Hij snapt hem niet.. kan iemand hem het ff uitleggen? Je hoeft mij het niet uit te leggen, want ik snap het NATUURLIJK wel...quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:52 schreef xiexiewajijniezie het volgende:
eeuhm is het erg als ik dat stripje niet begrijp :$.... ?
quote:Op woensdag 4 november 2009 05:01 schreef Nachtraaf het volgende:
63 62, kan niet wachten tot ice lance @ lvl 66.
Ik moest echt kei- en keihard lachen toen in dat stripje zag.quote:Op woensdag 4 november 2009 01:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Holydin wordt totaal gepwnd door een Fear van de Warlock, nadat ie talloze keren de "Immolate" van de Lock "Cleansed" (aka geen dmg krijgt) , en totaal de tering in gebeukt wordt door de Lock
Mijn mage is 69 maar vind er niet zoveel aan. Misschien maar weer eens oppakken na de patch, dat van die elemental klinkt wel tofquote:Op woensdag 4 november 2009 10:37 schreef SharQueDo het volgende:Tijd om mijn mage ook maar te levelen
Next patch perma Water Elemental
heeft niks met ally's te maken, maar met de realm. Bij ons is het dus net andersom. Je bent gewoon kansloos als je bij ons horde bent. Ik kan me niet herinneren dat wij ooit WG met succes verdedigd hebben en dat gebeurt regelmatig met de allies bij ons.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:07 schreef Atreidez het volgende:
Gisteravond voornl. zitten pvp'n, Strand of the Ancients had ik nooit gezien, zo ook niet Isle of Conquest. Grappige bg's, alleen vooral met die grote bg's verlies je gewoon 90% van de tijd als je ally bentDat was vroeger zo, en dat is gewoon nog steeds zo.. Alleen WSG en AB kan je met geluk en een goed groepje nog een beetje pwnen.
Als mage lvlen is niet zo heel tof. Maar als lvl 80 wordt het vet.quote:Op woensdag 4 november 2009 10:58 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Mijn mage is 69 maar vind er niet zoveel aan. Misschien maar weer eens oppakken na de patch, dat van die elemental klinkt wel tofMaargoed, dan zal hij qua kracht wel generfd worden en qua tanken zal het ook wel snel over zijn
Haha, kan onze eerste ToTGc10 nog herinneren, Gewoon lekker chille met gormok beginnen opeens is ie op 30% komen de 2 wormen al binnen lopen, Helemaal stil op vent, opeens hoor je zo een paar kreten van WTF!!! LOLLLL.quote:Op woensdag 4 november 2009 12:11 schreef CocaColaLight het volgende:
Blijft leuk een casual guild
Gisteren hadden we een dag over dus hadden ze verzonnen dat we totc 10 hc zouden gaan doen.
Dit hebben we al eens eerder meegemaakt maar dat was geen succes. Van de beasts was de eerste niet eens zo vriendelijk om te gaan liggen.
Blijbaar is iedereen er toch op vooruit gegaan met zijn / haar gear. En voor de verandering zat iedereen op te letten. Ik moet toegeven dat een avond whipen en progres zien niet eens zo erg is. We raiden normaal tot 23:00 en daar zijn de meesten dan ook erg strikt in. Maar gisteren zou en moesten de beasts dood
Uiteindelijk gingen ze neer, nooit gedacht dat ik zoveel voldoening uit een kill zou krijgen
Whu? Perma-WE? Waar vind je dat?quote:Op woensdag 4 november 2009 10:37 schreef SharQueDo het volgende:
[..]Tijd om mijn mage ook maar te levelen
Next patch perma Water Elemental
Ah, gevonden, maar geen freeze meer.. Maar dat heb je in met raids toch niet nodig.quote:Op woensdag 4 november 2009 14:53 schreef Nachtraaf het volgende:
[..]
Whu? Perma-WE? Waar vind je dat?
Je bedoelt Battlegroup dan zeker? ... de battlegrounds zijn Cross Realmquote:Op woensdag 4 november 2009 11:38 schreef Ericjuh het volgende:
heeft niks met ally's te maken, maar met de realm. Bij ons is het dus net andersom. Je bent gewoon kansloos als je bij ons horde bent. Ik kan me niet herinneren dat wij ooit WG met succes verdedigd hebben en dat gebeurt regelmatig met de allies bij ons.
WG is realm. BG is cross.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:22 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Je bedoelt Battlegroup dan zeker? ... de battlegrounds zijn Cross Realm
Kom maar naar Khadgar, Horde side, guildnaam is Pray and Sufferquote:Op woensdag 4 november 2009 16:46 schreef emmerhoofd het volgende:
Ik ben eigenlijk wel toe aan een spelletje!
Is er een newbie NL guild in WoW ik kan joinen?
Volgens mij bedoelt ie Wintergrasp de bgquote:
quote:Op woensdag 4 november 2009 15:26 schreef DrukVout het volgende:
woot zometeen naar huis en dan 2 uurtjes bloodsail rep grinden. Hopelijk is het net genoeg om "the insane" te halen
Aye maar ook al voor de EU? Kon ze niet vinden op eu.blizzard/com/shop gisterquote:Op donderdag 5 november 2009 00:05 schreef Mr. Orange het volgende:
Pandaren monk en Lil’ K.T., the Littlest Lich pets op Blizz store
Ah nu wel: http://eu.blizzard.com/store/browse.xml?f=c:5,c:33quote:Op donderdag 5 november 2009 08:50 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Aye maar ook al voor de EU? Kon ze niet vinden op eu.blizzard/com/shop gister.
quote:GI zegt:
http://eu.blizzard.com/store/details.xml?id=221003557
! !
GIEF!
10,00 euro! MAAR HOE COOL!
Elspeth zegt:
shhhhhh
fucker
shut up
GI zegt:
?
Elspeth zegt:
NOU!!!!! STOMMERD
ik wilde je die voor sinterklaas geven
GI zegt:
!
Jij moet je verveeld hebbenquote:Op donderdag 5 november 2009 08:45 schreef DrukVout het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn armory:
http://eu.wowarmory.com/character-reputation.xml?r=Twisting+Nether&n=Jordybe
Ach ik heb het meeste in mijn schooltijd gedaan. Toen had ik tijd zat. Nu grind ik snel even een los uurtje of ik zit op de bank een film te kijken met mijn laptop op schoot.quote:Op donderdag 5 november 2009 09:21 schreef Vengswiejj het volgende:
[..]
Jij moet je verveeld hebben, ik ben volgens mij honored ofzo met al die crap en BB ben ik hated of erger
.
Eer dat ik die Achie haal zijn we 10 jaar verder en krijg je 28x zo snel Rep ofzo, nja in 3.3 wordt de rep al verhoogt dus
.
Paar goeie mages in mijn guild hebben er mee gespeeld. De dps is lekker hoog, vergelijkbaar met arcane / fire. Maar total damage blijft paar 100k achter gemiddeld. Frosbolt zou een DOT moeten krijgen, dan ga ik gelijk frostquote:Op woensdag 4 november 2009 17:18 schreef SharQueDo het volgende:
Say hello to Frostmage raiding spec.
quote:
Ja zover ik heb meegekregen gaan de Rep gained omhoog. (nou weet ik niet of het met alle is)quote:Op donderdag 5 november 2009 09:27 schreef DrukVout het volgende:
[..]
Ach ik heb het meeste in mijn schooltijd gedaan. Toen had ik tijd zat. Nu grind ik snel even een los uurtje of ik zit op de bank een film te kijken met mijn laptop op schoot.
Maar hoezo 3.3 gaat de rep sneller? Ik moet wat gemist hebben....
Tering ook al had je het op school de tijd. Ik share mn mage met een kameraad. En die is ook zo'n grinder. Maar veel minder exalted.quote:Op donderdag 5 november 2009 08:45 schreef DrukVout het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn armory:
http://eu.wowarmory.com/character-reputation.xml?r=Twisting+Nether&n=Jordybe
Je kan zo een token ofzo kopen van badges waarmee je rep kan halen. Dat is er vanaf 3.3 Maar dat is alleen voor Northrend factions.quote:Op donderdag 5 november 2009 10:36 schreef Vengswiejj het volgende:
[..]
Ja zover ik heb meegekregen gaan de Rep gained omhoog. (nou weet ik niet of het met alle is)
IIG het gaat al zo worden dat je met de pre-quests van Sons of Hodir (voor je aan de dailys kan beginnen) al revered zou zijn.
Mja weet dus niet of het met alle reps zo word, of alleen met Northrend reps e.d
OF, ik vergis me en het is pas met Cataclysm. ben niet meer zo up to date met MMO e.d.
![]()
Dit dus.quote:Op donderdag 5 november 2009 09:27 schreef CocaColaLight het volgende:
Zucht:
At this time, the Blizzard Store accepts only credit cards (Visa, Mastercard, and American Express). Select a credit card (or add a new one) to continue with your purchase.
Gevalletje ach dan maar niet, zo graag wil ik zo'n pet nog niet hebben dat ik ga aankloppen bij iemand die wel een CC heeft.
Allemaal 1 grote CARE-Factor voor mijquote:
quote:Op donderdag 5 november 2009 14:51 schreef Vengswiejj het volgende:
[..]
Allemaal 1 grote CARE-Factor voor mij, ik betaal niet voor Pets/Mounts, Gear, Name Change, Migrate,Rass change, Faction change of wat dan ook.
![]()
Betaal met Pijn en Moeite 13 Eurie per maand en zal ook nooit betalen voor ingame pixels.
Kan dus ook geen authenticator kopen wat ik ook gelijk wou gaan doenquote:Op donderdag 5 november 2009 14:51 schreef Vengswiejj het volgende:
[..]
Allemaal 1 grote CARE-Factor voor mij, ik betaal niet voor Pets/Mounts, Gear, Name Change, Migrate,Rass change, Faction change of wat dan ook.
![]()
Betaal met Pijn en Moeite 13 Eurie per maand en zal ook nooit betalen voor ingame pixels.
Die groep kreeg wel koralon neer, maar niet Emalon ? Dan zou de dps daar toch ook hard moeten falen. ?quote:Op donderdag 5 november 2009 16:49 schreef Blistering het volgende:
Lucky zijn in VoA 25 ftw! 2x prot legs van Koralon. Ik won er 1 setje van! Zie er gelijk heel anders uit
.
[ afbeelding ]
Maar best vette looks alsnog imo! Daarna disbande de raid omdat Emalon enragede. Echt pathetic, die dps. Ik stond 3rde, als tank..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |