quote:Op maandag 9 november 2009 11:01 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
[..]
Het begin van het einde.
Drink meer prikquote:
Wanneer kunnen we de eerste doden verwachten?quote:Op maandag 9 november 2009 11:01 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
[..]
Het begin van het einde.
quote:Op maandag 9 november 2009 09:57 schreef SicSicSics het volgende:
Maar Dragorius, het begint juist leuk te worden! Vanaf vandaag worden er miljoenen giftige vaccins ingespoten bij nutteloze bejaarden, waardeloze kinderen en zwangere vrouwen! Ik verwacht elk moment berichten en foto's van stapels lijken, witte FEMA pakken en grote verbrandingsovens bij de uitgang van de vaccinatie punten.
Dit wordt echt smullen!
Onderzoeksresultaten per definitie WEL vertrouwen zonder ze zelfs maar te lezen is wel héél erg makkelijk.quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:04 schreef eleusis het volgende:
[..]
De goedkeuring wordt gedaan door de onafhankelijke colleges ter beoordeling van geneesmiddelen van de betrokken landen (gebundeld in de EMEA).
Onderzoeksresultaten per definitie niet vertrouwen zonder ze zelfs maar te lezen is wel héél erg makkelijk.
Wil wel maar krijg hem nietquote:Op maandag 9 november 2009 12:13 schreef controlaltdelete het volgende:
misschien een pol openen: laat je je wel/ niet vaccineren, weet niet?
Heb je dat nagevraagd bij je huisarts? Jij kreeg toch wel een oproep voor de standaard griepprik? Zou je dan niet in een risicogroep vallen?quote:
http://www.nu.nl/sport/21(...)ezonde-sporters.htmlquote:Klink tegen inenten gezonde sporters
DEN HAAG - Voetballers en andere sporters die niet tot de medische risicogroepen behoren, zouden niet ingeënt moeten worden tegen de Mexicaanse griep.
Doen artsen dat wel, dan blijven er te weinig vaccins over voor de risicogroepen, zei maandag minister Ab Klink van Volksgezondheid. ''Vraag er niet om als sporter, geef het niet als huisarts'', was zijn boodschap.
NOCNSF wil sporters die begin volgend jaar deelnemen aan de Olympische Winterspelen in Vancouver laten inenten. Het zou gaan om ongeveer honderd mensen, onder wie ook coaches, bestuurders en begeleiders, mits geaccrediteerd, zei woordvoerder Geert Slot van de sportkoepel onlangs.
Voetbalclubs als NAC en AZ hebben inmiddels hun spelers tegen de Mexicaanse griep ingeënt.
Zelfde regels voor sporters als voor de gewone burger. Als er uitzonderingen gemaakt gaan worden staat natuurlijk straks iedereen bij de huisarts voor de deur.quote:Op maandag 9 november 2009 21:42 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/sport/21(...)ezonde-sporters.html
Wat is dit nu weer? Klink die vaccins tegenhoudt voor sporters omdat er dan meer vaccins overblijven voor risicogroepen? Er zijn dan ook zo gigantisch veel professionele sporters, er zijn dan ook genoeg vaccins besteld denk ik.
Ik lees de belangrijke papers wel vriend, maak jij je over mij maar geen zorgen.quote:Op maandag 9 november 2009 12:20 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Onderzoeksresultaten per definitie WEL vertrouwen zonder ze zelfs maar te lezen is wel héél erg makkelijk.
Besteld betekent nog niet dat die 34 mil. vaccins twee weken geleden al klaar lagen. Ze komen in batches vrij en sneller dat dan zoals het nu gaat, kunnen ze niet geleverd worden. Dat is bijvoorbeeld ook waarom ze niet direct alle kinderen kunnen inenten, zelfs al zouden ze het willen.quote:Op maandag 9 november 2009 21:42 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer? Klink die vaccins tegenhoudt voor sporters omdat er dan meer vaccins overblijven voor risicogroepen? Er zijn dan ook zo gigantisch veel professionele sporters, er zijn dan ook genoeg vaccins besteld denk ik.
Gelukkig doen ze dat ja zodat echte risicogroepen eerst kunnen.quote:Op maandag 9 november 2009 21:42 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Nou, topsport is niet gezond. En dat ze een goede conditie hebben wil helemaal niet zeggen dat ze ook een goed immuunsysteem hebben. Ook zij kunnen gewoon de griep krijgen..quote:Op maandag 9 november 2009 21:58 schreef Cerbie het volgende:
Vind je het niet gewoon slecht omdat het Klink is die het zegt
Vond het juist heel raar om op de radio te horen dat sporters zouden worden ingeënt. Als er iemand in topconditie is dan is het wel een topsporter, die heeft veel meer kans die griep te overleven dan iemand uit de genoemde risicogroepen.
Topsporters zitten tijdens het seizoen (wielerseizoen,schaatsseizoen etc) altijd tegen het randje aan waardoor hun immuunsysteem zwakker is dan dat van een lichaam in rust of een normaal sportend lichaam.(gematigd sporten heeft een netto positief effect op het immuunysteem) Buiten de psychologische stress speelt bij hun ook een enorme lichamelijke stress en dat veroorzaakt een verzwakking van het immuunsysteem. In feite sporten zij zichzelf de risicogroep in. Ik zie niet in waarom dat anders is dan niemand die er jaren over doet zich een risicogroep in te vreten of in te roken.....Ik zou die mensen ook niet als echte risicogroepen willen identificeren.quote:Op dinsdag 10 november 2009 08:21 schreef June. het volgende:
[..]
Nou, topsport is niet gezond. En dat ze een goede conditie hebben wil helemaal niet zeggen dat ze ook een goed immuunsysteem hebben. Ook zij kunnen gewoon de griep krijgen..
Oja want dat geldt natuurlijk voor de meerderheid van de mensen die onder risicogroepen vallen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 08:37 schreef dramatiek het volgende:
Ik zie niet in waarom dat anders is dan niemand die er jaren over doet zich een risicogroep in te vreten of in te roken.....Ik zou die mensen ook niet als echte risicogroepen willen identificeren.
Voor een gedeelte wel, of dat de meerderheid is weet ik niet. Het merendeel van de rokers krijgt hart-en vaatziekten, longziektes etc, mensen die veel eten krijgen vaker diabetes en zijn obese, krijgen daardoor ook weer hart-en vaatziekten etc. Ik kan je de aantallen niet noemen, maar het zal vast een redelijk groot gedeelte zijn.Of het de meerderheid is weet ik niet.quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:25 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oja want dat geldt natuurlijk voor de meerderheid van de mensen die onder risicogroepen vallen.
En hiermee is alles gezegt. Amen!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:58 schreef mediaconsument het volgende:
Het wordt weer eenzelfde verhaal als altijd.
Wat ik niet begrijp, is waarom in Nederland de mensen die kritiek uiten altijd aangevallen worden, en dat de mensen waar deze kritiek op geuit wordt in bescherming worden genomen.
Kritiek is niet slecht bedoeld. We willen allemaal gezond zijn, we willen allemaal op de hoogte zijn, en we willen er samen het beste van maken.
Oftewel in plaats van kritiek nodeloos te weerleggen, lijkt het me beter dat we samenwerken om het onderste uit de mouw te gaan halen. Het lijkt er namelijk op alsof een aantal mensen hier onvoorwaardelijk de regering vertrouwt, en dat de medemens, die kritisch is omdat die het niet meer begrijpt, onvoorwaardelijk belachelijk gemaakt word.
Als ik zou moeten kiezen tussen het geloven van minister Klink, en het geloven van websites die duidelijkheid willen over dit soort onderwerp. Dan kies ik toch echt voor de websites. Klink heeft maar zijn best te doen! Wij moeten niet ons best doen dmv. ons mond te houden. Dat zou ik als regering namelijk het liefst hebben, mensen die liever tegen elkaar vechten dan tegen de regering.
Omdat de "kritiek" berust op onwaarheden en mensen weerhoudt van iets dat potentieel hun leven kan redden.quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:23 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
En hiermee is alles gezegt. Amen!
quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:23 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
En hiermee is alles gezegt. Amen!
quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:53 schreef ender_xenocide het volgende:
Doden in zweden door mexicaanse griep vaccinatie.
www.expressen.se
27Stem nu! In Zweden hebben al meer dan 200 mensen zich in het ziekenhuis gemeld met ernstige bijwerkingen na vaccinatie tegen het H1N1 Mexicaanse griepvirus. Twee mensen zij er al aan overleden.
Trefwoorden bij dit artikel:
h1n1, vaccinatie, bijwerking, overleden.
bron
Knap dat jij met zekerheid kan stellen dat alle kritiek gebasseerd is op onwaarheden, het vaccin 100% veilig is, de overheid van voor 100% zeker weet wat alle bijwerkingen zijn.quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:27 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Omdat de "kritiek" berust op onwaarheden en mensen weerhoudt van iets dat potentieel hun leven kan redden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |