omdat het wel degelijk erg veel overeenkwam met de symtomen van de mex griep, en ze zijn gewoon naar buiten gekomen dat het een mogelijke doodsoorzaak zou kunnen zijn maar dat de test dit nog niet had uitgewezen... wat is daar zo erg aan dan? Er stond nergens dat ze daadwerkelijk aan de mex griep was overleden.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 09:53 schreef Bee-R34 het volgende:
dan nog even dit
[..]
Waarom gooien ze zo snel met mexicaanse griep als ze uberhaupt niet weten wat de werkelijke oorzaak was...
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:41 schreef Re het volgende:
[..]
omdat het wel degelijk erg veel overeenkwam met de symtomen van de mex griep, en ze zijn gewoon naar buiten gekomen dat het een mogelijke doodsoorzaak zou kunnen zijn maar dat de test dit nog niet had uitgewezen... wat is daar zo erg aan dan? Er stond nergens dat ze daadwerkelijk aan de mex griep was overleden.
Zelfs al zijn de symptomen er, je moet gewoon niet meteen ervan uit gaan dat het ook daadwerkelijk griep is. Ik heb blijkbaar ook ADHD-verschijnselen maar heb het niet.quote:'Meisje van 16 overleden aan Mexicaanse griep'
Uitgegeven: 26 oktober 2009 22:17
Laatst gewijzigd: 26 oktober 2009 22:32
SINT PHILIPSLAND - Een 16-jarig meisje uit het Zeeuwse Sint Philipsland is vermoedelijk overleden aan de gevolgen van de Mexicaanse griep.
Dat meldt de PZC.
Ze werd zondag ziek en overleed maandag in het Erasmus Medisch Centrum in Rotterdam.
Oh vertel, welke berichten die onlangs in de media zijn verschenen bevatte onjuiste informatie of waren verdraaid? En welke berichten zijn juist buiten de media gehouden?quote:
Het meisje van 16.. eerst griep maar later bleek van niet. Verdraaid en onjuist. Ik heb het nieuws niet vanaf het begin gevold dus weet ook niet of ze de oorzaak van de komst van de griep hebben verteld. Zo niet, dan is dat buiten de media gehouden..quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:48 schreef splendor het volgende:
[..]
Oh vertel, welke berichten die onlangs in de media zijn verschenen bevatte onjuiste informatie of waren verdraaid? En welke berichten zijn juist buiten de media gehouden?
Er stonden quotes omheen en er stond "vermoedelijk"quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:48 schreef Bee-R34 het volgende:
Zelfs al zijn de symptomen er, je moet gewoon niet meteen ervan uit gaan dat het ook daadwerkelijk griep is. Ik heb blijkbaar ook ADHD-verschijnselen maar heb het niet.![]()
Wat de media moet doen om mij tevreden te houden? Met werkelijke berichten komen. Niet eerst "ohjeej, mexicaanse griep", en dan opeens niet meer.
ja dan is dat toch een media probleem, er is duidelijk gecommuniceerd dat het een mogelijkheid was, geen zekerheid...quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:48 schreef Bee-R34 het volgende:
[..]
[..]
Zelfs al zijn de symptomen er, je moet gewoon niet meteen ervan uit gaan dat het ook daadwerkelijk griep is. Ik heb blijkbaar ook ADHD-verschijnselen maar heb het niet.![]()
Wat de media moet doen om mij tevreden te houden? Met werkelijke berichten komen. Niet eerst "ohjeej, mexicaanse griep", en dan opeens niet meer.
Er stond niks onwaars in dat bericht. De titel staat duidelijk tussen aanhalingstekens.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:52 schreef Bee-R34 het volgende:
[..]
Het meisje van 16.. eerst griep maar later bleek van niet. Verdraaid en onjuist. Ik heb het nieuws niet vanaf het begin gevold dus weet ook niet of ze de oorzaak van de komst van de griep hebben verteld. Zo niet, dan is dat buiten de media gehouden..
Zo denk ik er ook over, maar waarom melden ze het?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:58 schreef splendor het volgende:
Wat mij betreft was het een beetje onnodig berichtje en had ik liever gezien dat ze hadden gewacht op de definitieve conclusie van het RIVM
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The motivation for me, is them telling me what I could not be
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:01 schreef Bee-R34 het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over, maar waarom melden ze het?Dus de media brengt 1 bericht te vroeg naar buiten en dan is het ineens bangmakerij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-
Maar, Re, is dat niet eigenlijk de hele crux van dit verhaal (en vele andere): er gebeurt iets, de commerciele media springt er bovenop met het ene nog sensationelere verhaal dan de andere, want bloed en rampen verkopen goed, en door een zeker percentage van de bevolking worden de leugens/overdrijvingen van de media gezien als leugens van de regering....quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:52 schreef Re het volgende:
[..]
ja dan is dat toch een media probleem, er is duidelijk gecommuniceerd dat het een mogelijkheid was, geen zekerheid...
de officiele instanties zijn juist redelijk terughoudend met dit soort dingen
Waarom wordt het dan niet wat gereguleerd? Ze weten wat voor effect dergelijke berichten hebben. De paniek kan namelijk nog veel meer doden kosten dan de ziekte zelf.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:03 schreef splendor het volgende:
[..]
Dus de media brengt 1 bericht te vroeg naar buiten en dan is het ineens bangmakerij?
niet eens, het bericht zelf was gewoon goed opgesteldquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:03 schreef splendor het volgende:
[..]
Dus de media brengt 1 bericht te vroeg naar buiten en dan is het ineens bangmakerij?
blijkbaar denkt de meerderheid hier dat de regering e.d. zo goed voor ons is, terwijl achter de schermen heel wat anders gebeurdquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:26 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Waarom wordt het dan niet wat gereguleerd? Ze weten wat voor effect dergelijke berichten hebben. De paniek kan namelijk nog veel meer doden kosten dan de ziekte zelf.
Ik begrijp dat het nieuw en al is, ook snap ik dit veel met sensatie te maken heeft, echter weet ik ook dat er met dit soort zaken bewust omgegaan moet worden, om zodoende de situatie te kunnen verbeteren. Daar kun je eigenlijk geen paniek bij gebruiken.
uhmmmm het is niet de regering die de schreeuwerige koppen produceert hoorquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:47 schreef Bee-R34 het volgende:
[..]
blijkbaar denkt de meerderheid hier dat de regering e.d. zo goed voor ons is, terwijl achter de schermen heel wat anders gebeurdwij snappen elkaar iig
jij bent voor door overheidswege gereguleerde media?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:26 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Waarom wordt het dan niet wat gereguleerd?
Nou je vriend vindt dat de media gereguleerd moet worden, mij lijkt dat de regering dat beter niet kan reguleren dus ik snap je misschien nog wel beterquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:47 schreef Bee-R34 het volgende:
[..]
blijkbaar denkt de meerderheid hier dat de regering e.d. zo goed voor ons is, terwijl achter de schermen heel wat anders gebeurdwij snappen elkaar iig
Niet denken maar weten. Ze controleren (nog) niet de media dan, maar wel het volk.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:49 schreef Re het volgende:
[..]
of denk je dat de overheid de media controleert?
Je hoeft natuurlijk niet alles te reguleren, belangrijke zaken als een pandemie en een crisis, mogen mijns inziens best wel aan banden gelegd worden. Daarbij mag er ook kritisch gekeken worden naar de manier waarop dit soort onderwerpen belicht worden, bij de media zelf.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:50 schreef Re het volgende:
[..]
jij bent voor door overheidswege gereguleerde media?
Reguleren kan op meer manieren dan alleen via directe controle van de regering. Fouten mogen bijvoorbeeld harder afgestraft worden, oftewel dat de media meer hun best moeten doen om degelijke informatie te verstrekken.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:56 schreef eleusis het volgende:
[..]
Nou je vriend vindt dat de media gereguleerd moet worden, mij lijkt dat de regering dat beter niet kan reguleren dus ik snap je misschien nog wel beter
mja dat heeft niets hier mee te maken waarbij duidelijk gecommuniceerd wordt dat er een mogelijk geval van mex griep is en dat de koppen schreeuwen... weer een mex dodequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:01 schreef Bee-R34 het volgende:
[..]
Niet denken maar weten. Ze controleren (nog) niet de media dan, maar wel het volk.
Offtopic voorbeeldje: Ov-chipkaart. "Erg handig in gebruik en je betaald alleen je reis". De meeste gebruikers hebben een hekel aan het kaartje. Die Ov-chipkaart is alleen gemaakt om je te volgen, om te zien waar je geweest bent. Er gaat nog wel meer gebeuren waardoor privacy iets van het verleden wordt, maar daar komen jullie dan nog wel achter. Tot die tijd ben ik het "complot denkende ventje dat veel te veel spelletjes speelt"
Alleen de regering kan wetten maken... Ook al laten ze de wet vervolgens door iemand anders uitvoeren. Het idee gaat er altijd vanuit dat de regelmakers en uitvoerders het beter weten dan de rest, en dat is altijd maar de vraagquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:03 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Reguleren kan op meer manieren dan alleen via de regering. Fouten mogen bijvoorbeeld harder afgestraft worden, oftewel dat de media meer hun best moeten doen om degelijke informatie te verstrekken.
er staat ook niet voor niets "offtopic" in mn post..quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:06 schreef Re het volgende:
[..]
mja dat heeft niets hier mee te maken waarbij duidelijk gecommuniceerd wordt dat er een mogelijk geval van mex griep is en dat de koppen schreeuwen... weer een mex dode
en wie zegt dat ik ook niet verontrust ben door alle privacyschendende maatregelen... wat hier geheel off-topic is
Wat mij overigens ook steekt, is het lobbyverhaal. Grote bedrijven besteden hier namelijk miljoenen aan, waardoor het voor een politicus erg lastig is om een objectieve mening te verkrijgen. Je ziet dit erg duidelijk naar voren komen in het illegale downloads-verhaal, ik krijg dan ook het idee dat het volk ook zou moeten gaan lobbyen om hun kant van het verhaal duidelijk te krijgen. Op deze manier is er weinig regeren meer aan, en is de regering, net zoals de media dus meer een instrument om je doel mee te bereiken als groot bedrijf.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:09 schreef eleusis het volgende:
[..]
Alleen de regering kan wetten maken... Ook al laten ze de wet vervolgens door iemand anders uitvoeren. Het idee gaat er altijd vanuit dat de regelmakers en uitvoerders het beter weten dan de rest, en dat is altijd maar de vraagMaar je kan het vinden hoor. Sommige reguleringen (zeker in de EU) hebben heel goed uitgepakt voor ons.
Dat is altijd zo makkelijk om te zeggen he; mensen lachen me uit omdat ze me niet durven te geloven. Mensen kunnen je ook uitlachen omdat ze andere theorieën/oplossingen/verklaringen veel logischer vinden.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:12 schreef Bee-R34 het volgende:
Maar als ik daar over begin staat het vol met "lol" berichten omdat, zoals ik zei, de meeste mensen het niet kunnen/durven geloven..
misschien om de belachelijkheid van de aanklacht en de website?...quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:37 schreef Bankfurt het volgende:
Er zou gisteren een kort geding + uitspraak zijn geweest tegen Minister Klink over deze vaccins dezer dagen.
Dit juridische verhaal stond op internet:
http://www.sdnl.nl/ekc-mail-vaccinatie.htm
http://www.mstsnl.net/ekc(...)misdrijf-waaruit.pdf
(inleidende info m.b.t. verboden vergiften, met o.a. een dringende brief aan Philips Medical Systems)
http://www.stralingsarm-nederland.org/webpagina/KortGeding.htm
Ik weet niet of er beroep wordt aangetekend of dat direct de bodemprocedure wordt vervolgd/doorgezet na deze voorlopige KG uitspraak.
Wat ik niet begrijp is dat van dit Kort Geding (incl. uitspraak) tegen de Staat der Nederlanden vrijwel niets te vinden is in de grote kranten of op TV.
wat een idioten, tegen umts masten en griepprikken, waarschijnlijk zo bang voor alles modern dat ze zelfs geen alufolie hoedjes opzettenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:37 schreef Bankfurt het volgende:
Er zou gisteren een kort geding + uitspraak zijn geweest tegen Minister Klink over deze vaccins dezer dagen.
(inleidende info m.b.t. verboden vergiften, met o.a. een dringende brief aan Philips Medical Systems)
Ik weet niet of er beroep wordt aangetekend of dat direct de bodemprocedure wordt vervolgd/doorgezet na deze voorlopige KG uitspraak.
Wat ik niet begrijp is dat van dit Kort Geding (incl. uitspraak) tegen de Staat der Nederlanden vrijwel niets te vinden is in de grote kranten of op TV.
klopt, maar dan moeten ze die wel geven. Als ik begin over de New World Order, zeggen mensen vaker "onzin!" dan dat ze met hun theorieën komen..quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:04 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Dat is altijd zo makkelijk om te zeggen he; mensen lachen me uit omdat ze me niet durven te geloven. Mensen kunnen je ook uitlachen omdat ze andere theorieën/oplossingen/verklaringen veel logischer vinden.
