abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3971507
Cover van Lay all your love on me...
Beetje dance-achtig
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  vrijdag 26 april 2002 @ 11:53:00 #2
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_3971524
quote:
Op vrijdag 26 april 2002 11:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Beetje dance-achtig

Marco V & Benjamin ...

maar dan in de vorm van :

MV & B - Lay All Your Love On Me

pi_3971534
Take a parachute and jump!

Iemand enig idee van wie dat nummer is en wat de echte titel is?

vrijdag 26 april 2002 @ 11:56:21 #4
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_3971562
verder nog over van een topic of wat geleden :

een versie van andré hazes' Een Vriend waarin gescholden wordt

vrijdag 26 april 2002 @ 11:58:04 #5
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_3971582
quote:
Op vrijdag 26 april 2002 11:53 schreef Nerd het volgende:
Take a parachute and jump!

Iemand enig idee van wie dat nummer is en wat de echte titel is?

het is van Something Happens
en de titel is volgensmij gelijk
pi_3971584
quote:
Op vrijdag 26 april 2002 11:56 schreef Cybart het volgende:
verder nog over van een topic of wat geleden :

een versie van andré hazes' Een Vriend waarin gescholden wordt

Das de meezing versie...achter iedere zin kut of hoer roepen...
Zal vast wel iemand zijn die die een keertje heeft opgenomen, al zal de geluidskwaliteit dan wel matig zijn...
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  vrijdag 26 april 2002 @ 11:59:12 #7
13973 ranja
image means nothing
pi_3971588
quote:
Op vrijdag 26 april 2002 11:58 schreef Cybart het volgende:

[..]

het is van Something Happens
en de titel is volgensmij gelijk

Titel is gewoon 'Parachute'
  vrijdag 26 april 2002 @ 12:01:06 #8
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_3971605
quote:
Beetje dance-achtig

A-Teens misschien?
pi_3971629
quote:
Beetje dance-achtig

Erasure misschien? Die hadden in 1992 toch zo'n plaat met Abba-covers (en een beetje houseachtig)?
pi_3971634
quote:
Op vrijdag 26 april 2002 12:01 schreef Frollo het volgende:

[..]

A-Teens misschien?

Nee, die hebben het ook gejat, maar die zijn het niet. Tis al een stukkie ouder die cover die ik bedoel.
Ik ken um van me vakantie in Oostenrijk, en da's al minstens 10 jaar geleden!
  vrijdag 26 april 2002 @ 12:06:19 #11
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_3971655
quote:
Op vrijdag 26 april 2002 11:58 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Das de meezing versie...achter iedere zin kut of hoer roepen...
Zal vast wel iemand zijn die die een keertje heeft opgenomen, al zal de geluidskwaliteit dan wel matig zijn...

volgensmij is er ooit wel een versie van op single verschenen maar niet van hazes zelf ?
pi_3971659
quote:
Op vrijdag 26 april 2002 12:06 schreef Cybart het volgende:

[..]

volgensmij is er ooit wel een versie van op single verschenen maar niet van hazes zelf ?

Zou echt iets voor De Dikke Lul Band zijn om dat op single uit te brengen...
pi_3971682
quote:
Op vrijdag 26 april 2002 12:04 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Nee, die hebben het ook gejat, maar die zijn het niet. Tis al een stukkie ouder die cover die ik bedoel.
Ik ken um van me vakantie in Oostenrijk, en da's al minstens 10 jaar geleden!

Dat van Erasure dat ik aangaf is in ieder geval van 10 jaar geleden. Mogelijk staat er een 'lay all your love on me' op dat Abba-cover-album, maar ik weet het niet 100 % zeker.
pi_3971686
quote:
Op vrijdag 26 april 2002 12:09 schreef postinggirl het volgende:

[..]

Dat van Erasure dat ik aangaf is in ieder geval van 10 jaar geleden. Mogelijk staat er een 'lay all your love on me' op dat Abba-cover-album, maar ik weet het niet 100 % zeker.

Thanks..ff zoeken onder Erasure!
  vrijdag 26 april 2002 @ 12:49:56 #15
21746 Budah
He who is awake
pi_3972166
Stond ook in topic 9 maar helaas nog geen antwoord op gehad, het zijn niet de cranberries. De zangeres is een donker meisje.

post uit 9:

Ik zoek de naam van de groep of persoon die dit nummer zingt, de titel is twisted. In de clip zie je 3 vrouwen in een limo zitten en naar een bruiloft gaan, waar ze gaan optreden en dan komt er een orkaan. Dan veranderd hun bruiloftskleding in zwarte outfits.
Het refrein is:

Here comes the hurricane
twisting up my heart again
??????????????????????????
twisted up inside

Alvast bedankt

product of a hippy/rocker upbringing
  FOK!fossiel vrijdag 26 april 2002 @ 16:47:44 #16
8443 cptmarco
it's captain...
pi_3975281
de hele dag hoor ik al een nummer op de radio voorbij komen, met als refrein " From Sara with love".

Wie zingt dit???

vrijdag 26 april 2002 @ 16:50:29 #17
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_3975321
quote:
Op vrijdag 26 april 2002 16:47 schreef cptmarco het volgende:
de hele dag hoor ik al een nummer op de radio voorbij komen, met als refrein " From Sara with love".

Wie zingt dit???

Sarah Connor (ben niet helemaal zeker van de spelling, kan ook Conner, of O'Connor zijn)
pi_3977091
ik zag vanmiddag een stukje van de powerpuffgirls, de aflevering over een meisje "robin".. en daarin zat een liedje, dat ik errug leuk vond klinken, iemand misschien toevallig gezien die weet welk liedje het is?

alvast bedankt..

ps nog even sorry dat ik net een 2de 10de topic opende, maar ik had deze niet gevonden bij mn zoekactie

Moderator vrijdag 26 april 2002 @ 20:08:48 #19
18653 crew  D.
pi_3977185
quote:
Op vrijdag 26 april 2002 12:09 schreef postinggirl het volgende:

[..]

Laat ik de twijfel wegnemen, hij staat r op.
pi_3978272
quote:
Op vrijdag 26 april 2002 19:56 schreef bl0emetjE het volgende:
ik zag vanmiddag een stukje van de powerpuffgirls, de aflevering over een meisje "robin".. en daarin zat een liedje, dat ik errug leuk vond klinken, iemand misschien toevallig gezien die weet welk liedje het is?

alvast bedankt..

Ongetwijfeld Love makes the world go round. Van The Powerpuffgirls zelf.

de tune van Bis is ook coolleuk

Ook Monique drinkt regelmatig een kopje Magic Tea : "Ik voel mij heerlijk in m'n vel na een kopje thee van Siegfried & Roy".
  vrijdag 26 april 2002 @ 22:35:19 #21
13973 ranja
image means nothing
pi_3978383
quote:
Op vrijdag 26 april 2002 22:23 schreef Meril het volgende:

[..]

Ongetwijfeld Love makes the world go round. Van The Powerpuffgirls zelf.

de tune van Bis is ook coolleuk

Die zat toch in de aflevering met de clown die de hele wereld zwart/wit maakt? Of komt daar ook een Robin in voor?

En ja Bis is erg gaaf... en niet alleen die PPG-tune hoor...

pi_3978803
Veronica tune (Prodigy???)

Hoi luitjes kben beetje newbie hier...
Maar hopeloos opzoek naar 't muziekstukje
van VERONICA aantal jaartjes geleden(ze waren toen de tijd al commercieel).
Het is de Veronica tune clip waar ze steeds hun TV magazine aanboden.
De clip bevat muziek uiteraard, met een vette elec. gitaar loop.
De jingle is afkomstig van Prodigy en zij hebben die gitaar loop van Van Halen gebruikt. Dit weet ik helaas niet zeker. En ik weet ook niet meer waar ik het vandaan heb dat het van hen afkomstig is. Het kan in de periode zijn geweest dat Prodigy Hits als Firestarter en Smack my Bitcha veel werden gedraaid op radio en tv.
Ik heb al heel wat stukken beluisterd van Prodigy. Maar dit stuk ben ik tot nu toe niet tegengekomen.
Wie o wie weet welk muziekstuk ik bedoel
Het is een beetje vaag allemaal.
Maar dankzij dit forum ben achter heel wat titels van jingles tegengekomen...
Alleen deze nog

[Dit bericht is gewijzigd door XPO op 27-04-2002 01:40]

pi_3978829
quote:
Op vrijdag 26 april 2002 23:25 schreef XPO het volgende:
Veronica tune (Prodigy???)

Hoi luitjes kben beetje newbie hier...
Maar hopeloos opzoek naar 't muziekstukje
van VERONICA aantal jaartjes geleden(ze waren toen de tijd al commercieel).
Het is de Veronica tune clip waar ze steeds hun TV magazine aanboden.
De clip bevat muziek uiteraard, met een vette elec. gitaar loop.
De jingle is afkomstig van Prodigy en zij hebben die gitaar loop van Van Halen gebruikt. Dit weet ik helaas niet zeker. En ik weet ook niet meer waar ik het vandaan heb dat het van hen afkomstig is. Het kan in de periode zijn geweest dat Prodigy Hits als Firestarter en Smack my Bitcha veel werden gedraaid op radio en tv.
Ik heb al heel wat stukken beluisterd van Prodigy. Maar dit stuk ben ik tot nu toe niet tegengekomen.
Wie o wie weet welk muziekstuk ik bedoel
Het is een beetje vaak allemaal.
Maar dankzij dit forum ben achter heel wat titels van jingles tegengekomen...
Alleen deze nog

Misschien bedoel je wel Ain't talking bout dub-Apollo 440?

Ook erg Prodigy-achtig.

Goeie plaat trouwens.

pi_3978978
Precies wat ik bedoelde!
Thnx a million Postinggirl

ff snel opgezocht uiteraard en beluisterd

pi_3981479
Wie weet hoe het achtergrondmuziekje op deze site heet: www.billybussey.com ???
(dus niet de intro)
pi_3981662
quote/ Wie weet hoe het achtergrondmuziekje op deze site heet: www.billybussey.com ???
(dus niet de intro) /quote

Dat is
DJ Mystic - Time to say goodbye

pi_3981901
quote:
Op zaterdag 27 april 2002 12:25 schreef Dharkon het volgende:
quote/ Wie weet hoe het achtergrondmuziekje op deze site heet: www.billybussey.com ???
(dus niet de intro) /quote

Dat is
DJ Mystic - Time to say goodbye

pannenkoek
Ik zei nog NIET de intro... SKIP nou even die intro en luister dan naar de website zelf, voordat je denkt dat je het weet.
pi_3981964
Vraag het hem zelf zou ik zeggen.
me@billybussey.com
Ook Monique drinkt regelmatig een kopje Magic Tea : "Ik voel mij heerlijk in m'n vel na een kopje thee van Siegfried & Roy".
  zaterdag 27 april 2002 @ 23:29:46 #29
19773 eGo2k
watashi wa
pi_3987339
Bij ons op school hadden de 6e-klassers een examenstunt bedacht. Het was niet heel bijzonder, ze gaven een schuimparty op 't schoolplein. Anyway, ze draaide een partynummer gebaseerd op een ander tunetje. Aangezien het ze niet heb kunnen vragen stel ik het maar hier:

Van welk nummer komt dit tunetje?... ((excuseer mij voor mijn vage stem))

En als je't weet: Welk Hollands feestnummer is hierop gebaseerd??

tnx in advance!

..desu!
pi_3987541
Tune van The A-Team toch?
  zaterdag 27 april 2002 @ 23:51:16 #31
19773 eGo2k
watashi wa
pi_3987570
yay!.. klopt ook nog...

nu nog het feest nummer

Update::
En die heb ik ook gevonden

Het Feestteam!
((origineel he ...))

Ik zou zeggen.. beluister het eens

Update 2:
Sjeezus wat een duf nummer.. onze DJ's remixten het nog een beetje

Anyway:

Altijd Lazerus - 't Feestteam

[Dit bericht is gewijzigd door eGo2k op 28-04-2002 00:03]

..desu!
pi_3988975
wie weet hoe dat ene nummer ook alweer heette wat halverwege de tandenborstelshow van rolf wouters werd gedraaid?
dat nummer wat tijdens het draaien in die stoel werd afgespeeld en waarbij de deelnemer vervolgens rechtdoor moest rennen en een knop moest indrukken.
pi_3989488
quote:
Op zondag 28 april 2002 03:12 schreef BrOtHeR het volgende:
wie weet hoe dat ene nummer ook alweer heette wat halverwege de tandenborstelshow van rolf wouters werd gedraaid?
dat nummer wat tijdens het draaien in die stoel werd afgespeeld en waarbij de deelnemer vervolgens rechtdoor moest rennen en een knop moest indrukken.
Funky town-Lips Inc
pi_3989493
Goed, dit is een lastige :

André van Duin heeft ooit een parodie gemaakt op 'De Wilde Boerendochter' van Ivan Heylen (ofzo).
Ongeveer tegelijkertijd verscheen er een parodie in het Fries van iemand, volgens mij was de titel : 'Grutte Jan fan Trien' maar zeker weten doe ik het niet.

Weet iemand hier meer van ??

B Red Ten
pi_3989546
quote:
Op zondag 28 april 2002 06:39 schreef postinggirl het volgende:

[..]

Funky town-Lips Inc

hartstikke bedankt
pi_3990762
Weet iemand misschien de titel van het liedje in de intro van deze site?? http://www.peppermill.nl/
pi_3991061
Ik hoorde gister een (hard)rock-versie van waarheen, waarvoor van paul de leeuw...althans wel dat deuntje..Weet iemand misschien welk nummer dat is??
-= You don't get a second chance to make the first move =-
pi_3991332
quote:
Op zaterdag 27 april 2002 13:11 schreef E-Spot het volgende:

[..]

pannenkoek
Ik zei nog NIET de intro... SKIP nou even die intro en luister dan naar de website zelf, voordat je denkt dat je het weet.

Is volgens mij zo'n irri doorloopje die je veeeel kan downen op www.flashkit.com

(wel uberintro overigens op die pagina!!)

Ik zoek het nummer van Is ook schitterend met die getekende clip en dat vliegtuigje.
Ging over zijn vriendin en is paar jaar oud.

p.s. ik bedoel dus NIET voltooid verleden tijd.

zondag 28 april 2002 @ 15:49:10 #39
16148 bencramerben11
What t' hell r' you
pi_3991437
quote:
Op zondag 28 april 2002 15:00 schreef elegancez het volgende:
Ik hoorde gister een (hard)rock-versie van waarheen, waarvoor van paul de leeuw...althans wel dat deuntje..Weet iemand misschien welk nummer dat is??
Jovink en de Voederbietels - Waarheen Waarvoor
bencramerben zaxxon carqula
  zondag 28 april 2002 @ 15:50:52 #40
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_3991461
t nummer is bekend geworden dankzij mieke telkamp niet p.d.l.
pi_3991578
quote:
Op zondag 28 april 2002 15:50 schreef Cybart het volgende:
t nummer is bekend geworden dankzij mieke telkamp niet p.d.l.
Jaah dacht al, stond op 1 in de uitvaart top 100 is alleen ingehaald door Andreas Bocceli en later door Queen (geloof ik)
pi_3991634
Nummer met breakbeats en de sample van Sweetheart van Mariah Carey, nummer is alweer een aantal jaartjes oud. Ik heb deze vraag nu al 10x gepost en hoop dat nu eindelijk iemand me kan helpen!!!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_3991655
quote:
Op zondag 28 april 2002 15:49 schreef bencramerben11 het volgende:

[..]

Jovink en de Voederbietels - Waarheen Waarvoor

Neej die had ik zelf ook al gevonden en is niet het nummer wat ik bedoel..Het nummer heeft geen tekst, het deuntje word alleen op een electrische gitaar gespeeld, maar dan iets ruiger als Jovink..
  zondag 28 april 2002 @ 16:13:35 #44
16148 bencramerben11
What t' hell r' you
pi_3991665
quote:
Op zondag 28 april 2002 07:23 schreef Buurmannetje het volgende:
Goed, dit is een lastige :

André van Duin heeft ooit een parodie gemaakt op 'De Wilde Boerendochter' van Ivan Heylen (ofzo).
Ongeveer tegelijkertijd verscheen er een parodie in het Fries van iemand, volgens mij was de titel : 'Grutte Jan fan Trien' maar zeker weten doe ik het niet.

Weet iemand hier meer van ??

Ik weet nog de regel: "bruk dien, bruk dien, bruk dien .. bruk dien bytzje ferstân. Doch it dan, Doch it dan...

Ik ga it mn ouders direkt vragen als ze thuis komen, die weten dit vast wel.

zondag 28 april 2002 @ 16:20:09 #45
16148 bencramerben11
What t' hell r' you
pi_3991712
quote:
Op zondag 28 april 2002 16:12 schreef elegancez het volgende:

[..]

Neej die had ik zelf ook al gevonden en is niet het nummer wat ik bedoel..Het nummer heeft geen tekst, het deuntje word alleen op een electrische gitaar gespeeld, maar dan iets ruiger als Jovink..

Het mannenkoor karrespoor heeft welles zoiets gedaan met het Wilhelmus (Wil-Hein-Mus). Misschien hebben ze dat ook gedaan met Waarheen Waarvoor?
pi_3992224
quote:
Op zondag 28 april 2002 16:13 schreef bencramerben11 het volgende:

[..]

Ik weet nog de regel: "bruk dien, bruk dien, bruk dien .. bruk dien bytzje ferstân. Doch it dan, Doch it dan...

Ik ga it mn ouders direkt vragen als ze thuis komen, die weten dit vast wel.

Jaaa Klopt !!!!
Zou geweldig zijn als je ouders dit weten...
B Red Ten
pi_3993650
Een tijd geleden i het begin van de '90 was er een clip die toen op nummer 1 stond......dat was een sombere clip met een zwarte jesus die met z'n kruis lag te sjouwen.....

Welk nummer was dat nou????

zondag 28 april 2002 @ 19:49:12 #48
253 Meril
AKA Utop
pi_3994111
quote:
Op zondag 28 april 2002 19:14 schreef BaldHead het volgende:
Een tijd geleden i het begin van de '90 was er een clip die toen op nummer 1 stond......dat was een sombere clip met een zwarte jesus die met z'n kruis lag te sjouwen.....

Welk nummer was dat nou????

The Source feat. Candi Staton - You got the love
  zondag 28 april 2002 @ 20:10:29 #49
16148 bencramerben11
What t' hell r' you
pi_3994368
quote:
Op zondag 28 april 2002 17:04 schreef Buurmannetje het volgende:

[..]

Jaaa Klopt !!!!
Zou geweldig zijn als je ouders dit weten...

Ze denken dat it Doede Bleeker is (maar ik heb mn twijfels), maar ze hebben ook geen idee wat de titel van het nummer is.

Misschien weet Pieter Bosch het. Succes! http://home.zonnet.nl/bosch1088/Frysband/nederlands.html

pi_3994536
Heeft iemand net Home Improvement gezien??
Zoja, weet dan ook iemand welk liedje dat dat was wat bij het einde gedraaid werd???

Ik heb werkelijk geen idee en had het ook nog nooit gehoord, maar vond het wel een mooi nummer.

De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_3994831
ik zoek een oud hardcore nummer die een beetje vaag en dark/creepy begint met van die latijnse spreuken/texten die steeds harder worden, het is het 1st of 2d nummer van 1 van de CDs van 'The Best of Thunderdome' Ik geloof CD 1 of 2

iemand?

Its an Emotional Thing...one that you can lose yourself with in total euphora, its hard to describe..you have to experience it, feel it
  zondag 28 april 2002 @ 21:54:35 #52
2889 Zander
He's gone
pi_3995809
Hee, ik zoek ook weer een nummertje. Het begint met een stem: "Miss Hayes, get this thing down. To whom it may concern...", vervolgens hoor je typemachine-geluiden over een lang, sloom instrumentaal stuk. Iemand enig idee wat het is?

[edit: hier heb ik een klein fragmentje staan]

[Dit bericht is gewijzigd door Zander op 28-04-2002 23:27]

Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
  zondag 28 april 2002 @ 22:08:07 #53
20063 Quasar_de_Duif
Seldom indeed.
pi_3995958
Ik ben op zoek naar 2 nummers uit 2 verschillende films.

De eerste komt uit de film "Pleasantville" Het liedje hoor je bij de scene dat de gekleurde mensen schuilen in het eetcafe en een jongen plotseling de jukebox aan doet.

De tweede komt uit de film "LA Confidential" Een jaren 50 liedje gezongen door een vrouw die verschillende woorden in het liedje achterelkaar herhaald. Ik dacht iets van "learin' learnin' learnin'"

Wie o wie?

Bvd

pi_3996689
Dat nummer van de "Heineken Music whatever": Dance to the music.... welke artiest.groep zingt dat. Als ik er naar zoek kom ik wel uit op iets van Sly and the Family, maar dat is gewoon 'Relight my fire'

Wie helpt me uit de brand met dit nummer??

zondag 28 april 2002 @ 23:06:07 #55
2889 Zander
He's gone
pi_3996739
"Dance to the music" is wel van Sly & the Family Stone en niet hetzelfde als "Relight my fire", misschien even een andere versie proberen te downen.
  maandag 29 april 2002 @ 11:57:55 #56
15023 dangerous_dave
drivin' an Audi...
pi_4001193
Ik hoorde laatst een duitstalig nummer, volgens mij was het rammstein. Dit weet ik niet zeker. Weten jullie de precieze titel en cd? In het refrein zit een stukje, deze gaat als volgt: Ein fur mich.... ein fur dich.
pi_4002804
quote:
Op zondag 28 april 2002 16:20 schreef bencramerben11 het volgende:

[..]

Het mannenkoor karrespoor heeft welles zoiets gedaan met het Wilhelmus (Wil-Hein-Mus). Misschien hebben ze dat ook gedaan met Waarheen Waarvoor?

Neej nog steeds nix kunnen vinden..nogmaals kan iemand mij helpen?
pi_4003059
Voor degenen die Black Knight al hebben gezien...
In het begin, als Martin Lawrence naar zn werk rijd, draait er tijdens het rijden in de auto een nummer...
beetje hiphop/rnb achtig, wel vlot, vrouwenstemmen
"We like the way you brush your hair,
we like the stylish cloathes you wair..."
geloof ik dat ze zingen

op IMDB is nog geen soundtracklisting beschikbaar...
en het enige van Black Knight wat ik op Amazone's e.d. aan soundtrack listings heb gevonden bestaat uit middeleeuwse pling-pling tamboerijnen muziek...

en nee, het is niet Nelly - Ride With Me, omdat je die vind met googlen op die tekst... ik had toch verteld dat het door vrouwen gezongen werd?? daarom... en ride with me had ik wel herkend in de film...

iemand?

pi_4006783
ik zoek een trance nummer. Ik hoor em heel vaak.
Ik heb een stukkie dervan online gezet, hij is uit een liveset van Marco V gehaald.

download

maandag 29 april 2002 @ 20:47:49 #60
21558 maximuts
, the return of
pi_4007400
Ik zoek een (vrij recent??) nummer waarin een zwarte kerel echt super snel aan het rappen is.
Hoe heet deze? Thanx.
iemand nog een linkermuisknopklikonderdeelrechtsgedraaideschroefje over voor mij?
pi_4007449
quote:
Op maandag 29 april 2002 20:47 schreef maximuts het volgende:
Ik zoek een (vrij recent??) nummer waarin een zwarte kerel echt super snel aan het rappen is.
Hoe heet deze? Thanx.
Met een zwarte kerel zeg?
Dat beperkt de keuze maar tot een paar 100 mogelijkheden!
  maandag 29 april 2002 @ 20:59:02 #62
21558 maximuts
, the return of
pi_4007490
quote:
Op maandag 29 april 2002 20:54 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Met een zwarte kerel zeg?
Dat beperkt de keuze maar tot een paar 100 mogelijkheden!

hehe ja sorry.
kheb het al gevonden: Busta Rhymes met Break yah neck
iemand nog een linkermuisknopklikonderdeelrechtsgedraaideschroefje over voor mij?
  maandag 29 april 2002 @ 21:13:00 #63
18008 hornage
FOK! Movie Trivia-Prijsmeester
pi_4007616
Ik ben op zoek naar de artiest die het nummer Jesse zingt. Het stond ongeveer in de hitlijsten in 1993. Weet iemand soms hoe die artiest heet?
Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
pi_4007636
quote:
Op maandag 29 april 2002 21:13 schreef hornage het volgende:
Ik ben op zoek naar de artiest die het nummer Jesse zingt. Het stond ongeveer in de hitlijsten in 1993. Weet iemand soms hoe die artiest heet?
Joshua Kadison
pi_4009689
Ik zoek naar een klassiek nummer dat een paar jaar terug in de "ëen beteer milieu begint bij jezelf" zat en een paar dagen terug aan het eind van harde noten werd gespeeld voor de prijsvraag...
  dinsdag 30 april 2002 @ 02:46:35 #66
27384 W-Ballzz
doubleyoubalzz
pi_4011422
Hoi, ik ben nieuw hiero, volg dit forum al wel regelmatig, maar zoek nu dus een nummer....

Er zit een zin in en die gaat als volgt: You wake up, en suddenly....you're in love.....

Alvas bedankt mensuuuh.......

Edit: typo..

pi_4011447
zoek een oud nummer.. en kan maar niet op de naam komen..

gaat iets van:

my house. is a very very very fine house. with 2...
life used 2 be so hard....

pi_4011617
quote:
Op dinsdag 30 april 2002 02:55 schreef Mordreth het volgende:
zoek een oud nummer.. en kan maar niet op de naam komen..

gaat iets van:

my house. is a very very very fine house. with 2...
life used 2 be so hard....

Crosby, Stills, Nash & Young - Our House ...
B Red Ten
pi_4011636
quote:
Op dinsdag 30 april 2002 03:39 schreef Buurmannetje het volgende:

[..]

Crosby, Stills, Nash & Young - Our House ...

JAAAH GEWELDIG!! bedankt!!

* Mordreth loopt al de hele godgansedag met een zinnetje daarvan in z'n hoofd.. wil nu eindelijk de rest kunnen zingen .

† In Memoriam † dinsdag 30 april 2002 @ 03:53:22 #70
3723 Calypso
Figment of Your Imagination
pi_4011688
quote:
Op dinsdag 30 april 2002 02:46 schreef W-Ballzz het volgende:
Hoi, ik ben nieuw hiero, volg dit forum al wel regelmatig, maar zoek nu dus een nummer....

Er zit een zin in en die gaat als volgt: You wake up, en suddenly....you're in love.....

Alvas bedankt mensuuuh.......

Edit: typo..

Billy Ocean - Suddenly
Ik ben tegen [url=http://www.zinloosgeweld.nl]zinloosgeweld.[/url] [br] Respecteer een ander, respecteer jezelf.
  dinsdag 30 april 2002 @ 09:29:33 #71
9613 Seborik
I, Voyager
pi_4012174
quote:
Op maandag 29 april 2002 11:57 schreef dangerous_dave het volgende:
Ik hoorde laatst een duitstalig nummer, volgens mij was het rammstein. Dit weet ik niet zeker. Weten jullie de precieze titel en cd? In het refrein zit een stukje, deze gaat als volgt: Ein fur mich.... ein fur dich.
Dat is het nummer Zwitter van Rammstein.
quote:
Eins für mich
eins für dich
gibt es nicht
für mich
  dinsdag 30 april 2002 @ 13:15:02 #72
14627 deurmat
Best een leuke user.
pi_4013127
Ik zoek het nummer van een vrouw. Nee, geen telefoonnummer
Het is vrij recent dacht ik en het is een beetje een pop/rock nummer.
Het refrein begint met "I'm pretty happy" en daarna was ik haar kwijt

thx.

Later word ik mijzelf in het groot.
pi_4013381
Niemand heeft mijn fragmentje weten te identificeren? Nou moe...
pi_4016856
quote:
Op maandag 29 april 2002 19:47 schreef Duiveltja het volgende:
ik zoek een trance nummer. Ik hoor em heel vaak.
Ik heb een stukkie dervan online gezet, hij is uit een liveset van Marco V gehaald.

download

is er dan niemand die het weet
  dinsdag 30 april 2002 @ 20:44:05 #75
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_4017070
quote:
Op dinsdag 30 april 2002 13:15 schreef deurmat het volgende:
Ik zoek het nummer van een vrouw. Nee, geen telefoonnummer
Het is vrij recent dacht ik en het is een beetje een pop/rock nummer.
Het refrein begint met "I'm pretty happy" en daarna was ik haar kwijt

thx.

Heather Nova - Virus of the mind
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_4017442
ik zoek een nummer... duh
het zat ongeveer een jaartje geleden in een reclame met een boom, ik denk over een verzekeringsmaatschappij ofzo...
en je zag eke keer een boom in beeld in een andere omgeving,

het is een klassiek nummer en op een gegeven moment komt er een beat onder.. beetje vaag maar ja

No. I'm not part of the show.
  dinsdag 30 april 2002 @ 22:08:31 #77
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_4017859
quote:
Op dinsdag 30 april 2002 21:24 schreef Cylvia het volgende:
het zat ongeveer een jaartje geleden in een reclame met een boom, ik denk over een verzekeringsmaatschappij ofzo...

het is een klassiek nummer en op een gegeven moment komt er een beat onder.. beetje vaag maar ja

Het lijkt op William Orbit - Barber's adagio for strings (Ferry Corsten Remix).

Bij mijn weten heeft dat nummer nooit als muziek bij een reclame gezeten. De videoclip zag er echter wel zo uit zoals je omschrijft...

woensdag 1 mei 2002 @ 00:15:29 #78
14627 deurmat
Best een leuke user.
pi_4019102
yup, het origineel is van samuel Barber. Adiago for strings heet het, prachtstuk! (ook de filmmuziek van Platoon) William Orbit heeft het inderdaad omgezet naar een geslaagde dansplaat

Bedankt voor de hulp voor mijn heather nova !

woensdag 1 mei 2002 @ 00:21:43 #79
14627 deurmat
Best een leuke user.
pi_4019169
...en toen bleek het nummer niet eens zo goed te zijn als ik dacht jammer, maar thanks again =]
  woensdag 1 mei 2002 @ 00:24:05 #80
3897 Woebes
_______@/`
pi_4019203
quote:
Op woensdag 01 mei 2002 00:21 schreef deurmat het volgende:
...en toen bleek het nummer niet eens zo goed te zijn als ik dacht jammer, maar thanks again =]
weer kostbare bandbreedte verspild
[url=http://www.woestforum.nl/][b]woest (bn.) 1 wild, verwilderd 2 ruw, onbeschaafd 3 zeer kwaad => woedend 4 niet in cultuur gebracht, wild[/b][/url]
pi_4020766
quote:
Op dinsdag 30 april 2002 20:16 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

is er dan niemand die het weet

Dat nummer uit die Marco V-set is van de Members of Mayday. En het heet '10 in 01'.
pi_4025699
quote:
Op woensdag 01 mei 2002 07:03 schreef postinggirl het volgende:

[..]

Dat nummer uit die Marco V-set is van de Members of Mayday. En het heet '10 in 01'.

thanx
pi_4027475
ik zoek de titel van dat Star wars episode 1 nummer dat toen de film uitkwam in de top 40 stond. Was met een symfonie orkest gedaan zeg ik uit mijn hoofd.
pi_4030583
Hoe heet dat trance nummertje dat gaat van: In the forest....there's a monster........

Thnx

pi_4031255
quote:
Op woensdag 01 mei 2002 17:09 schreef erikh het volgende:
ik zoek de titel van dat Star wars episode 1 nummer dat toen de film uitkwam in de top 40 stond. Was met een symfonie orkest gedaan zeg ik uit mijn hoofd.
John Williams - Duel Of The Fates

Ik zoek trouwens dat jazznummertje dat gebruikt wordt in de intro/tussenstukjes van Kort Amsterdam op AT5/TVNH! Iemand enig idee?

woensdag 1 mei 2002 @ 22:18:08 #86
17603 spommetje
...Da TrUe Core...
pi_4031455
Ik zoek een house/dance nummertje... werd gedraaid in a'dam
het melodietje begon met het geluid van zo'n soort piepbeestje waar je in kan knijpen...

Wie o Wie ?! misschien staat het ergens op een mixcd ?

Mr. Jack ? I thought there was only house ?
pi_4031642
Ik was in arnhem op de korenmarkt en daar draaide ze een dance nummer ... maar ik weet niet van wie of wat
Wat ik wel weet is dat er stukken uit het nummer zijn gebruikt van dire straites met het nummer money for nothing
Wie kan mij verder helpen
Alvast Bedankt
pi_4032226
quote:
Op maandag 29 april 2002 23:58 schreef LenL het volgende:
Ik zoek naar een klassiek nummer dat een paar jaar terug in de "ëen beteer milieu begint bij jezelf" zat en een paar dagen terug aan het eind van harde noten werd gespeeld voor de prijsvraag...
Nog een keer.
  donderdag 2 mei 2002 @ 01:17:17 #89
14193 nibble
- hekelt replurk v0.2x -
pi_4034217
<zucht>
copy .. paste ...

Weet iemand van welke MAKER het nummer "Etromic-Acid Run" is ? Is zwaar goed, alleen ik wil meer!!!

"God is not here today, priest!"
"T" is for TANK, and "T" is for TERROR ... and "K" is the "K" for KILLING in error.
  donderdag 2 mei 2002 @ 07:29:42 #90
1542 Ludo
Still YF&S
pi_4035186
quote:
Op woensdag 01 mei 2002 21:24 schreef ikke_ook het volgende:
Hoe heet dat trance nummertje dat gaat van: In the forest....there's a monster........

Thnx

Sunscreem vs. Push - Please save me.
&lt;a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm" rel="nofollow" target="_blank"&gt;&lt;a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm&lt;" rel="nofollow" target="_blank"&gt;http://www.clinicantwerp.com/movie.htm&lt;&lt;/a&gt;;/a&gt;
  donderdag 2 mei 2002 @ 08:41:08 #91
20378 TheFury
Life is short - Enjoy the ride
pi_4035304
[quote]Op maandag 29 april 2002 14:52 schreef Chillz het volgende:
Voor degenen die Black Knight al hebben gezien...
In het begin, als Martin Lawrence naar zn werk rijd, draait er tijdens het rijden in de auto een nummer...
beetje hiphop/rnb achtig, wel vlot, vrouwenstemmen
"We like the way you brush your hair,
we like the stylish cloathes you wair..."
geloof ik dat ze zingen

op IMDB is nog geen soundtracklisting beschikbaar...
en het enige van Black Knight wat ik op Amazone's e.d. aan soundtrack listings heb gevonden bestaat uit middeleeuwse pling-pling tamboerijnen muziek...

en nee, het is niet Nelly - Ride With Me, omdat je die vind met googlen op die tekst... ik had toch verteld dat het door vrouwen gezongen werd?? daarom... en ride with me had ik wel herkend in de film...

iemand?

I like it van No Authority misschien?

pi_4035415
quote:
Op woensdag 01 mei 2002 15:20 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

thanx

check paul van Dyk mix, die is beter

hun nieuwe nummer heet overgens culture flash 2002, en ook daar van komt een PvD mix

Its an Emotional Thing...one that you can lose yourself with in total euphora, its hard to describe..you have to experience it, feel it
pi_4039928
klik

Hij is heel bekend, maar ik ken de titel niet. Heb van de film waaruit ik hem heb ook geen soundtrack kunnen vinden. Plz help

donderdag 2 mei 2002 @ 15:06:53 #94
2889 Zander
He's gone
pi_4039974
quote:
Op donderdag 02 mei 2002 15:03 schreef Mr.Durden het volgende:
klik

Hij is heel bekend, maar ik ken de titel niet. Heb van de film waaruit ik hem heb ook geen soundtrack kunnen vinden. Plz help

Dit nummer heet '(Them) Changes' en het origineel is van Buddy Miles, maar ik ken ook nog versies van Jimi Hendrix en Carlos Santana. Die laatste twee zijn het iig niet, maar ik kan niet met zekerheid zeggen welke het wel is..
pi_4040033
quote:
Op donderdag 02 mei 2002 15:06 schreef Zander het volgende:

[..]

Dit nummer heet '(Them) Changes' en het origineel is van Buddy Miles, maar ik ken ook nog versies van Jimi Hendrix en Carlos Santana. Die laatste twee zijn het iig niet, maar ik kan niet met zekerheid zeggen welke het wel is..

Woei, jij bent er snel bij . Hartstikke bedankt, die van Buddy Miles zocht ik
pi_4040226
quote:
Op dinsdag 30 april 2002 21:24 schreef Cylvia het volgende:

Ja die zoek ik ook. Het is de reclame van OHRA.
pi_4046516
Ik zoek een nummer dat net als ''Crying at the discotheque'' van Alcazar is afgeleid van Sheila B & The Devotion - Spacer... (die van dat piano deuntje)

Was ook een housenummertje, een paar jaar terug, met zo'n clip waar een paar lui gevolgd werden door Amsterdam heen (met zo'n hondje erbij...)

Wie weet m ?

Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_4046775
quote:
Op donderdag 02 mei 2002 22:21 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik zoek een nummer dat net als ''Crying at the discotheque'' van Alcazar is afgeleid van Sheila B & The Devotion - Spacer... (die van dat piano deuntje)

Was ook een housenummertje, een paar jaar terug, met zo'n clip waar een paar lui gevolgd werden door Amsterdam heen (met zo'n hondje erbij...)

Wie weet m ?

Show me (spacer)-Frank O'Moiraghi & Amnesia
pi_4046933
Thanx, had inmiddels al 3 verkeerde versies gedownload geloof ik.....
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_4053860
Ik zoek het nummer dat word gebruikt in de reclame van de GameCube van Nintendo!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_4054463
quote:
Op woensdag 01 mei 2002 22:05 schreef Kid_RisK het volgende:

[..]

Ik zoek trouwens dat jazznummertje dat gebruikt wordt in de intro/tussenstukjes van Kort Amsterdam op AT5/TVNH! Iemand enig idee?

Voor de mensen die t nog boeit: Ik heb ff AT5 gemaild en die vertelden dat t 'Well, You Needn't' (origineel van Theolonious Monk) uitgevoerd door Miles Davis is.
  zaterdag 4 mei 2002 @ 11:49:20 #102
9062 YvonnePonne
Metalketter.
pi_4059677
Ik zoek het nummer van de volgende clip:

Een meisje draagt een hart. Het hart is klein want ze is erg ongelukkig. Dan komt ze een jongen tegen, ze wordt verliefd en de volgende dag is het hart groot. Maar wanneer de jongen dat ziet loopt ie weg.

Hoe heet dat nummer?
Ik geloof ook dat er de hele tijd "Hey, little girl..." wordt gezongen.

[b][i]Ex mea sententia, adversus solem ne loquitor[/i][/b]
pi_4059860
quote:
Op zaterdag 04 mei 2002 11:49 schreef YvonnePonne het volgende:
Ik zoek het nummer van de volgende clip:

Een meisje draagt een hart. Het hart is klein want ze is erg ongelukkig. Dan komt ze een jongen tegen, ze wordt verliefd en de volgende dag is het hart groot. Maar wanneer de jongen dat ziet loopt ie weg.

Hoe heet dat nummer?
Ik geloof ook dat er de hele tijd "Hey, little girl..." wordt gezongen.

Another chance-Roger Sanchez (leuke clip trouwens).
  zaterdag 4 mei 2002 @ 12:18:46 #104
9062 YvonnePonne
Metalketter.
pi_4059876
quote:
Op zaterdag 04 mei 2002 12:16 schreef postinggirl het volgende:

[..]

Another chance-Roger Sanchez (leuke clip trouwens).

Tenk joe!
[b][i]Ex mea sententia, adversus solem ne loquitor[/i][/b]
pi_4060995
Ik zoek het nummer van de reclame van de GameCube van Nintendo!!!
  zaterdag 4 mei 2002 @ 17:06:43 #106
15523 Dj_Freeze
Cold as stone
pi_4061819
Hoe heet dat nummer uit de film van Ali G dat hij zingt zodra hij die secrettaresse voor het eerst ziet? (Zie me usericon )
I am the alpha and the omega
  zaterdag 4 mei 2002 @ 17:12:38 #107
27384 W-Ballzz
doubleyoubalzz
pi_4061850
quote:
Op zaterdag 04 mei 2002 17:06 schreef Dj_Freeze het volgende:
Hoe heet dat nummer uit de film van Ali G dat hij zingt zodra hij die secrettaresse voor het eerst ziet? (Zie me usericon )
Let me lick you up and down - door o.a. jodeci/silk/another level
  zaterdag 4 mei 2002 @ 17:15:44 #108
2558 misterM
__-not-yet-__
pi_4061869
ik zoek da ene hardhouse hardtrance liedje met de stukjes,
Mirakel o it's butefull (of hoe je da schrijft) ofzoiets haaha WAZIGGGGG
...Let me R o c k you..girl you make me loving the bad things,,
  zaterdag 4 mei 2002 @ 17:37:50 #109
15523 Dj_Freeze
Cold as stone
pi_4061999
quote:
Op zaterdag 04 mei 2002 17:15 schreef misterM het volgende:
ik zoek da ene hardhouse hardtrance liedje met de stukjes,
Mirakel o it's butefull (of hoe je da schrijft) ofzoiets haaha WAZIGGGGG
Ik denk dat je 'Scooter - Ramp' bedoelt.
I am the alpha and the omega
  zaterdag 4 mei 2002 @ 22:07:55 #110
521 ruby
Hell yeah!
pi_4064094
Zojuist op Yorin was er een programma dat heette "Vrijheid in het nauw". Daarin hoorde je een groep/zangeres waar ik de naam graag van wil weten. Aan het einde hoorde je Madonna maar haar bedoel ik dus niet. Het ging mij om de nummers daarvoor. En volgens mij waren die van de zelfde groep/zangeres.
Dit is natuurlijk heel vaag, maar als jullie het programma hebben gezien, is het misschien herkenbaar. Hopelijk weet iemand het...
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_4065300
quote:
Op zaterdag 04 mei 2002 22:07 schreef ruby het volgende:
Zojuist op Yorin was er een programma dat heette "Vrijheid in het nauw". Daarin hoorde je een groep/zangeres waar ik de naam graag van wil weten. Aan het einde hoorde je Madonna maar haar bedoel ik dus niet. Het ging mij om de nummers daarvoor. En volgens mij waren die van de zelfde groep/zangeres.
Dit is natuurlijk heel vaag, maar als jullie het programma hebben gezien, is het misschien herkenbaar. Hopelijk weet iemand het...
Ik heb maar een stukje van dat programma gekeken, maar volgens mij hoordde ik 'Goldfrapp' met het nummer Lovely head. Check hun CD 'Felt mountain', die is erg goed.
pi_4065603
quote:
Op zaterdag 04 mei 2002 17:12 schreef W-Ballzz het volgende:
Let me lick you up and down - door o.a. jodeci/silk/another level
Dat heet dus Freak Me
  zondag 5 mei 2002 @ 10:02:00 #113
521 ruby
Hell yeah!
pi_4068148
quote:
Op zondag 05 mei 2002 00:00 schreef AcidFog het volgende:
Ik heb maar een stukje van dat programma gekeken, maar volgens mij hoordde ik 'Goldfrapp' met het nummer Lovely head. Check hun CD 'Felt mountain', die is erg goed.
Dat nummer is het in ieder geval niet, maar misschien dat op hun CD wel dat nummer staat dat ik graag wil hebben. Althans, als het van dezelfde groep is. Ik blijf zoeken! Bedankt in ieder geval.
Ik heb een mailtje naar Yorin gestuurd met deze vraag. Ben benieuwd of ik antwoord krijg.
pi_4068214
zoek eigelijk alleen de titel van een nummer had m net op tv gehoord

Faithless en Robbie Williams die dus samen een nummer geweldig maar weet de titel dus niet.
Iemand hier wel ?

zondag 5 mei 2002 @ 11:24:08 #115
521 ruby
Hell yeah!
pi_4068603
Dat nummer heet My Culture van 1 Giant Leap feat. Maxi Jazz en Robbie Williams.
pi_4068698
quote:
Op zondag 05 mei 2002 11:24 schreef ruby het volgende:
Dat nummer heet My Culture van 1 Giant Leap feat. Maxi Jazz en Robbie Williams.
dank u
pi_4068757
quote:
Op zondag 05 mei 2002 10:02 schreef ruby het volgende:

[..]

Dat nummer is het in ieder geval niet, maar misschien dat op hun CD wel dat nummer staat dat ik graag wil hebben. Althans, als het van dezelfde groep is. Ik blijf zoeken! Bedankt in ieder geval.
Ik heb een mailtje naar Yorin gestuurd met deze vraag. Ben benieuwd of ik antwoord krijg.

Ja, ik twijfelde al of het dat nummer was. Ik kan het ook niet meer voor me halen, anders had ik m'n CD wel ff geluisterd.

Goldfrapp / Felt Mountain
Tracks on this CD :
1 Lovely Head
2 Paper Bag
3 Human
4 Pilots
5 Deer Stop
6 Felt Mountain
7 Oompa Radar
8 Utopia
9 Horse Tears

Succes ermee.

zondag 5 mei 2002 @ 12:22:37 #118
521 ruby
Hell yeah!
pi_4069050
Ik vond die stem van die vrouw lijken op de stem van Zoë Johnston. Zij heeft ooit samengewerkt of werkt nu nog samen met Faithless. Het is alweer een hele tijd geleden dat ik haar heb horen zingen bij hun concert op tv, maar die stem is blijven hangen. En op één of andere manier blijf ik denken dat zij dat is, maar ik kan er helemaal naast zitten.
Dat nummer dat ik bedoel is met piano en het klinkt een beetje melancholisch. Duidelijke omschrijving hč?
Thanks anyway.
Ondertussen ben ik toch bezig met downloaden van een aantal nummers van Goldfrapp.
  zondag 5 mei 2002 @ 14:19:04 #119
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_4070132
ik zoek de titel / artiest (waarschijnlijk rank1 ofzo)

van de THEMESONG van SENSATION WHITE EDITION

(te horen op http://sensation.id-t.com )

zondag 5 mei 2002 @ 14:49:01 #120
521 ruby
Hell yeah!
pi_4070423
quote:
Op zondag 05 mei 2002 12:22 schreef ruby het volgende:
Ik vond die stem van die vrouw lijken op de stem van Zoë Johnston. Zij heeft ooit samengewerkt of werkt nu nog samen met Faithless. Het is alweer een hele tijd geleden dat ik haar heb horen zingen bij hun concert op tv, maar die stem is blijven hangen. En op één of andere manier blijf ik denken dat zij dat is, maar ik kan er helemaal naast zitten.
Dat nummer dat ik bedoel is met piano en het klinkt een beetje melancholisch. Duidelijke omschrijving hč?
Thanks anyway.
Ondertussen ben ik toch bezig met downloaden van een aantal nummers van Goldfrapp.
Yessss, ik heb het gevonden hoor. Het is inderdaad Zoë Johnston met de groep Bent en het nummer heet "Swollen". Schitterend nummer.
Ik ben erg blij dat ik zo goed kan speuren.
  zondag 5 mei 2002 @ 15:22:02 #121
253 Meril
AKA Utop
pi_4070777
Indeep.
pi_4070810
Weet iemand de orginele uitvoerende artiest (tenminste de eerste die ik ken, jaren 80) van Last night a DJ saved my life?
http://www.snowzone.nl
  zondag 5 mei 2002 @ 15:27:33 #124
253 Meril
AKA Utop
pi_4070819
Zie bovenstaande twee posts.
pi_4071711
nog even een nummertje, of eigenlijk dj ook...
Impulz Den Bosch, februari 2002, was wat vroeger in de ochtend denk ik, een nummer waarin JEHOVA werd geroepen en dat ging maar door en door, was op dat moment wel een hele belevenis beetje beangstigend zelfs , maar wie was het en hoe heet de mix? misschien heb ik niet goed genoeg gezocht maar kan het echt niet vinden.
  zondag 5 mei 2002 @ 17:47:48 #126
8498 Dagootje
In hoc signature vincis
pi_4071870
Ik zoek een nummer uit (o.a.) Soldaat van Oranje. Ze spelen het op dat feestje dat ze daar met zijn 3'en zitten, je hoort ook de tonen ervan als hij buitenloopt. Het is een vrij oud krakerig nummertje gezongen door een vrouw. Ik gok uit '20/'30 ofzo.
De wetenschap is er nog steeds niet uit waarom de best gestroomlijnde vrouwen de meeste weerstand bieden!
  zondag 5 mei 2002 @ 18:21:06 #127
15257 janssen15
Veel is lekker, meer is beter.
pi_4072160
Geachte Fok gebruikers,

Misschien hebben jullie laatst het interview met dhr. Pim Fortuyn op tv gezien in de 'TV Show' van Ivo Nieh. (in Italië).
op de achtergrond speelde er tussendoor een nummer van Andre Bocelli.
Zou iemand mij kunnen vertellen welk nummer dit is, zodat ik het kan opzoeken.

Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen,

bedankt..

"Spreiding van kennis, inkomen en macht wordt slechts nagestreefd door degenen die geen van deze drie bezitten."
  Moderator zondag 5 mei 2002 @ 18:26:01 #128
18653 crew  D.
pi_4072196
quote:
Op zondag 05 mei 2002 15:26 schreef micko het volgende:
Weet iemand de orginele uitvoerende artiest (tenminste de eerste die ik ken, jaren 80) van Last night a DJ saved my life?
Indeep
  zondag 5 mei 2002 @ 19:02:26 #129
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_4072524
NOu zoek ik nog steeds het muziekje uit de coca cola-reclame
Was die al gevonden?
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_4074429
Hoe heet dat eerste nummer dat je hoort in die commercial van idt classics cd?
  FOK!fossiel maandag 6 mei 2002 @ 17:14:10 #131
8443 cptmarco
it's captain...
pi_4085118
ik zag gisteren een clip voorbij komen:

4 dames op het strand (de zangeressen) op de achtergrond een aantal jongens op een paard die een polo-achtig spel spelen.

Het nummer is een cover en ik wil graag de titel weten.

Er kwam een zin in voor: all the promises we make, from the ....mmmmmmmmm... when all I want is you

maandag 6 mei 2002 @ 17:18:24 #132
13973 ranja
image means nothing
pi_4085182
quote:
Op maandag 06 mei 2002 17:14 schreef cptmarco het volgende:
ik zag gisteren een clip voorbij komen:

4 dames op het strand (de zangeressen) op de achtergrond een aantal jongens op een paard die een polo-achtig spel spelen.

Er kwam een zin in voor: all the promises we make, from the ....mmmmmmmmm... when all I want is you

Is dat niet 'All I want is you' van U2? Het orgineel dan?
  maandag 6 mei 2002 @ 17:21:45 #133
6536 dwerg
chagrijn
pi_4085228
quote:
Op maandag 06 mei 2002 17:14 schreef cptmarco het volgende:

Cover U2 "All I Want is You"
I intend to live forever, or die trying.
  maandag 6 mei 2002 @ 17:23:41 #134
6536 dwerg
chagrijn
pi_4085262
Bandje heet Bellefire ofsow.
I intend to live forever, or die trying.
  Moderator maandag 6 mei 2002 @ 17:44:25 #135
18653 crew  D.
pi_4085491
quote:
Op zondag 05 mei 2002 19:02 schreef SEMTEX het volgende:
NOu zoek ik nog steeds het muziekje uit de coca cola-reclame
Was die al gevonden?
Die nummers worden toch voor de reclame geschreven.
  FOK!fossiel maandag 6 mei 2002 @ 17:46:07 #136
8443 cptmarco
it's captain...
pi_4085516
quote:
Op maandag 06 mei 2002 17:18 schreef ranja het volgende:

[..]

Is dat niet 'All I want is you' van U2? Het orgineel dan?

thanks!!!!
pi_4085798
Het liedje wat ik zoek is al een aantal jaren oud.

Ze hebben ook maar 1 gehad in zover ik weet.

Een jongen en een meisje dat meidje had blond haar en die jongen zag er homo achtig uit zo was het in die clip.

die jongen zong dan lalalala en dan in een ritme ken ik moeilijk hier voordoen.

En in de clip lag de ene volgens mij op een operatie kamer een keer en ze waren ook nog een keer samen buiten en dan kwam er bloed uit het ene oor.

alvast bedankt

maandag 6 mei 2002 @ 18:16:07 #138
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_4085866
quote:
Op maandag 06 mei 2002 17:44 schreef D.Rose het volgende:

[..]

Die nummers worden toch voor de reclame geschreven.

Soms, maar zeker niet altijd.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_4095148
2 nummers
1. Gister bij Isabelle. Een beetje dramatisch (past bij de tijd) nummer. Klonk een beetje radiohead achtig. Het kwam ná Kayleigh (zanger daarvan weet ik niet). Weinig aanwijzingen maar weet iemand wat ik bedoel?

2. Vanmorgen bij de arbeidsvitaminen. Nummer met een soort van Dido-stem. Daar tussendoor hoor je allemaal commentaar over de moord op John F. Kennedy.

pi_4096320
Ik zag een tijd geleden op tv een nederlandse DJ die een dance/trance beat draaide samen met iemand die op een saxofoon speelde. Volgens mij was het Eric E maar weet niet zeker.
Het was volgens mij van een of ander live optreden.
Enig idee hoe dit heette?
Het klonk iig wel relaxed
pi_4096393
quote:
Op dinsdag 07 mei 2002 13:00 schreef muis01 het volgende:
Ik zag een tijd geleden op tv een nederlandse DJ die een dance/trance beat draaide samen met iemand die op een saxofoon speelde. Volgens mij was het Eric E maar weet niet zeker.
Mogelijk was het Soulvation met Ronald Molendijk? Die spelen dance met instrumenten erbij. Hit: I just can't stop (van ongeveer een jaar geleden).

Project 2000 is ook mogelijk. Dat zit in hetzelfde straatje. (o.a. van It's about time, ook van ongeveer een jaar geleden)

pi_4096990
quote:
Op dinsdag 07 mei 2002 13:00 schreef muis01 het volgende:
Was dat van Barclay Dance Blend?
  dinsdag 7 mei 2002 @ 14:06:41 #143
253 Meril
AKA Utop
pi_4097009
quote:
Op dinsdag 07 mei 2002 11:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
2. Vanmorgen bij de arbeidsvitaminen. Nummer met een soort van Dido-stem. Daar tussendoor hoor je allemaal commentaar over de moord op John F. Kennedy.
What the world needs now is love sweet love van Tom Clay. Blijft de hele tijd door mijn hoofd spoken.
pi_4098281
Hoe heet dat ene trance nummer wat een beetje lijkt op Hani - Baby Wants To Ride, maar dan iets meer BASS erin, het is een iets ander refrein
pi_4098314
quote:
Op dinsdag 07 mei 2002 15:48 schreef Saekerhett het volgende:
Hoe heet dat ene trance nummer wat een beetje lijkt op Hani - Baby Wants To Ride, maar dan iets meer BASS erin, het is een iets ander refrein
Honey ride this-Clubrobbers (?)
  dinsdag 7 mei 2002 @ 17:54:04 #146
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_4100054
quote:
Op maandag 06 mei 2002 18:10 schreef Riann het volgende:
Het liedje wat ik zoek is al een aantal jaren oud.

Ze hebben ook maar 1 gehad in zover ik weet.

Een jongen en een meisje dat meidje had blond haar en die jongen zag er homo achtig uit zo was het in die clip.

die jongen zong dan lalalala en dan in een ritme ken ik moeilijk hier voordoen.

En in de clip lag de ene volgens mij op een operatie kamer een keer en ze waren ook nog een keer samen buiten en dan kwam er bloed uit het ene oor.

alvast bedankt

Soundlovers - Runaway
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  dinsdag 7 mei 2002 @ 17:55:07 #147
11923 I.R.Baboon
pi_4100065
quote:
Op dinsdag 07 mei 2002 11:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
2 nummers
1. Gister bij Isabelle. Een beetje dramatisch (past bij de tijd) nummer. Klonk een beetje radiohead achtig. Het kwam ná Kayleigh (zanger daarvan weet ik niet). Weinig aanwijzingen maar weet iemand wat ik bedoel?
Kayleigh is van Marillion. Heb je een regeltje van hoe het klonk? Want ik heb het vast wel gehoord.
pi_4100389
quote:
Op dinsdag 07 mei 2002 17:55 schreef I.R.Baboon het volgende:
Kayleigh is van Marillion. Heb je een regeltje van hoe het klonk? Want ik heb het vast wel gehoord.
Nee ik heb echt geen idee, ik heb het proberen te onthouden maar ik kon het niet zo goed verstaan. Het begint iig met een tokkelgitaarmuziekje en dan komt er een stem van een man doorheen die mij erg doed denken aan Tom Yorke. Meer weet ik niet. Anders kan ik beter Isabelle mailen ofdat zij dat ergens kan terugkijken
  dinsdag 7 mei 2002 @ 18:34:41 #149
3897 Woebes
_______@/`
pi_4100402
quote:
Op dinsdag 07 mei 2002 18:33 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Nee ik heb echt geen idee, ik heb het proberen te onthouden maar ik kon het niet zo goed verstaan. Het begint iig met een tokkelgitaarmuziekje en dan komt er een stem van een man doorheen die mij erg doed denken aan Tom Yorke. Meer weet ik niet. Anders kan ik beter Isabelle mailen ofdat zij dat ergens kan terugkijken

radio 3 heeft de playlists toch online staan???
[url=http://www.woestforum.nl/][b]woest (bn.) 1 wild, verwilderd 2 ruw, onbeschaafd 3 zeer kwaad => woedend 4 niet in cultuur gebracht, wild[/b][/url]
  Moderator dinsdag 7 mei 2002 @ 18:39:17 #150
18653 crew  D.
pi_4100444
quote:

[..]

Kansas - Dust in the wind
*roep maar wat, heb m wel gehoord*
  dinsdag 7 mei 2002 @ 19:04:43 #151
3897 Woebes
_______@/`
pi_4100757
quote:
Op dinsdag 07 mei 2002 18:34 schreef Woebes het volgende:

[..]

radio 3 heeft de playlists toch online staan???

helaas is het nog de playlist van vorige week maar je zou het in de gaten kunnen houden
pi_4104986
quote:
Op dinsdag 07 mei 2002 15:50 schreef postinggirl het volgende:

[..]

Honey ride this-Clubrobbers (?)

Neej, het is een andere, maar iig bedankt
quote:
pi_4113546
me pa zag vanochtend het nummer " bird of prey " hij dacht dat het geremixed was door fatboy slim, of iemand anders kan ook...
Nu wil hij weten van wie het origineel was..... ik dacht dat het ook van fatboy slim was.. maar als je me kan helpen, hartstikke bedankt.
  woensdag 8 mei 2002 @ 16:56:49 #154
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_4114295
quote:
Op woensdag 08 mei 2002 16:04 schreef wc-eend het volgende:
me pa zag vanochtend het nummer " bird of prey " hij dacht dat het geremixed was door fatboy slim, of iemand anders kan ook...
Nu wil hij weten van wie het origineel was..... ik dacht dat het ook van fatboy slim was.. maar als je me kan helpen, hartstikke bedankt.
Het komt af van een nummer van The Doors... En dat nummer heet..... *verrassing*..... Bird of prey!
  woensdag 8 mei 2002 @ 17:27:49 #155
14790 EvilFaith
zie signature
pi_4114732
Ik zoek het nummer wat net op het einde bij Hart Break High werd gedraait, toen ze afscheid namen van Miss Milano, iemand enig idee? Ik hoef niet perse de versie uit de serie, de originele lijkt me ook al prima
Hoop dat iemand me kan helpen..
sorry ik koos deze nick toen ik 16 was.
pi_4115212
quote:
Op dinsdag 07 mei 2002 17:54 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Soundlovers - Runaway

Hij vindt het liedje toch nog niet weer een andere keer proberen maar de naam komt me bekend voor dus het zal best.

Bedankt

woensdag 8 mei 2002 @ 18:25:18 #157
11923 I.R.Baboon
pi_4115325
quote:

[..]

Uitzending is terug te horen op 3fm site. Ik heb hem ook teruggehoord, en de plaat die jij bedoelt is Street Spirit (fade out) en da's idd van radiohead. Zo'n 6 jaar oud, en die stond toen zelfs in de top 50, en da's heel bijzonder voor radioheadplaten.
pi_4116264
misschien dat al eerder is gevraagd. Hoe heet dat nummer wat je in het begin bij het programma van menthal theo hoort. Is dat gewoon stars 2002 Iemand een idee
pi_4116287
quote:
Op woensdag 08 mei 2002 19:53 schreef Slayher het volgende:
misschien dat al eerder is gevraagd. Hoe heet dat nummer wat je in het begin bij het programma van menthal theo hoort. Is dat gewoon stars 2002 Iemand een idee
Revolution-Mental Theo
pi_4116296
quote:
Op woensdag 08 mei 2002 19:55 schreef postinggirl het volgende:

[..]

Revolution-Mental Theo

oke ik dank u
  woensdag 8 mei 2002 @ 20:39:40 #161
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_4116794
okay in de liveset van dj scot project live @ cosmic energy, wordt er rond 12:40 een nieuw nummer gemixt.
Het begint met een paar keer pieng, pieng, pieng...
Waarna een vrouwtje schreeuwt: We have liftoff!
Hoe heet dit nummer??

[edit] zat een beetje fout wat betreft de tijd, want bij 12:40 is een herhaling. Bij 5:40 begint het eigenlijk echt, en gaat het nog vooraf aan 3...2...1 we have liftoff! [/edit]

pi_4116860
quote:
Op woensdag 08 mei 2002 19:53 schreef Slayher het volgende:
Mental Theo - Revolution...

... waarom weet ik dit

-----
edit://
oh whoops, was je al verteld door postinggirl....

pi_4117004
quote:
Op woensdag 08 mei 2002 18:25 schreef I.R.Baboon het volgende:
Uitzending is terug te horen op 3fm site. Ik heb hem ook teruggehoord, en de plaat die jij bedoelt is Street Spirit (fade out) en da's idd van radiohead. Zo'n 6 jaar oud, en die stond toen zelfs in de top 50, en da's heel bijzonder voor radioheadplaten.
thank you
pi_4123168
Ik hoorde net een melodietje dat ik heel graag zou willen leren spelen op mijn gitaar, maar ik vroeg me af hoe dat liedje heette, hier is de link naar het mp3tje

http://www.digevent.com/events/consumer/music/guitar_mania/downloads/02-03-22/01_classical_tap_ex.mp3

Zoals je ziet komt het van de digivent site maar dan uit een archive waar ik helaas geen toegang tot heb om het te bekijken, mischien dat iemand nog het tab jpgtje heeft opgeslagen?

"If i think, it all seems absurd to me; if i feel, it all seems strange; if i desire, he who desires is something inside of me." Fernando Pessoa - The Book of Disquiet
Wandelen in Noorwegen
  donderdag 9 mei 2002 @ 11:38:40 #165
24988 Roscoo
THT: 30 - 06 - 2088
pi_4123233
Het muziekje op de site billy bussey is van DJ Mystic en t heet Time to say goodbye en het is ook bekent van Andrea Bocelli
Er gaat niks boven Urk
  donderdag 9 mei 2002 @ 11:51:00 #166
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_4123306
quote:
Op donderdag 09 mei 2002 11:27 schreef Pietjuh het volgende:
Ik hoorde net een melodietje dat ik heel graag zou willen leren spelen op mijn gitaar, maar ik vroeg me af hoe dat liedje heette, hier is de link naar het mp3tje

http://www.digevent.com/events/consumer/music/guitar_mania/downloads/02-03-22/01_classical_tap_ex.mp3

Zoals je ziet komt het van de digivent site maar dan uit een archive waar ik helaas geen toegang tot heb om het te bekijken, mischien dat iemand nog het tab jpgtje heeft opgeslagen?

Ik herken het in ieder geval als een stuk klassiek muziek en als een NokiaŽ beltoon.

De naam van het klassieke stuk kan ik je niet geven, de beltoon op m'n telefoon heet Fuga... Wellicht dat je met deze informatie wat verder komt, of dat iemand anders weet hoe dat stuk dan in het echt heet.

pi_4123332
quote:
Op woensdag 08 mei 2002 16:04 schreef wc-eend het volgende:
Leftfield vs Fatboy Slim - Planet of the Fatbird
pi_4127651
dat nummer Hands (gaat als volgende: let's go hands in hands........... ) beetje happy hardcore in de Scooter/ Mark Oh tijd, is die van Dune??

Want ik kan em niet vinden

pi_4127699
quote:
Op donderdag 09 mei 2002 19:23 schreef blieblie het volgende:
dat nummer Hands (gaat als volgende: let's go hands in hands........... ) beetje happy hardcore in de Scooter/ Mark Oh tijd, is die van Dune??

Ja, die is van Dune. Ik vraag wel even aan een vriend wat de titel ook al weer is. Check je post binnenkort maar weer
pi_4127700
Ja, die is van Dune.
pi_4127728
Tis Hand in hand en geen Hands
Maar bedankt!!!

Krijg alleen een corrupte versie te downen

pi_4127775
Jaaaaaaaah gevonden!!!
  donderdag 9 mei 2002 @ 19:31:35 #173
21562 Matjo
Bloemmetjes buiten zz
pi_4127806
De afgelopen maand komt er elke keer als ik hem daarop zet een franstalige rap met een kerel met een wit masker op en een kerel met een rooye sweater aan.. Un deux troi lalalaalala...

Weet iemand toevallig de naam van de groep of eventueel de titel, want vind het zeker wel een ruig nr

Alles komt goed en een kleinigheidje blijf je houden.. :)
pi_4127836
quote:
Op woensdag 01 mei 2002 22:28 schreef sirik het volgende:
Ik was in arnhem op de korenmarkt en daar draaide ze een dance nummer ... maar ik weet niet van wie of wat
Wat ik wel weet is dat er stukken uit het nummer zijn gebruikt van dire straites met het nummer money for nothing
Wie kan mij verder helpen
Alvast Bedankt
Mellow Straits vannnnnnnnnn ........ moek opzoeken, heel fout nummer, werd veel gedraaid hier in het kampcafé van Stratumseind .
pi_4127845
quote:
Op donderdag 09 mei 2002 19:31 schreef Matjo het volgende:
De afgelopen maand komt er elke keer als ik hem daarop zet een franstalige rap met een kerel met een wit masker op en een kerel met een rooye sweater aan.. Un deux troi lalalaalala...

Weet iemand toevallig de naam van de groep of eventueel de titel, want vind het zeker wel een ruig nr

als je wat waarop zet??
  donderdag 9 mei 2002 @ 19:36:40 #176
21562 Matjo
Bloemmetjes buiten zz
pi_4127859
quote:
Op donderdag 09 mei 2002 19:35 schreef blieblie het volgende:

[..]

als je wat waarop zet??

Oeps sorry op de zender 'ZIK (televisie zender via de schotel)
pi_4128023
Ah, nope ken ik niet (die hele zender overigens niet).
  donderdag 9 mei 2002 @ 19:53:07 #178
21562 Matjo
Bloemmetjes buiten zz
pi_4128064
quote:
Op donderdag 09 mei 2002 19:49 schreef blieblie het volgende:
Ah, nope ken ik niet (die hele zender overigens niet).
is een muziekzender net als tmf/mtv/viva/vivaplus/'zik
pi_4128503
wat zijn de 1ste en 2 laaste nummers van Dave Seaman @ Qontact Eindhoven?

en is er iemand met een tracklist van Thomas Shumacher @ Mayday 2002?

vrijdag 10 mei 2002 @ 13:37:36 #180
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_4137052
quote:
Op donderdag 09 mei 2002 19:23 schreef blieblie het volgende:

het heet dus ook gewoon hand in hand van Dune...
  vrijdag 10 mei 2002 @ 13:57:13 #181
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_4137180
quote:
Op donderdag 09 mei 2002 20:21 schreef Trance4Ever het volgende:
wat zijn de 1ste en 2 laaste nummers van Dave Seaman @ Qontact Eindhoven?

en is er iemand met een tracklist van Thomas Shumacher @ Mayday 2002?

Ik zal de vraag eens wat algemener stellen, waar kan je playlists van livesets vinden op internet?
pi_4137544
Heey mensuh!!

ik zoek de dj en titel van een tranceliedje, in de clip van het liedje komen allemaal mensen voor met gele ogen, weet iemand welk liedje dat is??

mzzls

pi_4137559
Misschien Komodo of Proximus van Mauro Picotto? Het meisje heeft in die clips reptielenogen.
  vrijdag 10 mei 2002 @ 14:40:29 #184
13973 ranja
image means nothing
pi_4137651
quote:
Op vrijdag 10 mei 2002 14:31 schreef Poogie het volgende:
Heey mensuh!!

ik zoek de dj en titel van een tranceliedje, in de clip van het liedje komen allemaal mensen voor met gele ogen, weet iemand welk liedje dat is??

mzzls

Volgens mij bedoel je Punk van Ferry Korsten of hoe heet-ie.... lekker donker nummer.
pi_4138592
quote:
Op vrijdag 10 mei 2002 14:40 schreef ranja het volgende:

[..]

Volgens mij bedoel je Punk van Ferry Korsten of hoe heet-ie.... lekker donker nummer.

thnx man, dat is ie jah....
pi_4138602
quote:
Op vrijdag 10 mei 2002 13:57 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Ik zal de vraag eens wat algemener stellen, waar kan je playlists van livesets vinden op internet?

dance-paradise.org

maar die 2 sets hebben ze daar niet

pi_4140042
quote:
Op donderdag 09 mei 2002 19:35 schreef blieblie het volgende:

[..]

als je wat waarop zet??

Gigi d'Agostino - Un Deux Trois
  vrijdag 10 mei 2002 @ 18:58:09 #188
21821 BlackXeviL
RustiG AaN He?!
pi_4140884
Ik hoorde een keer een liedje waarvan ik nu de titel (en artiest) wel van zou willen weten.
het leidje: je bent aan 't luisteren. dan komt er een pauze (denk je dat het liedje is afgelopen), en dan zegt een vrouw/meisje 'get high' (ofzo)
Weeeet Heeeeeel misschien iemand over welk liedje ik 't heb ??
If You Say So
  vrijdag 10 mei 2002 @ 19:45:28 #189
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_4141441
quote:
Op vrijdag 10 mei 2002 15:59 schreef Trance4Ever het volgende:

[..]

dance-paradise.org

maar die 2 sets hebben ze daar niet

Heb daar net gekeken en ze hebben de playlist wel van de mix waaruit ik een nummer wil hebben wel. MAAAR hij is niet compleet en ze weten dus ook niet hoe het heet
pi_4142325
Dat nummer van de nieuwe chello reclame? iemand?

alvast bedankt

pi_4142521
Ik zoek de Remix versie van uhm... tja ik ken de originele plaat niet eens

Maar er zit een stemmetje in zo van:

" Dreamer i know you always wanne be a dreamer " tenminste zoiets is het, jullie kennen het vast wel .. :S

Thx alvast.

[edit]

Volgensmij is de originele van supertramp /edit]

[Dit bericht is gewijzigd door HellaHard-OG op 10-05-2002 21:12]

RaDa 4 life!! Ready 2 make an entrance so back on up!!!
  vrijdag 10 mei 2002 @ 21:11:56 #192
5096 defender
The CUB is back!Time to spam
pi_4142530
Het origineel is vast Dreamer van Supertramp
You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time.
pi_4142594
quote:
Op vrijdag 10 mei 2002 21:11 schreef HellaHard-OG het volgende:

" Dreamer i know you always wanne be a dreamer " tenminste zoiets is het, jullie kennen het vast wel .. :S

Thx alvast.

[edit]

Ik weet niet welke remix je bedoelt, maar op een oude dubbel cd van ravers revolution (mijn god, dat is lang geleden) staat er een van Semzer Sounds, titel is gewoon dreamer.
pi_4142729
quote:
Op vrijdag 10 mei 2002 21:17 schreef Placemad het volgende:

[..]

Ik weet niet welke remix je bedoelt, maar op een oude dubbel cd van ravers revolution (mijn god, dat is lang geleden) staat er een van Semzer Sounds, titel is gewoon dreamer.

Als dat vet hard stampen is jah
pi_4142767
quote:
Op vrijdag 10 mei 2002 21:30 schreef HellaHard-OG het volgende:

[..]

Als dat vet hard stampen is jah

Ik luister net, maar dat is hem niet Deze is nog veel ouder !! deze is zelfs nog ouder dan het origineel
pi_4147383
voor de 2e ronde :
Impulz februari 2002
Vroeg in de ochtend: "Jehova! Jehova! Jehova! Jehova!"
iemand dj & nr? Ben echt al maanden op zoek... thnx.
pi_4151386
zit ik net Arrow te luisteren en komt dat nummer "what ever happend to the heroes" voor bij...
wie is ook al weer de uitvoerende
Iemand
Iedereen is uniek, behalve ik
  zaterdag 11 mei 2002 @ 19:15:39 #198
13973 ranja
image means nothing
pi_4151443
quote:
Op zaterdag 11 mei 2002 19:11 schreef madcap het volgende:
zit ik net Arrow te luisteren en komt dat nummer "what ever happend to the heroes" voor bij...
wie is ook al weer de uitvoerende
Iemand
Stranglers
pi_4151462
quote:
Op zaterdag 11 mei 2002 19:15 schreef ranja het volgende:

[..]

Stranglers

K*T dat had ik moeten weten

THX

Iedereen is uniek, behalve ik
  zaterdag 11 mei 2002 @ 19:29:47 #200
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_4151585
ik hoorde laatst een liedje, waarin iemand schreeuwt/roept: Doe eens/es/is normaal , of iets in die richting (een schelle stem, en niet echt nederlands maar iets van engels ofzo maar het leek wel op doe normaal )
weet iemand dit liedje?
(het is trouwens een trance/techno liedje! & srry voor de vage omschryving )
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
  zaterdag 11 mei 2002 @ 20:14:01 #201
25753 mamamiep
Godmother of Trivia
pi_4152027
Weet iemand van wie het begin liedje is van Angel. Ik dacht van Robert Kral. En is daar een heel liedje van of is er geen single van uitgebracht of iets dergelijks. Ik kan het namelijk nergens vinden.
There are so many things I want to say to you but time's caught me up and now I'll never say them - except that I've loved you from the moment I saw you and every moment since.
pi_4152322
Hoe heet het nummer van Faithless die op hun site staat (http://www.faithless.co.uk/index-flash.html)?
Heb 't ook al een paar keer eerder gehoord op de radio, maar ik kan het nergens terugvinden in de charts of op playlists

het is toch geen 'we come one'?

wel dus
zucht ik zuig

[Dit bericht is gewijzigd door r0b1n op 11-05-2002 20:56]

pi_4156880
Sja, ik zoek dus een nummer met: I'm too sexy for my car(weet niet zeker of dat er nu bij hoort, want ik had Right Said Fred gevonden maar daar zat weer geen) i wanna wanna uh uh aaaah in! (zoiets) Dus? Iemand?

pi_4156969
quote:
Op zondag 12 mei 2002 12:41 schreef Slipknotje het volgende:
Sja, ik zoek dus een nummer met: I'm too sexy for my car(weet niet zeker of dat er nu bij hoort, want ik had Right Said Fred gevonden maar daar zat weer geen) i wanna wanna uh uh aaaah in! (zoiets) Dus? Iemand?

Ik heb ergens op een van mijn casettes zo'n clubby nummer dat gaat van aaaaaaaai I wanna oe oe aaaaaaa, van 'the lawyer' of zoiets. Met een licht Duits accent. Dat zal je wel bedoelen, vermoed ik. Het is een jaar of twee oud, dat weet ik wel. En dat heeft niks met Right Said Fred te maken.

Edit: Even op Audiogalaxy gekeken, wat ik bedoel is exact gezegd 'the lawyer-i wanna mmm'. Dat zoekt wat handiger.

Leuk nummer trouwens.

pi_4157804
de tekst;

'The way our hands fit, the way our eyes meet'

spookt al dagen door mn hoofd! ik kan me herinneren dat dit door ene vrouw geozngen wordt (ik dacht eerst Ilse DeLange of lauren Hill maar daar heb ik niks bij gevonden!

weet iemand van welk liedje dit is? of een manier om dit uit te zoeken?

I REALLY HAVE TOT KNOW!!

pi_4157855
quote:
Op zondag 12 mei 2002 14:25 schreef karoltje het volgende:
de tekst;

'The way our hands fit, the way our eyes meet'

spookt al dagen door mn hoofd! ik kan me herinneren dat dit door ene vrouw geozngen wordt (ik dacht eerst Ilse DeLange of lauren Hill maar daar heb ik niks bij gevonden!

weet iemand van welk liedje dit is? of een manier om dit uit te zoeken?

I REALLY HAVE TOT KNOW!!

I was made to love you-Bart & Sita (Starmaker) ???

Daar zit die tekst in, en er zit alvast een vrouw in, hč.

pi_4157965
quote:
Op zondag 12 mei 2002 14:30 schreef postinggirl het volgende:

[..]

I was made to love you-Bart & Sita (Starmaker) ???

Daar zit die tekst in, en er zit alvast een vrouw in, hč.

jaaaaah! DAMN dat t van Sita is maar ja nu weet ik t wel ! THANX
  zondag 12 mei 2002 @ 15:26:32 #208
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_4158312
iemand er al achter wat de theme van sensation 2002 is

( te beluisteren op http://sensation.id-t.com )

pi_4159634
Ik zoek een hiphop nr het is een vrij druk nummer en op een gegeven ogenblik rapt hij
Everybody in the house put your hands up

house zou ook place kunnen zijn...
en volgens mij rapt hij dat in het refrein meedere keren..
iemand enig idee kzoek het nr al een tijdje..

pi_4159678
Ik hoor de laatste tijd veel in discotheken een tranceversie van eye of the tiger, weet iemand wat de dj en titel is??
pi_4159753
quote:
Op vrijdag 10 mei 2002 21:11 schreef HellaHard-OG het volgende:

Thx alvast.

[edit]

denk dat je deze bedoelt:
CK & The Supreme Dreamteam - Dreamer

Hier stukje uit het liedje

smallband

breedband

zondag 12 mei 2002 @ 19:38:04 #212
7350 NewBeatle
a.k.a. Spookaap
pi_4160839
Ik ben op zoek naar de titel en uitvoerende van een eindtune van een "Veronica goes..."-serie. Ik weet alleen dat de woorden "Bon Voyage" en "After all this time" er in voor komen. Ik weet ook niet meer welke serie van "Veronica Goes.." het is geweest. Weet iemand het? Bij voorbaat dank, NewBeatle.
Kom eens langs op het weblog van Spookaap Wii Code Spookaap 9004-9060-5780-5462
  zondag 12 mei 2002 @ 22:40:09 #213
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_4163666
quote:
Op zondag 12 mei 2002 17:29 schreef Vuurvlieg het volgende:
Ik zoek een hiphop nr het is een vrij druk nummer en op een gegeven ogenblik rapt hij
Everybody in the house put your hands up

house zou ook place kunnen zijn...
en volgens mij rapt hij dat in het refrein meedere keren..
iemand enig idee kzoek het nr al een tijdje..

Sorry kun je iets specifieker zijn, want dit zit toch wel in heel heel veel nummers.
pi_4164462
hmm het is wel een redelijk snel nr.. ja meer weet ik ook nie..
khoorde het in een danscafe/disco ..
tis denk ik wel een redelijk bekend nr.. kheb het wel vaker gehoord..
pi_4165465
Ik ben al een tijdje op zoek naar dit nummer...
Ik kwam het tegen op http://www.b2s-events.nl

Weet iemand de titel van dit nummer ????

Thnx

[Dit bericht is gewijzigd door Le4nder op 13-05-2002 00:54]

Zeg, ben jij wel sApDriNkenDewiJs goed bezig ???!
  maandag 13 mei 2002 @ 13:27:27 #216
26687 Tha_Bol
Eigen tap is goud waard.
pi_4170035
Ik ben op zoek naar de dance/trance versie van "CALL ME ALL"(origineel van Paul Simon)!Weet iemand wie dit nummer heeft ge-remixed?
pi_4171411
quote:
Op maandag 13 mei 2002 13:27 schreef Tha_Bol het volgende:
Ik ben op zoek naar de dance/trance versie van "CALL ME ALL"(origineel van Paul Simon)!Weet iemand wie dit nummer heeft ge-remixed?
MDC - Sunny Trumpets
Had em al een tijdje voordattie "commercieel" ging.
  maandag 13 mei 2002 @ 15:21:55 #218
26687 Tha_Bol
Eigen tap is goud waard.
pi_4172132
quote:
Op maandag 13 mei 2002 14:48 schreef blieblie het volgende:

[..]

MDC - Sunny Trumpets
Had em al een tijdje voordattie "commercieel" ging.

Um volgens mij wordt er ook bij gezongen(you can call me al(un paar keer) evengoed bedankt maar kdenk toch niet dat dit m is, je hoort m vaak in disco's!
  maandag 13 mei 2002 @ 16:40:14 #219
5636 Vamos
Vamos Vidi Vici!
pi_4173554
Ik ben op zoek naar een (jaren 80?) NL nummer. Een zin uit refrein gaat zo:

"Johnnie is te laat; voor hem is het oorlog!"

Iemand een idee van groep + titel?

Religie maakt meer kapot dan je lief is
  maandag 13 mei 2002 @ 17:25:08 #220
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_4174312
Okee. Ik zoek een nummer dat ik laatst in 013 hoorde. Het valt denk ik net niet onder de noemen nu-metal, daar is het te apart voor. Het markante is dat er telkens een stuk lekkere gitaar in zit, en dan een gast met een stemmetje a la Cypress Hill (misschien is het CH wel) in een break een paar zinnetjes opzegt... Best vaag. Net zoals de beschrijving. Ik hoop dat iemand een idee heeft...
Doe maar jong ik heb toch geen muil!
pi_4177896
quote:
Op zondag 12 mei 2002 12:52 schreef postinggirl het volgende:

[..]

Ik heb ergens op een van mijn casettes zo'n clubby nummer dat gaat van aaaaaaaai I wanna oe oe aaaaaaa, van 'the lawyer' of zoiets. Met een licht Duits accent. Dat zal je wel bedoelen, vermoed ik. Het is een jaar of twee oud, dat weet ik wel. En dat heeft niks met Right Said Fred te maken.

Edit: Even op Audiogalaxy gekeken, wat ik bedoel is exact gezegd 'the lawyer-i wanna mmm'. Dat zoekt wat handiger.

Leuk nummer trouwens.

Dankjuwel! Vind het echt een leuk nummer:D
  dinsdag 14 mei 2002 @ 12:48:14 #222
12426 R.Brunswijk
Loud pipes save lives!
pi_4185352
quote:
Op maandag 13 mei 2002 16:40 schreef Vamos het volgende:
Ik ben op zoek naar een (jaren 80?) NL nummer. Een zin uit refrein gaat zo:

"Johnnie is te laat; voor hem is het oorlog!"

Iemand een idee van groep + titel?

Johnny Soldaat van Rob de Nijs.
De mening van een Moslim heet geloofsovertuiging. De mening van een Nederlander heet racisme...
  woensdag 15 mei 2002 @ 15:00:29 #223
25090 SqueaK
"Pis nooit tegen de wind
pi_4203603
Ik ben op zoek naar een nummer uit The Fast & The Furious....

op een moment als die Brian Dom hefet gered gaat hij mee naar zijn huis om een pilsje te drinken... die Dom gaat met z'n wijfie naar boven en die Vince wil ruzie zoeken maar dan komt die Mia... dan gaat zij samen met Brian naar de keuken en dan hor je op de achtergrond zo'n nummer waarin die de hele tijd 'cause I've got ho's zingt....

weet iemand van wie die is ik krijg het niet gevonden?

pi_4203858
quote:
Op woensdag 15 mei 2002 15:00 schreef SqueaK het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer uit The Fast & The Furious....

op een moment als die Brian Dom hefet gered gaat hij mee naar zijn huis om een pilsje te drinken... die Dom gaat met z'n wijfie naar boven en die Vince wil ruzie zoeken maar dan komt die Mia... dan gaat zij samen met Brian naar de keuken en dan hor je op de achtergrond zo'n nummer waarin die de hele tijd 'cause I've got ho's zingt....

weet iemand van wie die is ik krijg het niet gevonden?

Volgens mij bedoel je Area Codes van Ludacris

Ik zoek een nummer met daarin iemand die een paar keer zegt: "Lay back, kick it and enjoy the ride" oid.. Volgens mij was het een breakbeat / 2 step nummer ofzo.. iemand enig idee?

En weet iemand of de muziek van GTA2 alleen voor dat spel gemaakt is en als dat niet het geval is, waar ik de tracklisting kan vinden? Ik zoek speciaal het nummer wat je redelijk vaak in het 2e level hoorde, met een beetje vals orgel melodietje, beetje Fatboy Slim achtig..

woensdag 15 mei 2002 @ 16:20:06 #225
16148 bencramerben11
What t' hell r' you
pi_4205118
Ik zoek een nummer met daarin iemand die een paar keer zegt: "Lay back, kick it and enjoy the ride" oid.. Volgens mij was het een breakbeat / 2 step nummer ofzo.. iemand enig idee?

Probeer s te zoeken op "time to relax" want ongeveer hetzelfde wordt gezegd in het openingsnummer van de cd SMASH van THE OFFSPRING.

woensdag 15 mei 2002 @ 17:16:17 #226
24114 --H-I-M--
beyond redemption...
pi_4206079
Na gisteren voor de 5e keer "coming to America" te hebben gezien, had ik een vraagje over die ultragladde reclame over dat haarproduct "soul glo".
Vraag 1: Kent iemand dit nr?
Vraag 2: welke band is dit die dit speelt?

Vraag 3: zingt een man of vrouw dit?

Bij voorbaat dank!!

woensdag 15 mei 2002 @ 19:35:09 #227
22441 Lasoog
Ondertitel.insert
pi_4207938
Wie zingt de Theme song Film van Wilde mossels ????

iemand moet dit wel weten..............
alvast bedankt. het lasoog

Signature.post
pi_4208154
quote:
Op woensdag 15 mei 2002 16:20 schreef bencramerben11 het volgende:

Probeer s te zoeken op "time to relax" want ongeveer hetzelfde wordt gezegd in het openingsnummer van de cd SMASH van THE OFFSPRING.

Dat is m in ieder geval niet maar toch bedankt!
pi_4208356
ben opzoek naar 2 nummertjes
quote:
AAaaah hia hia
Somethign you remeber
AAaaah hia hia
dancing in september
AAaaah hia hia
never was so proud that day

ofzo :p

en
quote:
Ahahaha haaaaaaaa
aahaha yeaaah
in another way, from another point of you
Can't you see, life is easy if you consider things from another point of you
ahahaha haaaaaaa haaa
in another way, from another point of you
zit bij beide z'n vrolijk\zomers deuntje achter.

[Dit bericht is gewijzigd door NovitA-- op 15-05-2002 20:35]

hehe, ja of niet heej.....
pi_4208464
Ik zoekl eht nummer dat in die reclame van zon verzeringsmaatsgappij zit, in die reclame zie je een zeilsgip door de woestijn wvaren, het muziekje is een beetj modern klassiek, abstract in het begin maar later komt er meer een beat onder (wat eigelijk wel jammer is).
  woensdag 15 mei 2002 @ 20:51:27 #231
11923 I.R.Baboon
pi_4208944
quote:
Op woensdag 15 mei 2002 20:05 schreef NovitA-- het volgende:
ben opzoek naar 2 nummertjes
[..]

en
[..]

zit bij beide z'n vrolijk\zomers deuntje achter.

Ik denk dat de eerste September van Earth, Wind and Fire is en de tweede Point of view van DB boulevard.
  Moderator woensdag 15 mei 2002 @ 22:50:25 #232
18653 crew  D.
pi_4210691
quote:
Op woensdag 15 mei 2002 20:51 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Ik denk dat de eerste September van Earth, Wind and Fire is en de tweede Point of view van DB boulevard.

Ik denk t ook
pi_4222475
ik zoek 2 nummertjes....

de eerste is van star wars. Dat is wanneer ze bij the phantome menace aan het vechten zijn met Darth Maul...Dat muziekje komt ook voor in die reclame met die wegvliegende struisvogel..

de 2e die ik zoek, daar zoek ik de engelse vertaling van.. De dodemars...

bij voorbaat dank...

vrijdag 17 mei 2002 @ 13:15:20 #234
15638 DaRealMac
ondertitels zijn suf
pi_4223194
quote:
AAaaah hia hia
Somethign you remeber
AAaaah hia hia
dancing in september
AAaaah hia hia
never was so proud that day
ofzo :p
Is idd September van Earth Wind&Fire, maar kan ook de versie van Phats & Small zijn (september 99)
I cannot help but notice that there is no problem between us that cannot be solved by your departure
pi_4223230
Wreede Song is da ja! HA HA (Haaaiaaaa..) *Urm Urm*
Ja is wel lachuhhh!!
pi_4227043
Ska nummer

"black pussy , white pussy pink pussy ..." ofzoiets vaags.

pi_4227938
-edit- laat ook maar, al gevonden
  vrijdag 17 mei 2002 @ 23:06:39 #238
17510 _wie
Tweeterholic :-)
pi_4228691
Hoe heet de titelsong van de serie Grace under Fire??? thanx
  zaterdag 18 mei 2002 @ 13:15:05 #239
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_4231196
quote:
Op vrijdag 17 mei 2002 19:41 schreef Meuk het volgende:
Ska nummer

"black pussy , white pussy pink pussy ..." ofzoiets vaags.

ik ken hem alleen als dj balloon - pussylover
  zaterdag 18 mei 2002 @ 18:23:46 #240
7350 NewBeatle
a.k.a. Spookaap
pi_4233669
Nog geen reactie gekregen.
Nog maar een keertje dan?
Ik ben op zoek naar de titel en uitvoerende van een eindtune van een "Veronica goes..."-serie. Ik weet alleen dat de woorden "Bon Voyage" en "After all this time" er in voor komen. Ik weet ook niet meer welke serie van "Veronica Goes.." het is geweest. Weet iemand het? Bij voorbaat dank, NewBeatle.
Kom eens langs op het weblog van Spookaap Wii Code Spookaap 9004-9060-5780-5462
  zaterdag 18 mei 2002 @ 19:33:20 #241
17447 Reintje
Zet je aan het denken!
pi_4234471
Ik zoek de naam van het nummer in een liveset van Paul va Dyk, Live @ Mayday 2002... Het is ongeveer na 10 minuten, en dit is een sampletje van het nummer dat ik bedoel...
1,5 minuut, 0,7 mb
Wie ow wie weet het?
Action is the enemy of thoughts
pi_4235181
quote:
Op zondag 12 mei 2002 17:39 schreef Poogie het volgende:

[..]

denk dat je deze bedoelt:
CK & The Supreme Dreamteam - Dreamer

Hier stukje uit het liedje

smallband

breedband

En hier heb je een sample van het hele liedje. (Niet illegaal, want ons eigen productieteam heeft 'm geproduceerd en het staat ook op onze website. )

http://www.t-spoon.com/dreamer.ram

Sex is like Nokia: Connecting People
  zaterdag 18 mei 2002 @ 20:44:32 #243
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_4235191
quote:
Op zaterdag 18 mei 2002 13:15 schreef Cybart het volgende:

[..]

ik ken hem alleen als dj balloon - pussylover

die sample uit From dusk till dawn.
staat ook op de soundtracj.
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_4235668
Weet iemand welk nummer dit is

Hij komt uit de film van ali g indahouse.
Je hoort het vrij aan het begin als tie net is beschoten door al die gangsters maar ze raakte hem niet, al die kogel gaten om hem heen. Dan zegt ie "i'm lucky".
Dan hoot je tie tie tie tie tie tie

hoop dat iemand het weet
thx

pi_4236507
t gaat zo:
quote:
and iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii wil always love youuuuuuuuuuuuuuuuu
und so weiter.
pi_4236521
i will always love you - whitney houston?
D0H!?!?!?!?!
  zaterdag 18 mei 2002 @ 23:17:52 #247
17447 Reintje
Zet je aan het denken!
pi_4236601
Ik zoek de naam van het nummer in een liveset van Paul va Dyk, Live @ Mayday 2002... Het is ongeveer na 10 minuten, en dit is een sampletje van het nummer dat ik bedoel...
1,5 minuut, 0,7 mb
Wie ow wie weet het?
Action is the enemy of thoughts
pi_4236722
quote:
Op zaterdag 18 mei 2002 23:09 schreef zneek het volgende:
i will always love you - whitney houston?
fenks, ik ben weer helemaal gelukkig
pi_4237080
quote:
Op zaterdag 18 mei 2002 20:44 schreef GizartFRL het volgende:

[..]

die sample uit From dusk till dawn.
staat ook op de soundtracj.

Jaahh die zocht ik
pi_4238513
HEy daar,
ik zoek een trance nummer,
hij is al een beetje oud.
Het origineel is een stuk van
Grieg - the death of ase
Alleen nu de trance versie nog, wie help mij??
  zondag 19 mei 2002 @ 12:32:46 #251
16148 bencramerben11
What t' hell r' you
pi_4239595
Ik heb eergister de film "HEAT" gezien op YORIN en daar zat een dialoog in die als sample in een nummer is gebruikt:

"....families.... do not go home, do not pack ...30 minutes...."

Het word gezegd door Robert de Niro ( de man met de kutbaard ) tegen zijn handlangers.

Please Help!

pi_4240859
Hmm.. nummer hoorde ik laatst op 3FM.. best wel oud en je hoort hem heel af en toe. Het origineel (denk ik tenminste) heb ik wel gevonden 'SOS band - just be good to me' verder heb ik er ook veel covers van gevonden maar niet de goede . ..
De titel is dus (denk ik) just be good to me maar de artiest is?
Het is iig niet: Darude, Shabba ranks, beats international, DJ Shadow of mariah kerrie
  zondag 19 mei 2002 @ 15:10:20 #253
253 Meril
AKA Utop
pi_4240883
Dub be good to me - Beats International.
Zit Norman Cook nog achter, tegenwoordig beter bekend als Fatboy Slim.

Niet Beats International dus? Dan weet ik het niet...

pi_4240944
Dancehall good to me-Papa Sam. Dat is het enige wat ik zo kan bedenken, kijkend naar de titel. Verder weet ik het ook niet hoor.
pi_4241648
Ik ben op zoek naar het geniale liedje uit de nieuwe LG reclame. Volgens mij word hij bij de ster niet uitgezonden, ik heb em tot nu toe alleen op eurosport gezien. Op de site van de ster is er dan ook geen informatie over. Naja misschien een 'long shot' maar ik denk ik probeer het toch maar
Hier onder een wmv file van de reclame.

http://www.lge.co.kr/about/digitalpr/ad/data_03/images/brandfamily_30.wmv

pi_4241754
quote:
Op zondag 19 mei 2002 15:10 schreef Meril het volgende:
Dub be good to me - Beats International.
Zit Norman Cook nog achter, tegenwoordig beter bekend als Fatboy Slim.

Niet Beats International dus? Dan weet ik het niet...

Oowkeej, dat is hem dus wel
Op Just be good to me vond ie een ander nummer (waar wel beats international als artiets bij stond)

Thanx

zondag 19 mei 2002 @ 16:36:28 #257
253 Meril
AKA Utop
pi_4241769
slotje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')