abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie FP woensdag 4 november 2009 @ 01:59:57 #201
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_74372947
Holydin wordt totaal gepwnd door een Fear van de Warlock, nadat ie talloze keren de "Immolate" van de Lock "Cleansed" (aka geen dmg krijgt) , en totaal de tering in gebeukt wordt door de Lock
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_74373429
TBC tegen holy paladin was grappig, fear + drain mana.
pi_74373738
63, kan niet wachten tot ice lance @ lvl 66.
pi_74376406
Gingen gister weer eens een poging doen in ToTGc10 voor Mad skill, Northrend Beasts ging soepel.
Daarna 2 Fuckn Overbodige Wipes op Jaraxxus doordat 1 dpser weer te lui was om te luisteren waardoor er te weinig dps was op portals. mja 48 trys over, Faction Champs geoneshot dus er was nog kans (dachten we). Kom je bij Twin Val'kyr aan vergeet onze Guild/raidleader z'n totems uit 't midden weg te halen Jaaay WIPE en nog maar 47 trys over.

Mja Twins oneshotted (als je domme wipe niet mee teld), op naar Anub. Spanning was bijna te snijden. Alles liep perfect, TOT halverwege P3, de Maintank die opeens de debuff van de adds op zich had gekregen zonder ze aan te vallen, en dus opeens geoneshot werd... op 400k hp WIPE.. Daarna alleen maar slechter gegaan. =( helaas weg mad skill .
Jeweet!
pi_74377367
quote:
Op woensdag 4 november 2009 05:01 schreef Nachtraaf het volgende:
63 62, kan niet wachten tot ice lance @ lvl 66.
Tijd om mijn mage ook maar te levelen Next patch perma Water Elemental
pi_74377504
quote:
Op woensdag 4 november 2009 01:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Holydin wordt totaal gepwnd door een Fear van de Warlock, nadat ie talloze keren de "Immolate" van de Lock "Cleansed" (aka geen dmg krijgt) , en totaal de tering in gebeukt wordt door de Lock
Ik moest echt kei- en keihard lachen toen in dat stripje zag. Geweldige droge humor icm die (teken)stijl.
pi_74378037
quote:
Op woensdag 4 november 2009 10:37 schreef SharQueDo het volgende:

Mijn mage is 69 maar vind er niet zoveel aan. Misschien maar weer eens oppakken na de patch, dat van die elemental klinkt wel tof Maargoed, dan zal hij qua kracht wel generfd worden en qua tanken zal het ook wel snel over zijn
pi_74378354
Gisteravond voornl. zitten pvp'n, Strand of the Ancients had ik nooit gezien, zo ook niet Isle of Conquest. Grappige bg's, alleen vooral met die grote bg's verlies je gewoon 90% van de tijd als je ally bent Dat was vroeger zo, en dat is gewoon nog steeds zo.. Alleen WSG en AB kan je met geluk en een goed groepje nog een beetje pwnen.
Where facts are few, experts are many.
pi_74379492
quote:
Op woensdag 4 november 2009 11:07 schreef Atreidez het volgende:
Gisteravond voornl. zitten pvp'n, Strand of the Ancients had ik nooit gezien, zo ook niet Isle of Conquest. Grappige bg's, alleen vooral met die grote bg's verlies je gewoon 90% van de tijd als je ally bent Dat was vroeger zo, en dat is gewoon nog steeds zo.. Alleen WSG en AB kan je met geluk en een goed groepje nog een beetje pwnen.
heeft niks met ally's te maken, maar met de realm. Bij ons is het dus net andersom. Je bent gewoon kansloos als je bij ons horde bent. Ik kan me niet herinneren dat wij ooit WG met succes verdedigd hebben en dat gebeurt regelmatig met de allies bij ons.
Dit keer zonder signature
pi_74380581
quote:
Op woensdag 4 november 2009 10:58 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

Mijn mage is 69 maar vind er niet zoveel aan. Misschien maar weer eens oppakken na de patch, dat van die elemental klinkt wel tof Maargoed, dan zal hij qua kracht wel generfd worden en qua tanken zal het ook wel snel over zijn
Als mage lvlen is niet zo heel tof. Maar als lvl 80 wordt het vet.
  woensdag 4 november 2009 @ 12:11:07 #211
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_74380626
Blijft leuk een casual guild

Gisteren hadden we een dag over dus hadden ze verzonnen dat we totc 10 hc zouden gaan doen.

Dit hebben we al eens eerder meegemaakt maar dat was geen succes. Van de beasts was de eerste niet eens zo vriendelijk om te gaan liggen.

Blijbaar is iedereen er toch op vooruit gegaan met zijn / haar gear. En voor de verandering zat iedereen op te letten. Ik moet toegeven dat een avond whipen en progres zien niet eens zo erg is. We raiden normaal tot 23:00 en daar zijn de meesten dan ook erg strikt in. Maar gisteren zou en moesten de beasts dood

Uiteindelijk gingen ze neer, nooit gedacht dat ik zoveel voldoening uit een kill zou krijgen
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
pi_74380937
quote:
Op woensdag 4 november 2009 12:11 schreef CocaColaLight het volgende:
Blijft leuk een casual guild

Gisteren hadden we een dag over dus hadden ze verzonnen dat we totc 10 hc zouden gaan doen.

Dit hebben we al eens eerder meegemaakt maar dat was geen succes. Van de beasts was de eerste niet eens zo vriendelijk om te gaan liggen.

Blijbaar is iedereen er toch op vooruit gegaan met zijn / haar gear. En voor de verandering zat iedereen op te letten. Ik moet toegeven dat een avond whipen en progres zien niet eens zo erg is. We raiden normaal tot 23:00 en daar zijn de meesten dan ook erg strikt in. Maar gisteren zou en moesten de beasts dood

Uiteindelijk gingen ze neer, nooit gedacht dat ik zoveel voldoening uit een kill zou krijgen
Haha, kan onze eerste ToTGc10 nog herinneren, Gewoon lekker chille met gormok beginnen opeens is ie op 30% komen de 2 wormen al binnen lopen, Helemaal stil op vent, opeens hoor je zo een paar kreten van WTF!!! LOLLLL.

Maar omdat we nu iedere week proberen Mad skill op 10man tehalen Gaat alles vrij soepel op soms Jaraxxus na als ie niet meezit, Faction Champs dat gewoon de rotste boss allertijden blijft.
(als we willen pvpen gaan we wel BG's doen of arena)
en Anub die nog altijd Zwaar klote gaat.
Jeweet!
pi_74385349
Eindelijk met Anub HC down tijd voor wat dingen gehad die ik al lang wilde doen. Van de week m'n rusted protodrake gekregen, en zonet dropped deathcharger reigns van baron. We gaan met de guild ook werken aan de Ironbound Protodrake. Nu aan het werk voor "the Insane" achievement en de Raven Lord mount.
pi_74386091
quote:
Op woensdag 4 november 2009 10:37 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Whu? Perma-WE? Waar vind je dat?
pi_74386209
quote:
Op woensdag 4 november 2009 14:53 schreef Nachtraaf het volgende:

[..]

Whu? Perma-WE? Waar vind je dat?
Ah, gevonden, maar geen freeze meer.. Maar dat heb je in met raids toch niet nodig.
pi_74387004
quote:
Op woensdag 4 november 2009 11:38 schreef Ericjuh het volgende:
heeft niks met ally's te maken, maar met de realm. Bij ons is het dus net andersom. Je bent gewoon kansloos als je bij ons horde bent. Ik kan me niet herinneren dat wij ooit WG met succes verdedigd hebben en dat gebeurt regelmatig met de allies bij ons.
Je bedoelt Battlegroup dan zeker? ... de battlegrounds zijn Cross Realm
Where facts are few, experts are many.
pi_74387112
woot zometeen naar huis en dan 2 uurtjes bloodsail rep grinden. Hopelijk is het net genoeg om "the insane" te halen
  Moderator / Redactie FP woensdag 4 november 2009 @ 16:33:56 #218
Rawr
pi_74389695
Hop, lvl 60
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  woensdag 4 november 2009 @ 16:46:36 #219
243636 emmerhoofd
(bijna) unbotherable
pi_74390199
Ik ben eigenlijk wel toe aan een spelletje!

Is er een newbie NL guild in WoW ik kan joinen?
pi_74391261
Say hello to Frostmage raiding spec.
pi_74391664
quote:
Op woensdag 4 november 2009 15:22 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Je bedoelt Battlegroup dan zeker? ... de battlegrounds zijn Cross Realm
WG is realm. BG is cross.
  Moderator / Redactie FP woensdag 4 november 2009 @ 18:18:05 #222
Rawr
pi_74393021
quote:
Op woensdag 4 november 2009 16:46 schreef emmerhoofd het volgende:
Ik ben eigenlijk wel toe aan een spelletje!

Is er een newbie NL guild in WoW ik kan joinen?
Kom maar naar Khadgar, Horde side, guildnaam is Pray and Suffer
  Moderator / Redactie FP woensdag 4 november 2009 @ 18:18:55 #223
Rawr
pi_74393049
quote:
Op woensdag 4 november 2009 17:35 schreef Nachtraaf het volgende:

[..]

WG is realm. BG is cross.
Volgens mij bedoelt ie Wintergrasp de bg
pi_74395256
Er is geen WG de BG.
pi_74407007
Pandaren monk en Lil’ K.T., the Littlest Lich pets op Blizz store
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')