abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74222012
Deze week weer 4 doden, tsja, ik maak me nog altijd geen zorgen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_74228889
If you're the only one not panicking, you probably don't understand what's going on.
pi_74228968
Ja.

Waarom zou ik me druk maken om een griepvariant die minder doden veroorzaakt dan de normale seizoensgriep, waar ik me de afgelopen 31 jaar ook niet druk om heb gemaakt ?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_74229071
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 16:50 schreef PBateman1978 het volgende:
Ja.

Waarom zou ik me druk maken om een griepvariant die minder doden veroorzaakt dan de normale seizoensgriep, waar ik me de afgelopen 31 jaar ook niet druk om heb gemaakt ?
Om de grote farmaceuten hun kas te spekken, natuurlijk.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 16:56:08 #55
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_74229131
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 16:54 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Om de grote farmaceuten hun kas te spekken, natuurlijk.
Ja want die zijn de baas van de krant en het journaal.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_74229174
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 16:56 schreef eleusis het volgende:

[..]

Iedereen met veel geld, is daar de baas van. Je kunt namelijk erg veel bereiken met geld.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_74229186
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 16:56 schreef eleusis het volgende:

[..]

Als ik de baas zou zijn van het journaal..
When it comes to survival..
pi_74229335
quote:

http://www.nrc.nl/achterg(...)ns_dood_aan_de_griep
Ook gezonde kinderen gaan wel eens dood aan de griep
Gepubliceerd: 24 oktober 2009 04:30 | Gewijzigd: 30 oktober 2009 11:47
De Mexicaanse griepepidemie eiste in Nederland het leven van een verder gezond meisje. Vier vragen over gezonde mensen en deze ziekte.
Door een onzer redacteuren

* Nieuwsthema - Mexicaanse griep

Rotterdam, 24 okt. Het 14-jarige meisje dat afgelopen week overleed aan de Mexicaanse griep (Nieuwe Influenza A H1N1), kwam uit Haarlem. Ze vertoonde vrijdag 16 oktober de eerste verschijnselen van de ziekte, en overleed maandag 19 oktober, zo maakte de GGD Kennemerland gisteren bekend. Uit haar omgeving zijn geen andere ziektegevallen gemeld. Het meisje was de eerste van de tot nu toe zes Nederlandse griepdoden die geen andere ziekte had.

Is het typerend voor Mexicaanse griep dat jonge, gezonde mensen eraan kunnen overlijden?

Nee, ook aan gewone seizoensgriep overlijden elk jaar mensen die niet tot de risicogroepen behoren. Hoeveel is niet bekend. Risicogroepen voor Mexicaanse griep zijn volgens de Wereldgezondheidsorganisatie WHO zwangere vrouwen, vooral in de laatste drie maanden van hun zwangerschap, kinderen onder de twee jaar en mensen die aan een chronische longziekte lijden, waaronder astma. Verder lijkt obesitas een risicofactor te zijn, hoewel nog niet duidelijk is waarom. Kinderen boven de twee zijn geen risicogroep.

Is de kans dat gezonde kinderen overlijden groter bij Mexicaanse griep dan bij seizoensgriep?

Dat weten we niet, zegt de woordvoerder van het rijksinstituut voor de volksgezondheid RIVM. We weten alleen dat het overlijden van gezonde kinderen bij seizoensgriep heel zeldzaam is. En dat het H1N1-virus tot nu toe meer jonge en minder oude mensen treft dan seizoensgriep.

Is over het overlijden van gezonde kinderen aan het H1N1-virus al meer bekend in andere landen?

De Amerikaanse organisatie voor ziektebeheersing CDC maakte vorige week bekend dat sinds 30 augustus voorzover bekend 43 kinderen in de Verenigde Staten aan griep zijn gestorven. Bij 38 van hen ging het om het H1N1-virus, bij 5 was dat nog niet vastgesteld. Negentien kinderen waren tussen de 12 en 17 jaar, zestien tussen 5 en 11 jaar, de rest jonger dan 5. Een aantal kinderen leed aan ernstige chronische ziektes, een aantal was gezond. 43 doden in ruim een maand is relatief veel; per normaal griepseizoen overlijden in de VS 40 à 50 kinderen aan griep. In totaal overleden voor zover bekend tot nu toe 95 Amerikaanse kinderen aan de Mexicaanse griep.

Is het verloop van Mexicaanse griep heftiger dan dat van gewone seizoensgriep?

De overgrote meerderheid van de mensen die besmet raken met het H1N1-virus krijgt een ongecompliceerde griepachtige ziekte, waarvan de meesten zelfs zonder behandeling volledig herstellen. Bij de kleine groep zeer ernstige gevallen is het verloop wel anders dan bij seizoensgriep, bleek vorige week op een WHO-bijeenkomst in Washington. Deze groep, waaronder ook gezonde jonge mensen, ontwikkelt bijna direct een zware longontsteking. Onderzocht wordt nog of bij deze patiënten andere, nog niet bekende risicofactoren aanwezig zijn.

pi_74229439
Nog meer olie. Het frappantste vind ik dan ook wat ik in het begin van het verhaal heb gehoord. Dat de Mexicaanse Griep uit verschillende griepsoorten bestaat, dit schijnt bijna onmogelijk natuurlijk voor te kunnen komen.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_74229478
Olie?
pi_74229549
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 17:07 schreef LesStroud het volgende:
Olie?
Voor op het vuur!
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 17:35:03 #62
262 Re
Kiss & Swallow
pi_74230256
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 17:05 schreef mediaconsument het volgende:
Nog meer olie. Het frappantste vind ik dan ook wat ik in het begin van het verhaal heb gehoord. Dat de Mexicaanse Griep uit verschillende griepsoorten bestaat, dit schijnt bijna onmogelijk natuurlijk voor te kunnen komen.
het is een combi van 3 H1N1 virussen (bird, swine en human) en ja dat is gewoon mogelijk, er zijn wel meer voorbeelden van in de natuur maar het kan ook mogelijk zijn dat een van de H1N1 varianten ooit uit een laboratorium is ontsnapt (als in was compleet van de aardbodem verdwenen maar er werd nog mee getest en zo weer teruggezet in de natuur)
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_74230308
quote:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)riep-naar-5700.dhtml
WHO: Aantal doden Mexicaanse griep naar 5700
GENEVE (ANP) - Het aantal mensen dat wereldwijd gestorven is aan de Mexicaanse griep is deze week gestegen tot 5700. Dat heeft de Wereldgezondheidsorganisatie WHO vrijdag bekendgemaakt.

De grootste stijging was in de Amerikaanse continenten waar het totaal met 636 doden steeg naar 3539.
pi_74230411
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 17:35 schreef Re het volgende:

[..]

het is een combi van 3 H1N1 virussen (bird, swine en human) en ja dat is gewoon mogelijk, er zijn wel meer voorbeelden van in de natuur maar het kan ook mogelijk zijn dat een van de H1N1 varianten ooit uit een laboratorium is ontsnapt (als in was compleet van de aardbodem verdwenen maar er werd nog mee getest en zo weer teruggezet in de natuur)
Daarom zeg ik ook bijna. De kans is erg klein, daarom vind ik die mogelijkheid dat het uit een laboratorium ontsnapt zou zijn een goede. Dan mag dit overigens ook wel bekend worden vind ik.
pi_74230827
dat hele Mexicaanse griep is gewoonweg een dikke onzin. het is gewoon griep, maar ietsje vervelender. En de mensen die aan de griep sterven, niet lullig bedoeld, maar de zijn dan niet "sterk genoeg", biologisch gezien. Ik bedoel dus niet dat ze niks kunnen of wat dan ook, gewoon dat hun weerstand niet goed is opgebouwd/aangepast/of gewoon amper weerstand hebben. Daar valt echter wel wat aan te doen. Ik heb een vrij hoge weerstand doordat ik het gehele jaar actief ben, goed eet, en vaak buiten sta ipv in de aula. Zo went het systeem wat meer aan het kudtweer dan als ik heel de dag binnen zou zitten. ben afgelopen week verkouden geweest, met hofdpijn, en dat was het maar weer voor het jaar. Verder nooit ziek geweest, denk dan ook niet dat een griepje mij vloert. En zo wel, sja, so be it...
The motivation for me, is them telling me what I could not be
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 17:59:56 #66
262 Re
Kiss & Swallow
pi_74230894
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 17:40 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Daarom zeg ik ook bijna. De kans is erg klein, daarom vind ik die mogelijkheid dat het uit een laboratorium ontsnapt zou zijn een goede. Dan mag dit overigens ook wel bekend worden vind ik.
de bron van dit virus is geloof ik te herleiden tot een 6-jarig mexicaans jongetje in een afgelegen dorpje...
pi_74230904
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 17:57 schreef Bee-R34 het volgende:
dat hele Mexicaanse griep is gewoonweg een dikke onzin. het is gewoon griep, maar ietsje vervelender. En de mensen die aan de griep sterven, niet lullig bedoeld, maar de zijn dan niet "sterk genoeg", biologisch gezien. Ik bedoel dus niet dat ze niks kunnen of wat dan ook, gewoon dat hun weerstand niet goed is opgebouwd/aangepast/of gewoon amper weerstand hebben. Daar valt echter wel wat aan te doen. Ik heb een vrij hoge weerstand doordat ik het gehele jaar actief ben, goed eet, en vaak buiten sta ipv in de aula. Zo went het systeem wat meer aan het kudtweer dan als ik heel de dag binnen zou zitten. ben afgelopen week verkouden geweest, met hofdpijn, en dat was het maar weer voor het jaar. Verder nooit ziek geweest, denk dan ook niet dat een griepje mij vloert. En zo wel, sja, so be it...
Ga het aan mensen als 2CV vertellen, Ze zullen vast blij zijn met je handige tips...

Nee, niet serieus.
pi_74230951
ik zeg niet dat het tips zijn, ik zeg gewoon dat het bangmakerij is. zoals al verteld: jaarlijks gaan er duizenden mensen dood aan de "gewone" griep". Nu dus ook, maar noemen ze het mexicaanse griep, maar maken ze het erger dan het is. Als ze "mexicaanse" weg hadden gehaald was het effect net zo groot...
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 18:14:05 #69
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_74231167
* Pietverdriet denkt dat TS maar eens lekker paar maanden mee moet naar de tropen, maar dan zonder alle vaccinaties. Eens kijken hoe hij tegen de "onzin" aankijkt zonder vaccinaties en producten van big pharma
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_74234864
Nu is het weer een drie jarig meisje.

http://www.nu.nl/algemeen(...)exicaanse-griep.html
pi_74235023
eerst waas het alleen als je zwak was door ziekte, nu opeens ook kerngezonde mensen. buuullshaat

hoe krijg je een volk bang? vertel in een mindere-weerstand-seizoen dat mensen met een zwakkere weerstand eraan gaan. Hoe krijg je ze nog banger? VErtel ze dat het allemaal kerngezonde mensen zijn die ook het loodje leggen.
pi_74235224
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 20:18 schreef Bee-R34 het volgende:
eerst waas het alleen als je zwak was door ziekte, nu opeens ook kerngezonde mensen. buuullshaat

hoe krijg je een volk bang? vertel in een mindere-weerstand-seizoen dat mensen met een zwakkere weerstand eraan gaan. Hoe krijg je ze nog banger? VErtel ze dat het allemaal kerngezonde mensen zijn die ook het loodje leggen.

En daar, mag best wel eens aandacht aan besteed worden. Jij snapt het topic.

Bang en ziek zijn liggen dan ook niet ver van elkaar af.

[ Bericht 4% gewijzigd door mediaconsument op 30-10-2009 20:30:37 ]
  Redactie Frontpage vrijdag 30 oktober 2009 @ 20:27:39 #73
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_74235377
Dit is een zwaktebod van de overheid en de media. Alle slachtoffers die vallen dankzij H1N1 worden gerapporteerd, specifiek. Maar de vele meer doden die zijn gevallen door de H5Nx varianten worden niet gehypt.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_74235405
achja, nu zullen 7 van de 10 "ons" (ik weet namelijk verder niet hoe jij er over denkt..) raar vinden over dit soort dingen, maar je kent de filmpjes vast wel over een bepaalde "vaccin" wat een stofje in je achterlaat waardoor ze je overal kunnen opsporen. No thanks. Het begint met de OV-Chipkaart, nu de "griep" die van zieke tot kerngezonde mensen overspringt zomaar zonder reden... Vroeger vond ik het complotgebeuren flauwekul, maar vroeger vonden ze de telefoon in de schoen van James Bond ook onzin, maar kijk eens waar we nu staan..

Ik ben zowiezo niet van de medische dingen op dit sorot gebieden. Is het echt een gigantisch gruwelijke ziekte (kanker bijv.), ja dan heb ik het er nog wel voor over.. maar een griepje in een klimaat dat steeds warmer wordt en dus blijkbaar zo overvliegt? Nee, ik bent och niet gek
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 20:28:41 #75
262 Re
Kiss & Swallow
pi_74235431
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 20:24 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

En daar, mag best wel eens aandacht aan besteed worden. Jij snapt het topic.
alleen is het compleet nutteloos want als je niet in een risicogroep zit krijg je ook geen vaccin... dus wie moet er nou bang gemaakt worden en waarom... de vaccins zijn al besteld dus dat hoeft niet meer... dus wat dan...?
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 20:29:19 #76
262 Re
Kiss & Swallow
pi_74235462
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 20:28 schreef Bee-R34 het volgende:
achja, nu zullen 7 van de 10 "ons" (ik weet namelijk verder niet hoe jij er over denkt..) raar vinden over dit soort dingen, maar je kent de filmpjes vast wel over een bepaalde "vaccin" wat een stofje in je achterlaat waardoor ze je overal kunnen opsporen. No thanks. Het begint met de OV-Chipkaart, nu de "griep" die van zieke tot kerngezonde mensen overspringt zomaar zonder reden... Vroeger vond ik het complotgebeuren flauwekul, maar vroeger vonden ze de telefoon in de schoen van James Bond ook onzin, maar kijk eens waar we nu staan..

Ik ben zowiezo niet van de medische dingen op dit sorot gebieden. Is het echt een gigantisch gruwelijke ziekte (kanker bijv.), ja dan heb ik het er nog wel voor over.. maar een griepje in een klimaat dat steeds warmer wordt en dus blijkbaar zo overvliegt? Nee, ik bent och niet gek

BNW is de andere kant op
  Redactie Frontpage vrijdag 30 oktober 2009 @ 20:29:51 #77
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_74235484
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 20:28 schreef Bee-R34 het volgende:
Virussen springen juist over van een drager naar zgn gezonde mensen, hork. Misschien moet je je inlezen in de theorie van virussen?
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_74235509
quote:
De afgelopen week bezweken ook een 6-jarig jongetje, een 11-jarig meisje, een 25-jarige man en een 56-jarige vrouw aan de griep. Drie van hen waren al ziek, van de vierde is dat onduidelijk.
Wat grappig ook he, dat ze van elke generatie wel een dode hebben

een kind van 6
een tiener van 11
een volwassene van 25
een oudere (met alle respect) van 56

hmm... erg toevallig wel
pi_74235566
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 20:29 schreef Re het volgende:

[..]

BNW is de andere kant op
kleuterscholen schijnen ook laat te sluiten merk ik.. komt je mama of papa je nog niet ophalen omdat je thuis ook zo schijt-irritant ben..?

----
Dat i dan wel zo, maar ik heb nooit eerder gehoord dat een gezond iemand erdoor dood gaat.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 20:34:19 #80
262 Re
Kiss & Swallow
pi_74235634
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 20:32 schreef Bee-R34 het volgende:

[..]

kleuterscholen schijnen ook laat te sluiten merk ik.. komt je mama of papa je nog niet ophalen omdat je thuis ook zo schijt-irritant ben..?

----
Dat i dan wel zo, maar ik heb nooit eerder gehoord dat een gezond iemand erdoor dood gaat.
ik wees je alleen even over het bestaan van een forum waar dat soort dingen worden besproken, prima verder hoor, geen reden om te gaan schelden
pi_74235878
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 20:34 schreef Re het volgende:

[..]

ik wees je alleen even over het bestaan van een forum waar dat soort dingen worden besproken, prima verder hoor, geen reden om te gaan schelden
Die emoticon wekt emoties op.

Mjah, blijf het een vreemd verhaal vinden. Daarom zou ik het persoonlijk fijn vinden als het kabinet ook aan zou geven met dit soort zaken bezig te zijn, oftewel deze al dan niet onbedoelde bangmakerij. Daar zijn genoeg mogelijkheden voor te verzinnen.
pi_74235907
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 20:34 schreef Re het volgende:

[..]

ik scheld ook niet, maar met een " " kom je bij mij niet serieus over, eerder sarcastisch dus..
  Redactie Frontpage vrijdag 30 oktober 2009 @ 20:43:27 #83
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_74235963
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 20:41 schreef Bee-R34 het volgende:

[..]

ik scheld ook niet, maar met een " " kom je bij mij niet serieus over, eerder sarcastisch dus..
Maar, reageer eens op mijn reactie die ik maakte op jou virus-theorie?

Over dat jij het gek vind dat virussen overspringen tussen mensen?
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_74236216
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 20:30 schreef Bee-R34 het volgende:

[..]

Wat grappig ook he, dat ze van elke generatie wel een dode hebben

een kind van 6
een tiener van 11
een volwassene van 25
een oudere (met alle respect) van 56

hmm... erg toevallig wel
Voor degenen die nu gaan denken dat de doden verzonnen zijn: het 6-jarige jongetje komt uit mijn omgeving.
En mijn dochter ligt nu met koorts in bed
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_74236331
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 20:51 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Voor degenen die nu gaan denken dat de doden verzonnen zijn: het 6-jarige jongetje komt uit mijn omgeving.
Laat haar maar zo goed mogelijk eten en drinken, zodat ze goed aan kan sterken. Ik denk namelijk dat het grootste gevaar van griep hem in dat onderdeel zit. Je eetlust verminderd erdoor, waardoor je lichaam sowieso een stuk zwakker is om de ziekte aan te kunnen.

Mjah, laten eten is makkelijker gezegd dan gedaan, koorts kan dan ook een andere oorzaak hebben.
  Redactie Frontpage vrijdag 30 oktober 2009 @ 20:58:51 #86
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_74236465
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 20:51 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Komt vast allemaal goed Mwana. Sterkte iig (je kent me als erikz denkik).
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_74236684
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 20:43 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Maar, reageer eens op mijn reactie die ik maakte op jou virus-theorie?

Over dat jij het gek vind dat virussen overspringen tussen mensen?
lees een eens terug.. want in het zelfde stukje, laatste regel, had ik het daarover..
  Redactie Frontpage vrijdag 30 oktober 2009 @ 21:11:59 #88
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_74236894
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 21:05 schreef Bee-R34 het volgende:

[..]

lees een eens terug.. want in het zelfde stukje, laatste regel, had ik het daarover..
Dat had ik wel gelezen. Griep springt makkelijk over. Al sinds mensenheugenis. Griep begint altijd flink om zich heen te grijpen vanaf oktober en houd het vaak uit tot eind februari. Lees maar na.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 21:40:27 #89
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_74237973
Schijnt dat zonlicht/vitamine D een hormoon in je lichaam stimuleert die virussen effectief tegengaat. In herfst/winter is er ook minder zon dan in de lente/zomer. Vandaar dat je geen griep ziet in warme perioden. Vitamine D schijn je wel te kunnen compenseren in tijden van 'donker' door het oraal in te nemen. Al heb je wel veel nodig. Het gekke is dat de Nederlandse en Amerikaanse overheid al tientallen jaren, sinds de invoering van zonnebrandcremes, géén effectieve orale dosis aanraden. De dosis in je lichaam dat gelijk zou staan als er wel volop zon is en je jezelf met regelmaat blootsteld aan deze zonlicht. De gevallen van kanker en huidkanker zijn sinds het invoeren van zonnebrandcremes die UV-A stralen tegenhouden en UV-B stralen doorlaten (of andersom) juist toegenomen. De straling dat juist kanker-bevorderend zou werken zou door zonnebrand-cremes juist worden doorgelaten tot het lichaam. De gezonde UV-straling die het hormoon-aanmaak stimuleren dat ziekten effectief tegengaat wordt dus juist tegengehouden door deze zonnebrand-cremes.

[ Bericht 30% gewijzigd door Schenkstroop op 30-10-2009 21:50:53 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 22:30:01 #90
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_74239826
Ik heb ook gelezen dat zonnebrand cremes juist huidkanker veroorzaken.
Principe olie op je huid smeren...wordt toch veel heter dan geen olie..etc..
Snollebolt
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 22:34:44 #91
262 Re
Kiss & Swallow
pi_74239983
ja da's een beetje offtopic he, maar cremes tegewoordig zijn wel iets meer dan alleeen olie hoor

er wordt trouwens wel onderzoek gedaan naar effecten van Vit D en griep

http://www.nutraingredien(...)swine-flu-protection
pi_74241278
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 21:40 schreef Schenkstroop het volgende:
Schijnt dat zonlicht/vitamine D een hormoon in je lichaam stimuleert die virussen effectief tegengaat. In herfst/winter is er ook minder zon dan in de lente/zomer. Vandaar dat je geen griep ziet in warme perioden. Vitamine D schijn je wel te kunnen compenseren in tijden van 'donker' door het oraal in te nemen. Al heb je wel veel nodig. Het gekke is dat de Nederlandse en Amerikaanse overheid al tientallen jaren, sinds de invoering van zonnebrandcremes, géén effectieve orale dosis aanraden. De dosis in je lichaam dat gelijk zou staan als er wel volop zon is en je jezelf met regelmaat blootsteld aan deze zonlicht. De gevallen van kanker en huidkanker zijn sinds het invoeren van zonnebrandcremes die UV-A stralen tegenhouden en UV-B stralen doorlaten (of andersom) juist toegenomen. De straling dat juist kanker-bevorderend zou werken zou door zonnebrand-cremes juist worden doorgelaten tot het lichaam. De gezonde UV-straling die het hormoon-aanmaak stimuleren dat ziekten effectief tegengaat wordt dus juist tegengehouden door deze zonnebrand-cremes.
De engelse ziekte komt ook weer terug. Wat eigenlijk erg vreemd is.
pi_74245745
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 20:58 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Komt vast allemaal goed Mwana. Sterkte iig (je kent me als erikz denkik).

Update: Hare Majesteit de Draak is ontwaakt en heeft haar plek op de troon wederom ingenomen, slechts gehinderd door een snotneusje en slechte adem.
Het valt wel mee dus, het was alleen in de context van gisteren dat het eng leek (*afklopt voor de zekerheid*)
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_74246473
gelukkig maar, maar zoals i kal zei (en je hebt het nu zelf ervaren). Het is bangmakerij. Ging het jongetje dood aan iets anders dan was je minder bang dat jouw dochter met koorts er ook aan ging. Maar omdat er zoveel angst wordt gezaaid m.b.t. de (mexicaanse) griep, was jij nog bezorgder dan gewoon..
pi_74246507
dan nog even dit
quote:
Geen zevende Mexicaanse griepdode
Uitgegeven: 27 oktober 2009 16:47
Laatst gewijzigd: 27 oktober 2009 17:26
BILTHOVEN - Het 16-jarig Zeeuws meisje dat volgens het Erasmus Medisch Centrum maandag mogelijk aan de Mexicaanse griep overleed, blijkt niet door die ziekte te zijn bezweken.

© ANP
Dat maakte het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) dinsdag bekend.
''Er was zelfs überhaupt geen sprake van griep'', aldus een woordvoerder van het instituut. Waar het meisjes uit Sint Philipsland wel aan is overleden, kon de zegsman niet vertellen.

Ze werd zondag ziek en overleed maandag in het Erasmus Medisch Centrum in Rotterdam.
© ANP
Waarom gooien ze zo snel met mexicaanse griep als ze uberhaupt niet weten wat de werkelijke oorzaak was...
pi_74246653
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 20:18 schreef Bee-R34 het volgende:

En hoe krijg je ze nóg banger? Dit soort berichten verzwijgen of verdraaien en het volk vooral vertellen dat alles in orde en onder controle is.
Verwar berichtgeving nou eens niet met propaganda of bangmakerij, dat is gewoon niet hetzelfde.
-
  Redactie Frontpage zaterdag 31 oktober 2009 @ 10:11:34 #97
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_74246663
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 09:53 schreef Bee-R34 het volgende:
dan nog even dit
[..]

Waarom gooien ze zo snel met mexicaanse griep als ze uberhaupt niet weten wat de werkelijke oorzaak was...
Daar ben ik het helemaal met je eens. Ik vond dat ook belachelijk, maar de media deed dat, aangezien degene van het GGD al meldde dat de eerste H1N1 test negatief was op dat meisje.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  Redactie Frontpage zaterdag 31 oktober 2009 @ 10:12:00 #98
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_74246672
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 08:09 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Update: Hare Majesteit de Draak is ontwaakt en heeft haar plek op de troon wederom ingenomen, slechts gehinderd door een snotneusje en slechte adem.
Het valt wel mee dus, het was alleen in de context van gisteren dat het eng leek (*afklopt voor de zekerheid*)
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_74246682
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 10:10 schreef splendor het volgende:

[..]

En hoe krijg je ze nóg banger? Dit soort berichten verzwijgen of verdraaien en het volk vooral vertellen dat alles in orde en onder controle is.
precies wat er gedaan wordt
pi_74247074
dus, als de media het medlt is het vberkeerd, als ze het niet melden is het ook verkeerd...
Wat moeten mensen doen om jou wel tevreden te houden ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')