Has anyone seen my rack tom?quote:
Wat zal jij vannacht slecht slapen....quote:
Ja, ik krijg Tele aan de deur... die nachtmerriesquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:58 schreef brother52 het volgende:
[..]
Wat zal jij vannacht slecht slapen....
kek gitaartje! ik ben ook nog steeds super blij met me les paul met de p90, hele ochtend erop gespeeld met amp op standje hard, de buren van 2 huizen verder gaven me zelfs complimentjes over me gitaarspel!quote:
Dat laatste album staan echt een paar hele goede nummers op. Was ze na het eerste album een beetje uit het oog verloren, maar die vorige is weer erg de moeite waard.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:01 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers. Als ik het zou kunnen deed ik het ook.
En verder: Foo Fighters
Ja, Eindhoven was al een ramp tot dit weekend, en vanaf dit weekend is de A67 ook nog afgesloten daar, ik voorzie morgen een lange morgen in de auto doorbrengen...quote:Op zondag 1 november 2009 11:27 schreef Aresdreams het volgende:
alles liep uit... vooral de reis heen... 4 uur over gedaan...
een heel uur nodig gehad om alleen al eindhoven uit te komen...
maar uiteindelijk lekker gespeeld en positieve reacties gehad
Dat lijkt me sterkquote:
Seventh Avenue?quote:Op zondag 1 november 2009 12:28 schreef Daantke het volgende:
Becoming the Archetypeen Erebus en Sacrificium
omgquote:
Niet liegen.quote:
Sacrificium was ook Duits en die rockten ook goed!quote:Op zondag 1 november 2009 12:47 schreef Meursault het volgende:
[..]
omg
Dan is het goed dat ik niet ben gegaan.Ik ging natuurlijk voor die duitse rockers!
Het stond toch echt op de verschillende aangeplakte a4'tjesquote:Op zondag 1 november 2009 12:50 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Niet liegen.
Das hat folgenden Grund: Unser Drummer Mike hat die Grippe (die normale, nicht die Schweinegrippe) und liegt mit Fieber im Bett.
quote:Op zondag 1 november 2009 13:19 schreef Gitaarmat het volgende:
Nog 8 dagen en dan berlin wall of sound. Welke groep ben jij ingedeeld Allsystemhalt?
Goeie moederquote:
De A2 A 50 en A 59 en A325 waren ook niet bepaald filevrijquote:Op zondag 1 november 2009 11:27 schreef Aresdreams het volgende:
alles liep uit... vooral de reis heen... 4 uur over gedaan...
een heel uur nodig gehad om alleen al eindhoven uit te komen...
maar uiteindelijk lekker gespeeld en positieve reacties gehad
To Hell with the Devilquote:Op zondag 1 november 2009 14:10 schreef Meursault het volgende:
M'n moeder draait Stryper..
quote:Op zondag 1 november 2009 14:58 schreef Daantke het volgende:
[..]
Die hoerenshow van Stryper is utiverkocht
Groep 1quote:Op zondag 1 november 2009 14:02 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Hoi ik zit in groep 4 en jij?
http://lmgtfy.com/?q=bedanktquote:Op zondag 1 november 2009 15:01 schreef Daantke het volgende:
http://lmgtfy.com/?q=capaciteit+tivoli+oudegracht
A59 geen last van gehad...quote:Op zondag 1 november 2009 14:17 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
De A2 A 50 en A 59 en A325 waren ook niet bepaald filevrij![]()
Sommige mensen en invoegen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Mot nog een amp zien te regelen. Een roland cube 20..20 wattquote:Op zondag 1 november 2009 15:12 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Wat voor versterker zeul jij mee?
*Ik twijfel nog tussen een 12 of een 5 watt..
Ze hebben geloof ik liever dat je een combo meeneemt van tussen de 10 en 15 watt.quote:Op zondag 1 november 2009 18:10 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Mot nog een amp zien te regelen. Een roland cube 20..20 watt
Je mag mijn halfstack wel even lenenquote:Op zondag 1 november 2009 18:10 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Mot nog een amp zien te regelen. Een roland cube 20..20 watt
quote:
quote:
Ben er ook erg blij meequote:
Batterijen van de camera zijn leeg, anders had ik al wat opgenomenquote:Op zondag 1 november 2009 18:42 schreef Meursault het volgende:
Neem eens wat op. Ben benieuwd hoe 'ie klinkt.
20 maakt nog niet zoveel uit lijkt me... ietsje zachter en klaar toch?quote:Op zondag 1 november 2009 18:23 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Ze hebben geloof ik liever dat je een combo meeneemt van tussen de 10 en 15 watt.
Dus zou ik voor de Lead 12 Half-Stack moeten gaan maar dat is wel een gesjouw tov. de micro cube.
Mijn hotel zit 7 km van de locatie af (Misschien is het wel goed te doen met de metro moet ik nog uitzoeken).
niet dat ik erg in had... zou ik nog wel ooit eens willen doen, vooraan in een file rijdenquote:Op zondag 1 november 2009 17:10 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Jij reed zeker vooraan in de file![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 1 november 2009 16:20 schreef The_Dean het volgende:
Oh, en jullie krijgen de groeten van Tele
Nee in principe niet nee, echter;quote:Op zondag 1 november 2009 19:53 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
20 maakt nog niet zoveel uit lijkt me
En daar kan een probleem zitten met muzikanten die graag net iets harder willen staan dan de anderen ...quote:... ietsje zachter en klaar toch?
Ik denk dat er weinig aan gedaan hoeft te worden, +/- 6 maanden geleden helemaal nagezien door mijn broer. Maar goed, poetsen kan nooit kwaad. Fijn dat ie bevalt, heb ik niet voor niets in de stromende regen over de afsluitdiijk gereden...quote:Op zondag 1 november 2009 18:30 schreef The_Dean het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ben er ook erg blij mee
Paar kleine dingetjes doen die ik altijd doe met een nieuwe aankoop: fretboard oliën, afstellen/intoneren, alles even nalopen, compleet poetsen [gewoon leuk om te doen] en dan wellicht nog een pickup upgrade... maar eerst dinsdag [bandoefenavond] maar eens kijken hoe hij het nu doet.
Nu thuis al een dik uur op gespeeld, vet ding
Godsamme! Neeeeeeeee!quote:Op zondag 1 november 2009 14:58 schreef Daantke het volgende:
[..]
Die hoerenshow van Stryper is utiverkocht
Is een beetje een dwangneurosequote:Op zondag 1 november 2009 20:23 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik denk dat er weinig aan gedaan hoeft te worden, +/- 6 maanden geleden helemaal nagezien door mijn broer. Maar goed, poetsen kan nooit kwaad. Fijn dat ie bevalt, heb ik niet voor niets in de stromende regen over de afsluitdiijk gereden...
quote:
http://www.lordofthestrin(...)EXL110/10000069.htmlquote:Op zondag 1 november 2009 21:27 schreef TeleluvR het volgende:
D'addario 010, as always
Welke er overigens nog maar pas opzitten!
Goeie keusquote:Op zondag 1 november 2009 22:11 schreef TeleluvR het volgende:
yeps, die!
Ik koop meestal 3-packs of 10-packs en die zijn er alleen maar van EXL110 voor zover ik weet!
Lijkt me wel, nieuw zitten ze iets boven de 400 geloof ik.quote:Op zondag 1 november 2009 22:19 schreef TeleluvR het volgende:
Mooie prijs voor een Tiny Terror?
http://gitaarmarkt.nl/index.php?ct=gitvers&md=details&id=115849
Nicequote:Op zondag 1 november 2009 23:08 schreef Metalfreak het volgende:
Ik heb wat zitten testen met opnemen:
Niet helemaal strak en mis een paar kleine stukjes, maar goed, moest eens ff proberen hoe het allemaal werkte. Ow ja, en is wat sneller ingespeeld dan het origineel
Eens.quote:Op maandag 2 november 2009 07:08 schreef allsystemshalt het volgende:
De nieuwe sleeër is wel ouderwets![]()
![]()
Ga je nog naar het concert in 013?quote:Op maandag 2 november 2009 07:08 schreef allsystemshalt het volgende:
De nieuwe sleeër is wel ouderwets bruut![]()
Ik heb er twee nummers van gehoord die vorige week door Hardradio werden gedraaid. Ik vind het weer ouderwets baggerquote:Op maandag 2 november 2009 07:08 schreef allsystemshalt het volgende:
De nieuwe sleeër is wel ouderwets bruut![]()
Nouja, niet van mij persoonlijkquote:Op maandag 2 november 2009 09:46 schreef genakt het volgende:
Morgen krijg ik me gitaar van The_Dean !
Dat.quote:Op maandag 2 november 2009 10:15 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik heb er twee nummers van gehoord die vorige week door Hardradio werden gedraaid. Ik vind het weer ouderwets bagger.
Waarom zou je naar een akelige geluidsmuur als Slayer luisteren als je ook naar Testament kan luisteren?.
Daar heb ik dan weer helemaal niks mee, heb het een paar keer geprobeerd en het enige nummer dat ik echt gaaf vind is dat eerste nummer op The Gathering, waar ze toevallig even Lombardo van Slayer hadden geleendquote:Op maandag 2 november 2009 10:15 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Waarom zou je naar een akelige geluidsmuur als Slayer luisteren als je ook naar Testament kan luisteren?.
hehe nee dat is waarquote:
is het een fokker ?!quote:
Ja, uiteraardquote:
telecaster ?quote:
TeleluvR.quote:
even opzoekenquote:
Lombardo is ook de enige van Slayer die nog wat waard is. Ik vind Kerry King maar een schertsfiguur geworden.quote:Op maandag 2 november 2009 10:41 schreef Cynic het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer helemaal niks mee, heb het een paar keer geprobeerd en het enige nummer dat ik echt gaaf vind is dat eerste nummer op The Gathering, waar ze toevallig even Lombardo van Slayer hadden geleend
Dat klinkt best goed. Is dat een semi akoestische gitaar of heb je daar een microfoon op gezet?quote:Op zondag 1 november 2009 23:08 schreef Metalfreak het volgende:
Niet helemaal strak en mis een paar kleine stukjes, maar goed, moest eens ff proberen hoe het allemaal werkte. Ow ja, en is wat sneller ingespeeld dan het origineel
Foboquote:Op maandag 2 november 2009 11:05 schreef genakt het volgende:
[..]
even opzoeken
edit: kan niet posten in zijn fobo![]()
quote:
Goed bezigquote:Op maandag 2 november 2009 12:51 schreef Dribbel_ het volgende:
Nieuwe compjoeter
Nu kan ik weer goed aan de slag met m'n audio zooi HIJG![]()
[ afbeelding ]
Nope, dit draait ook onder 64bit snelle processor dingen enz gaat probleemloos. En wou eignelijk geen macquote:
Het is wel een semi-akoestische gitaar, maar ik heb een microfoon gebruikt om het op te nemen. Vind ik toch een warmer geluid geven dan via dat (heel eenvoudig) element. Ik heb 3 tracks ingespeeld, 2x het ritme zodat het wat voller gaat klinken (en je foutjes kunt verhullenquote:Op maandag 2 november 2009 11:24 schreef Meursault het volgende:
[..]
Dat klinkt best goed. Is dat een semi akoestische gitaar of heb je daar een microfoon op gezet?
Volgende keer ietsje langzamer en zonder foutjes en dan heb je toch een mooie cover gemaakt.![]()
Dat is niet echt "metalfreak" hequote:Op zondag 1 november 2009 23:08 schreef Metalfreak het volgende:
Een mac wordt steeds minder een must voor muziek, zeker met de komst van 19"-rackpc's die gekoppeld kunnen worden. Van de andere kant: vastlopers blijven een stuk minder.....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |