Ik ben ook de enige in de guild die dit soort shit doet..
Maarja ik heb een godsgruwelijke hekel aan levelen. Dus dit is ook mijn enige char op 80. Heb wel een lvl70 hunter en een 42rogue maar that's it. Op die chars speel ik nauwelijks, Hunter staat bij rare raptor spawns om gold te farmen. Die Rogue doet niks. (wil ik ooit naar 60level en dan mats farmen (en dus tegelijk levelen) om mijn main van aldor -> scryers te switchen voor
http://www.wowhead.com/?achievement=1205 (aldor & scryers exalted achievement: Hero of Shattrath (feast of strenght))
Ik kan een uurtje per dag spelen en dan wil ik ook wel iets halen waar ik wat aan heb. Een item halen of badges vind ik niet boeiund in cata heb je daar niks meer aan. Maar Rep blijft.
Ik log dus elke dag in, Doe mijn Daily quest voor de frosthold, daarna JC token halen en ga iets voor rep halen of een achievement.
Nu is het dus bloodsail rep halen. Hiervoor deed ik de daily's van het tournament zodat ik mounts/pets kon halen.
Maarja Sommige factions zijn wel simpel hoor. Thorium Brotherhood lijkt moeilijk, maar als je gold genoeg hebt is het geen probleem. Zo is dat met meer factions, Darkmoon fair heb ik ook gewoon "gekocht".
Grinden is misschien saai. maarja zet een muziekje op en denk aan andere shit. Gewoon hersenloos knoppen rammen

Aan de andere kant ik speel al sinds de beta. En als je dan geen alts hebt ga je andere shit doen

Ik had bijv in vanilla wow al 20.000 Gold. Simpel weg door te grinden. Dat deed ik echt uren achter elkaar

Gromsblood in die tijd was veel gold waard vanwege de flasks.
quote:
Op donderdag 5 november 2009 10:36 schreef Vengswiejj het volgende:[..]
Ja zover ik heb meegekregen gaan de Rep gained omhoog. (nou weet ik niet of het met alle is)
IIG het gaat al zo worden dat je met de pre-quests van Sons of Hodir (voor je aan de dailys kan beginnen) al revered zou zijn.
Mja weet dus niet of het met alle reps zo word, of alleen met Northrend reps e.d

OF, ik vergis me en het is pas met Cataclysm

. ben niet meer zo up to date met MMO e.d.
Je kan zo een token ofzo kopen van badges waarmee je rep kan halen. Dat is er vanaf 3.3 Maar dat is alleen voor Northrend factions.
Als dat voor een faction is naar eigen keuze ga ik snoeihard badges grinden voor die stomme PvP factions
[ Bericht 22% gewijzigd door DrukVout op 05-11-2009 11:21:25 ]