Zwerver, ok, maar oude man, hoezoquote:Op zondag 6 december 2009 12:07 schreef rena het volgende:
Robert Pattinson lijkt op een zwerver/oude man.
[ afbeelding ]
Baard, kleding. Ik vind hem over het algemeenquote:
Ja, als we niemand meer mogen plaatsen die onflatteus op de foto staat kunnen we dit topic wel opdoeken he?quote:Op zondag 6 december 2009 13:23 schreef hetismijrobbert het volgende:
[..]
zo ziet iemand zonder operaties er dus uit?
Er hoeft ook geen reden bij gegeven te worden waarom iemand onflatteus gevonden wordt. Die van Helen Hunt is gewoon een slechte foto. Dus die mag wat mij betreft. Het zegt niets over of ze lelijk is of iets dergelijks.quote:Op zondag 6 december 2009 13:54 schreef rena het volgende:
[..]
Ja, als we niemand meer mogen plaatsen die onflatteus op de foto staat kunnen we dit topic wel opdoeken he?
Aka Justin Timberlakequote:Op zondag 6 december 2009 12:07 schreef rena het volgende:
Robert Pattinson lijkt op een zwerver/oude man.
[ afbeelding ]
Je zegt precies wat ik bedoeldequote:Op zondag 6 december 2009 15:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Er hoeft ook geen reden bij gegeven te worden waarom iemand onflatteus gevonden wordt. Die van Helen Hunt is gewoon een slechte foto. Dus die mag wat mij betreft. Het zegt niets over of ze lelijk is of iets dergelijks.
nou eerlijk gezegd ziet zij er voor haar leeftijd wel erg oud uit vind ik. Hulde voor het niet laten sleutelen hoor, bedoel, er zijn er zo weinig die er mooier op worden, maar haar huid is wel erg slap al en ze is uit ' 63quote:Op zondag 6 december 2009 13:23 schreef hetismijrobbert het volgende:
[..]
zo ziet iemand zonder operaties er dus uit?
Yep, ze lijkt wel 10 jaar ouder dan ze is.quote:Op maandag 7 december 2009 11:48 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nou eerlijk gezegd ziet zij er voor haar leeftijd wel erg oud uit vind ik.
Maak er maar twintig jaar van. Wat een hanghoofd.quote:Op maandag 7 december 2009 16:22 schreef Radegast het volgende:
Yep, ze lijkt wel 10 jaar ouder dan ze is.
haar hals en decolletee zien er niet zo uit dus misschien heeft ook gewoon slechte genenquote:Op maandag 7 december 2009 17:21 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Volgens mij is het, als je een bepaalde leeftijd passeert, dat je beter 5 kilo extra aan je lijf hebt zitten dan dat je überslank blijft. Het magere is denk ik wat heel erg tekent in haar gezicht en met wat kilootjes erbij (en a good night sleep) ziet ze er denk ik echt stukken beter uit.
Ik wist niet precies hoe oud ze is, maar idd het ziet er wel ernstig uit voor iemand van half in de veertig.quote:Op maandag 7 december 2009 17:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maak er maar twintig jaar van. Wat een hanghoofd.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 01:25 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik wist niet precies hoe oud ze is, maar idd het ziet er wel ernstig uit voor iemand van half in de veertig.
Maarja, tengere blondines verwelken nog al snel op een gegeven moment, heb ik het idee.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:48 schreef Copycat het volgende:
Lindsay Lohan heeft een shoot gedaan voor Italiaans magazine Muse.
Dit is een deel van het resultaat.
[ afbeelding ]
Skank ass.
gatverdammequote:Op dinsdag 8 december 2009 15:48 schreef Copycat het volgende:
[ afbeelding ]
Skank ass.
Sommige mensen moeten de boeken van Sonja Bakker niet lezen.quote:
Is dat echt van een shoot of maak je nu een grapje?quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:48 schreef Copycat het volgende:
[ afbeelding ]
Skank ass.
Is echt echt...quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Is dat echt van een shoot of maak je nu een grapje?
jeezquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:48 schreef Copycat het volgende:
[ afbeelding ]
Skank ass.
Een reactie op die foto:quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:44 schreef Felixa het volgende:
[..]
Is echt echt...![]()
http://www.popsugar.com/6564158
quote:it looks like a spider is crawling out of her bum.
Die Queen Elizabeth mocht ontmoeten...quote:Op woensdag 9 december 2009 23:52 schreef Jurk het volgende:
Eigenlijk is Dennis Rodman de mannelijke Lady Gaga...
Wat ziet ze er toch weer uit!quote:Op donderdag 10 december 2009 08:19 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Die Queen Elizabeth mocht ontmoeten...
[ afbeelding ]
Over bepaalde zaken maak je geen grapjes.quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:37 schreef Harajuku. het volgende:
Is dat echt van een shoot of maak je nu een grapje?
quote:Op donderdag 10 december 2009 08:19 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Die Queen Elizabeth mocht ontmoeten...
[ afbeelding ]
Nicole, Melanie en Liza kun je direct doorsturen naar het door plastische chirurgie verspooktenquote:Op woensdag 16 december 2009 18:15 schreef Mylene het volgende:
Al een week is er hier niet meer gepost. Nou ja, ik heb een paar fraaie exemplaren.
Nicole Ritchie
[ afbeelding ]
Nicole Kidman
[ afbeelding ]
Rumer Willes
[ afbeelding ]
Melanie Griffith
[ afbeelding ]
Liza Minnelli
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|