staat er opquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:27 schreef Len93 het volgende:
Doe mij ook maar op de lijst, ligt natuurlijk wel aan de datum enzovoorts.
woon je ook in nijmegen ?quote:
Hoofdletters zijn bekend bij jou?quote:
Swarma is niet bekend met hoofdletters of interpunctie of iets wat enigszins normaal leesbaar is.quote:
Officieel in Druten, maar aangezien niemand dat kent!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:34 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
woon je ook in nijmegen ?
ergens in de stad avondje borrelen of bowlen ofzo
Pcc right?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Officieel in Druten, maar aangezien niemand dat kent!In nijmegen zit een leuk bowling centrum, kun je ook leuk borrelen. Weet alleen niet hoe hij heet wel dat hij bij een universiteit in de buurt zat.
Lijn 85 of 87quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:15 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja en livalo komt uit boven leeuwen, met zn allen met de bus neem ik aan?
Je komt uit druten, dus je gaat meequote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Lijn 85 of 87Maarem, heb jij me ergens horen zeggen dat ik mee ga? Want ik ben niet zo bekend in PUB, sowieso nergens hier op fok
Laat me even rustig na denken voor ik een besluit ga nemen waar ik spijt van ga krijgen, eenmaal op een meet geweest en je komt nooit meer van fok afquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:20 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Je komt uit druten, dus je gaat mee
Waarom zou je ervanaf willen?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Laat me even rustig na denken voor ik een besluit ga nemen waar ik spijt van ga krijgen, eenmaal op een meet geweest en je komt nooit meer van fok af
Oke oke, jullie zijn wel heel gezellig!quote:
mooi, er staat nog een biertje openquote:
Dan heb ik wel een slaapplek nodig vrees ik, aangezien Nijmegen nog steeeeeeeeeeeeeds geen nachtnet heeftquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:13 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
mooi, er staat nog een biertje open
Preciesquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:26 schreef remmertjuh het volgende:
[..]
Ja dan kom ik gewoon met de fiets
20 km lopen is best verquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:29 schreef Bee. het volgende:
[..]
PreciesOf lopend als het zou moeten.
Olroundquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Officieel in Druten, maar aangezien niemand dat kent!In nijmegen zit een leuk bowling centrum, kun je ook leuk borrelen. Weet alleen niet hoe hij heet wel dat hij bij een universiteit in de buurt zat.
Zeg maar lieverd, ik ga ook, dus dan kom je toch welquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oke oke, jullie zijn wel heel gezellig!Ik denk er nog even over na, en ik laat het horen. Wil namelijk wel eerst een datum
Omdat er bepaalde mensen nietn aar Utrecht kunnen, maar een keertje Nijmegen wel mogelijk is. En ik vind Nijmegen ook handiger dna Utrecht (voor mij), en dus misschien ook voor anderenquote:
Ja, je moet ook gewoon!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:36 schreef livalo het volgende:
Oh, ik sta er al op zie ik. Lekker makkelijk.
Ja daar kun je best eens gelijk in hebben!quote:
Als jij komt kan ik natuurlijk niet weigeren. Zet mij er maar op mits de datum me zintquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:25 schreef nijnja het volgende:
[..]
Zeg maar lieverd, ik ga ook, dus dan kom je toch wel?!
Gewoon schijt aan hebben en nog 'n keer doen.quote:
Hihi, mag ik bij je in bed kruipen?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 @ 17:42 schreef VASND het volgende:
Eens denken of ik PUBgrut over de vloer wilanders heb ik misschien nog wel een slaapplek tegen die tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |