Lijkt heel erg op wat ik in Denemarken heb leren kennen als flęskesteg.quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:49 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb een stuk varkensrug met zwoert, ingesneden in de huid in wiebertjes vorm, gepekeld en gekruid. Dat gaat 3 uur de oven in bij 140 graden. Hierbij schupfnudeln, een soort aardappelpasta, gebakken met spek en snijbonen. Daarbij een mosterdsaus.
Zo ziet dat er uit als het klaar is
De krustenbraten
[ afbeelding ]
schrijven jullie namen op zakken chips?quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:12 schreef mevrouwdebok het volgende:
net op heerlijke zuurkoolstamp en voor vanavond ligt er nog een zak mama mias met mijn naam ......
die van mij roepen zelfs mijn naamquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
schrijven jullie namen op zakken chips?
hehe die stemmetjes ken ik ja.. chiippss!quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:07 schreef Mirjam het volgende:
[..]
die van mij roepen zelfs mijn naam
in de UK hebben ze het over crackling (als ze de korst bedoelen)quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Lijkt heel erg op wat ik in Denemarken heb leren kennen als flęskesteg.
[ afbeelding ]
Wow, jij weet een paar dagen vantevoren waar je die dag zin in zal hebbenquote:Op zaterdag 7 november 2009 14:26 schreef minilot het volgende:
Blauwe kaas-zin, dus vanavond:
Quiche met roquefort. Daarbij een warme salade van gebakken oesterzwammen en pruimen, met bacon en gorgonzola.
Fles stevige witte wijn erbij.
Ik had donderdag al blauwe kaas-zin, en dat bouwt in de loop der dagen alleen maar op tot SUPERVEEL blauwe kaas-zin.quote:Op zaterdag 7 november 2009 14:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Wow, jij weet een paar dagen vantevoren waar je die dag zin in zal hebben
klinkt goedquote:Op zaterdag 7 november 2009 16:05 schreef LieLie het volgende:
Eendeborst met stoofpeertjes, en een stampotje met rode ui en paddestoelen
waaaaaaaaaaaah hoe kun je die geur lekker vinden? fetisjist!quote:Op zaterdag 7 november 2009 16:15 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik had donderdag al blauwe kaas-zin, en dat bouwt in de loop der dagen alleen maar op tot SUPERVEEL blauwe kaas-zin.
Staat nu in de oven. Ruikt naar Franse teennagels.
Wat knus.quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:40 schreef RoryGilmore het volgende:
[ afbeelding ]
Tomatensoep met wat zongedroogde tomaatjes en basilicum. 2 minibroodjes: 1 met kalkoenfilet/kaas/tomaat/gegrilde paprika/augurk en 1 met eiersalade/zongedroogde tomaatjes.............. en een pisang ambon met jus
lekker hoor, eetsequote:Op zondag 8 november 2009 14:06 schreef LPFAN het volgende:
gister friteuse gekocht dus die vandaag ff uitproberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |