GMTAquote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat wilde ik precies zo gaan posten
Ik vertrek over 5 minuten richting huis, zal je zien dat ik drie topics bij te lezen hebquote:
Ja, de Ll85 knijpt hem er tussen uit. Ik denk dat MrS en ik hem maar eens even op zijn plichten moeten gaan wijzen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Ha! De Pink BandaBananenclub is bijna compleet
Hoiquote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja, de Ll85 knijpt hem er tussen uit. Ik denk dat MrS en ik hem maar eens even op zijn plichten moeten gaan wijzen.
Hoi MrS
Oeh ja, dat klinkt wel vet ja. Mr$quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:07 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Hoi
Ik denk trouwens dat ik voor het plaatje Mr$ wil heten ... da's veel meer bling
Oh tofquote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:02 schreef JJH het volgende:
Er zit winig tempo in he?
Ik heb trouwens voor het eerst een overhemd met manchetknoopgaten gekregen. En manchetknopen.
JJH is al een soort van afkorting. Veel korter word het niet helaas.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:11 schreef MrSubtle het volgende:
Ik wist voor jou trouwens geen dope afkorting... JJH was al aan de korte kantsowwy
Whehehe. En Barbaaf?quote:
Dan wil ik meequote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:22 schreef Maes het volgende:
Ik hoop dat ik Mor heb met SS. Dan mag ik een keer legaal de Prenatal in hier
Waarom is het eng om een prenetal winkel in te stappen?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:18 schreef Goodbye het volgende:
Ik zou best de Prenetal in durven te stappen hoor!Moet denk ik binnenkort ook even! Een vriend van mijn vriendje heeft een dochtertje gekregen, schattig kindje
dezelfde die deze actie gedaan heeft ([/img] teveel weggehaald bij de user icons)quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:21 schreef Greys het volgende:
Wie heeft er NU weer met zijn tengels aan de OP wiki gezeten?
Ik word er moe van
De kippen zijn weg, de Pink Bandana Posse is pleitos, Q d'r naam is uit het lijstje.
WHY!?
WHY!?
WHY!?
Ik niet.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:21 schreef Greys het volgende:
Ik word er moe van
De kippen zijn weg, de Pink Bandana Posse is pleitos, Q d'r naam is uit het lijstje.
WHY!?
WHY!?
WHY!?
Nou dat lijkt me stug, want dat had ik gedaan!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
dezelfde die deze actie gedaan heeft ([/img] teveel weggehaald bij de user icons)
strijk jij zelf?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:24 schreef JJH het volgende:
Heel netjes hoor. Wit met een streepje.
[ afbeelding ]
En nee, nog niet gestreken.
Ik had ook een keer iets gekocht voor een pasgeboren baby. Ik zag wel dat het waarschijnlijk iets te groot zou zijn, maar ik had niet gedacht dat ze het pas rond haar eerste verjaardag aan zou kunnenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:24 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik durf daar ook wel binnen te stappen. Laatst nog een kinder kleding winkel ingelopen. En ik vroeg nog is dit de kleinste maat schoenen? Voor net geboren baby's ja was haar reactie. Nou mooi dat die schoentje veel te groot zijn. Ik ben niet zo goed in het schatten in de grootte van net geboren baby's blijkt wel.
Pink Bandana Crew.quote:
Oh tofquote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:24 schreef JJH het volgende:
Heel netjes hoor. Wit met een streepje.
[ afbeelding ]
En nee, nog niet gestreken.
Waarom zou iemand dat weghalen?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou dat lijkt me stug, want dat had ik gedaan!
En ik neem aan dat er niet eentje in mijn account de wiki zit te wijzigen?
Anyway, heb alles weer terug gezet.
De grap is er nu wel af hoor
klopt heb scheef gekeken, tis iemand anders, maar grappig is t idd helemaal nietquote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou dat lijkt me stug, want dat had ik gedaan!
En ik neem aan dat er niet eentje in mijn account de wiki zit te wijzigen?
Anyway, heb alles weer terug gezet.
De grap is er nu wel af hoor
*meldt*quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
strijk jij zelf?mannen die overhemden dragen en ze zelf strijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
Ik moet wel. Zo gauw als er iemand is die het voor me doet.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
strijk jij zelf?mannen die overhemden dragen en ze zelf strijken
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:27 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
*meldt*nee, k ken ook single mannen die niet strijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Dank je.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:25 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh tof
Mooie knopen ook, lekker strak
Dank je.quote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:27 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
*meldt*Single mannen zijn sowiesoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen idee.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waarom zou iemand dat weghalen?.
Oh ja, wacht, dat kan ookquote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee, k ken ook single mannen die niet strijken
PBPquote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:28 schreef MrSubtle het volgende:
JJH: heb jij er ernstige bezwaren in als ik ons hernoem naar Pink Bandana Posse ? klinkt zo mogelijk NOG vetter
2 minuutjes, en ik heb een vers overhemd. Doe het ook nooit in 1 keer, altijd 1tje, als ik hem aantrek.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:29 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh ja, wacht, dat kan ook
Ik vind strijken niet eens zo'n vervelend klusjeda's een van de weinige dingen die poets niet hoeft te doen hier
daarom vind ik t makkelijker als je gewoon inlogt op wikiquote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:27 schreef Greys het volgende:
Yns, jij keek bij de laatste wijziging, maar ik heb het weer terug gezet
Je moet die daaronder hebben in de geschiedenis, die eindigt op 100.
De bovenste ben ik.
Ik bén vet!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:28 schreef MrSubtle het volgende:
JJH: heb jij er ernstige bezwaren in als ik ons hernoem naar Pink Bandana Posse ? klinkt zo mogelijk NOG vetter
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, the pink suits you hoor, van die bandana!
Leest terug.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, the pink suits you hoor, van die bandana!
Ja maar degene die zit te kloten gaat er heus geen naam bij laten staanquote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
daarom vind ik t makkelijker als je gewoon inlogt op wikidan staat er tenminste een naam bij
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:30 schreef JJH het volgende:
[..]
2 minuutjes, en ik heb een vers overhemd. Doe het ook nooit in 1 keer, altijd 1tje, als ik hem aantrek.
no-homo is gayquote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Leest terug.
Ja maar.Niet op die manier. Om mee om te gaan en lol te trappen enzo. Op een no-homo manier dus.
Ik zei no homo.
Dat had ik ook net gevonden.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:31 schreef Ynske het volgende:
Woont er iemand hier in de buurt van Naarden?
Alleen jammer dat er zoveel zijn die denken dat ze alleenquote:
ik word er ook moe van. De 1ste de beste die aan de OP nu weer zit, krijgt een shitload aan pizza's. En ik maak geen fucking grapje.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:21 schreef Greys het volgende:
Ik word er moe van
WHY!?
WHY!?
WHY!?
Mogen we de smaak zelf kiezen? En bezorg je ook in Weert?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik word er ook moe van. De 1ste de beste die aan de OP nu weer zit, krijgt een shitload aan pizza's. En ik maak geen fucking grapje.
(en edit update nu met "posse" ipv "crew" ookquote:
Nee, maar ik kom er soms wel langs. Waai?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:31 schreef Ynske het volgende:
Woont er iemand hier in de buurt van Naarden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:38 schreef Loveless85 het volgende:
Allemaal gegeten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Today is life -
Dale Carnegie
Allemaal gegeten?Ik durf niet te klikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
Allemaal gegeten?Gelukkig dat het weer goed gaat, lijkt me best ff schrikken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb mijn naam terug gezet.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:46 schreef Greys het volgende:
Ja nou ff serieus, ik ben er echt klaar mee.
Wie heeft er nou om 17.34 en 17.37 weer aan de wiki gezeten?![]()
Als laatste MrSubtle en die heeft er nog netjes bij gezet dat hij de bandana posse heeft gewijzigd, maar wie heeft daarvoor zitten rommelen weer? Tussen mij en MrS in dus? Twee keer?
Iedereen die iets wijzigt, zet het er dan even BIJ wat je gedaan hebt.
Zo blijven we aan de gang.
/bitch
Hoe DURF jequote:
Gewoon een verhaaltje over hoe ik zojuist 25cm koord uit de aars van mn poes heb getrokkenquote:
ja was wel ff schrikken toen ik haar zo zag strompelen, nu gaat het weer prima.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Gelukkig dat het weer goed gaat, lijkt me best ff schrikken.
Ik was aan het koken en koorden uit kattenkonten aan het trekken, kwam dat alleen ff melden, geen flauw idee wat er met de wiki is of wie wat heeft gedaanquote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:46 schreef Greys het volgende:
Ja nou ff serieus, ik ben er echt klaar mee.
Wie heeft er nou om 17.34 en 17.37 weer aan de wiki gezeten?![]()
Als laatste MrSubtle en die heeft er nog netjes bij gezet dat hij de bandana posse heeft gewijzigd, maar wie heeft daarvoor zitten rommelen weer? Tussen mij en MrS in dus? Twee keer?
Iedereen die iets wijzigt, zet het er dan even BIJ wat je gedaan hebt.
Zo blijven we aan de gang.
/bitch
Owwww, wat ben je toch verschrikkelijkquote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:47 schreef Muis006 het volgende:
Er komt een koord uit je kont
Ja ja een koord uit je kont
Kzal even trekken
Ik heb deels bijgelezenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:54 schreef Greys het volgende:
Q, whehehehe, doos.
Ik had het toch ook hier gemeld al dat ik je weer teruggezet had
Maar nu moet ie goed zijn!
En hoop ik dat ie minstens twee uur onaangetast blijft!
Ik had een keer op mijn werk 'Hallelujaaaaaa tra la laaaaaaaaaa', dat heel oude Songfestivalnummer in mijn hoofd. Neuriën, galmen, etc. Tot mijn collega's er strontziek van werden (deed het niet expresquote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Owwww, wat ben je toch verschrikkelijk![]()
De hele godsganselijke dag liedjes in mijn kop. Die van mezelf en die van mijn meneer die die tic ook heeft en ze lekker aan mij doortelepateert. En dan heb jij het OOK
Verschrikkelijk wát?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Owwww, wat ben je toch verschrikkelijk![]()
De hele godsganselijke dag liedjes in mijn kop. Die van mezelf en die van mijn meneer die die tic ook heeft en ze lekker aan mij doortelepateert. En dan heb jij het OOK
Maar dat is gewoon gaaf,quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had een keer op mijn werk 'Hallelujaaaaaa tra la laaaaaaaaaa', dat heel oude Songfestivalnummer in mijn hoofd. Neuriën, galmen, etc. Tot mijn collega's er strontziek van werden (deed het niet expres).
Half uur later zat collega ook te hummen, hetzelfde nummer
Ennnnn bedankt... nu heb ik dat andere Halleluja liedje in m'n hoofdquote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had een keer op mijn werk 'Hallelujaaaaaa tra la laaaaaaaaaa', dat heel oude Songfestivalnummer in mijn hoofd. Neuriën, galmen, etc. Tot mijn collega's er strontziek van werden (deed het niet expres).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
Goedenavond allemaal.quote:
Oh die is leuk ja!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:58 schreef Muis006 het volgende:
Greysje peysje pudding pie, mocht je nog een chickflick voor de ongetwijfeld zoveelste keer willen zien, op rtl5 komt maid in manhattan om 2030.
Nee nog niet, maar kom maar op met je smerige verhalenquote:
Gewoon zeggen dattie zn bek moet houwequote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh die is leuk ja!
Maar dan gaat Heer G er doorheen zitten tetteren. Die heeft een vroegere vlucht.
Dit is gemeen... er zijn alleen 2 kutfilms vanavond, agatha christie en maid in manhattanquote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:58 schreef Muis006 het volgende:
Greysje peysje pudding & pie, mocht je nog een chickflick voor de ongetwijfeld zoveelste keer willen zien, op rtl5 komt maid in manhattan om 2030.
Ik heb al gegeten ja.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee nog niet, maar kom maar op met je smerige verhalen
Al weet ik niet of dat ook voor de rest geldt
Oh en ik eet saté. Gelieve daar rekening mee te houden.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:58 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ennnnn bedankt... nu heb ik dat andere Halleluja liedje in m'n hoofdjaaaaaaaaaaaaaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
Dale Carnegie
Nee, koe. De vraag was wát je gegeten hebt.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee nog niet, maar kom maar op met je smerige verhalen
Al weet ik niet of dat ook voor de rest geldt
Oh en ik eet saté. Gelieve daar rekening mee te houden.
Hahahaha jawel want de laatste heb ik al gezien, en mijn vader heeft Poirot op DVD.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:00 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Dit is gemeen... er zijn alleen 2 kutfilms vanavond, agatha christie en maid in manhattan... dat kun je dus niet doen he
Oke!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dattie zn bek moet houwe
gatverdammequote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, koe. De vraag was wát je gegeten hebt.
Ik doelde op je bestelling
Alhoewel, nu we het toch over ranzige dingen hebben. Er zat keiveel bloed in mn stront, en ik had er een pic van gemaakt. Die showde ik aan MM tijdens het eten
He was not amused
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
gatverdamme
kan me zijn reactie goed voorstellen
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Alhoewel, nu we het toch over ranzige dingen hebben. Er zat keiveel bloed in mn stront, en ik had er een pic van gemaakt. Die showde ik aan MM tijdens het eten
He was not amused
Toch vind ik dat jullie een ........ "bijzondere" relatie hebbenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
He was not amused
k mis blijkbaar een dosis humor ofzoquote:
Iemand die als achternaam heeft "Suckit" kan niet veel zijn...quote:
Wij ookquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:04 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Toch vind ik dat jullie een ........ "bijzondere" relatie hebben
GMTA.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:05 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Iemand die als achternaam heeft "Suckit" kan niet veel zijn...
(ik ken 'm niet... wie is dat?)
Dat is bij jou dus eens een keer. Dat is mijn dagelijks levenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is Poirot, flapdrol. En je spreekt het niet uit als Suckit.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:05 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Iemand die als achternaam heeft "Suckit" kan niet veel zijn...
(ik ken 'm niet... wie is dat?)
Je praat poep. En hij mag niet in de Posse, stop askingquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:06 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat is Poirot, flapdrol. En je spreekt het niet uit als Suckit.
Da's hetzelfde als mensen die denken dat je Siobhan uitspreekt als Sjieooban.
Dien Belgische dikzak wil ook heul niet in jouw possequote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:07 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Je praat poep. En hij mag niet in de Posse, stop asking
Een posse met bonbonsquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dien Belgische dikzak wil ook heul niet in jouw posse![]()
Hij en Hastings hebben hun eigen posseeentje met bonbons.
Moet jij zeggenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:09 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Een posse met bonbonsdat is homo
Mwahquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:06 schreef ferrari_rood het volgende:
Heer G moet zijn verhaal natuurlijk kwijt. Over uitgestelde vertrektijden de ijzige kou in Noorwegen. Dus wel goed naar hem luisteren he Greys.
Wij dragen roze bandana's omdat alle andere kleuren al gebruikt waren ja!?quote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Mwah
Mijn schoonmoeder belt net: "We komen je zo halen!".
Dus ik: "Whut???".
Schoonmoeder: "Ja want dan rijden we samen naar Schiphol en dan gaan we hem ophalen, leuk he?".
Ik "Ehm nou dat kan niet, want zijn auto staat daar gewoon".
Schoonmoeder: "Daar rij jij dan mee naar huis met Heer G en dan rijden wij mee! Gezellig!".
Ik: "Ehm nou dat gaat ook niet, want hij hangt al in de lucht. En ik weet niet of hij niet gewoon meteen naar bed wil aangezien hij niet lekker is".
Schoonmoeder "Dan is het des te beter dat wij rijden ipv hij!".
Ik: "Ik geloof toch niet dat eh.... Zo ziek is hij nou ook weer niet hoor en we halen het al niet meer, hij vliegt al".
Schoonmoeder: "Oh. Dus je denkt dat eh... ja. Nou. Bel maar even als hij geland is dan".
Niks mis met roze dus niet dissenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:11 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Wij dragen roze bandana's omdat alle andere kleuren al gebruikt waren ja!?
Wast lekker? Ik had stoofpeertjes als toetjequote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:11 schreef Goodbye het volgende:
Ik ga even eten en het topic is al weer bijna vol![]()
Leuk zulkje spontane acties.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Mwah
Mijn schoonmoeder belt net: "We komen je zo halen!".
Dus ik: "Whut???".
Schoonmoeder: "Ja want dan rijden we samen naar Schiphol en dan gaan we hem ophalen, leuk he?".
Ik "Ehm nou dat kan niet, want zijn auto staat daar gewoon".
Schoonmoeder: "Daar rij jij dan mee naar huis met Heer G en dan rijden wij mee! Gezellig!".
Ik: "Ehm nou dat gaat ook niet, want hij hangt al in de lucht. En ik weet niet of hij niet gewoon meteen naar bed wil aangezien hij niet lekker is".
Schoonmoeder "Dan is het des te beter dat wij rijden ipv hij!".
Ik: "Ik geloof toch niet dat eh.... Zo ziek is hij nou ook weer niet hoor en we halen het al niet meer, hij vliegt al".
Schoonmoeder: "Oh. Dus je denkt dat eh... ja. Nou. Bel maar even als hij geland is dan".
Drie kwartier ofzo hier vandaan.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:13 schreef ferrari_rood het volgende:
Ze heeft haar zoon gemist. Maar zover rijden is het niet van jullie naar schiphol?
Ik was laatst wel dik een uur te laat om mijn ouder op te halen. Ze waren een half uur te vroeg geland en ik stond mega in de file. Ze waren niet zo blij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |