Dit is een Nederland forumquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:57 schreef zomaareennaam het volgende:
op welke plek bedoel je?
de eerste sneeuw in Polen is al gevallen -
en het jaar is begonnen op 1 januari - dus voorspellen dat op 1 januari dit jaar de eerste sneeuw viel in Oostenrijk?
oh - dus we mogen hier niets over andere landen posten... - dank je voor de waarschuwing!quote:
Jij hebt dit jaar een winterslaap gehouden?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:18 schreef tliciouz het volgende:
Nederland heeft geen sneeuw, Nederland heeft drap!Helaas, want ik ben dol op sneeuw
Nee? Maar van de sneeuw hier in NL kun je minstens een week genieten en dan is het weg. Ik wil een pak sneeuw waar je tot je knieën in staat en die ook echt een tijd blijft liggen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:20 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Jij hebt dit jaar een winterslaap gehouden?
Meer pop dan sneeuwquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:56 schreef Roi het volgende:
Voorspel hier wanneer de eerste sneeuw gaat vallen deze winter!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:54 schreef Natalie het volgende:
Ik ga me toch een sneeuwpop bouwen op het balkon als 't gaan sneeuwen deze winter!
Wortel als neus, kastanjes als knopen, een muts op en een sjaal om (heb er toch 6, worden ze nog eens gebruikt)
Kan me geen moer schelen dat ik 30 ben
Het blijft leuk iddquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:54 schreef Natalie het volgende:
Ik ga me toch een sneeuwpop bouwen op het balkon als 't gaan sneeuwen deze winter!
Wortel als neus, kastanjes als knopen, een muts op en een sjaal om (heb er toch 6, worden ze nog eens gebruikt)
Kan me geen moer schelen dat ik 30 ben
wat veul sneuwquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:02 schreef ChiefBigFoot het volgende:
Onze achtertuin, 24 november vorig jaar![]()
[ afbeelding ]
Juist ja. Een cm of tien, minimaal! En dan kijken hoe het hele land vastlooptquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:08 schreef Natalie het volgende:
Echt een lekkere lading sneeuw en niet zo'n zielig laagje van een paar centimeter waar je niets mee kan (maar wat wel mooi is om naar te kijken)
Bijkomend voordeel iddquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Juist ja. Een cm of tien, minimaal! En dan kijken hoe het hele land vastloopt
Sterker nog, toen er eens vier of vijf centimeter lag, had Nu.nl het over "Natuurgeweld"quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:24 schreef ChiefBigFoot het volgende:
Dat begrijp ik nooit zo goed. In Scandinavische landen vallen enkele decimeters aan sneeuw en gaat het dagelijks leven gewoon door, maar als er hier een paar centimeter ligt is iedereen direct in paniek en staat alles vast.
Ze strooien anders dan wij en in die landen rijden ze met spijkerbanden en zitten ze niet te zeiken dat een setje winterbanden zo duur is. Dat is het.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:24 schreef ChiefBigFoot het volgende:
Dat begrijp ik nooit zo goed. In Scandinavische landen vallen enkele decimeters aan sneeuw en gaat het dagelijks leven gewoon door, maar als er hier een paar centimeter ligt is iedereen direct in paniek en staat alles vast.
Het moet over drie weken twee tot drie etmalen achter elkaar enorm doorsneeuwen, daarna moet er een matige tot strenge vorstperiode aanbreken die tot half maart duurt en waarin er geen bewolking is en alleen een flauw noordoostenwindje.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:51 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ze strooien anders dan wij en in die landen rijden ze met spijkerbanden en zitten ze niet te zeiken dat een setje winterbanden zo duur is. Dat is het.
Van mij mag er op 15 december sneeuw vallen, wat uiteraard moet blijven liggen en in de kerstnacht moet het ook sneeuwen. En dan niet zo'n rond je hoofd gierende sneeuwstorm maar gewoon dikke vlokken die naar beneden dwarrelen.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:46 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Sterker nog, toen er eens vier of vijf centimeter lag, had Nu.nl het over "Natuurgeweld"
![]()
![]()
Natuurgeweld
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:51 schreef RealZeus het volgende:Van mij mag er op 15 december sneeuw vallen, wat uiteraard moet blijven liggen en in de kerstnacht moet het ook sneeuwen. En dan niet zo'n rond je hoofd gierende sneeuwstorm maar gewoon dikke vlokken die naar beneden dwarrelen.
Jaaaaquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:48 schreef Joel-Smeets het volgende:
Op kerstavond natuurlijk,en dat het dan meteen een weekje gaat vriezen
Doe ik ook altijd.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:59 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Het blijft leuk idd
Leeftijd doet er niet toe.
Ik ga altijd snachts wandelen bij de 1e sneeuwval, zo magischdan is de hele wereld zo lief enzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |