abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74534329
quote:
Op maandag 9 november 2009 11:01 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

[..]

Het begin van het einde.
Iedereen aan de prik
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  maandag 9 november 2009 @ 11:15:34 #277
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_74534722
quote:
Op maandag 9 november 2009 11:02 schreef Dragorius het volgende:
Iedereen aan de prik
Drink meer prik
Dan kan je niks gebeuren
Drink meer prik, dan zit je altijd goed
Drink meer prik
Je zult het nooit betreuren
Je blijft er altijd nuchter bij
Je krijgt alleen de hik

Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_74535184
quote:
Op maandag 9 november 2009 11:01 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

[..]

Het begin van het einde.
Wanneer kunnen we de eerste doden verwachten?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_74535468
quote:
Op maandag 9 november 2009 09:57 schreef SicSicSics het volgende:
Maar Dragorius, het begint juist leuk te worden! Vanaf vandaag worden er miljoenen giftige vaccins ingespoten bij nutteloze bejaarden, waardeloze kinderen en zwangere vrouwen! Ik verwacht elk moment berichten en foto's van stapels lijken, witte FEMA pakken en grote verbrandingsovens bij de uitgang van de vaccinatie punten.

Dit wordt echt smullen!

* Zet de popcorn vast klaar

Maar eerst even mijn prik halen.
There is no love sincerer than the love of food.
  maandag 9 november 2009 @ 12:13:44 #280
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_74536515
misschien een pol openen: laat je je wel/ niet vaccineren, weet niet?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_74536667
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 17:04 schreef eleusis het volgende:

[..]

De goedkeuring wordt gedaan door de onafhankelijke colleges ter beoordeling van geneesmiddelen van de betrokken landen (gebundeld in de EMEA).

Onderzoeksresultaten per definitie niet vertrouwen zonder ze zelfs maar te lezen is wel héél erg makkelijk.
Onderzoeksresultaten per definitie WEL vertrouwen zonder ze zelfs maar te lezen is wel héél erg makkelijk.

maandag 9 november 2009 @ 12:26:28 #282
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_74536858
quote:
Op maandag 9 november 2009 12:13 schreef controlaltdelete het volgende:
misschien een pol openen: laat je je wel/ niet vaccineren, weet niet?
Wil wel maar krijg hem niet
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Licht Ontvlambaar maandag 9 november 2009 @ 14:30:03 #283
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_74540687
quote:
Op maandag 9 november 2009 12:26 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Wil wel maar krijg hem niet
Heb je dat nagevraagd bij je huisarts? Jij kreeg toch wel een oproep voor de standaard griepprik? Zou je dan niet in een risicogroep vallen?
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_74555561
quote:
Klink tegen inenten gezonde sporters

DEN HAAG - Voetballers en andere sporters die niet tot de medische risicogroepen behoren, zouden niet ingeënt moeten worden tegen de Mexicaanse griep.

Doen artsen dat wel, dan blijven er te weinig vaccins over voor de risicogroepen, zei maandag minister Ab Klink van Volksgezondheid. ''Vraag er niet om als sporter, geef het niet als huisarts'', was zijn boodschap.

NOCNSF wil sporters die begin volgend jaar deelnemen aan de Olympische Winterspelen in Vancouver laten inenten. Het zou gaan om ongeveer honderd mensen, onder wie ook coaches, bestuurders en begeleiders, mits geaccrediteerd, zei woordvoerder Geert Slot van de sportkoepel onlangs.

Voetbalclubs als NAC en AZ hebben inmiddels hun spelers tegen de Mexicaanse griep ingeënt.
http://www.nu.nl/sport/21(...)ezonde-sporters.html

Wat is dit nu weer? Klink die vaccins tegenhoudt voor sporters omdat er dan meer vaccins overblijven voor risicogroepen? Er zijn dan ook zo gigantisch veel professionele sporters, er zijn dan ook genoeg vaccins besteld denk ik.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_74556159
Vind je het niet gewoon slecht omdat het Klink is die het zegt

Vond het juist heel raar om op de radio te horen dat sporters zouden worden ingeënt. Als er iemand in topconditie is dan is het wel een topsporter, die heeft veel meer kans die griep te overleven dan iemand uit de genoemde risicogroepen.
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  maandag 9 november 2009 @ 22:00:31 #286
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_74556224
quote:
Op maandag 9 november 2009 21:42 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Wat is dit nu weer? Klink die vaccins tegenhoudt voor sporters omdat er dan meer vaccins overblijven voor risicogroepen? Er zijn dan ook zo gigantisch veel professionele sporters, er zijn dan ook genoeg vaccins besteld denk ik.
Zelfde regels voor sporters als voor de gewone burger. Als er uitzonderingen gemaakt gaan worden staat natuurlijk straks iedereen bij de huisarts voor de deur.

Maar ze zullen er niet wakker om liggen, zo'n internationale organisatie zal het wel via andere landen regelen.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  maandag 9 november 2009 @ 22:02:25 #287
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_74556288
quote:
Op maandag 9 november 2009 12:20 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Onderzoeksresultaten per definitie WEL vertrouwen zonder ze zelfs maar te lezen is wel héél erg makkelijk.

Ik lees de belangrijke papers wel vriend, maak jij je over mij maar geen zorgen.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_74556445
quote:

[..]

Besteld betekent nog niet dat die 34 mil. vaccins twee weken geleden al klaar lagen. Ze komen in batches vrij en sneller dat dan zoals het nu gaat, kunnen ze niet geleverd worden. Dat is bijvoorbeeld ook waarom ze niet direct alle kinderen kunnen inenten, zelfs al zouden ze het willen.
-
pi_74563087
quote:

[..]

Gelukkig doen ze dat ja zodat echte risicogroepen eerst kunnen.
Mr. Prolapse 2009
  dinsdag 10 november 2009 @ 08:21:11 #290
208890 June.
Seriously?
pi_74563152
quote:
Op maandag 9 november 2009 21:58 schreef Cerbie het volgende:
Vind je het niet gewoon slecht omdat het Klink is die het zegt

Vond het juist heel raar om op de radio te horen dat sporters zouden worden ingeënt. Als er iemand in topconditie is dan is het wel een topsporter, die heeft veel meer kans die griep te overleven dan iemand uit de genoemde risicogroepen.
Nou, topsport is niet gezond. En dat ze een goede conditie hebben wil helemaal niet zeggen dat ze ook een goed immuunsysteem hebben. Ook zij kunnen gewoon de griep krijgen..
Shine bright like a diamond.
pi_74563305
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 08:21 schreef June. het volgende:

[..]

Nou, topsport is niet gezond. En dat ze een goede conditie hebben wil helemaal niet zeggen dat ze ook een goed immuunsysteem hebben. Ook zij kunnen gewoon de griep krijgen..
Topsporters zitten tijdens het seizoen (wielerseizoen,schaatsseizoen etc) altijd tegen het randje aan waardoor hun immuunsysteem zwakker is dan dat van een lichaam in rust of een normaal sportend lichaam.(gematigd sporten heeft een netto positief effect op het immuunysteem) Buiten de psychologische stress speelt bij hun ook een enorme lichamelijke stress en dat veroorzaakt een verzwakking van het immuunsysteem. In feite sporten zij zichzelf de risicogroep in. Ik zie niet in waarom dat anders is dan niemand die er jaren over doet zich een risicogroep in te vreten of in te roken.....Ik zou die mensen ook niet als echte risicogroepen willen identificeren.
http://www.mrwonkish.nl Eurocrisis, Documentaires, Economie
pi_74564130
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 08:37 schreef dramatiek het volgende:

Ik zie niet in waarom dat anders is dan niemand die er jaren over doet zich een risicogroep in te vreten of in te roken.....Ik zou die mensen ook niet als echte risicogroepen willen identificeren.
Oja want dat geldt natuurlijk voor de meerderheid van de mensen die onder risicogroepen vallen.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_74564627
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 09:25 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Oja want dat geldt natuurlijk voor de meerderheid van de mensen die onder risicogroepen vallen.
Voor een gedeelte wel, of dat de meerderheid is weet ik niet. Het merendeel van de rokers krijgt hart-en vaatziekten, longziektes etc, mensen die veel eten krijgen vaker diabetes en zijn obese, krijgen daardoor ook weer hart-en vaatziekten etc. Ik kan je de aantallen niet noemen, maar het zal vast een redelijk groot gedeelte zijn.Of het de meerderheid is weet ik niet.
pi_74565365
Ik maak wel een fout om te denken dat een slechter immuunsysteem je meteen lid van de risicogroep maakt aangezien er geen onderliggend lijden is waardoor er complicaties kunnen optreden.
  dinsdag 10 november 2009 @ 11:23:53 #295
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_74567289
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 15:58 schreef mediaconsument het volgende:
Het wordt weer eenzelfde verhaal als altijd.

Wat ik niet begrijp, is waarom in Nederland de mensen die kritiek uiten altijd aangevallen worden, en dat de mensen waar deze kritiek op geuit wordt in bescherming worden genomen.

Kritiek is niet slecht bedoeld. We willen allemaal gezond zijn, we willen allemaal op de hoogte zijn, en we willen er samen het beste van maken.

Oftewel in plaats van kritiek nodeloos te weerleggen, lijkt het me beter dat we samenwerken om het onderste uit de mouw te gaan halen. Het lijkt er namelijk op alsof een aantal mensen hier onvoorwaardelijk de regering vertrouwt, en dat de medemens, die kritisch is omdat die het niet meer begrijpt, onvoorwaardelijk belachelijk gemaakt word.

Als ik zou moeten kiezen tussen het geloven van minister Klink, en het geloven van websites die duidelijkheid willen over dit soort onderwerp. Dan kies ik toch echt voor de websites. Klink heeft maar zijn best te doen! Wij moeten niet ons best doen dmv. ons mond te houden. Dat zou ik als regering namelijk het liefst hebben, mensen die liever tegen elkaar vechten dan tegen de regering.
En hiermee is alles gezegt. Amen!
pi_74567421
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 11:23 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Omdat de "kritiek" berust op onwaarheden en mensen weerhoudt van iets dat potentieel hun leven kan redden.
Mr. Prolapse 2009
pi_74567832
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 11:23 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  dinsdag 10 november 2009 @ 11:41:22 #298
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_74567849
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 16:53 schreef ender_xenocide het volgende:
Doden in zweden door mexicaanse griep vaccinatie.
www.expressen.se
27Stem nu! In Zweden hebben al meer dan 200 mensen zich in het ziekenhuis gemeld met ernstige bijwerkingen na vaccinatie tegen het H1N1 Mexicaanse griepvirus. Twee mensen zij er al aan overleden.
Trefwoorden bij dit artikel:
h1n1, vaccinatie, bijwerking, overleden.
bron

In de geindoctrineerde schaapjes staan nog steeds in de rij om zich te laten inenten voor de levensgevaarlijke griep
pi_74567964
De enige "bronnen" zijn de anti-vaccinatie mennekes De Zweedse authoriteiten zeggen zelf een onderzoek te houden, omdat er geen verband is op dit moment. Ook mensen die ingeeent zijn komen te overlijden, al dan niet door een inenting.

Nee laten we ons vooral verheven voelen boven anderen door ze schaapjes te noemen
Mr. Prolapse 2009
  dinsdag 10 november 2009 @ 11:47:05 #300
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_74568061
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 11:27 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Omdat de "kritiek" berust op onwaarheden en mensen weerhoudt van iets dat potentieel hun leven kan redden.
Knap dat jij met zekerheid kan stellen dat alle kritiek gebasseerd is op onwaarheden, het vaccin 100% veilig is, de overheid van voor 100% zeker weet wat alle bijwerkingen zijn.

Het gaat hier om de volkgezondheid! Het is uitermate belangrijk dat we kritische zijn tav vaccins die massaal gehyped worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')