abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74250600
Er zou gisteren een kort geding + uitspraak zijn geweest tegen Minister Klink over deze vaccins dezer dagen.

Dit juridische verhaal stond op internet:

http://www.sdnl.nl/ekc-mail-vaccinatie.htm

http://www.mstsnl.net/ekc(...)misdrijf-waaruit.pdf

(inleidende info m.b.t. verboden vergiften, met o.a. een dringende brief aan Philips Medical Systems)

http://www.stralingsarm-nederland.org/webpagina/KortGeding.htm

Ik weet niet of er beroep wordt aangetekend of dat direct de bodemprocedure wordt vervolgd/doorgezet na deze voorlopige KG uitspraak.

Wat ik niet begrijp is dat van dit Kort Geding (incl. uitspraak) tegen de Staat der Nederlanden vrijwel niets te vinden is in de grote kranten of op TV.

[ Bericht 3% gewijzigd door Bankfurt op 31-10-2009 13:44:15 ]
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 13:47:32 #127
262 Re
Kiss & Swallow
pi_74250829
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 13:37 schreef Bankfurt het volgende:
Er zou gisteren een kort geding + uitspraak zijn geweest tegen Minister Klink over deze vaccins dezer dagen.

(inleidende info m.b.t. verboden vergiften, met o.a. een dringende brief aan Philips Medical Systems)

Ik weet niet of er beroep wordt aangetekend of dat direct de bodemprocedure wordt vervolgd/doorgezet na deze voorlopige KG uitspraak.

Wat ik niet begrijp is dat van dit Kort Geding (incl. uitspraak) tegen de Staat der Nederlanden vrijwel niets te vinden is in de grote kranten of op TV.
misschien om de belachelijkheid van de aanklacht en de website?...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 13:52:04 #128
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_74250943
quote:

wat een idioten, tegen umts masten en griepprikken, waarschijnlijk zo bang voor alles modern dat ze zelfs geen alufolie hoedjes opzetten
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_74250945
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 13:04 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Dat is altijd zo makkelijk om te zeggen he; mensen lachen me uit omdat ze me niet durven te geloven. Mensen kunnen je ook uitlachen omdat ze andere theorieën/oplossingen/verklaringen veel logischer vinden.
klopt, maar dan moeten ze die wel geven. Als ik begin over de New World Order, zeggen mensen vaker "onzin!" dan dat ze met hun theorieën komen..
The motivation for me, is them telling me what I could not be
pi_74250972
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 13:47 schreef Re het volgende:

[..]

misschien om de belachelijkheid van de aanklacht en de website?...
Hoezo ? heb je het document m.b.t. Philips Medical systems gelezen ? Wat vind je van het rapport van dhr. A. van Rooij ?

Of probeer je te beweren dat de Rechtelijke macht in Nederland belachelijk is ?

leg eens uit als FOK-moderator ...
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 13:57:47 #131
262 Re
Kiss & Swallow
pi_74251106
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 13:53 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Hoezo ? heb je het document m.b.t. Philips Medical systems gelezen ? Wat vind je van het rapport van dhr. A. van Rooij ?

Of probeer je te beweren dat de Rechtelijke macht in Nederland belachelijk is ?

leg eens uit als FOK-moderator ...
het is gewoon een belachelijke website met claims die al tig keer zijn weerlegd of gewoon onwaar/verkeerd geinterpeteerd... echt zoveel nonsense op een website verzameld, het is gewoon grappig om te lezen.

Het raport van Dhr van Rooij zou ik dan ook als prullenbak voer willen bestempelen
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 14:00:19 #132
45206 Pietverdriet
pi_74251157
Maar Bankfurt, wat heb je tegen vaccinaties? Met een beetje goede wil is vaccineren toch als heel alchemistisch homeopatisch te zien, je neemt iets dat je ziek zou maken en bewerkt dat om te voorkomen dat je ziek wordt, dat klinkt toch aardig naar het gelijksoortigheidsbeginsel
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 14:01:12 #133
45206 Pietverdriet
pi_74251184
en in tegenstelling tot de klassieke homeopatie is er heel veel bewijs voor het nut van vaccinatie
pi_74251229
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 13:57 schreef Re het volgende:

[..]

Het raport van Dhr van Rooij zou ik dan ook als prullenbak voer willen bestempelen
Bedankt voor dit standpunt als FOK-moderator t.a.v. het Philips concern.
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 14:06:26 #135
262 Re
Kiss & Swallow
pi_74251296
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 14:03 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Bedankt voor dit standpunt als FOK-moderator t.a.v. het Philips concern.
dit is een persoonlijke mening, heeft verder niets met FOK! te maken...
pi_74252077
quote:

Even een stukje uit de "Pleitnota" van StralingsArm:
"Hoe eenvoudig was het geweest, als op ieder vaccin een etiket zou zitten met daarop een lijstje van ingrediënten, zoals kwik, aluminium-hydroxide, squaleen, formaldehyde en wat al niet meer."

http://www.emea.europa.eu(...)ix/pandemrix_pi.html
http://www.emea.europa.eu(...)ria/focetria_pi.html

Deze bijsluiters zijn openbaar en worden gewoon meegeleverd met de vaccins. Kwik wordt gewoon vernoemd, niks geheims aan. Leest er toevallig iemand mee van die stichting?

Die andere 2 documenten heb ik een poging gedaan om door te komen, maar geen idee wat je er nu eigenlijk mee wilt zeggen? Wat is het verband met dit topic of met het kort geding van StralingsArm?
-
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 14:46:10 #137
45206 Pietverdriet
pi_74252166
Bankfurt
Kwik wordt ook in de homeopatie gebruikt, dus wat je probleem met vaccinatie?
pi_74252473
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 14:46 schreef Pietverdriet het volgende:
Bankfurt
Kwik wordt ook in de homeopatie gebruikt, dus wat je probleem met vaccinatie?
In de homeopathie stoppen ze geen kwik in een injectienaald om in je aders te spuiten.
pi_74252493
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 14:06 schreef Re het volgende:

[..]

dit is een persoonlijke mening, heeft verder niets met FOK! te maken...
Zeg dat er dan voortaan bij, met je voorbeeldfunctie .
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 15:03:49 #140
45206 Pietverdriet
pi_74252587
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 14:58 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

In de homeopathie stoppen ze geen kwik in een injectienaald om in je aders te spuiten.
Bij vaccinatie ook niet
pi_74252620
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 15:03 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Bij vaccinatie ook niet
Ligt eraan welke.
Die nasale unit is ook vuig, ook daar wordt het immuunsysteem van het lichaam omzeild.
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 15:09:44 #142
45206 Pietverdriet
pi_74252719
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 15:05 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Ligt eraan welke.
Die nasale unit is ook vuig, ook daar wordt het immuunsysteem van het lichaam omzeild.
Welke vaccinatie wordt Intraveneus geinjecteert?
pi_74252786
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 15:05 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Ligt eraan welke.
Leg eens uit, het is namelijk juist de bedoeling dat het immuunsysteem niet wordt omzeild.
-
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 15:14:33 #144
45206 Pietverdriet
pi_74252853
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 15:12 schreef splendor het volgende:

[..]

Leg eens uit, het is namelijk juist de bedoeling dat het immuunsysteem niet wordt omzeild.
Scherp, idd, het is juist het idee het imuunsysteem te kietelen
pi_74253088
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 15:12 schreef splendor het volgende:

[..]

Waarom denk je dat drugs snuiven zo effectief is? Het wordt meteen door de bloedbaan & hersens opgenomen.
Zo'n vaccin-invasie met kwikzilver kan het immuunsysteem op hol laten slaan, met "zwellingen" tot gevolg. Als je breintissue op gaat zwellen door inflammatie ten gevolge van de inhoud van vaccinaties, kan je brein permanente schade oplopen. Lijkt me niet relaxed.
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 15:26:27 #146
45206 Pietverdriet
pi_74253153
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 15:24 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Waarom denk je dat drugs snuiven zo effectief is? Het wordt meteen door de bloedbaan & hersens opgenomen.
Zo'n vaccin-invasie met kwikzilver kan het immuunsysteem op hol laten slaan, met "zwellingen" tot gevolg. Als je breintissue op gaat zwellen door inflammatie ten gevolge van de inhoud van vaccinaties, kan je brein permanente schade oplopen. Lijkt me niet relaxed.
verzin je dit zelf?
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 15:30:26 #147
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_74253249
quote:

[..]

Als zoiets zou gebeuren zou je het kunnen meten.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_74253436
quote:

[..]

Drugs snuiven is effectief omdat het direct in de bloedbaan wordt opgenomen. Je zou het wellicht ook kunnen vernevelen en inademen, zelfde idee. Maar hoezo wordt het immuunsysteem dan omzeild? Hooguit overgestimuleerd.
En eerst begin je over intraveneuze vaccinatie en nu ineens is het weer nasaal? Ik weet dat dat bestaat, maar geen idee of die er al voor de Mexicaanse griep zijn en daarnaast worden die voor zover mij bekend niet in Nederland gebruikt, en in ieder geval niet op grote schaal. Dus het lijkt me volkomen irrelevant hier.
-
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 15:44:00 #149
45206 Pietverdriet
pi_74253560
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 15:09 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Welke vaccinatie wordt Intraveneus geinjecteert?
* Pietverdriet wacht op antwoord
pi_74253853
Het wordt weer eenzelfde verhaal als altijd.

Wat ik niet begrijp, is waarom in Nederland de mensen die kritiek uiten altijd aangevallen worden, en dat de mensen waar deze kritiek op geuit wordt in bescherming worden genomen.

Kritiek is niet slecht bedoeld. We willen allemaal gezond zijn, we willen allemaal op de hoogte zijn, en we willen er samen het beste van maken.

Oftewel in plaats van kritiek nodeloos te weerleggen, lijkt het me beter dat we samenwerken om het onderste uit de mouw te gaan halen. Het lijkt er namelijk op alsof een aantal mensen hier onvoorwaardelijk de regering vertrouwt, en dat de medemens, die kritisch is omdat die het niet meer begrijpt, onvoorwaardelijk belachelijk gemaakt word.

Als ik zou moeten kiezen tussen het geloven van minister Klink, en het geloven van websites die duidelijkheid willen over dit soort onderwerp. Dan kies ik toch echt voor de websites. Klink heeft maar zijn best te doen! Wij moeten niet ons best doen dmv. ons mond te houden. Dat zou ik als regering namelijk het liefst hebben, mensen die liever tegen elkaar vechten dan tegen de regering.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')