Hoezo ? heb je het document m.b.t. Philips Medical systems gelezen ? Wat vind je van het rapport van dhr. A. van Rooij ?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:47 schreef Re het volgende:
[..]
misschien om de belachelijkheid van de aanklacht en de website?...
het is gewoon een belachelijke website met claims die al tig keer zijn weerlegd of gewoon onwaar/verkeerd geinterpeteerd... echt zoveel nonsense op een website verzameld, het is gewoon grappig om te lezen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:53 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Hoezo ? heb je het document m.b.t. Philips Medical systems gelezen ? Wat vind je van het rapport van dhr. A. van Rooij ?
Of probeer je te beweren dat de Rechtelijke macht in Nederland belachelijk is ?
leg eens uit als FOK-moderator ...
Bedankt voor dit standpunt als FOK-moderator t.a.v. het Philips concern.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:57 schreef Re het volgende:
[..]
Het raport van Dhr van Rooij zou ik dan ook als prullenbak voer willen bestempelen
dit is een persoonlijke mening, heeft verder niets met FOK! te maken...quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:03 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Bedankt voor dit standpunt als FOK-moderator t.a.v. het Philips concern.
Even een stukje uit de "Pleitnota" van StralingsArm:quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:37 schreef Bankfurt het volgende:
In de homeopathie stoppen ze geen kwik in een injectienaald om in je aders te spuiten.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:46 schreef Pietverdriet het volgende:
Bankfurt
Kwik wordt ook in de homeopatie gebruikt, dus wat je probleem met vaccinatie?
Zeg dat er dan voortaan bij, met je voorbeeldfunctiequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:06 schreef Re het volgende:
[..]
dit is een persoonlijke mening, heeft verder niets met FOK! te maken...
Bij vaccinatie ook nietquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:58 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
In de homeopathie stoppen ze geen kwik in een injectienaald om in je aders te spuiten.
Ligt eraan welke.quote:
Welke vaccinatie wordt Intraveneus geinjecteert?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:05 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ligt eraan welke.
Die nasale unit is ook vuig, ook daar wordt het immuunsysteem van het lichaam omzeild.
Leg eens uit, het is namelijk juist de bedoeling dat het immuunsysteem niet wordt omzeild.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:05 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ligt eraan welke.
Die nasale unit is ook vuig, ook daar wordt het immuunsysteem van het lichaam omzeild.
Scherp, idd, het is juist het idee het imuunsysteem te kietelenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:12 schreef splendor het volgende:
[..]
Leg eens uit, het is namelijk juist de bedoeling dat het immuunsysteem niet wordt omzeild.
Waarom denk je dat drugs snuiven zo effectief is? Het wordt meteen door de bloedbaan & hersens opgenomen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:12 schreef splendor het volgende:
[..]
Leg eens uit, het is namelijk juist de bedoeling dat het immuunsysteem niet wordt omzeild.
verzin je dit zelf?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:24 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Waarom denk je dat drugs snuiven zo effectief is? Het wordt meteen door de bloedbaan & hersens opgenomen.
Zo'n vaccin-invasie met kwikzilver kan het immuunsysteem op hol laten slaan, met "zwellingen" tot gevolg. Als je breintissue op gaat zwellen door inflammatie ten gevolge van de inhoud van vaccinaties, kan je brein permanente schade oplopen. Lijkt me niet relaxed.
Als zoiets zou gebeuren zou je het kunnen meten.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:24 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Waarom denk je dat drugs snuiven zo effectief is? Het wordt meteen door de bloedbaan & hersens opgenomen.
Zo'n vaccin-invasie met kwikzilver kan het immuunsysteem op hol laten slaan, met "zwellingen" tot gevolg. Als je breintissue op gaat zwellen door inflammatie ten gevolge van de inhoud van vaccinaties, kan je brein permanente schade oplopen. Lijkt me niet relaxed.
Drugs snuiven is effectief omdat het direct in de bloedbaan wordt opgenomen. Je zou het wellicht ook kunnen vernevelen en inademen, zelfde idee. Maar hoezo wordt het immuunsysteem dan omzeild? Hooguit overgestimuleerd.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:24 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
* Pietverdriet wacht op antwoordquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Welke vaccinatie wordt Intraveneus geinjecteert?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |