Weet je dat zeker?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:32 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
We zoeken nog bitches... mag ik dit als open sollicitatie beschouwen?
Heb je skillzz?quote:
Schoonouders, rare lui zijn hetquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ook niet. Mede daardoor liever niet meteen nee, het is al vreemd zat zonder pottekijkers er bij.
Maar de avond voordat ie weg ging zaten ze hier ook al. Ik snap ook niet dat ze zelf niet zoiets hebben van 'laat ze nou eerst maar een avondje samen'. Uberhaupt dus, of ze nou wel of niet weten van wat er speelt. Ik zou dat wel hebben namelijk, maar goed, klaarblijkelijk dus niet iedereen
[..]
Lidl is leuk! Wij hebben sinds een driekwart jaar ongeveer een Lidl in dit gehucht en ik kom er nu bijna nooit meer. StomMaar het nieuwe is er af denk ik. De laatste keer dat ik er was, was samen met Loveless en Maes, voor de rijst voor Dierenthuis
Fijn om te horen dat je het mooi vind.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:25 schreef Cat22 het volgende:
Handige schoonouders Greys. Je zou denken dat ze hun geweeeeeldige plan iig als een voorstel naar jou brengen, niet als een feit. Lief dat ze hem meteen willen zien maar wel handig om te bedenken dat hun zoon nu in een andere levensfase zit en wellicht eerst tijd wil doorbrengen met zijn partner.
Maar nu heb je hem dus toch voor jou alleen?![]()
LL: arme Mips!Daarom zijn er bij mij in huis dus geen kattespeeltjes met een touwtje, behalve onder toezicht.
Uhm verder nog... de posse!![]()
![]()
![]()
EnJJH
zijn overhemd.
![]()
Ik zit al een half jaar met smart te wachten tot de Lidl op 100 meter van mijn huis zijn deuren opent. Ik heb er zelfs al zo'n boodschappenkarretje voor gekocht.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Schoonouders, rare lui zijn hetVind je het wel leuk dat hij weer thuis komt of? Als ik te veel vraag gewoon niet antwoorden hoor
![]()
Waar is de knierterige krent in jou?!Volgensmij kan je er echt vet veel lekkere dingen halen voor weinig! Even kijken hoe het bevalt zaterdag. Ik blijf toch wel vaker naar de AH gaan denk ik, want die is maar 3 minuutjes fietsen!
* checkt inbox*quote:
Zo'n boodschappenkarretje? Wat bedoel je daar mee?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zit al een half jaar met smart te wachten tot de Lidl op 100 meter van mijn huis zijn deuren opent. Ik heb er zelfs al zo'n boodschappenkarretje voor gekocht.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Fijn om te horen dat je het mooi vind.
Ja, hoe heet zo'n ding? 2 wieletjes, een grote canvas tas en meestal een oma ervoor. Zoiets.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zo'n boodschappenkarretje? Wat bedoel je daar mee?
Hahhahaahahahhahahahahahaa, heb jij zo'n omading?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, hoe heet zo'n ding? 2 wieletjes, een grote canvas tas en meestal een oma ervoor. Zoiets.
Die staat dus ook al een half jaar in mijn garage, te wachten op de 100 meter Lidl.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hahhahaahahahhahahahahahaa, heb jij zo'n omading?![]()
![]()
How cute
Greys, Hara en ing.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:45 schreef Goodbye het volgende:
Dames? Of bepaalde dames?
Try me.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Greys, Hara en ing.Sorry
Jullie waren er vanmiddag niet met het ymme grapje en snappen het denk niet
Ik was dr verdomme wel en ik ben een dame en ik heb geeneens pbquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Greys, Hara en ing.Sorry
Jullie waren er vanmiddag niet met het ymme grapje en snappen het denk niet
And me, ik heb heus wel meegelezen en zelfs allerlei linkjes geklikt!quote:
Aw morrie....quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:51 schreef Morretje het volgende:
De posse!!!![]()
![]()
Greys![]()
En mag ik er dan ook een, zusje is net woedend hier uit huis gestampt
Aww, waarom?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:51 schreef Morretje het volgende:
De posse!!!![]()
![]()
Greys![]()
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:51 schreef Morretje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |