Owwww, wat ben je toch verschrikkelijkquote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:47 schreef Muis006 het volgende:
Er komt een koord uit je kont
Ja ja een koord uit je kont
Kzal even trekken
Ik heb deels bijgelezenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:54 schreef Greys het volgende:
Q, whehehehe, doos.
Ik had het toch ook hier gemeld al dat ik je weer teruggezet had
Maar nu moet ie goed zijn!
En hoop ik dat ie minstens twee uur onaangetast blijft!
Ik had een keer op mijn werk 'Hallelujaaaaaa tra la laaaaaaaaaa', dat heel oude Songfestivalnummer in mijn hoofd. Neuriën, galmen, etc. Tot mijn collega's er strontziek van werden (deed het niet expresquote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Owwww, wat ben je toch verschrikkelijk![]()
De hele godsganselijke dag liedjes in mijn kop. Die van mezelf en die van mijn meneer die die tic ook heeft en ze lekker aan mij doortelepateert. En dan heb jij het OOK
Verschrikkelijk wát?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Owwww, wat ben je toch verschrikkelijk![]()
De hele godsganselijke dag liedjes in mijn kop. Die van mezelf en die van mijn meneer die die tic ook heeft en ze lekker aan mij doortelepateert. En dan heb jij het OOK
Maar dat is gewoon gaaf,quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had een keer op mijn werk 'Hallelujaaaaaa tra la laaaaaaaaaa', dat heel oude Songfestivalnummer in mijn hoofd. Neuriën, galmen, etc. Tot mijn collega's er strontziek van werden (deed het niet expres).
Half uur later zat collega ook te hummen, hetzelfde nummer
Ennnnn bedankt... nu heb ik dat andere Halleluja liedje in m'n hoofdquote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had een keer op mijn werk 'Hallelujaaaaaa tra la laaaaaaaaaa', dat heel oude Songfestivalnummer in mijn hoofd. Neuriën, galmen, etc. Tot mijn collega's er strontziek van werden (deed het niet expres).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
Goedenavond allemaal.quote:
Oh die is leuk ja!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:58 schreef Muis006 het volgende:
Greysje peysje pudding pie, mocht je nog een chickflick voor de ongetwijfeld zoveelste keer willen zien, op rtl5 komt maid in manhattan om 2030.
Nee nog niet, maar kom maar op met je smerige verhalenquote:
Gewoon zeggen dattie zn bek moet houwequote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh die is leuk ja!
Maar dan gaat Heer G er doorheen zitten tetteren. Die heeft een vroegere vlucht.
Dit is gemeen... er zijn alleen 2 kutfilms vanavond, agatha christie en maid in manhattanquote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:58 schreef Muis006 het volgende:
Greysje peysje pudding & pie, mocht je nog een chickflick voor de ongetwijfeld zoveelste keer willen zien, op rtl5 komt maid in manhattan om 2030.
Ik heb al gegeten ja.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee nog niet, maar kom maar op met je smerige verhalen
Al weet ik niet of dat ook voor de rest geldt
Oh en ik eet saté. Gelieve daar rekening mee te houden.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:58 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ennnnn bedankt... nu heb ik dat andere Halleluja liedje in m'n hoofdjaaaaaaaaaaaaaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Nee, koe. De vraag was wát je gegeten hebt.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee nog niet, maar kom maar op met je smerige verhalen
Al weet ik niet of dat ook voor de rest geldt
Oh en ik eet saté. Gelieve daar rekening mee te houden.
Hahahaha jawel want de laatste heb ik al gezien, en mijn vader heeft Poirot op DVD.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:00 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Dit is gemeen... er zijn alleen 2 kutfilms vanavond, agatha christie en maid in manhattan... dat kun je dus niet doen he
Oke!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dattie zn bek moet houwe
gatverdammequote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, koe. De vraag was wát je gegeten hebt.
Ik doelde op je bestelling
Alhoewel, nu we het toch over ranzige dingen hebben. Er zat keiveel bloed in mn stront, en ik had er een pic van gemaakt. Die showde ik aan MM tijdens het eten
He was not amused
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
gatverdamme
kan me zijn reactie goed voorstellen
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Alhoewel, nu we het toch over ranzige dingen hebben. Er zat keiveel bloed in mn stront, en ik had er een pic van gemaakt. Die showde ik aan MM tijdens het eten
He was not amused
Toch vind ik dat jullie een ........ "bijzondere" relatie hebbenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
He was not amused
k mis blijkbaar een dosis humor ofzoquote:
Iemand die als achternaam heeft "Suckit" kan niet veel zijn...quote:
Wij ookquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:04 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Toch vind ik dat jullie een ........ "bijzondere" relatie hebben
GMTA.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:05 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Iemand die als achternaam heeft "Suckit" kan niet veel zijn...
(ik ken 'm niet... wie is dat?)
Dat is bij jou dus eens een keer. Dat is mijn dagelijks levenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is Poirot, flapdrol. En je spreekt het niet uit als Suckit.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:05 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Iemand die als achternaam heeft "Suckit" kan niet veel zijn...
(ik ken 'm niet... wie is dat?)
Je praat poep. En hij mag niet in de Posse, stop askingquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:06 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat is Poirot, flapdrol. En je spreekt het niet uit als Suckit.
Da's hetzelfde als mensen die denken dat je Siobhan uitspreekt als Sjieooban.
Dien Belgische dikzak wil ook heul niet in jouw possequote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:07 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Je praat poep. En hij mag niet in de Posse, stop asking
Een posse met bonbonsquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dien Belgische dikzak wil ook heul niet in jouw posse![]()
Hij en Hastings hebben hun eigen posseeentje met bonbons.
Moet jij zeggenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:09 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Een posse met bonbonsdat is homo
Mwahquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:06 schreef ferrari_rood het volgende:
Heer G moet zijn verhaal natuurlijk kwijt. Over uitgestelde vertrektijden de ijzige kou in Noorwegen. Dus wel goed naar hem luisteren he Greys.
Wij dragen roze bandana's omdat alle andere kleuren al gebruikt waren ja!?quote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Mwah
Mijn schoonmoeder belt net: "We komen je zo halen!".
Dus ik: "Whut???".
Schoonmoeder: "Ja want dan rijden we samen naar Schiphol en dan gaan we hem ophalen, leuk he?".
Ik "Ehm nou dat kan niet, want zijn auto staat daar gewoon".
Schoonmoeder: "Daar rij jij dan mee naar huis met Heer G en dan rijden wij mee! Gezellig!".
Ik: "Ehm nou dat gaat ook niet, want hij hangt al in de lucht. En ik weet niet of hij niet gewoon meteen naar bed wil aangezien hij niet lekker is".
Schoonmoeder "Dan is het des te beter dat wij rijden ipv hij!".
Ik: "Ik geloof toch niet dat eh.... Zo ziek is hij nou ook weer niet hoor en we halen het al niet meer, hij vliegt al".
Schoonmoeder: "Oh. Dus je denkt dat eh... ja. Nou. Bel maar even als hij geland is dan".
Niks mis met roze dus niet dissenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:11 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Wij dragen roze bandana's omdat alle andere kleuren al gebruikt waren ja!?
Wast lekker? Ik had stoofpeertjes als toetjequote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:11 schreef Goodbye het volgende:
Ik ga even eten en het topic is al weer bijna vol![]()
Leuk zulkje spontane acties.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Mwah
Schoonmoeder: "Ja want dan rijden we samen naar Schiphol en dan gaan we hem ophalen, leuk he?".
Schoonmoeder: "Daar rij jij dan mee naar huis met Heer G en dan rijden wij mee! Gezellig!".
Ik: "Ehm nou dat gaat ook niet, want hij hangt al in de lucht. En ik weet niet of hij niet gewoon meteen naar bed wil aangezien hij niet lekker is".
Ik: "Ik geloof toch niet dat eh.... Zo ziek is hij nou ook weer niet hoor en we halen het al niet meer, hij vliegt al".
Schoonmoeder: "Oh. Dus je denkt dat eh... ja. Nou. Bel maar even als hij geland is dan".
Drie kwartier ofzo hier vandaan.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:13 schreef ferrari_rood het volgende:
Ze heeft haar zoon gemist. Maar zover rijden is het niet van jullie naar schiphol?
Ik was laatst wel dik een uur te laat om mijn ouder op te halen. Ze waren een half uur te vroeg geland en ik stond mega in de file. Ze waren niet zo blij.
Zonder de rest van het topic maar te lezen ben ik het met je eens.quote:
Nee dat moet vanavond Greys snap dat dan dat is spontaan en daar houden mannen van wat nou met een biertje en een Bink op de bank ze willen verdorie mariakaakjes op het bankje naast de plee daar bij het vissenhotel want dat is gezelligquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:14 schreef Greys het volgende:
De avond voordat ie weg ging waren ze er ook al
En ik snap best dat ze hem weer willen zien hoor, maar kan dat niet een dagje later
Dat weet ik, maar ik heb hem zelf nog niet eens 1 minuut gezien.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:16 schreef ferrari_rood het volgende:
Ze willen hem tenminste zien. Je hebt ook ouders wie dat weinig interesseert hoor.
Jaahaaaaaquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zonder de rest van het topic maar te lezen ben ik het met je eens.
Poirot?![]()
Oh ja gezellig, lekker klessebessen!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:17 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee dat moet vanavond Greys snap dat dan dat is spontaan en daar houden mannen van wat nou met een biertje en een Bink op de bank ze willen verdorie mariakaakjes op het bankje naast de plee daar bij het vissenhotel want dat is gezellig![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Mwah
KlessebessenTMquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja gezellig, lekker klessebessen!
'Use the little grey cells'quote:
Zij weten e.e.a. niet wat er speelt momenteel met Heer G en mij.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:19 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik snap jouw hoor. Maar ik ken de andere kant ook en ik kan je vertellen dat is ook niet fijn. Ik weet natuurlijk niet hoe hij erzelf over denkt.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Zij weten e.e.a. niet wat er speelt momenteel met Heer G en mij.
Da's lastig. Als ze het wel zouden weten zouden we wel iets meer ruimte krijgen denk ik.
Wist ik tochquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moest ook meteen aan jou denken toen ik het schreef!
We zoeken nog bitches... mag ik dit als open sollicitatie beschouwen?quote:
Awwquote:
Ook niet. Mede daardoor liever niet meteen nee, het is al vreemd zat zonder pottekijkers er bij.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:30 schreef Goodbye het volgende:
Is dat dan de reden dat je liever niet hebt dat je schoonouders gelijk langs komen? Of gewoon uberhaupt niet vandaag, want dat kan ik al hartstikke goed begrijpen!![]()
Lidl is leuk! Wij hebben sinds een driekwart jaar ongeveer een Lidl in dit gehucht en ik kom er nu bijna nooit meer. Stomquote:Ohhh, ik ga zaterdag boodschappen doen bij de Lidl (voor het eerst!!) en ik heb er nu al zin inNet op de site gekeken en ik zag al allemaal lekkere dingetjes
Ja nou! In So You Think You Can Dance zit dus een Siobhan en dat spreken ze dus consequent uit als Sjieooban en ik dacht:" jezus wat stom, het is Shavaugn!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 @ 19:06 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat is Poirot, flapdrol. En je spreekt het niet uit als Suckit.
Da's hetzelfde als mensen die denken dat je Siobhan uitspreekt als Sjieooban.
I'm inquote:Op woensdag 28 oktober 2009 @ 19:29 schreef Maes het volgende:
Nog even voor de duidelijkheid, ik durf wel in de Prenatal maar ik ben daar nooit legaalWant geen babietjes in mijn omgeving
![]()
MB, Greys, Prenatal-Meet?
Weet je dat zeker?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:32 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
We zoeken nog bitches... mag ik dit als open sollicitatie beschouwen?
Heb je skillzz?quote:
Schoonouders, rare lui zijn hetquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ook niet. Mede daardoor liever niet meteen nee, het is al vreemd zat zonder pottekijkers er bij.
Maar de avond voordat ie weg ging zaten ze hier ook al. Ik snap ook niet dat ze zelf niet zoiets hebben van 'laat ze nou eerst maar een avondje samen'. Uberhaupt dus, of ze nou wel of niet weten van wat er speelt. Ik zou dat wel hebben namelijk, maar goed, klaarblijkelijk dus niet iedereen
[..]
Lidl is leuk! Wij hebben sinds een driekwart jaar ongeveer een Lidl in dit gehucht en ik kom er nu bijna nooit meer. StomMaar het nieuwe is er af denk ik. De laatste keer dat ik er was, was samen met Loveless en Maes, voor de rijst voor Dierenthuis
Fijn om te horen dat je het mooi vind.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:25 schreef Cat22 het volgende:
Handige schoonouders Greys. Je zou denken dat ze hun geweeeeeldige plan iig als een voorstel naar jou brengen, niet als een feit. Lief dat ze hem meteen willen zien maar wel handig om te bedenken dat hun zoon nu in een andere levensfase zit en wellicht eerst tijd wil doorbrengen met zijn partner.
Maar nu heb je hem dus toch voor jou alleen?![]()
LL: arme Mips!Daarom zijn er bij mij in huis dus geen kattespeeltjes met een touwtje, behalve onder toezicht.
Uhm verder nog... de posse!![]()
![]()
![]()
EnJJH
zijn overhemd.
![]()
Ik zit al een half jaar met smart te wachten tot de Lidl op 100 meter van mijn huis zijn deuren opent. Ik heb er zelfs al zo'n boodschappenkarretje voor gekocht.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Schoonouders, rare lui zijn hetVind je het wel leuk dat hij weer thuis komt of? Als ik te veel vraag gewoon niet antwoorden hoor
![]()
Waar is de knierterige krent in jou?!Volgensmij kan je er echt vet veel lekkere dingen halen voor weinig! Even kijken hoe het bevalt zaterdag. Ik blijf toch wel vaker naar de AH gaan denk ik, want die is maar 3 minuutjes fietsen!
* checkt inbox*quote:
Zo'n boodschappenkarretje? Wat bedoel je daar mee?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zit al een half jaar met smart te wachten tot de Lidl op 100 meter van mijn huis zijn deuren opent. Ik heb er zelfs al zo'n boodschappenkarretje voor gekocht.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Fijn om te horen dat je het mooi vind.
Ja, hoe heet zo'n ding? 2 wieletjes, een grote canvas tas en meestal een oma ervoor. Zoiets.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zo'n boodschappenkarretje? Wat bedoel je daar mee?
Hahhahaahahahhahahahahahaa, heb jij zo'n omading?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, hoe heet zo'n ding? 2 wieletjes, een grote canvas tas en meestal een oma ervoor. Zoiets.
Die staat dus ook al een half jaar in mijn garage, te wachten op de 100 meter Lidl.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hahhahaahahahhahahahahahaa, heb jij zo'n omading?![]()
![]()
How cute
Greys, Hara en ing.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:45 schreef Goodbye het volgende:
Dames? Of bepaalde dames?
Try me.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Greys, Hara en ing.Sorry
Jullie waren er vanmiddag niet met het ymme grapje en snappen het denk niet
Ik was dr verdomme wel en ik ben een dame en ik heb geeneens pbquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Greys, Hara en ing.Sorry
Jullie waren er vanmiddag niet met het ymme grapje en snappen het denk niet
And me, ik heb heus wel meegelezen en zelfs allerlei linkjes geklikt!quote:
Aw morrie....quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:51 schreef Morretje het volgende:
De posse!!!![]()
![]()
Greys![]()
En mag ik er dan ook een, zusje is net woedend hier uit huis gestampt
Aww, waarom?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:51 schreef Morretje het volgende:
De posse!!!![]()
![]()
Greys![]()
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:51 schreef Morretje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |