Zonder de rest van het topic maar te lezen ben ik het met je eens.quote:
Nee dat moet vanavond Greys snap dat dan dat is spontaan en daar houden mannen van wat nou met een biertje en een Bink op de bank ze willen verdorie mariakaakjes op het bankje naast de plee daar bij het vissenhotel want dat is gezelligquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:14 schreef Greys het volgende:
De avond voordat ie weg ging waren ze er ook al
En ik snap best dat ze hem weer willen zien hoor, maar kan dat niet een dagje later
Dat weet ik, maar ik heb hem zelf nog niet eens 1 minuut gezien.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:16 schreef ferrari_rood het volgende:
Ze willen hem tenminste zien. Je hebt ook ouders wie dat weinig interesseert hoor.
Jaahaaaaaquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zonder de rest van het topic maar te lezen ben ik het met je eens.
Poirot?![]()
Oh ja gezellig, lekker klessebessen!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:17 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee dat moet vanavond Greys snap dat dan dat is spontaan en daar houden mannen van wat nou met een biertje en een Bink op de bank ze willen verdorie mariakaakjes op het bankje naast de plee daar bij het vissenhotel want dat is gezellig![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Mwah
Mijn schoonmoeder belt net: "We komen je zo halen!".
Dus ik: "Whut???".
Schoonmoeder: "Ja want dan rijden we samen naar Schiphol en dan gaan we hem ophalen, leuk he?".
Ik "Ehm nou dat kan niet, want zijn auto staat daar gewoon".
Schoonmoeder: "Daar rij jij dan mee naar huis met Heer G en dan rijden wij mee! Gezellig!".
Ik: "Ehm nou dat gaat ook niet, want hij hangt al in de lucht. En ik weet niet of hij niet gewoon meteen naar bed wil aangezien hij niet lekker is".
Schoonmoeder "Dan is het des te beter dat wij rijden ipv hij!".
Ik: "Ik geloof toch niet dat eh.... Zo ziek is hij nou ook weer niet hoor en we halen het al niet meer, hij vliegt al".
Schoonmoeder: "Oh. Dus je denkt dat eh... ja. Nou. Bel maar even als hij geland is dan".
KlessebessenTMquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja gezellig, lekker klessebessen!
'Use the little grey cells'quote:
Zij weten e.e.a. niet wat er speelt momenteel met Heer G en mij.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:19 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik snap jouw hoor. Maar ik ken de andere kant ook en ik kan je vertellen dat is ook niet fijn. Ik weet natuurlijk niet hoe hij erzelf over denkt.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Zij weten e.e.a. niet wat er speelt momenteel met Heer G en mij.
Da's lastig. Als ze het wel zouden weten zouden we wel iets meer ruimte krijgen denk ik.
Wist ik tochquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moest ook meteen aan jou denken toen ik het schreef!
We zoeken nog bitches... mag ik dit als open sollicitatie beschouwen?quote:
Awwquote:
Ook niet. Mede daardoor liever niet meteen nee, het is al vreemd zat zonder pottekijkers er bij.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:30 schreef Goodbye het volgende:
Is dat dan de reden dat je liever niet hebt dat je schoonouders gelijk langs komen? Of gewoon uberhaupt niet vandaag, want dat kan ik al hartstikke goed begrijpen!![]()
Lidl is leuk! Wij hebben sinds een driekwart jaar ongeveer een Lidl in dit gehucht en ik kom er nu bijna nooit meer. Stomquote:Ohhh, ik ga zaterdag boodschappen doen bij de Lidl (voor het eerst!!) en ik heb er nu al zin inNet op de site gekeken en ik zag al allemaal lekkere dingetjes
Ja nou! In So You Think You Can Dance zit dus een Siobhan en dat spreken ze dus consequent uit als Sjieooban en ik dacht:" jezus wat stom, het is Shavaugn!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 @ 19:06 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat is Poirot, flapdrol. En je spreekt het niet uit als Suckit.
Da's hetzelfde als mensen die denken dat je Siobhan uitspreekt als Sjieooban.
I'm inquote:Op woensdag 28 oktober 2009 @ 19:29 schreef Maes het volgende:
Nog even voor de duidelijkheid, ik durf wel in de Prenatal maar ik ben daar nooit legaalWant geen babietjes in mijn omgeving
![]()
MB, Greys, Prenatal-Meet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |