Achteraf had ik dus wel gekundquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 03:10 schreef The_Dean het volgende:
Zoooo
Volgende keer dopjes niet weer vergeten, geluid stond haaaaard. Maar wel mooi feestje
Je hebt wat gemist Herman
Barbaars, dat festival waar jullie volgend jaar spelen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:06 schreef Witchfynder het volgende:
Maar...wat was er nou in de Romein?.
Oh, okquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:29 schreef brother52 het volgende:
Barbaars, dat festival waar jullie volgend jaar spelen.
Zo, Nijmegen krijgt een hoop hippe muziekwinkels zeg. Ze hadden al Bass Matters, vlak ernaast is een winkel geopend die alleen in gitaren doet en nu deze...quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:24 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
nice! binnenkort maar even naar nijmegen denk ik!
http://www.maxguitarstore.com/intronijmegenNL.php
Wat een slechte poster zegquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:06 schreef Aresdreams het volgende:
Voor de mensen die vanavond nog niets te doen hebben:
[ afbeelding ]
Monsterseweg 8b
Den Haag
Het meisje is myrthe en het jongetje is mennoquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:28 schreef Aresdreams het volgende:
geen idee of er foto's gemaakt worden, verwacht van wel eigenlijk...
wie is myrthe en wie is menno?
Is wat ver van hier helaasquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:24 schreef Witchfynder het volgende:
Hey Kamo (e.a.); woensdagavond 3-11 is er een workshop "band opnemen" bij Feedback Rotterdam. Misschien leerzaam.
is dat echt zo? wowquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:49 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Het meisje is myrthe en het jongetje is menno
Je bent gewoon jaloers. Als ik het zou kunnen deed ik het ook.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:26 schreef Meursault het volgende:
Ik zou eens wat vaker naar de foo fighters moeten luisteren.
Ik vind het altijd zo [watishetwoord] als je van die bands/artiesten met hun studio ziet en hun overmaat aan apparatuur en gitaren..
Has anyone seen my rack tom?quote:
Wat zal jij vannacht slecht slapen....quote:
Ja, ik krijg Tele aan de deur... die nachtmerriesquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:58 schreef brother52 het volgende:
[..]
Wat zal jij vannacht slecht slapen....
kek gitaartje! ik ben ook nog steeds super blij met me les paul met de p90, hele ochtend erop gespeeld met amp op standje hard, de buren van 2 huizen verder gaven me zelfs complimentjes over me gitaarspel!quote:
Dat laatste album staan echt een paar hele goede nummers op. Was ze na het eerste album een beetje uit het oog verloren, maar die vorige is weer erg de moeite waard.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:01 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers. Als ik het zou kunnen deed ik het ook.
En verder: Foo Fighters
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |