Dit is een Nederland forumquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:57 schreef zomaareennaam het volgende:
op welke plek bedoel je?
de eerste sneeuw in Polen is al gevallen -
en het jaar is begonnen op 1 januari - dus voorspellen dat op 1 januari dit jaar de eerste sneeuw viel in Oostenrijk?
oh - dus we mogen hier niets over andere landen posten... - dank je voor de waarschuwing!quote:
Jij hebt dit jaar een winterslaap gehouden?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:18 schreef tliciouz het volgende:
Nederland heeft geen sneeuw, Nederland heeft drap!Helaas, want ik ben dol op sneeuw
Nee? Maar van de sneeuw hier in NL kun je minstens een week genieten en dan is het weg. Ik wil een pak sneeuw waar je tot je knieën in staat en die ook echt een tijd blijft liggen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:20 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Jij hebt dit jaar een winterslaap gehouden?
Meer pop dan sneeuwquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:56 schreef Roi het volgende:
Voorspel hier wanneer de eerste sneeuw gaat vallen deze winter!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:54 schreef Natalie het volgende:
Ik ga me toch een sneeuwpop bouwen op het balkon als 't gaan sneeuwen deze winter!
Wortel als neus, kastanjes als knopen, een muts op en een sjaal om (heb er toch 6, worden ze nog eens gebruikt)
Kan me geen moer schelen dat ik 30 ben
Het blijft leuk iddquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:54 schreef Natalie het volgende:
Ik ga me toch een sneeuwpop bouwen op het balkon als 't gaan sneeuwen deze winter!
Wortel als neus, kastanjes als knopen, een muts op en een sjaal om (heb er toch 6, worden ze nog eens gebruikt)
Kan me geen moer schelen dat ik 30 ben
wat veul sneuwquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:02 schreef ChiefBigFoot het volgende:
Onze achtertuin, 24 november vorig jaar![]()
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |