het was eigenlijk een tvpquote:
doe dat dan voortaan op een normale manier en niet gelijk gaan uit zitten lokkenquote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:06 schreef Skiet het volgende:
[..]
Hij bedoeld dat zijn bedrijf stijgt en dus meer kan inkopen waardoor hij een scherpere prijs kan bedingen. Alleen vraag ik me af of dat gaat werken. Dan moet hij al met rebate constructies gaan werken met zijn suppliers. Hij koopt steeds in wat hij nodig heeft, hij legt geen voorraad aan.
Maar meer werknemers is inderdaad meer kosten. Maar wat hij bedoeld is dus puur op het deeltje dat hij het drukker aan het krijgen is en dus meer verkoopt en dus goedkoper moet kunnen inkopen
@beide;quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:06 schreef DjimmyR het volgende:
[..]
Hij bedoeld omdat er meer mensen werken zal het wel goed gaan met de zaken.
Dus kan je meer inkopen, dus krijg je grotere kortingen. (Je zal iets goedkoper krijgen als je er 1000 in één keer van koopt dan 100 in één keer).
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:37 schreef mickeyD het volgende:
dat heeft ie zelf veroorzaakt door zolang geen betalingen te kunnen ontvangen.
iedereen ging alternatieve site's zoeken om te bestellen.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:31 schreef Granaatappel het volgende:
Wel dom hoe Jack ineens ons oplicht met die Mini DV DVR Spycams. Op z'n site voor $32 zetten terwijl hij ze voor nog geen $3 inkoopt.
Dat dus.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:55 schreef mickeyD het volgende:
hallo.. mag ik de vreugde ff verpesten voor de mensen die jack een oplichter noemen?
hij HAD die cam al op zijn site staan voor $32 voor wij hem op ebay kochten en vonden op taobao.
hij gaat nu een goedkopere zoeken die hij voor $3 kan verkopen aan ons
misschien heeft ie ze wel duur ingekocht?
Ik ga er niet echt vanuit, maar om nou meteen te stellen dat Jack je probeert op te lichten (en dat zou het niet eens zijnquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:01 schreef Skiet het volgende:
Het is wel aandoenlijk hoe jullie altijd uitgaan van het goede in de mens.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:04 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ik ga er niet echt vanuit, maar om nou meteen te stellen dat Jack je probeert op te lichten (en dat zou het niet eens zijn) door een $5 product voor $32 te verkopen is ook weer overdreven
. Dan is het logischer dat hij ze voor $15 op een markt vond en dacht dat hij ze duur kon verkopen.
Even voor de lol op DX gekeken, daar kost ie iets van 59 dollar, dus al er iemand een oplichter is, dan is het DX wel!!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:38 schreef Skiet het volgende:
[..]
Je moet wel even lezen natuurlijk, ik geef ook aan dat het volkomen begrijpelijk is dat hij dat doet. Alleen is het verschil tussen 3.66 dollar en 32 dollar wel een erg ruime marge. En als je daar als consument (want dat zijn we nu) achter komt mag je wel even afvragen waarom hij het zo duur in ze winkel heeft staan.
Ebay/Taobao verkopers wonen/werken in de open lucht? En jij bepaald dat ze geen personeel hebben/zijn?
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:39 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Even voor de lol op DX gekeken, daar kost ie iets van 59 dollar, dus al er iemand een oplichter is, dan is het DX wel!!
x2, En hij snapt ook wel, dat ie hier zijn kop moeten laten zien op de sales weer te boosten. Hoe lang is het niet geweest dat ie niet meer online kwam op msn of niet reageerde op mails?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:37 schreef mickeyD het volgende:
dat heeft ie zelf veroorzaakt door zolang geen betalingen te kunnen ontvangen.
iedereen ging alternatieve site's zoeken om te bestellen.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.26602quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:45 schreef Skiet het volgende:
[..]
Nogmaals ik heb hem geen oplichter genoemd.
Kan je even de link plaatsen van DX waar die DVR staat voor iets van 59 dollar zoals jij zegt.
nee, maar draait het ook niet om, het gaat erom dat hij in het begin veel aandacht al zijn klanten besteedde en altijd goed communiceerde.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:55 schreef vinylhits het volgende:
Ik vind jack wel oke...
Je bent toch niet verplicht om bij hem te bestellen?
Jóh! Jack was hier vorige week nog? Met andere woorden, hij probeert het maar hij heeft nu massa's mensen en dan is het logisch dat hij minder aandacht voor dit forum heeft, het zal me niks verbazen als hij nog 2 forums heeft waar hij allemaal vragen krijgt, mail hem gewoon en je krijg je antwoord. Geduld is een schone zaak bij bestellen in China maar je krijgt er ook mooie Gadgets tegen een Mooie prijs terug!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:59 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee, maar draait het ook niet om, het gaat erom dat hij in het begin veel aandacht al zijn klanten besteedde en altijd goed communiceerde.
Dat is op een gegeven moment ter aarde gestort en daar kwam nog overheen, dat er niet meer met PP betaald kon worden.
Nu is hij weer bezig de dingen op de rails te zetten en hier te posten!
Dat zie je aan de doos?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:07 schreef mickeyD het volgende:
ho ff, das een echte inclusief 2GB micro sd, das niet te vergelijken he?
die echte zijn helemaal van metaal, en niet van plastic..
andere (betere?) knopjes enz enz
voor een echte betaal je in principe tot $100, dus dan is $62,70 goedkoop!
klein beetje inlezen op een artikel kan geen kwaad, een doos zegt niets natuurlijk he..quote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:55 schreef Qaox het volgende:
Question:
Welke camera's hebben jullie nou allemaal zo massaal ingekocht?
Em er was nog iemand die er vanaf moest?
Tip: deze is onmisbaar: http://popbuying.com/detail.pb/sku.22601quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:20 schreef Skiet het volgende:
PS3 Slim 250GB met Uncharted 2 is besteld en al verzonden. Ga maar eens kijken naar wat leuke PS3 accessoires.
begin een chinese webshops (pro only) topic?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:29 schreef mcwops het volgende:
tvp (#30 is mijn final, bedroevende reeksen zijn t geworden)
Man, ik wil juist Teva flip flops maar die gaan maar tot maat 44 of ze zijn duurder dan in Nederlandquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:22 schreef mickeyD het volgende:
zoals ik ook al schreef, voor die $30+ had ik em ook niet gekocht..
hij's wel semi slim om aan ons te vragen waar wij interesse in hebben, zodat ie zn site kan vullen met dingen die we wel willen, ipv flip-flop slippers enz enz
Hahaha deze heb ik ook alquote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:14 schreef Zapper het volgende:
[..]
Tip: deze is onmisbaar: http://popbuying.com/detail.pb/sku.22601
Ik ben het met je eens, telkens van die zinloze discussiesquote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:29 schreef mcwops het volgende:
tvp (#30 is mijn final, bedroevende reeksen zijn t geworden)
Wie was jij ook alweer dan?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:52 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens, telkens van die zinloze discussies![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |