Zekersquote:Op woensdag 16 december 2009 21:29 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ziet er goed uit zeg. Heb je ook een linkje naar het origineel?
lekker voor als je s'avonds / s'ochtends achter je pc zit met een brak hoofd.... veeels te witquote:Op woensdag 16 december 2009 20:56 schreef -Datdus- het volgende:
gratis publiciteit
[ afbeelding ]
mijn nieuwe
Heb je origineel?quote:
Wauw, thanksquote:
De release candidate was al beschikbaar vanaf 5 mei, en dat is praktisch dezelfde versie als de retail, dus ik zou zeggen dat hij er al een maand of 7 is hoorquote:Op zondag 20 december 2009 00:28 schreef Marurk het volgende:
Veel mensen die al Windows 7 hebben. Wat zijn jullie er snel bij zeg.
Ik zou 'm spiegelen.quote:Op zondag 20 december 2009 02:51 schreef Thas het volgende:
[..]
De release candidate was al beschikbaar vanaf 5 mei, en dat is praktisch dezelfde versie als de retail, dus ik zou zeggen dat hij er al een maand of 7 is hoor![]()
Nieuwe desktop met Win7, nog lekker leeg
[ afbeelding ]
Als iemand een wat mooiere stock gadget heeft zou ik graag een link willen![]()
Ok, ik zal eens kijken of dat bevaltquote:
Ik bedoelde de achtergrond, dan zie je die beter. Nu zit hij deels achter je Sidebar.quote:Op zondag 20 december 2009 22:47 schreef Thas het volgende:
[..]
Ok, ik zal eens kijken of dat bevalt
Waarom eigenlijk? Zodat je meer van de achtergrond ziet, of zodat de meest gebruikte dingen links staan?
Of doel je op de achtergrond spiegelen![]()
3 msn accounts?quote:
Poor scalingquote:
vlnr. Thunderbird, Firefox, MSN, mIRC met NoNameScript, NX Nomachine, Paint, ABGX360, IMGBurn, Fraps, DVD Decrypter, MPC HC, Word, Excel, GrabIt.quote:Op maandag 28 december 2009 15:10 schreef Editeur het volgende:
[..]
Poor scaling![]()
Maar wat heb je allemaal onderin openstaan?Herken bijna niets
Je accu is bijna leeg.quote:Op maandag 28 december 2009 18:07 schreef Zeroku het volgende:
Icons zijn bewust weggelaten, ik gebruik altijd verkenner;
[ afbeelding ]
Ik dacht, is weer eens wat anders.. overigens op vakantie gemacht...quote:
Neuh, ligt aan netstroom.quote:
Ik vind de mijne toch mooier hoor!quote:Op maandag 28 december 2009 18:07 schreef Zeroku het volgende:
Icons zijn bewust weggelaten, ik gebruik altijd verkenner;
[ afbeelding ]
vette achtergrondquote:Op maandag 28 december 2009 22:36 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik vind de mijne toch mooier hoor!
(Mensen die massamoordenaars vereren![]()
)
Och grut, het is allemaal wat.quote:Op maandag 28 december 2009 22:36 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik vind de mijne toch mooier hoor!
(Mensen die massamoordenaars vereren![]()
)
Oh die is tofquote:
http://images2.layoutspar(...)-energetic-woman.jpg uhmmm ja ik denk help maar evenquote:Op woensdag 30 december 2009 00:04 schreef Nushie het volgende:
[..]
zoek maar is bij google images,
sexy
je zult haar wel vinden (A)
Idd,quote:
File not found.quote:Op donderdag 31 december 2009 15:58 schreef Fascination het volgende:
Ik wil ook dat gedoe met Rainmeter, maar een link doet het niet meer. Weet iemand of er een andere link voor is?
Over deze link gaat het:
http://mepu.deviantart.com/art/HUD-Vision-84457514
Oeeeh die heb ik nu ook!quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:48 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Vond ik ook![]()
http://interfacelift.com/(...)6/new_york_city.html
No shit, Sherlock.quote:
De icons maak ik zelf met deze template (iets aangepast) en Icon Builderquote:
Transporter IIIquote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:34 schreef HostiMeister het volgende:
Lekker simpel :
[ link | afbeelding ]
klikken voor groot
Yup.quote:
Die is lief! orgineel?quote:
Die achtergrond is wel makkelijk te maken. Jammer van die lelijke tekst.quote:Op maandag 4 januari 2010 16:41 schreef Amdixer het volgende:
Is men tegenwoordig te godverdomme lui om is even zelf photoshop te offnen
Hier, mijn skin, origineel, achtergrond zelf gemaakt (en ja die skin die kreeg ik bij xp, hij heet iets van vista inspirat 2 ofzo )
[ afbeelding ]
(sorry voor kutkwaliteit, maar het is een jpg, upload lekker snell)
quote:
Same here.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:01 schreef brandsrus het volgende:
^^ Waar komt die sidebar vandaan? Vind ik wel interessant voor mijn eigen desktop
omg.... je staat gewoon zelf op je bureaublad ?quote:Op maandag 4 januari 2010 19:57 schreef Knoflook het volgende:
[..]
![]()
Damn nu moet ik ook iets posten.
Al een tijdje zo; moet nog even aanpassen.
[ afbeelding ]
Jij hebt een map die knoflook heet?quote:Op maandag 4 januari 2010 19:57 schreef Knoflook het volgende:
[..]
![]()
Damn nu moet ik ook iets posten.
Al een tijdje zo; moet nog even aanpassen.
[ afbeelding ]
Haha Ego trippin ik weet het. Nja net geformateerd dus had weinig om te kiezen. (uit mezelf)quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:21 schreef Trafasi het volgende:
[..]
omg.... je staat gewoon zelf op je bureaublad ?
Yep gebruikersnaamquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:59 schreef BanaanTelefoon het volgende:
[..]
Jij hebt een map die knoflook heet?
Is Rainmeter en Rainlendar (met Statica skin) gecombineerd. Geïnspireerd door raavi uit het topic in DIG. Als er vragen zijn mbt het instellen dan hoor ik ze wel.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:01 schreef brandsrus het volgende:
^^ Waar komt die sidebar vandaan? Vind ik wel interessant voor mijn eigen desktop
Groot?quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:50 schreef blup het volgende:
[ afbeelding ]
Hij zit om de minuut in een vanuit een andere hoek te gluren.
Je wil zn icoontjes lezen?quote:
Jezus..quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:40 schreef blup het volgende:
[..]
http://www.e-imagesite.com/Files2/pedobear_vect4043672.png
2700x5000 zelf ff iets shoppen
"Taakbalk automatisch verbergen"quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:46 schreef drummerdude het volgende:
Weer een nieuwe, niet op goede formaten gemaakt, en niet gedacht aan 'start'balk (slaathandvoorzijnhoofdemotican)
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:40 schreef blup het volgende:
[..]
http://www.e-imagesite.com/Files2/pedobear_vect4043672.png
2700x5000 zelf ff iets shoppen
Weet ik, maar dat werkt nogal irritant...quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
"Taakbalk automatisch verbergen"
quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:50 schreef blup het volgende:
Hij zit om de minuut in een vanuit een andere hoek te gluren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |