Has anyone seen my rack tom?quote:
Wat zal jij vannacht slecht slapen....quote:
Ja, ik krijg Tele aan de deur... die nachtmerriesquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:58 schreef brother52 het volgende:
[..]
Wat zal jij vannacht slecht slapen....
kek gitaartje! ik ben ook nog steeds super blij met me les paul met de p90, hele ochtend erop gespeeld met amp op standje hard, de buren van 2 huizen verder gaven me zelfs complimentjes over me gitaarspel!quote:
Dat laatste album staan echt een paar hele goede nummers op. Was ze na het eerste album een beetje uit het oog verloren, maar die vorige is weer erg de moeite waard.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:01 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers. Als ik het zou kunnen deed ik het ook.
En verder: Foo Fighters
Ja, Eindhoven was al een ramp tot dit weekend, en vanaf dit weekend is de A67 ook nog afgesloten daar, ik voorzie morgen een lange morgen in de auto doorbrengen...quote:Op zondag 1 november 2009 11:27 schreef Aresdreams het volgende:
alles liep uit... vooral de reis heen... 4 uur over gedaan...
een heel uur nodig gehad om alleen al eindhoven uit te komen...
maar uiteindelijk lekker gespeeld en positieve reacties gehad
Dat lijkt me sterkquote:
Seventh Avenue?quote:Op zondag 1 november 2009 12:28 schreef Daantke het volgende:
Becoming the Archetypeen Erebus en Sacrificium
omgquote:
Niet liegen.quote:
Sacrificium was ook Duits en die rockten ook goed!quote:Op zondag 1 november 2009 12:47 schreef Meursault het volgende:
[..]
omg
Dan is het goed dat ik niet ben gegaan.Ik ging natuurlijk voor die duitse rockers!
Het stond toch echt op de verschillende aangeplakte a4'tjesquote:Op zondag 1 november 2009 12:50 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Niet liegen.
Das hat folgenden Grund: Unser Drummer Mike hat die Grippe (die normale, nicht die Schweinegrippe) und liegt mit Fieber im Bett.
quote:Op zondag 1 november 2009 13:19 schreef Gitaarmat het volgende:
Nog 8 dagen en dan berlin wall of sound. Welke groep ben jij ingedeeld Allsystemhalt?
Goeie moederquote:
De A2 A 50 en A 59 en A325 waren ook niet bepaald filevrijquote:Op zondag 1 november 2009 11:27 schreef Aresdreams het volgende:
alles liep uit... vooral de reis heen... 4 uur over gedaan...
een heel uur nodig gehad om alleen al eindhoven uit te komen...
maar uiteindelijk lekker gespeeld en positieve reacties gehad
To Hell with the Devilquote:Op zondag 1 november 2009 14:10 schreef Meursault het volgende:
M'n moeder draait Stryper..
quote:Op zondag 1 november 2009 14:58 schreef Daantke het volgende:
[..]
Die hoerenshow van Stryper is utiverkocht
Groep 1quote:Op zondag 1 november 2009 14:02 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Hoi ik zit in groep 4 en jij?
http://lmgtfy.com/?q=bedanktquote:Op zondag 1 november 2009 15:01 schreef Daantke het volgende:
http://lmgtfy.com/?q=capaciteit+tivoli+oudegracht
A59 geen last van gehad...quote:Op zondag 1 november 2009 14:17 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
De A2 A 50 en A 59 en A325 waren ook niet bepaald filevrij![]()
Sommige mensen en invoegen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Mot nog een amp zien te regelen. Een roland cube 20..20 wattquote:Op zondag 1 november 2009 15:12 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Wat voor versterker zeul jij mee?
*Ik twijfel nog tussen een 12 of een 5 watt..
Ze hebben geloof ik liever dat je een combo meeneemt van tussen de 10 en 15 watt.quote:Op zondag 1 november 2009 18:10 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Mot nog een amp zien te regelen. Een roland cube 20..20 watt
Je mag mijn halfstack wel even lenenquote:Op zondag 1 november 2009 18:10 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Mot nog een amp zien te regelen. Een roland cube 20..20 watt
quote:
quote:
Ben er ook erg blij meequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |