Morgen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Vanaf wanneer mag ik de kerstboom opzetten?
6 december en niet eerder!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Vanaf wanneer mag ik de kerstboom opzetten?
Wanneer moet je ;m dan weer aftuigen?quote:
Na 6 januari.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wanneer moet je ;m dan weer aftuigen?
Foei. Als je een echte hebt moet ;ie in de fik met oud en nieuw.quote:
Er komen weer wedstrijden dus maak/kies iets mooi's.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:12 schreef 3keernix het volgende:
Ik weet gewoon niet wat ik als UI moet nemen..
Yeahquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Foei. Als je een echte hebt moet ;ie in de fik met oud en nieuw.
Heb ik al een maand last vanquote:
Dan is bij een school werken toch weer leuk hequote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:17 schreef sararaats het volgende:
ik vier dit jaar alle feesten !!!
ik werk in een school dus moet niet werken tijdens de feestdagen !!!!
jep.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:27 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dan is bij een school werken toch weer leuk he.
Halloween is ook echt vetquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:31 schreef sararaats het volgende:
[..]
jep.
ik vier zelfs Halloween (lees: Samhain)
Das heul vetquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:31 schreef sararaats het volgende:
[..]
jep.
ik vier zelfs Halloween (lees: Samhain)
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:43 schreef Natalie het volgende:
Oeh, een slowchat! Daar moet ik bij zijn
wij hebben alleen geen echte.quote:
Ah, timmmmm is ook weer van de partij.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:10 schreef UncleErnie het volgende:
Gegroet, eenvoudige lieden! Op naar weer een gezellig jaar FEE!
Deze keer niet veel te veel geld uitgeven aan een vriendin die je een maand later dumpt![]()
Daar hebben we het niet meer over.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:12 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ah, timmmmm is ook weer van de partij.
Dat verhaal van die gouden ketting staat me nog goed bij![]()
Kijken of ik eindelijk een keertje boven je komquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:15 schreef Adelante het volgende:
Als het goed is krijgen we ook weer statistieken binnenkort, ben benieuwd wie de FEE topposters worden.
Welk protocol? Of bedoel je dat mensen het gewoon eeuwen op die manier hebben gedaan en het dus gewoon een soort van ongeschreven regel is?quote:
Ik heb hier de nepboom van vorig jaar nog op zolder staan, met alle ballen en slingers er nog in! Ben ik lekker snel klaar dit jaar.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Welk protocol? Of bedoel je dat mensen het gewoon eeuwen op die manier hebben gedaan en het dus gewoon een soort van ongeschreven regel is?
Ik vind de sfeer in huis en tuin gewoon zo fijn als er een boom en 1001 lichtjes branden en vind het belachelijk dat je daar maar een klein maandje van mag genieten.
Denk dat ik mn boom in de tweede week van november al neerzet
Ik zal wel weer hoog staanquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:15 schreef Adelante het volgende:
Als het goed is krijgen we ook weer statistieken binnenkort, ben benieuwd wie de FEE topposters worden.
ook hierquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:15 schreef Adelante het volgende:
quote:
Dat is niet leuk.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:18 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik heb hier de nepboom van vorig jaar nog op zolder staan, met alle ballen en slingers er nog in! Ben ik lekker snel klaar dit jaar.
Het gaat toch om het optuigen zeker? Dat is de hele lol aan zo'n boompjequote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:18 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik heb hier de nepboom van vorig jaar nog op zolder staan, met alle ballen en slingers er nog in! Ben ik lekker snel klaar dit jaar.
Dan moet je dat vooral doenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is niet leuk.
Ik kan echt genieten van het optuigen van de boom en overal slingers en lampjes en kerstmannen plaatsen. Daar ben ik gerust 2 dagen zoet mee
Mwhehe, in mijn buurt is het alleen feest tijdens de Ramadanquote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik baal wel dat ik altijd van die zeikerds als buren heb.
Toen ik in 7aar woonde had ik buren die vonden dat de lichtslangen in de tuin uit moesten als het donker was, zij stoorden zich eraan en opeens konden hun gordijnen niet meer dicht.
Hier in Emmen kreeg ik vorig jaar ook allemaal commentaar omdat ik zo'n lichtjesgordijn aan de schuur had gehangen
Dan zou ik er zo weinig mogelijk breekbare ballen in hangen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:25 schreef junkiexp het volgende:
Wij hebben nog nooit een kerstboom gehad eigenlijk.
Maar eens kijken of ik de vriendin kan overhalen dit jaar.
We hebben ook nog een kater van 1 jaar, dus ik weet niet wat die gaat doen natuurlijk.
Koop een echte. In de kunstboom klom de kat graag, maar de echte bleef ze ver vandaanquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:25 schreef junkiexp het volgende:
Wij hebben nog nooit een kerstboom gehad eigenlijk.
Maar eens kijken of ik de vriendin kan overhalen dit jaar.
We hebben ook nog een kater van 1 jaar, dus ik weet niet wat die gaat doen natuurlijk.
Dat denk ik ook altijd. Totdat ik eenmaal bezig ben. Dan mag iemand anders het afmaken.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:11 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Het gaat toch om het optuigen zeker? Dat is de hele lol aan zo'n boompje
Dat is wel waarquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:21 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat denk ik ook altijd. Totdat ik eenmaal bezig ben. Dan mag iemand anders het afmaken.
Ik heb het echt zóvaak dat ik dat kreng er eerst in doe, en dan na een uur erachter komen dat ik die krengen niet gecontroleerd heb. En dat kutsnoer het niet doetquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:22 schreef Adelante het volgende:
Vooral dat lichtsnoer is iedere jaar een crime
Dan zitten er weer te veel lampjes bij elkaar en dan heb je weer grote onverlichte takken
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:22 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Dat is wel waar
Na de lichtjes en de xslingers er in doen, ben ik het altijd weer spuugzat. Dan wacht ik een dag of twee, en ga ik dan weer vrolijk met de rest verder
Zo extreem herkenbaarquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:23 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Ik heb het echt zóvaak dat ik dat kreng er eerst in doe, en dan na een uur erachter komen dat ik die krengen niet gecontroleerd heb. En dat kutsnoer het niet doet
Ik vind het toch echt nog véél te vroeg voor kerstinkopen. Ik loop de kerstafdelingen die nu al overal uit de grond springen ook met veel zelfbeheersing voorbij, simpelweg omdat het gewoon nog te vroeg is.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik moest net even bij de Gamma zijn voor een nieuw trekkoord voor het douchelicht, kosten ongeveer 1,50 ofzo.
Maar helaas hebben ze bij de Gamma ook al een kerstafdeling en dus stond ik bij de kassa een bedrag van 40 euro af te rekenen.
De lichtslang voor de tuin is gekocht en een treintje dat straks rond de boom zal rijden
Ow, en dit omdat ik zo ben dat ik vanaf oktober al zin heb in kerst, en het dan midden december wel weer gezien heb. Dat probeer ik dit jaar te voorkomen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:39 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Ik vind het toch echt nog véél te vroeg voor kerstinkopen. Ik loop de kerstafdelingen die nu al overal uit de grond springen ook met veel zelfbeheersing voorbij, simpelweg omdat het gewoon nog te vroeg is.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:07 schreef Adelante het volgende:
Ik heb al weer een lichtster voor het raam gehangen, durf hem alleen nog niet aan te doen
Als iemand raar kijkt, gewoon zeggen dat je uitgeschoten bent met het pompoensnijdenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:07 schreef Adelante het volgende:
Ik heb al weer een lichtster voor het raam gehangen, durf hem alleen nog niet aan te doen
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:38 schreef draculettetje het volgende:
even een goede avond
als een slechte tvp!
Ik ga vandaag al 1 lichtslang in de tuin ophangenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:07 schreef Adelante het volgende:
Ja!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:56 schreef xxiessiexx het volgende:
Dit subforum is tof!
da kan toch ook al best?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 07:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga vandaag al 1 lichtslang in de tuin ophangen
Ik zal de komende dagen de reacties die ik er vast op ga krijgen hier wel neerplempenquote:
wat voor lichtslang moet ik me voorstellen dan?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 08:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zal de komende dagen de reacties die ik er vast op ga krijgen hier wel neerplempen
laat ik het zo zeggen: vorig jaar kreeg ik al opmerkingen omdat ik zo'n lichtjesgordijn aan de schuur had gehangenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 08:24 schreef draculettetje het volgende:
[..]
wat voor lichtslang moet ik me voorstellen dan?
of zijn ze bij jou in de buurt zo bekrompen?
meen jequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 08:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
laat ik het zo zeggen: vorig jaar kreeg ik al opmerkingen omdat ik zo'n lichtjesgordijn aan de schuur had gehangen
Dan zou hij nooit weg zijnquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:01 schreef Natalie het volgende:
Als ik dat zou doen, dan zou ie er nu al een paar maanden staan
Hahahaquote:
vandaag wel?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb geen tijd om mn lichtslang op te hangen
Ik maak gewoon tijd, heb nu lang genoeg gewachtquote:
Ga zo doorquote:
Hij is nu even boven dus ik ga zo mn laptop op de stereo aansluitenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ga zo doorTrouwens je hebt toch wel gewoon kerstmuziek opgezet ondanks dat je man dat niet goed vond
Dus je kan hem niet onder de duim houdenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij is nu even boven dus ik ga zo mn laptop op de stereo aansluiten
Met gemakquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dus je kan hem niet onder de duim houden
Jaloersssss!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 @ 14:03 schreef junkiexp het volgende:
Goed bezig hier, binnenkort maar naar een grote kerstmarkt in Duitsland denk ik
Gewoon gaan, die dingen zijn net over de grensquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:17 schreef Natalie het volgende:
[..]
Jaloersssss!
Daar zou ik ook wel eens naartoe willen
Hmm dus het is leuk voor de gezelligheid maar als je kerstspul wil hebben dat modern is en bij je ballen past kan je beter in NL ergens naar zo'n kerstmarkt gaan.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
Gewoon gaan, die dingen zijn net over de grens(misschien makkelijker gezegd als je in Arnhem woont). Maar voor leuke aankopen hoef je er niet echt heen, want Duitsers zijn echt heel (maar dan ook heeeeeel) traditioneel: dus alle kerstmeuk daar is rood en goud en kan zo uit de jaren '80 komen.
GEWELDIG tochquote:
Maar dan wel warm hequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:20 schreef Adelante het volgende:
En omdat het morgen toch keihard gaat regenen:
[ afbeelding ]
en slagroomquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |