:14 schreef Copycat het volgende:
[ afbeelding ]
Ssst, niet vertellen dat ik poeder op mijn gezicht heb!
ja als je die onder je ogen poedert voor je je oogschaduw enzo opbrengt kun je eventueel gemorste poeder zo weg vegen.. moet je dat ook wel doen natuurlijkquote:Op donderdag 17 december 2009 11:18 schreef Copycat het volgende:
Dat is toch van die poeder die je gebruikt tijdens het make-uppen zodat je geen vegen maakt ofzo?
Nu je het zegtquote:Op donderdag 17 december 2009 11:58 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Is dat 'shhh' een nieuw imageding ofzo van d'r?
Precies wat ik wilde zeggen, maar jij brengt het leukerquote:Op donderdag 17 december 2009 11:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
"Ja! Laat ik eens kwistig zijn met coke! onder mijn ogen, op het puntje van mijn neus!"
quote:
Je bedoelt het nadir.quote:Op maandag 9 november 2009 21:18 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
![]()
De tepels van Brit wijzen nog steeds richting het zuiden
[ afbeelding ]
Ahhahaquote:Op donderdag 10 december 2009 08:19 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Die Queen Elizabeth mocht ontmoeten...
[ afbeelding ]
Damn!quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:28 schreef Syb.ren het volgende:
[ afbeelding ]
Christina heeft er geen zin meer in...
Oh myquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:54 schreef Malahide het volgende:
Oeps, (koud) tegenwindje!
[ afbeelding ]
Is dit de zogenaamde stijlicoon van de rode loper? Sarah Jessica Parker?quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:54 schreef Malahide het volgende:
[ afbeelding ]
Charmant... notquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:54 schreef Malahide het volgende:
[ afbeelding ]
"Do they know it's Christmastime at all?"quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:54 schreef Malahide het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:41 schreef Noek het volgende:
[..]
"Do they know it's Christmastime at all?"
Waar kan ik een hamburger storten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |