Het is niet de eerste keer dat ik zo'n verhaal tegenkom, maar wel in de NEderlandse pers.quote:Op donderdag 5 november 2009 00:03 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Indianen staan er dan ook niet om hun sterke immuunsysteem bekend, dit aan de hand van de verhalen over westerlingen die eigenhandig hele stammen hebben uitgemoord door een verkoudheid. Daarbij is dit verhaal vrij lastig na te trekken, of het moet zo zijn dat dit soort stammen tegenwoordig persvoorlichters hebben ofzo?
De rest van het artikel (16 juni, Helen Branswell, Canadian Press) hierquote:TORONTO - Manitoba's top doctor says it does appear that swine flu is hitting First Nations people in the province harder than non-aboriginal Manitobans.
Dr. Joel Kettner said numbers of cases are still small and analyses have to be treated with caution, but the impression created by the number of medical evacuations from remote northern communities seems to reflect a real situation.
"It appears from our information that . . . (among) our most severe cases, there's an over-representation from a population and demographic perspective, of First Nations and aboriginal people," Kettner, the chief medical officer of health, said Monday in an interview from Winnipeg.
Dit is hetzelfde verschil wat optreedt tussen de verschillende leeftijdsgroepen. Het gaat om memory T-cells. Die hadden de Indianen niet voor Europese virussen en oudere mensen nu in meerdere aantallen/varianten dan jongere kinderen die aan minder blootgesteld zijn. Het gaat daarbij niet eens zozeer om de sterke van het immuunsysteem danwel om de historie van het immuunsysteem. Je zou bij wijze van experiment een kind 18 jaar in een gedesinfecteerde box kunnen opsluiten om em vervolgens 5 uur in een willekeurig druk kantoorpand te zetten tijdens een griepseizoen. Grote kans dat ie binnen een x aantal weken omkiept (wanneer hij niet geholpen wordt).quote:Op donderdag 5 november 2009 12:04 schreef Omentuva het volgende:
[..]
Het is niet de eerste keer dat ik zo'n verhaal tegenkom, maar wel in de NEderlandse pers.
[..]
De rest van het artikel (16 juni, Helen Branswell, Canadian Press) hier
Maar de mediadiensten springen er inderdaad bovenop hier in Nederland. Alles voor de kijkcijfers, en het komt goed nadenken over de vaccinatiekeuze niet ten goede.
quote:Op donderdag 5 november 2009 00:16 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Het stelsel inderdaad niet, dit principe wel. Populisme heeft daar heel wat minder kans, daarom is het altijd een nek aan nek race. In Nederland veranderd de opinie van dag tot dag.
Dit is de grootste leugen die ik afgelopen 3 maanden ben tegengekomen.... even mijn reactie:quote:Op donderdag 5 november 2009 12:48 schreef dramatiek het volgende:
[..]
...
In feite versterk een vaccinatie het immuunsysteem voor de rest van je leven. ......
En de trein gaat verder. Een lichte stijging!quote:Arbodienst Arbo Unie constateert een lichte stijging van het aantal ziekmeldingen onder de beroepsbevolking als gevolg van de Mexicaanse griep. Dat zegt woordvoerster Esther van de Leferink van Arbo Unie, die twee miljoen werknemers vertegenwoordigt.
"We zien een duidelijke piek na de herfstvakantie. Ten opzichte van andere branches zijn er ook meer leerkrachten ziek", aldus Van de Leferink. Dat is volgens haar verklaarbaar: "Jongeren hebben minder weerstand, dus gedijt het virus wat makkelijker op de scholen."
Het versterkt niet je hele immuunsysteem nee. Maar het versterkt wél je weerstand tegen het virus waartegen je gevaccineerd wordtquote:Op donderdag 5 november 2009 19:04 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Dit is de grootste leugen die ik afgelopen 3 maanden ben tegengekomen.... even mijn reactie:
Wat lul je nou? 'Trein'quote:Op donderdag 5 november 2009 19:07 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
En de trein gaat verder. Een lichte stijging!
Als je het zo ziet dat een vaccinatie je beschermt tegen 1 extra indringer dan heb je feitelijk weerstand tegen N+1 indringers. Dat is dus meer dan vantevoren, Zou je biologieboeken er nog eens op naslaan.quote:Op donderdag 5 november 2009 19:04 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Dit is de grootste leugen die ik afgelopen 3 maanden ben tegengekomen.... even mijn reactie:
geachte dramatiek,
ik wed om 1 krat Heineken bier dat als jouw huisarts jou adviseert een deegroller in je kont te stoppen opdat het je beschermt tegen iedere vorm van griep, dat je het diezelfde dag nog zult doen ook !!
quote:Een 35-jarige man is gisteren in het Atriumziekenhuis in Heerlen overleden aan de gevolgen van de Mexicaanse griep. Dat heeft een woordvoerder van het Atrium vandaag gezegd.
De man was gezond voordat hij de griep kreeg en had geen medische geschiedenis, aldus de woordvoerder. Hij was begin deze week opgenomen op de Intensive Care, omdat hij in een zeer slechte conditie het ziekenhuis binnenkwam.
En als je verkracht wordt, ben je ook eens ontmaagd. Wat een niveautjequote:Op donderdag 5 november 2009 23:13 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je zou haast gaan willen dat je aan deze ziekte overlijd, dan krijg je toch nog de aandacht die je verdiende.
Misschien is dat wel het voorbeeld van natuurlijke selectiequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:02 schreef Dragorius het volgende:
[..]Waarom geloven mensen dat nou...
Wat een smakeloze reactie.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:13 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je zou haast gaan willen dat je aan deze ziekte overlijd, dan krijg je toch nog de aandacht die je verdiende.
Er zijn nu ook huisartsen die dus mensen adviseren de vaccinatie niet te nemen (hebben we het over risicogroep-patienten he, denk aan zwaar astmatisch, COPD etc.) omdat het vaccin niet veilig zou zijn..gebaseerd op gebakken lucht en gevaarlijk voor de patient....quote:Op vrijdag 6 november 2009 08:07 schreef June. het volgende:
[..]
Misschien is dat wel het voorbeeld van natuurlijke selectie. Uiteindelijk overlijden ze aan een lullige infectie, die makkelijk voorkomen had kunnen worden door vaccineren
Vind het eerder smakeloos dat er hier mensen zijn die het toestaan dat elke! mexicaanse griepdode een plaatsje in het nieuws krijgt. Het zou eruit zien als we dat voortaan met elke dode zouden doen, hebben we dan nog tijd over om niet te rouwen?quote:
Jou mening dat dat vaccin veilig is, is ook gebaseerd op gebakken lucht. Slappe hap noemt men dat.quote:Op vrijdag 6 november 2009 08:27 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Er zijn nu ook huisartsen die dus mensen adviseren de vaccinatie niet te nemen (hebben we het over risicogroep-patienten he, denk aan zwaar astmatisch, COPD etc.) omdat het vaccin niet veilig zou zijn..gebaseerd op gebakken lucht en gevaarlijk voor de patient....
Het is ook onzin dat elke griepdode nu breeduit uitgemeten wordt in de media, maar laten wij ons dan als verstandige mens niet verlagen tot zulks een laag niveau.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:03 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Vind het eerder smakeloos dat er hier mensen zijn die het toestaan dat elke! mexicaanse griepdode een plaatsje in het nieuws krijgt. Het zou eruit zien als we dat voortaan met elke dode zouden doen, hebben we dan nog tijd over om niet te rouwen?
Vind het allemaal erg enzo, dat staat buiten kijf, echter vind ik dit haast discriminatie tov mensen die doodgaan aan andere ziekten/ongelukken.
Jij noemt onderzoeksresultaten tegenwoordig gebakken lucht?quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:04 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Jou mening dat dat vaccin veilig is, is ook gebaseerd op gebakken lucht. Slappe hap noemt men dat.
Daarom nogmaals de vraag, wie ben jij om hier zo zeker over te zijn, terwijl de rest van Nederland nog lang niet is?
Je moet dan ook wel snappen dat ik dit als directe kritiek mbt. deze media uit. Daarom zeg ik dat ik elke dode erg vind, echter geeft de media je weinig ruimte om ergens wat zekerheid over te krijgen. De ene keer is het namelijk een griepje dat niet erger is dan een seizoensgriep, de andere dag gaan er een miljard mensen aan dood. Ow en er moest bewezen worden dat gezonde mensen aan deze griep overlijden en dat, is pure onzin/stemmingmakerij!quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:05 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Het is ook onzin dat elke griepdode nu breeduit uitgemeten wordt in de media, maar laten wij ons dan als verstandige mens niet verlagen tot zulks een laag niveau.
Onzin, de kranten/media weten gewoon dat angst verkoopt, niemand zegt dat het "bewezen" moet worden. Dat maak je er nu zelf van.. "gebakken lucht"quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:08 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Ow en er moest bewezen worden dat gezonde mensen aan deze griep overlijden en dat, is pure onzin/stemmingmakerij!
Die onderzoeksresultaten vertrouw ik niet om eerlijk te zijn. Meestal zijn deze onderzoeken dan ook gedaan door de bedrijven die het vaccin maken zelf. Of je moet een degelijk onafhankelijk onderzoek kunnen laten zien, welke ik nog nergens opgepikt heb helaas, je krijgt alleen van een Klink te horen dat het veilig is! Klink heeft dan ook de aankoop gedaan!quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:06 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Jij noemt onderzoeksresultaten tegenwoordig gebakken lucht?
Waarom zou je het niet vertrouwen? De onderzoeken zijn altijd neutraal, het komt ook vaak genoeg voor dat een medicijn of vaccin afgekeurd wordt.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:10 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Die onderzoeksresultaten vertrouw ik niet om eerlijk te zijn. Meestal zijn deze onderzoeken dan ook gedaan door de bedrijven die het vaccin maken zelf. Of je moet een degelijk onafhankelijk onderzoek kunnen laten zien, welke ik nog nergens opgepikt heb helaas, je krijgt alleen van een Klink te horen dat het veilig is! Klink heeft dan ook de aankoop gedaan!
dit bericht was 26 oktober, er schijnen al meer doden te zijn ondertussen maar daar nog niet een betrouwbare bron voor gevondenquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:53 schreef ender_xenocide het volgende:
Doden in zweden door mexicaanse griep vaccinatie.
www.expressen.se
27Stem nu! In Zweden hebben al meer dan 200 mensen zich in het ziekenhuis gemeld met ernstige bijwerkingen na vaccinatie tegen het H1N1 Mexicaanse griepvirus. Twee mensen zij er al aan overleden.
Trefwoorden bij dit artikel:
h1n1, vaccinatie, bijwerking, overleden.
bron
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |