Ja, zo lijkt The Clap van Yes, of eigenlijk, van Steve Howe me toch ook wel vermeldenswaardig.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:01 schreef cafca het volgende:
Hm, alleen maar electrische solo's jammer.
Dat is inderdaad één van de beste nummers ooit, maar is dat nummer niet één grote lange gitaarsolo?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:59 schreef Roi het volgende:
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: Beste gitaarsolo
Je hebt gestemd op: Funkadelic - Maggot Brain
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:33 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ja, zo lijkt The Clap van Yes, of eigenlijk, van Steve Howe me toch ook wel vermeldenswaardig.
Ik ben verliefd geworden op Black. Met een solo die tussen de oefenruimte en optredens is ontstaan.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:40 schreef ranja het volgende:
Gestemd op Alive van Pearl Jam... solo plus begeleidende muziek samen, geweldig.
Ben niet zo van de 'echte' solo's, 1 gitaar op de voorgrond en de rest er wat achter.
Er staat een maximum op het aantal nummers dus moest ik selectief zijnquote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:41 schreef Hukkie het volgende:
Wel verneukeratief die site; klik je omdat je denkt dat je een stukje te horen krijgt, wordt gelijk je stem al verwerkt.
Comfortably Numb heeft mijn stem dus gekregen.
Dat had ik idd beter gezegdquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:41 schreef Hukkie het volgende:
Wel verneukeratief die site; klik je omdat je denkt dat je een stukje te horen krijgt, wordt gelijk je stem al verwerkt.
Comfortably Numb heeft mijn stem dus gekregen.
Zo mooi iddquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:41 schreef Berkery het volgende:
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Je hebt gestemd op: Jane's Addiction - Three days
Aangenaam verrast dat ie in het lijstje stond
madderfakker! toen ik dit topic opende, dacht ik: die MOET ertussen staanquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:40 schreef JuiceJuice het volgende:
Mark Knopler op Alchemy bij Sultans of Swing (L)
quote:Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Je hebt gestemd op: Michael Jackson - Beat It
Alleen de laatste 30 seconden zijn oke van dat nummer. De solo wordt verneukt omdat hij aan het einde zit en de rest van het nummer gewoon bout is. Bagger bijna.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:40 schreef JuiceJuice het volgende:
Mark Knopler op Alchemy bij Sultans of Swing (L)
Precies.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:24 schreef -Dries- het volgende:
Hotel California is iig de mooiste melodische solo die ik kan bedenken. On the beach van Neil Young is ook prachtig in zijn eenvoud.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:06 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Alleen de laatste 30 seconden zijn oke van dat nummer. De solo wordt verneukt omdat hij aan het einde zit en de rest van het nummer gewoon bout is. Bagger bijna.
Is inderdaad heerlijk maar Highway Star van Made in Japan blaast je nog meer omver, net als die solo daar..quote:
Is ondertussen aangepastquote:Op zondag 1 november 2009 13:05 schreef Siniti het volgende:
Er staat comfortabyl numb ipv comfortably numb
Zegt iemand met een Pink Floyd-avatar.quote:Op zondag 1 november 2009 15:11 schreef Norrage het volgende:
fantastisch die saaie classic rock lijstjes altijd...
Nouja, het is geen kritiek op het genre hoor, ik ben er (zoals je zelf zegt) zelf ook fan ben..Maar dit soort lijstje zijn altijd opgesteld met oogkleppen op. Zijn zoveel niet classic-rock artiesten met goede gitaarsolo's, maar ja....in ieder geval vind ik om een of andere reden liefhebbers van enkel en alleen het classic-rock genre zo zieligquote:Op zondag 1 november 2009 16:34 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Zegt iemand met een Pink Floyd-avatar.
Ik zou niet weten wat er saai is aan classic rock. Ik luister het zeker niet non-stop (doe ik met geen enkele muziekstijl), maar het blijft altijd goed.
Als het elitair gedrag wordt door "classic rock, omdat alleen classic rock goed is", dan is het zielig inderdaad. Maar dat is met iedere muziekstijl zo.quote:Op zondag 1 november 2009 16:55 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nouja, het is geen kritiek op het genre hoor, ik ben er (zoals je zelf zegt) zelf ook fan ben..Maar dit soort lijstje zijn altijd opgesteld met oogkleppen op. Zijn zoveel niet classic-rock artiesten met goede gitaarsolo's, maar ja....in ieder geval vind ik om een of andere reden liefhebbers van enkel en alleen het classic-rock genre zo zielig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |