Ja, zo lijkt The Clap van Yes, of eigenlijk, van Steve Howe me toch ook wel vermeldenswaardig.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:01 schreef cafca het volgende:
Hm, alleen maar electrische solo's jammer.
Dat is inderdaad één van de beste nummers ooit, maar is dat nummer niet één grote lange gitaarsolo?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:59 schreef Roi het volgende:
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: Beste gitaarsolo
Je hebt gestemd op: Funkadelic - Maggot Brain
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:33 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ja, zo lijkt The Clap van Yes, of eigenlijk, van Steve Howe me toch ook wel vermeldenswaardig.
Ik ben verliefd geworden op Black. Met een solo die tussen de oefenruimte en optredens is ontstaan.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:40 schreef ranja het volgende:
Gestemd op Alive van Pearl Jam... solo plus begeleidende muziek samen, geweldig.
Ben niet zo van de 'echte' solo's, 1 gitaar op de voorgrond en de rest er wat achter.
Er staat een maximum op het aantal nummers dus moest ik selectief zijnquote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:41 schreef Hukkie het volgende:
Wel verneukeratief die site; klik je omdat je denkt dat je een stukje te horen krijgt, wordt gelijk je stem al verwerkt.
Comfortably Numb heeft mijn stem dus gekregen.
Dat had ik idd beter gezegdquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:41 schreef Hukkie het volgende:
Wel verneukeratief die site; klik je omdat je denkt dat je een stukje te horen krijgt, wordt gelijk je stem al verwerkt.
Comfortably Numb heeft mijn stem dus gekregen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |